suzuki Objavljeno December 15, 2006 Opozori Objavljeno December 15, 2006 (popravljeno) Zdravo Suzuki Mene nisi prepričal, da je glih obratno, da moraš bolj nagnit za isto hitrost v ovinku :hmm:, prosim razlož .) Marduk, ker asfalt proti Idriji, kera stran, ZALA? Hola mojster Klajba, 1. nič ne prepričujem, samo povem (in še to le zato ker si sam želel naj te popravimo če kaj ni kul :P ) 2. se opravičujem, nisem kriv jst da je tko ampak fizika :naughty: 3. ker slika pove več kot 1000 besed bom pobrskal med materiali in eno pripopal (najbrž šele v ponedeljek) @ Zx_R: u, sej res, hvala: ja, tud zdrsani slajderji so na voljo!! ne samo naprodaj, tudi zamenjam za neuporabljene - in to čisto zastonj, brez doplačila!!! kar se pa tiče prahu na robu gume pa pomaga samo redno pranje in čiščenje, kar pri kafić-racerjih seveda ni noben problem :whistle: Popravljeno December 15, 2006. Popravil suzuki She, SharpNinja in Krejzi 2 1
cb1300 Objavljeno December 15, 2006 Opozori Objavljeno December 15, 2006 (popravljeno) @ Zx_R: u, sej res, hvala: ja, tud zdrsani slajderji so na voljo!! ne samo naprodaj, tudi zamenjam za neuporabljene - in to čisto zastonj, brez doplačila!!! kar se pa tiče prahu na robu gume pa pomaga samo redno pranje in čiščenje, kar pri kafić-racerjih seveda ni noben problem :whistle: Popravljeno December 15, 2006. Popravil cb1300
Klajba Objavljeno December 15, 2006 Opozori Objavljeno December 15, 2006 Ne ga žalit naš asfalt :) Tudi sam se štejem med dokaj umirjene voznike, z občasnimi popadki :D ki pa prenesejo asfalt v Zali. Trenutno najbolj moti neravno povaljan asfalt v ovinkih, ki so jih razširili. Vidim da še nekdo pozna "Idrske Rajde" ki je na Motosvetu. Men se ta asfalt kr dobr zdi za probavanje raznih pnevmatik, vse od Podreteje do Godoviča, sem že 2 zadnji 208RR tam po stran polizal :P, ko sm dal pa quolifierco gor me je pa pustila na cedilu. Robi, glede popadkov pa sem slišal, da si imel ob času kar mooočne. LP Drago
Zx_R Objavljeno December 15, 2006 Opozori Objavljeno December 15, 2006 Če mene občutki ne varajo qualifierca proti koncu dobe nekoliko zgubi na oprijemu(zadnjih 1000km približno), pa tud v močnejših nagibih je znala malo presenetit čeprav popušča dokaj kontrolirano(če ni pregreta). Od te gume pač ne gre zahtevat dirkaških karakteristik ker to pač ta guma ni, za neko solidno ss vožnjo po cesti je pa super guma, za pretiravanja bo pa treba kaj druga obut. Če ima kdo podobne izkušnje lahko tud kaj napiše! :)
suzuki Objavljeno December 18, 2006 Opozori Objavljeno December 18, 2006 Mojster Klajba, kot sem obljubil, evo IMHO zelo vzgojne slikce, ki nazorno kaže vpliv širine gume in težišča na nagib (vir: Motorrad 10/2006, 28.4.2006, str. 78) tistim ki znate nemško je vse jasno, itaq (no ja, saj vam je blo najbrž že prej, a ne :P ) za tiste ki ne, prevod bistva: slikca kaže tri različne motorje, ki želijo odpeljat 46m krožišče s hitrostjo 50 kph, za kar potrebujejo (vsi enako) 40,5 stopinje (efektivnega) nagiba; prvi je 125 ccm z gumo 130, drugi "normalen" npr 600 sportak s širino gume 180, tretji chopper z gumo širine 240 mm - kot se iz slik lepo vidi, nagib motorja (za isto hitrost in isti efektivni nagib) zraste od 45 stopinj pri 130 gumi na 53 stopinj pri 240 gumi pa ne pozabit da tu ni vštet vpliv (pre)široke gume na (pre)ozki feltni, ker tega se pač NE počenja, ever, itaq SharpNinja, She in Krejzi 2 1
Klajba Objavljeno December 18, 2006 Opozori Objavljeno December 18, 2006 Pozdravljeni. Glede na videno g. Suzukija, se opravičujem za vsa nastala nesoglasja, zavajanje javnosti, in pričanje krivoverstva, očitno pa sem skregan z logiko, saj mi logični procesor tega ne prebavi. G. Suzuki, hvala za vsa pojasnila, ki si jih pripravil. LP Drago
suzuki Objavljeno December 18, 2006 Opozori Objavljeno December 18, 2006 Hola Klajba, ej ni blema sam ne me gospodat, sm čist navaden motorist :OK: če ti tole ne gre v lajšte greva pa lahko na eno pivo in se vse zmenva tko da bo šlo noter, sej je simpl; če si za (pivo), PM da ne smetiva tle She, SharpNinja in Krejzi 2 1
misty Objavljeno December 19, 2006 Opozori Objavljeno December 19, 2006 Suzuki, tale Motorradov test je že OK, vendar na širino gume tukaj gledajo iz samo enega vidika. Če boš montiral širšo gumo od predpisane, le ta ne bo kar padla dol. Sej ne boš dajal 17" gume na 16.5" feltno ... in tudi se ne govori (vsaj kolikor sem prebral ne) o montaži 240 gume na 5.5" široko feltno... Seveda pa vse to na navadno cesto ne sodi.
Klajba Objavljeno December 19, 2006 Opozori Objavljeno December 19, 2006 Hola Klajba, ej ni blema sam ne me gospodat, sm čist navaden motorist :OK: če ti tole ne gre v lajšte greva pa lahko na eno pivo in se vse zmenva tko da bo šlo noter, sej je simpl; če si za (pivo), PM da ne smetiva tle Suzuki, mi boš razložu ob pivu, če mi nov ratal prebavt :OK:
JakaI. Objavljeno Januar 6, 2007 Opozori Objavljeno Januar 6, 2007 Žal nimam kaj preveč izkušen z pnevmatikami pa bi vprašal kaj mi predlagate od Dunlop ali Michelin gum za motorno kolo enduro. Nekaj sem že gledal vendar nevem kaj naj se odločim. V mislih imam nekaj za na cesto vendar morajo kljubovati tudi dežju. Mere: 120/90 -18 130/80 -17 :P LP Jaka
JakaI. Objavljeno Januar 6, 2007 Opozori Objavljeno Januar 6, 2007 Kar nekaj ljudi mi je reklo, da moram zamenjati gume ker so preveč obrabljene...kaj vi menite...so že čisto "hin"?
Stric Burek Objavljeno Januar 6, 2007 Opozori Objavljeno Januar 6, 2007 Izmeri globino profila... Lahko da so še dobre... Iz slike ni kej preveč vidt... Guma pa naj bi držala sokler ni slick :D
JakaI. Objavljeno Januar 6, 2007 Opozori Objavljeno Januar 6, 2007 Zadaj je po sredini profila najmanj 2mm spredaj pa 3mm. Slišal sem, da če je guma po sredi ploščata da ni več vredu. Samo če pogledamo logično če ne polagaš ovinkov da se bo po sredini obrabila in ne bo več okrogla kot na začetku.. LP
Jure Objavljeno Januar 7, 2007 Opozori Objavljeno Januar 7, 2007 Ne sekiraj se zaradi profila. Zakonsko je predpisano 1mm in tu imaš še fore. Pa tudi če je guma po sredini malo bolj ploščata, ne bo zaradi tega nič narobe, samo motor malce slabše in bolj neenakomerno v ovinke pada.Tu je razlika med tako in novo gumo očitna.. Je pa bistveno, koliko je stara guma. Če je več kot 3 leta, ti priporočam menjavo, kljub temu, da ima še dovolj profila. Ker guma s časom zgubi prožnost in postane trda (plastična), s tem pa se precej zmanjša oprijem, ki bi ga morala guma zagotavljati. Lp, DeX
MiNa Objavljeno Januar 7, 2007 Opozori Objavljeno Januar 7, 2007 Zadaj je po sredini profila najmanj 2mm spredaj pa 3mm. Slišal sem, da če je guma po sredi ploščata da ni več vredu. Samo če pogledamo logično če ne polagaš ovinkov da se bo po sredini obrabila in ne bo več okrogla kot na začetku.. LP Vsaka guma ima ob strani oznake TWI (indikator izrabljenosti gume) V samem profilu je malo privzdignjeno dno. Do te meje naj bi guma imela performanse kot jih podaja proizvajalec, seveda ob ostalih izpolnjenih pogojih (starost......) Velja tudi za avtomobilske gume. Slick gume imajo zato v profilu luknjice za kontrolo debeline tekalne površine. LP
reesko Objavljeno Januar 8, 2007 Opozori Objavljeno Januar 8, 2007 mene zanima če pride letos vn kej novga od michelina...k drgač bom pilot power nabavu... CAGIVA MITO 125....kaj priporočate... :D
Zx_R Objavljeno Januar 9, 2007 Opozori Objavljeno Januar 9, 2007 Tud o qualifier razmisli, praktično ne rabi ogrevanja, pa solidno drži na cesti. Tud življenska doba je ok! :OK:
žiži Objavljeno Januar 9, 2007 Opozori Objavljeno Januar 9, 2007 Ja, tudi jaz se strinjam z Zx R-om! (upam, da sem prav sklanjal) .) Moje izkušnje so zelo tudi dobre z gumo Qualifier. Mislim, da je pravo razmerje med ceno in kvaliteto. Je pa res, da ni tipično športna guma, kar tudi ni njen namen! No, dovolj pametovanja,a ne :kva2: :yea1:
MK-R1 Objavljeno Januar 10, 2007 Opozori Objavljeno Januar 10, 2007 Kje se da dobiti dobro ceno za 3 komplete gum (120/70 ZR17 in 190/50 ZR17). Lahko Bridgeston, Dunlop, Pirelli, Metzeler.
krava Objavljeno Januar 10, 2007 Opozori Objavljeno Januar 10, 2007 Malo reklame nea škodi; pri "Vulco" zastopnikih. pirelli sc, 2 kompleta, cca. 120 jurjef. Ista dimenzija. :yea1: :yea1: :yea1:
žiži Objavljeno Januar 10, 2007 Opozori Objavljeno Januar 10, 2007 Jaz se lahko pozanimam za Dunlopke; mislim :hmm: , da bi bile kar ugodne; bolj natančno pa na PM
bna Objavljeno Januar 14, 2007 Opozori Objavljeno Januar 14, 2007 preluknjal sem gumo zadnjo ker je še skoraj nova imam v mislil injekcijo ali popravilo gume odznotraj vulkanizacija . kakšne so vaše izkušnje z injekcijam ali jih kdo uporabjla in ali je komu tako popravljena guma spustila kaj svetujete :hmm:
bna Objavljeno Januar 14, 2007 Opozori Objavljeno Januar 14, 2007 sedaj sem gumo popravil z injekcijo jutri imam pa namen oditi do vulkanizerja da mi gumo zvulkanizira še od znotraj . kako se bo kaj obneslo :hmm:
Stric Burek Objavljeno Januar 14, 2007 Opozori Objavljeno Januar 14, 2007 (popravljeno) sedaj sem gumo popravil z injekcijo jutri imam pa namen oditi do vulkanizerja da mi gumo zvulkanizira še od znotraj . kako se bo kaj obneslo :hmm: To tudi mene zanima, imam tudi jest punktacijo :D Spušča mi pa v enem tednu na približno 1bar nadtlaka Popravljeno Januar 14, 2007. Popravil Stric Burek
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se