Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

Kdo že poskusil Continental TKC 70 ?

Zanima me predvsem obraba oz. kilometrina ki jo naredi.

 

 

Jaz sem jih  namontiral pred tednom dni.

Zal sem z njimi naredil samo 10 km, tako da bo treba za kaksen bolj resen vtis se mal pocakat.       :smoke:

 

@Nearrain, TKC 70, je malo bolj OFF road kot Trail attack 2, koko da si se odločil za njih?

Objavljeno

Folk res nc ne bere....sej ni cudn, da je po cesti tko k je, k jih pol sploh znakov ne gleda, pa vrjetn tut okol sebe ne lih dost... :lol1:

Objavljeno

Vam se bo zmešal s temi Mitaskami..vsaka vam čast da jih furate.. = )))..top radjeri..top rank ;)

Objavljeno

Vam se bo zmešal s temi Mitaskami..vsaka vam čast da jih furate.. = )))..top radjeri..top rank ;)

Kdor zna zna, včasih smo se z Barum pa Obiličevo preganjali, Mitaska je prot tistim top10+ :P

Objavljeno

Mitaska je slaba guma...,meni so se že 2 znucali...,pa mam do roba 5cm čišt lpo še piše mitas.., ali imam mogoče kaj optiko narobe naštelano ? :hmm:

Objavljeno

.., ali imam mogoče kaj optiko narobe naštelano ? :hmm:

 

Ja, luč ti postrani sveti.

Objavljeno

Mitaska je slaba guma...,meni so se že 2 znucali...,pa mam do roba 5cm čišt lpo še piše mitas.., ali imam mogoče kaj optiko narobe naštelano ? :hmm:

s cunjico si očala očisti ...  :D  pa po parih letih bi lohk kej na kofe prletu ...

Objavljeno

@Nearrain, TKC 70, je malo bolj OFF road kot Trail attack 2, koko da si se odločil za njih?

 

Do sedaj sem na GajSnA natikal samo  Tourance NEXT. Kar zadovoljen z njimi... predvsem na asfaltu. Sem pa z njimi tudi po resnih vukojebinah lezel. Da se, ni pa zdravo, ker je guma cist road oriented.

 

Za TKC 70 sem se primarno odlocil zaradi tega, ker imam na drugem motorju bolj asfaltne limanice in bom tistga bolj za dnevno preganjanje uporabljal, GajSno pa za na daljse ture v dvoje in za po bolj neugodnih podlagah se prebijat.

Sekundarno pa zarad firbca in manjse obrabe.

Sicer pa... po enem tanku bom videl, ce jih bom sploh obdrzal na motorju. Nekak mam filing, da ne bojo prou dolg gor ostale in bom spet na Metzelerkah. 

Objavljeno

Mitaska je slaba guma...,meni so se že 2 znucali...,pa mam do roba 5cm čišt lpo še piše mitas.., ali imam mogoče kaj optiko narobe naštelano ? :hmm:

Pejdi k mehaniku in naj ti predtek naštela  :kva2:

Objavljeno

 Nekak mam filing, da ne bojo prou dolg gor ostale in bom spet na Metzelerkah. 

 

Kaj naj bi te motilo pri teh gumah?

Objavljeno

Kaj naj bi te motilo pri teh gumah?

Ne ve še čisto točno  :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ne ve še čisto točno  :P

mogoč nikol neu vedu :kva2: , ker ga že zdej moti, da ga moti :smoke:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Kaj naj bi te motilo pri teh gumah?

 

Prvi in edini vtis po 10 prevozenih kliometrih je, da so se mi zdele "gluhe"... prevec nevtralne. Ni tistga padca, ko iz pokoncnega polozaja gres v nagib. Guma ne potegne v ovinek, potem ko ji nakazes kaj bi rad.    

 

grrrrr.... ne znam povedat....  gluhe so se mi zdele...zaenkrat . . . bomo vidl  10km je ni nic za kaksen bolj resen filling.

Objavljeno

Prvi in edini vtis po 10 prevozenih kliometrih je, da so se mi zdele "gluhe"... prevec nevtralne. Ni tistga padca, ko iz pokoncnega polozaja gres v nagib. Guma ne potegne v ovinek, potem ko ji nakazes kaj bi rad.    

 

grrrrr.... ne znam povedat....  gluhe so se mi zdele...zaenkrat . . . bomo vidl  10km je ni nic za kaksen bolj resen filling.

pa bi mogle, glede na to, da so v prednosti že v tem, da so nove :grim

Objavljeno

Pa še jest povem mal o Sava/Mitas gumah:

 

Pred njo sem imel Metzeler M5 interact, še pred tem pa Pirelli Sync. Ko sem prešaltu iz Pirelli na Metzeller so se mi zdele nove gume odlične! Ko sem zamenjal "za foro", da vidm kakšne so poceni gume naše Slovenije hehe in morm rečt, da so se mi M5 zdele totalno bleh bleh proti Savi/Mitas.

 

Zakaj? Prvo, ogrele so se velik hitrej. Z M5 sm mislu, da drsam po ledu prvi kilometer, tega ni pri Sava/Mitas. Drugo, ko z mojim KTM SMR 950, vržem v ovink, motor kar pade iz enega v drug ovinek. Na začetku se je blo treba mal navadit, ker M5 tega niso delale tok agresivno, ampak zdej k sm se navadu mi je to odlično pri gumi. Tretje, obraba gum je manjša kot pri M5, vsaj po mojih izkušnjah. Zadnja guma gre okrog 5.000 km, sprednja pa enkrat več, kar ni velik ampak dost za "super" gumo. Če bom hotel več kilometrine bom kupil touring gumo.

 

Kaj bi še lahko povedu... nč.. odlična guma, ne mislm menjat dokler bo taka in tok pocen.

Objavljeno

Kolko kej pumpate Dunlop sportmax d222 ?

Zadaj imam občutek da mi začne precej hitro drset v dveh pri 130 km/h kr zdrsuje pa sem čimbolj nežen z gasom in samo vožnjo.

Sam nad 150km/h pa začne cel motor malo drset.

za samo imajo 1200km mislim da bi morale držat ?

Objavljeno

Kolko kej pumpate Dunlop sportmax d222 ?

Zadaj imam občutek da mi začne precej hitro drset v dveh pri 130 km/h kr zdrsuje pa sem čimbolj nežen z gasom in samo vožnjo.

Sam nad 150km/h pa začne cel motor malo drset.

za samo imajo 1200km mislim da bi morale držat ?

pumpaj toliko kot je predpisano, ponavad je 2,5 spredaj in 2,9 zadaj, poglej v navodila proizvajalca. Vzrok občutku drsenja(ker dvomim da drsi) je neprilagoditev zadnjega vzmetenja (zategni zadnjo vzmet in pojačaj dušenje oziroma povrat), al pa premalo napumpana zadnja guma, pa jo v dvoje zvija.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

pumpaj toliko kot je predpisano, ponavad je 2,5 spredaj in 2,9 zadaj, poglej v navodila proizvajalca. Vzrok občutku drsenja(ker dvomim da drsi) je neprilagoditev zadnjega vzmetenja (zategni zadnjo vzmet in pojačaj dušenje oziroma povrat), al pa premalo napumpana zadnja guma, pa jo v dvoje zvija.

Tud jaz sem takoj pomislil na vzmetenje.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

..a moj motor ma tut vzmetenje?..  :huh:

Objavljeno

Vzmetenje je nastavljeno mi ga je nastavu mehanik ki mi je do sedaj vedno ker tudi za supermoto dirke nastavlja in skozi luknje deluje zelo lepo takoj zaduši nihanje.

Imam naslesnji teden spet nastavljanje pa ga bom povprašal.

Sem hotel še vaš nasvet predvsem me je zanimal pritisk v gumah ker vem da sem na z750 malenkost drugače napumpal pa je bilo malo bolše vendar je qualifier II držala kot pribita.

Objavljeno

...probaj malo tako.. pa malo tako.. pa še malo tako... pol se pa odloči, kaj tebi najbolj paše..  :D

Objavljeno

..a moj motor ma tut vzmetenje?..  :huh:

Jp, :grim  kitajsko

Objavljeno

Vzmetenje za solo vožnjo ni nikoli enako nastavitvam v dvoje. Če ostajaš v dvoje na istih nastavitvah se bo motor zibal gor in dol, na neravninah ti ga bo zabijalo, skozi ovinke se ti bo pa zvijal moped.

Objavljeno

Vzmetenje za solo vožnjo ni nikoli enako nastavitvam v dvoje. Če ostajaš v dvoje na istih nastavitvah se bo motor zibal gor in dol, na neravninah ti ga bo zabijalo, skozi ovinke se ti bo pa zvijal moped.

Se zavedam da za solo in dvoje niso iate nastavitve sedaj imam nastavljenega za v dvoje. Prednapetost odzadaj na predzadnji poziciji ostalo pa mi je nastavil serviser. V pondeljek ko se vrne iz treningov sem zmenjen da skupaj ugotovimo.

Jutri morem malo pregledat pritisk v gumah.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!