Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

pravi motorist je začel testirat gume že v najstniških letih, to se ne naučiš, takšen se rodiš, je pa dejstvo, da se pravi motorist ne da jebat in ne vozi sesalca :grim

Objavljeno

In kaka je razlika v ovinkih med 50 in 55 ?

 

ja verjamem da ne porajtajo, zna pa bit problem v primeru nesreče. Vsaj tako mislim. Bi hitro našli to da ni bila na motorju "homologirana" pnevmatika in bi kao blo to krivo za nesrečo :unsure:

 

lp

v bistvu odvisno od modela, se kr razlikujejo med seboj, zato tudi mi navadni smrtniki opažamo razlike med določenimi tipi gum pri isti dimenziji

Objavljeno (popravljeno)

Lahko malo več napišeš o motorizmu, motoristih in njihovi filozofiji, da vidim kak razmišljajo.

Ker sedaj vidim samo, kako nekatero delujejo.

Pišeš o padanju v ovinek, pa sploh pojma nimaš kako se pade v ovinek, ker se pelješ kot bi imel pripeto stransko prikolico in pametuješ o padanju v ovinek, kolk si bil star, ko si prvič sedel na motor, če si upaš povedat, nekateri sedijo na mopedih in motorjih od petega ali pa desetega leta in se tako kot ti, ne delajo tako vsevedne, kot si ti misliš da si!

Popravljeno . Popravil biHONDA
Objavljeno

Še nisem padel v ovinku, hotel sem napisati, da guma pri nagibu bolj kot prejšnja gre sama v nagib.

Prvo sem vozil tricikel, potem kolo, nato sem pri 14ih začel z avtomatikom, izpit A125 naredil pri 16 in tedaj tudi motorno kolo itd.

Pred 16. letom sem se po spominu peljal le zadaj na motorju, bil je kawasaki 650.

Ker ne vem vsega, sem te prosil za pojasnila, ti pa si odgovoril z vprašanji. Sedaj pa se potrudi in odgovori na moja vprašanja oziroma podaj pojasnila.

Če imaš, pa pokaži kakšen svoj video posnetek v civilnem prometu, da ne boš samo gobcal.

Objavljeno

...pri padanju v ovinkih bi povedal tole:

 

.... če greš prepočasi... padeš v ovinek, če se preveč nagneš..

...če greš pa prehitro... pa po navadi padeš iz ovinka...  

 

... :O

... a prav razmišljam...   :huh:

Objavljeno

...pri padanju v ovinkih bi povedal tole:

 

.... če greš prepočasi... padeš v ovinek, če se preveč nagneš..

...če greš pa prehitro... pa po navadi padeš iz ovinka...  

 

... :O

... a prav razmišljam...   :huh:

ja...in če si na mestu tut padeš...pa ne v ovinek, kr na tla, pa še gume nč ne primejo :D

Objavljeno

Pa še nekaj o gumah:

Takole zgledajo Bridgestone S20 po prevoženih 3kkm!

 

Tkole zgleda zadnja:

 

post-31182-0-27037800-1435158386_thumb.jpgpost-31182-0-23588000-1435158403_thumb.jpgpost-31182-0-62806900-1435158418_thumb.jpgpost-31182-0-12369400-1435158439_thumb.jpgpost-31182-0-16883000-1435158448_thumb.jpgpost-31182-0-26623100-1435158460_thumb.jpg

 

Tkole pa sprednja:

 

post-31182-0-90407000-1435158750_thumb.jpgpost-31182-0-26388600-1435158790_thumb.jpgpost-31182-0-67948900-1435158795_thumb.jpgpost-31182-0-32960100-1435158801_thumb.jpg

 

Zadnja je že bl na konc, prednja pa bo zdržala še eno zadnjo, drži odlično na mokrem in na suhem, nikoli mi ni zdrsnila ne prednja ne zadnja, pred njimi sem ime Bridgestone BT 016, z njimi sem imel podobneizkušnje, sedaj pa razmišljam da bi probal zadnjo MITAS, pa me zanima če je kdo na Hondi 1100xx vozil na MITASkah.

 

Objavljeno (popravljeno)

Pa še nekaj o gumah:

Takole zgledajo Bridgestone S20 po prevoženih 3kkm!

 

Tkole zgleda zadnja:

 

post-31182-0-27037800-1435158386_thumb.jpgpost-31182-0-23588000-1435158403_thumb.jpgpost-31182-0-62806900-1435158418_thumb.jpgpost-31182-0-12369400-1435158439_thumb.jpgpost-31182-0-16883000-1435158448_thumb.jpgpost-31182-0-26623100-1435158460_thumb.jpg

 

Tkole pa sprednja:

 

post-31182-0-90407000-1435158750_thumb.jpgpost-31182-0-26388600-1435158790_thumb.jpgpost-31182-0-67948900-1435158795_thumb.jpgpost-31182-0-32960100-1435158801_thumb.jpg

 

 

Zadnja guma je že precej na konc, prednja pa bo zdržala še eno zadnjo, enako je bilo tudi na prejšnjih Bridgestone BT 016, na eno prednjo sem izrabil dve zadnje. Gume v vseh pogojih držijo odlično,nikoli nobenega zdrsavanja ne na mokrem in ne na suhem, skratka z gumami sem zelo zadovoljen, razmišljam pa da bi dal zadaj MITAS,pa me zanima če je že kdo vozil MITASke na Hondi 1100xx.

Popravljeno . Popravil biHONDA
Objavljeno

Najbrž sm edini ki je skuril 2 kompleta S20. Guma je dobra oprijem tudi, tako pozimi kot poleti. Edin problem je slaba kilometrina.

Meni Mitas bolj ustreza kot S20, pa ni neke razlike v oprijemu (na obeh se počutim dobro in imajo podoben oprijem, podobno odzivnost..) mi pa Mitas neprimerno več zdrži, sploh prva. Zadnja bo nekje tam tam v primerjavi z S20, z obema pa nekje 5kkm, se pozna da KTRC opravi svoje delo.

Objavljeno (popravljeno)

Evo danes namontiral nove Mitas Sportforce+ in moje mnenje je da je guma zelo dobra. Zdi se mi da je prelaganje motorja z ene strani na drugo veliko boljše in lažje pa občutek je boljši.O oprijemu vse pozitivno. Guma je pa itak mehka to je jasno. Tako da vse pohvale. V vednost pa tistim, ki mogoče nameravate kupiti te gume: Naj vas cena pa ime ne odvrneta od nakupa, kajti guma je super. :OK:

 

Za kilometrino pa bomo videli. :)

Popravljeno . Popravil bojevnik88
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

BiHonda....zdej bo prletel, da si objestn.... :lol1:

Objavljeno (popravljeno)

A zato ker imam Mitaske gor? :D :D

Popravljeno . Popravil bojevnik88
Objavljeno

Ah ne ne, ti si varen.... :)

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Malo za kosti glodat.

 

Conti EVO2 5K prevoženih. Za normalne ceste vsaj še za 2-3K za Jadranko pa še eno furo do Paklenice in nazaj. Do sedaj mi še nobene gume ni tako naseka po bokih s tem da nisem postavljal nekih svetlobnih rekordov - prehitu me pa tut nobeden ni. Skratka oprijem super ob pregrevanju pa sem na bokih čutil rahlo spodrsavanje. Vozili smo v skupini, vendar so se samo pri meni nacefrale. Primerjali smo še nosilnost gum (do sedaj še nikoli) 365 kg, ki je bila bogato presežena (240+105+50+20 prtljage) - temperatura 25. Dejstvo pa je da je tako pri vseh otovorjenih mopedih??

Gumo sem slikal par strani nazaj s podobnega izleta zdej je bila pa za zjokat  :wacko:

Objavljeno

Malo za kosti glodat.

 

Conti EVO2 5K prevoženih. Za normalne ceste vsaj še za 2-3K za Jadranko pa še eno furo do Paklenice in nazaj. Do sedaj mi še nobene gume ni tako naseka po bokih s tem da nisem postavljal nekih svetlobnih rekordov - prehitu me pa tut nobeden ni. Skratka oprijem super ob pregrevanju pa sem na bokih čutil rahlo spodrsavanje. Vozili smo v skupini, vendar so se samo pri meni nacefrale. Primerjali smo še nosilnost gum (do sedaj še nikoli) 365 kg, ki je bila bogato presežena (240+105+50+20 prtljage) - temperatura 25. Dejstvo pa je da je tako pri vseh otovorjenih mopedih??

Gumo sem slikal par strani nazaj s podobnega izleta zdej je bila pa za zjokat  :wacko:

Dej pejt se rajš pelat  :P

Objavljeno

Dons počivam.

Insekta pozdrav.

Nej ti pove zgodbo :winkiss:

Objavljeno

Dons počivam.

Insekta pozdrav.

Nej ti pove zgodbo :winkiss:

Insekt je opravilno nesposoben ,kakor tudi sam  :blush:  :kva1:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Mitas so zanič. Naslednji teden grem po nove :D

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

Danes na motorju zamenjal ene zmatrane RoadSmartke s krepko preko 10.000 prevoženimi km za Mitaske SF+. Res sem  mega navdušen nad spremembo  :OK:

imam pa eno  vprašanje:

 

glede na to kako se je Mitaska segrela na testni vožnji me zanima kako kaj drži v mrzlejših mesecih okoli temperatur malo nad 0 stopinj?

jih je imel kdo "čez zimo gor"?

Popravljeno . Popravil Motocaster
Objavljeno (popravljeno)

Danes na motorju zamenjal ene zmatrane RoadSmartke s krepko preko 10.000 prevoženimi km za Mitaske SF+. Res sem  mega navdušen nad spremembo  :OK:

imam pa eno  vprašanje:

 

glede na to kako se je Mitaska segrela na testni vožnji me zanima kako kaj drži v mrzlejših mesecih okoli temperatur malo nad 0 stopinj?

jih je imel kdo "čez zimo gor"?

Ti bom znal povedat ko bo jesen/zima :D

 

Drgač pa super gumica.

Popravljeno . Popravil bojevnik88
Objavljeno

Mel gor pozimi. Držijo čisto v redu. Pa presenetljivo, dobro tudi v dežju

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Super, to sem hotel slišat!:) hvala

Objavljeno (popravljeno)

Ravno kupujem novo tazadnjo, nekako sem se odločil za Metzeler Tourance Next in vidim pri veliko spletnih trgovcih, da imajo kot posamezna artikla  Tourance Next in Tourance Next B. Razlika v ceni je pri vseh zanemarljiva zanima me, kašno razliko naredi dodani B pri sami pnevmatiki?

 

e: Obisk proizvajalčeve strani priskrbi delni odgovor ... nekaj v zvezi z BMWji. 

post-44130-0-02522500-1435490073_thumb.jpg

 

Kje kupujete pnevmatike, preko neta ali pri vulkanizerjih? Katerega bi priporočili za
Ljubljanski konec?

Popravljeno . Popravil Belaglava
Objavljeno

Malo za kosti glodat.

 

Conti EVO2 5K prevoženih. Za normalne ceste vsaj še za 2-3K za Jadranko pa še eno furo do Paklenice in nazaj. Do sedaj mi še nobene gume ni tako naseka po bokih s tem da nisem postavljal nekih svetlobnih rekordov - prehitu me pa tut nobeden ni. Skratka oprijem super ob pregrevanju pa sem na bokih čutil rahlo spodrsavanje. Vozili smo v skupini, vendar so se samo pri meni nacefrale. Primerjali smo še nosilnost gum (do sedaj še nikoli) 365 kg, ki je bila bogato presežena (240+105+50+20 prtljage) - temperatura 25. Dejstvo pa je da je tako pri vseh otovorjenih mopedih??

Gumo sem slikal par strani nazaj s podobnega izleta zdej je bila pa za zjokat  :wacko:

 

Nisi presegel dovoljene nosilnosti gum, ker se le ta porazdeli na obe gumi....

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!