Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

Tudi če bi bile za motrje, se Savinih ne bi dotaknil :grrr

(Slabe izkušnje z gumami za avto) :whistle:

Objavljeno

Zakaj pa ne? No, saj tudi jaz ne... .) Čez leta, ko bo čas pokazal kvaliteto ali nekvaliteto, pa nemara le. Zaenkrat pa Michelin in Metzeler=zakon. :OK:

Aja, saj spodaj piše zaradi slabih izkušenj z avtogumami. No, podajmo si roke. Tudi jaz vse, oziroma skoraj vse, samo Save ne več na avto. Zadnjo Savo sem imel na avtu 10 let nazaj. In mi ni žal, da sem šel dol s Save. Kumho in Barum rules. Cena in kvaliteta.

Objavljeno

Tudi če bi bile za motrje, se Savinih ne bi dotaknil :grrr

(Slabe izkušnje z gumami za avto) :whistle:

Skuteraši (dirkači) so jih kar pohvalili... Verjetno te gume nimajo nič skupnega z Savinimi avtogumami...

D.

Objavljeno

Zanima me katero zadnjo gumo dati na ninjo 636 (04). Sprednjo imam dunlop 208rr zadnjo ze zelo zdelano pa michelin pilot...Drugo sezono bom rabil novo pa nevem katero naj vzamem ali 208rr ali qualifier.

Kaj pravite vi katero bi blo bolj smiselno vzet oz s katero imate boljse izkusnje?

Objavljeno

Letos spomladi sem dal na motor po nasvetu kolegov, dunlop d 220 f, pa so se izkazale za pretrde. Gume so po 8000 km še vedno kot nove. Prej sem imel d 207, pa sem jih po 6000km mogu menjat. S temi je sicer poleti v redu, ko pa dežuje si kot na ledu ali pa če je hladnejši asfalt. Res ne vem kaj naj z njimi, najbrž jih bom vrgu dol in kupu kaj druzga. A so kake gume ki bi me zdržale eno sezono cca 10000 km in bi držale tud v dežju. :?

Objavljeno

Letos spomladi sem dal na motor po nasvetu kolegov, dunlop d 220 f, pa so se izkazale za pretrde. Gume so po 8000 km še vedno kot nove. Prej sem imel d 207, pa sem jih po 6000km mogu menjat. S temi je sicer poleti v redu, ko pa dežuje si kot na ledu ali pa če je hladnejši asfalt. Res ne vem kaj naj z njimi, najbrž jih bom vrgu dol in kupu kaj druzga. A so kake gume ki bi me zdržale eno sezono cca 10000 km in bi držale tud v dežju. :?

Mogoče Metzeler Z6...enim držijo tudi čez 10.000 km...moje majo trenutno nekaj malega čez 8000 km in so počasi zrele za menjavo.

Objavljeno

Zanima me katero zadnjo gumo dati na ninjo 636 (04). Sprednjo imam dunlop 208rr zadnjo ze zelo zdelano pa michelin pilot...Drugo sezono bom rabil novo pa nevem katero naj vzamem ali 208rr ali qualifier.

Kaj pravite vi katero bi blo bolj smiselno vzet oz s katero imate boljse izkusnje?

Jaz sem na ninji 636 06 letos zvozil dva kompleta qualifierk pa sem bil načeloma kar zadovoljen, moral bi probat še kakšno drugo gumo npr d208rr al pa gp naslednje leto stestiram bridgesone bt002 pa super corso potem bom lahko dal bolj realno oceno.Drugače pa so super gume meni so držale 4kkm mogoče so se malo čudno obnašale pri extremnih nagibih kjer so malo bolj popuščale kot npr bt014, drugače ogrevalni čas je minimalen,obraba solidna, pregrevanja na cesti ni tako da priporočam. :OK: Sem pa nekaj strani nazaj priimal sliko qualifierke tik pred menjavo po 4kkm tako da si jo lahko tam ogledaš da je na koncu še vedno solidno zgledala. .)

Objavljeno

Jaz sem na ninji 636 06 letos zvozil dva kompleta qualifierk pa sem bil načeloma kar zadovoljen, moral bi probat še kakšno drugo gumo npr d208rr al pa gp naslednje leto stestiram bridgesone bt002 pa super corso potem bom lahko dal bolj realno oceno.Drugače pa so super gume meni so držale 4kkm mogoče so se malo čudno obnašale pri extremnih nagibih kjer so malo bolj popuščale kot npr bt014, drugače ogrevalni čas je minimalen,obraba solidna, pregrevanja na cesti ni tako da priporočam. :OK: Sem pa nekaj strani nazaj priimal sliko qualifierke tik pred menjavo po 4kkm tako da si jo lahko tam ogledaš da je na koncu še vedno solidno zgledala. .)

gp guma je odlična v vročih dneh, drugače pa ni primerna za cesto. Vsaj jaz sem dobil tak občutek, ko sem se vozil po cesti...

Objavljeno

Letos spomladi sem dal na motor po nasvetu kolegov, dunlop d 220 f, pa so se izkazale za pretrde. Gume so po 8000 km še vedno kot nove. Prej sem imel d 207, pa sem jih po 6000km mogu menjat. S temi je sicer poleti v redu, ko pa dežuje si kot na ledu ali pa če je hladnejši asfalt. Res ne vem kaj naj z njimi, najbrž jih bom vrgu dol in kupu kaj druzga. A so kake gume ki bi me zdržale eno sezono cca 10000 km in bi držale tud v dežju. :?

Če se voziš sam zdrži Z6 zelo veliko. No vsaj meni je na Z750 zdržala 15.000km. V dežju je pa odlična. :OK:

Ma ne morem te gume prehvalit. Na novi mrcini imam BT020 pa bom takoj ko bo potreba po tem menjal za Z6.

:whistle:

Objavljeno

S temi je sicer poleti v redu, ko pa dežuje si kot na ledu ali pa če je hladnejši asfalt.

Se strinjam, da so gume po hladnem bolj ne kot ja :) Ampak po mokrem so se meni vedno SUPER obnesle. In čudi me ta tvoja trditev... Še specifikacije gume navajajo:

D220 tread pattern yields great grip in wet weather conditions.

:?

Objavljeno

Mene pa zanima za kolk km približno imate dunlop 208rr?

Lp

Objavljeno (popravljeno)

Mene pa zanima za kolk km približno imate dunlop 208rr?

Lp

Jaz sem jo imel za 4. 000 km

Dunlop Sportmax D 252, pa je nekoliko drugačna. Je trša, tako sem s sprednjo prevozil 13. 000 km, z zadnjo 9.000 km.

Sedaj sta obe še samo za v keson. D 252, ne dobiš v redni prodaji.

Popravljeno . Popravil šokac
Objavljeno

zanima me,če imate kašne izkušnje z gumami avon viper sport :?

LP

Objavljeno

fantje rabm en nasvet...kere gume priporočate za na cagiva mito :OK:

jst bi najraš michelin...kaj pravte?

aja pa zanima me če kdo ve za kšne akcije al pa karkol zdej k je zima pa bi se dal kej cenej dobit...vsaj upam :doze:

Objavljeno

fantje rabm en nasvet...kere gume priporočate za na cagiva mito :OK:

jst bi najraš michelin...kaj pravte?

aja pa zanima me če kdo ve za kšne akcije al pa karkol zdej k je zima pa bi se dal kej cenej dobit...vsaj upam :doze:

Povprašaj Brrrma. Svoje Dunlopke je kupil nekje na Hrvaškem. Res zelo ugodno oz. poceni.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

zanima me v čem bi bila prednost oz. slabost,

če bi zadnjo gumo dim. 170 zamenjal za 190 :hmm:

Objavljeno

zanima me v čem bi bila prednost oz. slabost,

če bi zadnjo gumo dim. 170 zamenjal za 190 :hmm:

Slabost, ker maš feltno narjeno za 170, 190 bo potem ku enu jajce in ne bo prav dobr....

Objavljeno

zanima me v čem bi bila prednost oz. slabost,

če bi zadnjo gumo dim. 170 zamenjal za 190 :hmm:

Prednosti bene, samo slabosti, kot so: dražje pnevmatike, sprememba ciklistike motorja-geometrija, bila bi sicer hitreša vožnja skozi isti ovinek z enakim kotom, vendar bi s tem bila manjša oprijemalna površina, kot ne nazadnje, kot je rekel stric Burek, guma bi bila jajčasta, kar pomeni da se za feltno ne prime cel notranji rob, ampak le del, ker je guma preširoka oz feltna preozka. To bi ti povzročilo ob pospeševanju zdrsavanje gume na platišču, kar jo lahko enostavno vrže dol. Posledice so lahko ...

Ps: Kar sem povedal narobe, me prosim popravite. Saj veste, več glav več ve.

LP Drago

Objavljeno

Mene pa zanima za kolk km približno imate dunlop 208rr?

Lp

Ko sem dal letos prvo gor je bila po 2000 km na straneh že prez dezena :( . Potem pa normalna vožnja, seveda umirjeno, pa mi je do globine dezena 0,5 mm na sredini zdržala še 2000 km :P , skupaj 4000, prednja pa 8000 km, sedaj pa imam gor qualifier, po 3kkm imam še 3 mm dezena, vendar nisem popolnoma zadovoljen.

LP Drago

Objavljeno

Prednosti bene, samo slabosti, kot so: dražje pnevmatike, sprememba ciklistike motorja-geometrija, bila bi sicer hitreša vožnja skozi isti ovinek z enakim kotom, ...

Ps: Kar sem povedal narobe, me prosim popravite. Saj veste, več glav več ve.

LP Drago

Hola mojster,

glih obratno, širša ko je zadnja guma, bolj moraš nagnit za isto hitrost v ovinku!!!

zato je montiranje širših gum od serijskih IMHO primerno le za kafić-racerje :naughty:

(mimogrede: poceni prodam nekaj parov Pirelli SuperCorsa, obrabljene samo na straneh, po sredini pa skoraj nove!!! z njimi boste zagotovo najbolj vroča roba pred Mačkom in/ali Zlato ladjico, da 3M sploh ne omenjam!!! B) )

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

zanima me,če imate kašne izkušnje z gumami avon viper sport :?

LP

Malo pozno, a vseeno. Hja, imel.Takoj po obrušeni zgornji plasti, so se kar v redu držale, tudi na malo slabšem asfaltu proti Idriji krepko po tački in bremzi :OK: Vendar se mi zdi, da so ščasoma začele precej izgubljati na oprijemu. Zadnjih 1000 km me je venomer odnašalo, res pa je, da je bilo to v dolomitih (sicer ne na delu z najboljšim asfaltom) letos poleti, ko ni bilo dežja kar nekaj časa (verjetno zasvinjan asfalt). Drugače pa na splošno kar v redu. Prevoženih 5500 km

Lp

Objavljeno

Hola mojster,

glih obratno, širša ko je zadnja guma, bolj moraš nagnit za isto hitrost v ovinku!!!

zato je montiranje širših gum od serijskih IMHO primerno le za kafić-racerje :naughty:

(mimogrede: poceni prodam nekaj parov Pirelli SuperCorsa, obrabljene samo na straneh, po sredini pa skoraj nove!!! z njimi boste zagotovo najbolj vroča roba pred Mačkom in/ali Zlato ladjico, da 3M sploh ne omenjam!!! B) )

Glede širine imaš popolnoma prav, pa tud ne vem zakaj bi dajali 190 gor na tak ozko feltno to bi blo res bol za šminko kot pa kaj uporabnega, mislim da je 180 najprimernejša širina pa tud dirkači večinoma uporablčjajo 180, aprilia mile ima npr možnost montaže 180 ali 190 (tudi vpisano v homologaciji).

Hja za tiste gume ko praviš da jih prodajaš -> daj še v paket kakšne zguljene knee slidere da bo dirkaški efekt popoln :OK: :OK:

Samo ščasoma se pa tud na robih prah in duga svinjarija gor nabere kaj bo pa potem????? :hmm: :headbang:

Objavljeno (popravljeno)

Hola mojster,

glih obratno, širša ko je zadnja guma, bolj moraš nagnit za isto hitrost v ovinku!!!

zato je montiranje širših gum od serijskih IMHO primerno le za kafić-racerje :naughty:

Zdravo Suzuki

Mene nisi prepričal, da je glih obratno, da moraš bolj nagnit za isto hitrost v ovinku :hmm:, prosim razlož .)

Malo pozno, a vseeno. Hja, imel.Takoj po obrušeni zgornji plasti, so se kar v redu držale, tudi na malo slabšem asfaltu proti Idriji krepko po tački in bremzi :OK: Vendar se mi zdi, da so ščasoma začele precej izgubljati na oprijemu. Zadnjih 1000 km me je venomer odnašalo, res pa je, da je bilo to v dolomitih (sicer ne na delu z najboljšim asfaltom) letos poleti, ko ni bilo dežja kar nekaj časa (verjetno zasvinjan asfalt). Drugače pa na splošno kar v redu. Prevoženih 5500 km

Lp

Marduk, ker asfalt proti Idriji, kera stran, ZALA?

Popravljeno . Popravil Klajba
Objavljeno

Zdravo Suzuki

Mene nisi prepričal, da je glih obratno, da moraš bolj nagnit za isto hitrost v ovinku :hmm:, prosim razlož .)

Marduk, ker asfalt proti Idriji, kera stran, ZALA?

Od mosta čez Zalo smer Kalce, tisti ovinki s širokim, za moje pojme dokaj nesigurnim asfaltom. Nižje proti Idriji se pa v kaj takega ne spuščam :blush: . Preveč ograj in preozka cesta. V glavnem, hotel sem povedat, da so se meni gume kar v redu obnesle, tudi na ne najbolj grobem asfaltu. Za kakšno dirkaško uporabo pa vseeno ne sprašuj mene, drugače sem kar umirjen voznik. Sicer pa, mislim, da je odločitev o gumah pač stvar posameznika, nekdo ima rad, da grejo motor kar sam v ovinek, pač nekdo ne...itd

Lp

Objavljeno

Od mosta čez Zalo smer Kalce, tisti ovinki s širokim, za moje pojme dokaj nesigurnim asfaltom ... drugače sem kar umirjen voznik...

Ne ga žalit naš asfalt :) Tudi sam se štejem med dokaj umirjene voznike, z občasnimi popadki :D ki pa prenesejo asfalt v Zali. Trenutno najbolj moti neravno povaljan asfalt v ovinkih, ki so jih razširili.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!