HyperJack Objavljeno Julij 3, 2015 Opozori Objavljeno Julij 3, 2015 Ne morm prilepit slike za boga. http://shrani.najdi.si/?3f/Lw/4Y8fd8u5/1/img20150703195620.jpg DAMI34 1
skalaprava Objavljeno Julij 3, 2015 Opozori Objavljeno Julij 3, 2015 (popravljeno) Ne morm prilepit slike za boga. http://shrani.najdi.si/?3f/Lw/4Y8fd8u5/1/img20150703195620.jpg No in potem mene čudno gledajo, ko pravim da letos že peto zadnjo gumo žulim! Ne nisem se zmotil, Nr. 5 je zdaj gor (2x Conti SA2, 2x michelin PP3, sedaj mala Mitaska, vse zvožene debelo v ilegalo!). Kočevje-Dvor imam jaz vsak dan 2x nasvaljkano (še malo bolj, kot tale na sliki, če smem dodati), tako da ta cesta dobesedno žre gume....je pa res, da dobro lima Popravljeno Julij 3, 2015. Popravil skalaprava gsxf750, DAMI34, Zivnorc in 1 other 4
speedfighttuning Objavljeno Julij 4, 2015 Opozori Objavljeno Julij 4, 2015 Evo, pa je po 5.800 km zadnjo Sport Force zamenjala Sport Force + builder, matkoR1, bajkr88 in 2 others 5
Spider™ Objavljeno Julij 4, 2015 Opozori Objavljeno Julij 4, 2015 Če bi tiscali, bi šla v 2 jurjih :-P Drgac pa tlak je bil zmerm 2,5 al pa celo več, tako da na to se ne morm zgovarjat :-) Naj kdo rajši pove, če čista turing guma (ala roadsmart) zdrži kolenckanje po ridah recimo poleti ko je vroče ali se zna pregrevat? hajoktejn in skalaprava 2
hajoktejn Objavljeno Julij 4, 2015 Opozori Objavljeno Julij 4, 2015 Naj kdo rajši pove, če čista turing guma (ala roadsmart) zdrži kolenckanje po ridah recimo poleti ko je vroče ali se zna pregrevat? To tud mene zanima; pa ne zato da bi jst to počel; sam da vem če bi lahko
Zivnorc Objavljeno Julij 4, 2015 Opozori Objavljeno Julij 4, 2015 ... Potrjujem svaljkanje gume danes Dvor - kočevje. ...s sopotnico in kufrom... lagano sportski-sportski... ... na pumpi v Kočevju z roko počistil ostanke svaljkov z gume... da jih slučajno kdo drug ne nanese na svojo gumo ...in potem reče, da je prevozil z njo 18.000 km... in ima vsakič več gume gor. Se opravičujem za smetenje... ampak mislim, da tole ni off topic... skalaprava 1
jskrablin Objavljeno Julij 5, 2015 Opozori Objavljeno Julij 5, 2015 Prvih 300 km na novih Conti Road Attack 2 EVO, pa lahko rečem samo - zanimivo. Ne vem, al je taka razlika v gumi/konstrukciji/karkoli ali dimenzija zadnje gume toliko odtehta (prejšnja zadnja Dunlop Qualifier je bila 190, zdaj je gor tovarniško predpisana 180) ampak CB-jka gre s Contiji v ovinek občutno lažje, pa linijo drži bolje (= manj sile na krmilo/nagiba telesa v ovinek da se pelje po želeni liniji). Verjetno tudi kaj obraba ščasoma prispeva? Hecno, samo občutek je precej boljši. Enkrat te dni morem še čez Rakitno, da vidim kako bo šlo po zaprtih ovinkih. Zivnorc in Kmet2 2
Kremenčkovi Objavljeno Julij 5, 2015 Opozori Objavljeno Julij 5, 2015 jaz mam pa še metzeler rennsport spredaj za znucat, ker zadnjo je prejšnji lastnik sam po sredini zradiral, pa ne vem kaj dat zadaj zdaj....? Gume so mi drugač ok, prednja dobro drži,pa tud ogrejejo se hitr, kaj kombinirat zdaj z prednjo pa ne vem, ni pa mi obe še zamenjat...Kak nasvet ?
Zivnorc Objavljeno Julij 5, 2015 Opozori Objavljeno Julij 5, 2015 ...daj na tehtnico vrednost tastare prednje gume.... in vrednost užitka in zadovoljstva ter občutka varnosti, ki ga boš imel z novima gumama, kakršni si želiš imeti na motorju. ... tak je moj nasvet. hajoktejn, builder in Kmet2 3
Kmet2 Objavljeno Julij 5, 2015 Opozori Objavljeno Julij 5, 2015 Ko sem tehtal se je pokvarla :-P Zivnorc in builder 2
Zivnorc Objavljeno Julij 5, 2015 Opozori Objavljeno Julij 5, 2015 Ko sem tehtal se je pokvarla :-P ...predvidevam da tastara tasprednja taznucana guma... Kmet2 in builder 2
Kremenčkovi Objavljeno Julij 5, 2015 Opozori Objavljeno Julij 5, 2015 hm,ja Živnorc,maš prav, sam je prednja ko nova, pa jo je res nesmisel stran metat...
Danilo D Objavljeno Julij 6, 2015 Opozori Objavljeno Julij 6, 2015 Je že kdo kupoval gume v Bosni? Predvidevam da so cenejše kot pri nas, glede na to, da je vse drugo tudi?
Fantocci Objavljeno Julij 6, 2015 Opozori Objavljeno Julij 6, 2015 Ne vem če. Pri njih so cenejše stvari, ki so njihove (čevapi, pir...) Sicer pa primerjaj http://www.gume.ba/shop/tag/moto-gume (ta je prvi, ki mi ga je gugl dal, sam nisem primerjal - ti povej)
vonAxl Objavljeno Julij 6, 2015 Opozori Objavljeno Julij 6, 2015 Je že kdo kupoval gume v Bosni? Predvidevam da so cenejše kot pri nas, glede na to, da je vse drugo tudi? Vsaj za Sarajlije lahko povem, da si naredijo izlet in grejo na skupinsko furo. Gume načeloma menjajo pri nas, ponavadi kmalu za Slo-Cro mejo. lp A vonAxl in Zivnorc 2
Danilo D Objavljeno Julij 6, 2015 Opozori Objavljeno Julij 6, 2015 Sem si mal pogledu, pa res ni neke razlike videt, žou . Imam pa eno vprašanje glede Pirelli moto gum ..... v čem je razlika med Angel ST in Angel GT? Kolkr vem sta to obe sport turing gumi, ali je morda oznaka GT namenjena bolj težkim motorjem? (sport- grand touring) Sklepam iz tega, da so tudi pri michelinu gume z oznako gt namenjena bolj težkim motorjem, kao razlika zgolj v pletivu, al čem pač že .
Nearrain Objavljeno Julij 6, 2015 Opozori Objavljeno Julij 6, 2015 (popravljeno) Sem si mal pogledu, pa res ni neke razlike videt, žou . Imam pa eno vprašanje glede Pirelli moto gum ..... v čem je razlika med Angel ST in Angel GT? Kolkr vem sta to obe sport turing gumi, ali je morda oznaka GT namenjena bolj težkim motorjem? (sport- grand touring) Sklepam iz tega, da so tudi pri michelinu gume z oznako gt namenjena bolj težkim motorjem, kao razlika zgolj v pletivu, al čem pač že . GT je naslednjica ST . . . evolucija http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/news/2013/04/24/new-pirelli-angel-gt-sport-touring-tyre-is-number-one-in-its-segment-for-mileage/ Angel GT is the crowning jewel of the Pirelli Sport Touring range and the natural descendant of Angel ST, a tyre with multiple victories under its belt in comparison tests conducted by the most prestigious international motorcycling magazines, as well as holder of 7 duration world records. Compared to its predecessor, Angel GT increases mileage by 30%, reduces the braking distance by about 1 metre (at a speed of 75 kph), also improving grip and handling in the wet, and, even more importantly, manages to maintain these characteristics at a high level over time. Popravljeno Julij 6, 2015. Popravil Nearrain
Fantocci Objavljeno Julij 6, 2015 Opozori Objavljeno Julij 6, 2015 (popravljeno) Je pa GT kar nekaj dražja (vsaj ko sem jaz kupoval) in je vprašanje če je toliko tudi boljša. ST je bila po raznoraznih testih ocenjena kar visoko, ponavadi med prve tri. Popravljeno Julij 6, 2015. Popravil Fantocci
Danilo D Objavljeno Julij 6, 2015 Opozori Objavljeno Julij 6, 2015 Če tista razlika v 1m manjši zavorni poti in da narediš 30% več km z njo realna , v prid GT- jki, potem je vredna dnarja . Upam da nasploh Pirelli tudi dlje zdrži kot ostale gume ki sem jih mel do zdej, če to ne, pol je drek :grim. Bo treba drug tedn al pa že tega po nov- že drugi set gum letos .
Fantocci Objavljeno Julij 6, 2015 Opozori Objavljeno Julij 6, 2015 Neki morjo napisat za popotnico novi gumi Jaz sem se odločil za ST na osnovi teh testov. Ne verjamem, da zdržijo kaj več kot ostale touring gume...
Fantocci Objavljeno Julij 6, 2015 Opozori Objavljeno Julij 6, 2015 (popravljeno) Dej probaj Mitasko pa povej, kaka je (verjetno manj zdrži, ker je bolj kao šport in ni dualcompound) Popravljeno Julij 6, 2015. Popravil Fantocci
builder Objavljeno Julij 6, 2015 Opozori Objavljeno Julij 6, 2015 kaj če mi ST ali GT guma, če boke skurim na četrtini sredine, metanje gnara :grim , za izi rajderje, kot so Sneci and company, pa vrjamem, da je zadetek v polno DAMI34 in Kmet2 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se