Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

...

 

Kje kupujete pnevmatike, preko neta ali pri vulkanizerjih? Katerega bi priporočili za

Ljubljanski konec?

Jih morda tudi sami montirate?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Pit stop Logatec je najbolj ziher.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

 

glede na to, da sem tudi jaz pred tem, da menjam gume, bi rad vprasal za nasvet.

 

Imam MV Agusto Brutale 750, zdaj so bile na motorju Dunlop Qualifier 1, kupil sem ga s temi gumami. Malce sem se pozanimal in prebral po forumih in se nekak nagibam k Michelinkam.

 

V vsakem primeru bi vzel zadnjo gumo Pilot Power 2CV, ker ima trso sredino in je po testih ne pozre toliko.

Za prednjo sem pa malce v dilemi, glede na to, da jih ne "zre" tako zelo in ker imam nekak vedno pomislek: "Kaj pa ce prednja popusti?", razmisljam, da bi prednjo kupil Pilot Power 3.

 

A ima kdo izkusnje oz. kako je v praksi, dela kdo tako, ali vedno kupite par izstega modela?

 

Hvala za pomoc ze vnaprej.

 

Lp,

 

Ziga

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolje je, da sta obe pnevmatigi istega proizvajalca in istega tipa.

 

Zakaj:

- da se istočasno ogrejeta;

- da delujeta na enakih temperaturah (asfalta in gume)

- da delujeta enako na suhem in na mokrem...

....in še mnogo dejavnikov.

 

S tem se čisto strinjam, sem že marsikaj eksperimentiral in bil pametn..ampak najbolje je tako kot si napisal  :OK:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker si nov na forumu ti odgovorim.

Drugače pa je to že 1000x premleta diskusija.

 

Najbolje je, da sta obe pnevmatigi istega proizvajalca in istega tipa.

 

Zakaj:

- da se istočasno ogrejeta;

- da delujeta na enakih temperaturah (asfalta in gume)

- da delujeta enako na suhem in na mokrem...

....in še mnogo dejavnikov.

 

Vso to znanost so naredili strokovnjaki v gumarski industriji... in verjemi, da so vložili mnoooogo let in milijonov v razvoj....

... mi smo pa potem pametnejši od njih, pa delamo po svoje... in delamo doktorate iz tega....pol se pa pritožujemo tu gor in pametujemo.

Kupi gumo tistega segmenta, v katerem se ti vidiš na svojem motorju...in verjemi, da boš zadovoljen.

 

S tem se čisto strinjam, sem že marsikaj eksperimentiral in bil pametn..ampak najbolje je tako kot si napisal  :OK:

 

Hvala za hiter odgovor.

 

Motorist sem sele 2 let in mislim, da je forum prav temu namenjen, da se diskutira o teh stvar in vprasa za mnenje?

 

Se enkrat hvala za pomoc.

 

Lp,

 

Ziga

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moje menje je pa drugačno, vedno je bolje imeti gumo "boljšega" tipa spredaj. Res je da se včasih ne ulovi z zadnjo, ampak bom dal dva primera, kjer isti tip gume istega prizvajalca, nikakor ne sede dobro (vsaj meni)

bridgestone T30.....prva pretoga in preveč drsi, zadnja ok

sportsmart1, enako, prva guma je "čudna"

sicer pa, men je vseen če zadaj malce slabše drži, ali poplesuje, ali pregreva, ampak pri prvi gumi pa ni šale,

 

Marsikdo me bo sedaj napadel..sam pišem kar občutim in to je zgolj moje mišljenje.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz za na svojo rsv razmišljam da bi dal prvo gp racer/diablo corsa, ČEPRAV na fazer sem bil zadovoljen tudi z bt016(veliko bolj kot s savo).  Za zadnjo bom pa verjetno dal savo...no saj do neke bolj športne vožnje bo treba še kakšen 1k,2k,3k km prevozit.. :)

 

Je pa tudi res da sem imel bt016 dimenzije 110/70, mitas pa 120/70 in na sprednji nisem imel tako dobrega občutka kot na bt016 pro..

Popravljeno . Popravil ukica
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moje menje je pa drugačno, vedno je bolje imeti gumo "boljšega" tipa spredaj. Res je da se včasih ne ulovi z zadnjo, ampak bom dal dva primera, kjer isti tip gume istega prizvajalca, nikakor ne sede dobro (vsaj meni)

bridgestone T30.....prva pretoga in preveč drsi, zadnja ok

sportsmart1, enako, prva guma je "čudna"

sicer pa, men je vseen če zadaj malce slabše drži, ali poplesuje, ali pregreva, ampak pri prvi gumi pa ni šale,

 

Marsikdo me bo sedaj napadel..sam pišem kar občutim in to je zgolj moje mišljenje.

...pa ti si itak občutljiv...   :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moje menje je pa drugačno, vedno je bolje imeti gumo "boljšega" tipa spredaj. Res je da se včasih ne ulovi z zadnjo, ampak bom dal dva primera, kjer isti tip gume istega prizvajalca, nikakor ne sede dobro (vsaj meni)

bridgestone T30.....prva pretoga in preveč drsi, zadnja ok

sportsmart1, enako, prva guma je "čudna"

sicer pa, men je vseen če zadaj malce slabše drži, ali poplesuje, ali pregreva, ampak pri prvi gumi pa ni šale,

Marsikdo me bo sedaj napadel..sam pišem kar občutim in to je zgolj moje mišljenje.

Se popolnoma strinjam. Imam enake izkusnje, s tem da je zame T30 v celoti eno navadno sranje. Mi je sprednja nagnala strah v kosti in sem jih dol vrgu predčasno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej... vidva sta oba profiča...., Žiga pa pravi, da se z motorizmom  šele spoznava....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uff na kaj takega sploh nisem pomislil .... se pravi kombinacija Bridgstone spredaj in Meltzer zadaj ni OK?

Sprednjo sem bil primoran menjati na poti na Nizozemskem, kjer je imel lokalni vulkanizer le Bridgstone na voljo.

 

Priporočila za moto vulkanizerje v Ljubljani? Koliko stane premontaža?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidim, da so mnenja deljena. :-)

 

Je res, da je stvar dober - slab, nov - star motorist precej relativna. :-)

 

Kupujete pa itak vsi po spletu, al ma kdo kako insajdersko? Sam jo imam namres iz Radelj ob Dravi, pri Sirniku, ga zelo hvalijo na nasem koncu.

 

Lp,

 

Ziga

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...pa ti si itak občutljiv...   :P

sam na pičke...takve i onakve :P

 

p.s. NOVE SAVICE DANES SPET ONLAJN...........wiiiiiiiii weri hepi, moped spet zna it v ovinek.

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Grady

 

Zivnorc ti je dal pošten in dober nasvet, da se tudi drugače, kot sta ti opisala Dami34 in NX650 (pa ne pomeni, da ne bo delovalo, je pa drago, če se na svojih napakah učiš), pomembno je, da veš kakšno gumo rabiš in želiš (HS, SS, ST ali kaj drugega).

 

Pri vulkanizerju, ki si ga omenil tudi ne boš falil, jih je dosti zadovoljnih pri njemu, če boš iskal boš verjetno našel tudi kaj kontra. 

 

Moje osebno priporočilo, kupi gumo, ki namembno ustreza 90% tvoje vožnje (letni čas vožnje, vremenske razmere, ceste po katerih voziš, mogoče tudi pista, sam ali v dvoje, pričakovanje glede kilometrine itd.). Ni vedno najbolj lepljiva guma tudi najbolj ustrezna in če že razmišljaš o tem ali bo prva spustila, potem ne razmišljal preveč o kilometrini... Guma je vedno kompromis - skupek nekih lastnosti, dodaj še svoje osebne preference glede lastnosti gume, tvoje izkušnje z gumami, vozniško znanje, ki ga imaš, motor, ki ga voziš in šele potem si lahko sam odgovoriš kakšno gumo boš dal gor. Tukaj boš dobil nasvet, ki pa ne bo nujno tisto kar želiš slišati ali celo kaj želiš voziti.

 

sam si razmišljal o Michelinu na njihovi strani (klikni podčrtano), kjer najdeš priporočilo za tvoj motor o Pilot Power 3 pišejo "Lasts 20% longer compared to MICHELIN Pilot Power 2CT² "

 

 

LP Bajsi

Popravljeno . Popravil bajsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi izbiral med Michelin, bi izbral M PP3

 

.... se ji je pa Mitas na testiranju postavila čisto ob bok  :D ... čeprav je bila Mitas rangirana pod No Name Low Cost brand.

Možje so samo :eek: ...ko so stestirali Mitas.

 

... čisto tako... baj'd wej  :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi izbiral med Michelin, bi izbral M PP3

 

.... se ji je pa Mitas na testiranju postavila čisto ob bok  :D ... čeprav je bila Mitas rangirana pod No Name Low Cost brand.

Možje so samo :eek: ...ko so stestirali Mitas.

 

... čisto tako... baj'd wej  :smoke:

 

Je ta test kje objavljen?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekdo je že enkrat pripenjal tu gor teste...

... direktne primerjave med M PP3 in Mitas SF pa ni... ker sta bili rangirani kot Brand Name in No Name...

..to je bolj kot ne  neuradno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta brand name in no name je zgleda samo zato, da tapocen zadeve ne skačejo v zelje dragim zadevam, čeprav je kvaliteta npr. ista. Potrošniku ne dajo realne primerjave, ki jo naj bi ti testi gum kao dali, če bi jih testirali v isti grupi. Torej ali so ti testi potem kot 10 božjih zapovedi ali pa si lahko z njimi tazadnjo obrišemo? Vsakdo se odloći po svoje. Jaz sem se odločil, da vozim to kar sem vozil skoz oz. kar mi ustreza, teste pa naj bere kdor hoče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!