Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Še res je, bral na eni blazini za v vodo in se nasmejal. Še bolj ko sem bral navodila v italjanščini (za isti artikel) le da je pisalo da je prepovedana uporaba z izvenkrvnim motorjem. :eek: . V ostalih jezikih o izvenkrmnem motorju ne duha ne sluha. Kakorkoli stari set gum sem redno dof***** tedensko novi set roadsmart še kr ne rabi pa sem jih dal gor marca... Grem preverit občasno čeprav mam tiste pokrovčke na ventilih ki vizuelno prikažejo če jim kej fali. No super vsaj si rok ne porežem zaradi smotano dotrajanih cevi za pumpanje (štrlijo ven drati od pletenice na marsikateri črpalki).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In potem pridemo iz tople vode na toplo gumo.......profesorji......:-P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej bo pa tut Maus probal Savo :)

mislim da ga nobena stvar na svetu nebo prepričala v to..prej bo raje motor prodal :D;)..( pametno se bo odloču)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z Savo Mitas ni popolnoma nič narobe. Guma se super obnese. Preveč motogp gledate pa vam na ekranih samo bridgestone pa dunlop kažejo. :D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za vse, ki vozijo Mitas bo mogoče zanimiva informacija, da se nova guma po par dneh po vgradnji nekoliko raztegne in posledično pade tlak, zato priporočam redno kontrolo le tega.

 

Zdej bo spet 90% MS jamralo da lahko guma zleze dol iz obroča feltne ker majo tako divjo vožnjo da je Mitas slaba za njih...  :grrr

Popravljeno . Popravil jany
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In potem pridemo iz tople vode na toplo gumo.......profesorji......:-P

 

Jaz ne vem ali kupit blazino za eno osebo ali za dve osebi ? kaj priporočaš ? Pa hočem da valove zdrži pa da se sama napihne.  1 ali 2 ?  :grim

 

 

 

58894-blazina-srebrna-18.jpg

 

blazina-vodna-za-bazen-a.jpg

Popravljeno . Popravil jany
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ne vem ali kupit blazino za eno osebo ali za dve osebi ? kaj priporočaš ? Pa hočem da valove zdrži pa da se sama napihne.  1 ali 2 ?  :grim

 

 

 

58894-blazina-srebrna-18.jpg

 

blazina-vodna-za-bazen-a.jpg

ja lej če boš zalagal na valovih ti svetujem 1,saj ima na bokih več mesa,če boš pa ležel pa 2 saj ima tršo sredico hahaha
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ne vem ali kupit blazino za eno osebo ali za dve osebi ? kaj priporočaš ? Pa hočem da valove zdrži pa da se sama napihne. 

 

 

 

mislim da moreš tole kupit 

motorboat-rider-500x500.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim da moreš tole kupit 

motorboat-rider-500x500.jpg

 

Nisem jaz za športake ker potem bi bil na forumu divjak.

 

rajši uživam v udobni dinamični vožnji.  :OK:

 

 

Največji problem me skrbi sama obraba ker bi rad občasno se zapeljal tudi na tobogan pa nebi rad menjaval vsako sezono, vsaj 4 sezone (50.000km) da zdrži.  :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z Savo Mitas ni popolnoma nič narobe. Guma se super obnese. Preveč motogp gledate pa vam na ekranih samo bridgestone pa dunlop kažejo. :D

Tako je, Mitas Sportforce+ je brezhibna zadeva, le obraba mi še ni poznata.

Tako da, Snečer approved.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kje ste vi vsi zaostali....jest sem mitasko 180/55 tolk cajta pumpu, da se je na 190/55 nategnla...in vam jo ponujal v zamenjavo...pa nben ni hotu....

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zaenkrat mam naročene še en par Conti ... za naprej pa ne vem ... mogoče bom tut mitaske probal .. ampak naslednji teden dam nov komplet Conti ...

 

:krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zaenkrat mam naročene še en par Conti ... za naprej pa ne vem ... mogoče bom tut mitaske probal .. ampak naslednji teden dam nov komplet Conti ...

 

:krneki:

 

Phe. Snob.

 

 

mitaska nima še 4000, pa so "grablce" povsod zunej. tud na sprednji gumi so blizu. Se mi zdi, da ima na pravici še eno jadranko in upam da pored kanto zmore še par 100km AC Za 155€ več ne smem prašat od para gum 

 

Sem pa opazil eno razliko glede na dunlop ki sem ga vozil prej. Prednja dunlopka takoj pove da je premalo napumpana. 2,5 sm vozil, in pri 2,2 je bil motor opazno tumpast. Mitaska je bla še zmer precej agilna, le mal je potrersovala v ovinkih. iz firbca preverim in je bila na 2,0! nebi ji pripisal. Tako da vestno preverjanje tlaka res ne škodi. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Phe. Snob.

 

 

nč snob :ras::P

 

vizualno me preveč spominja na dunlop. Ob strani nima  nobenega profila ... v primeru mal globje luže guma ne more izpodrinit vode .... itak v dežju ne pridem do roba - mogoče zato, ker sem enkrat (pred skor 10 leti) priletel v eno lužo in sem se kar zapeljal preko nje - aquaplaning ... padu nism sem se pa ornk usrou... to se mi na conti še ni zgodilo, pa sem kr velik po mokrem vozu.

 

saj pravim .. vse je v glavi in zaupanju v pnevmatike, ki jih imaš .... včasih sem tut tigrcam na pouno zaupu .... :jezik:

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Phe. Snob.

 

 

mitaska nima še 4000, pa so "grablce" povsod zunej. tud na sprednji gumi so blizu. Se mi zdi, da ima na pravici še eno jadranko in upam da pored kanto zmore še par 100km AC Za 155€ več ne smem prašat od para gum 

 

Sem pa opazil eno razliko glede na dunlop ki sem ga vozil prej. Prednja dunlopka takoj pove da je premalo napumpana. 2,5 sm vozil, in pri 2,2 je bil motor opazno tumpast. Mitaska je bla še zmer precej agilna, le mal je potrersovala v ovinkih. iz firbca preverim in je bila na 2,0! nebi ji pripisal. Tako da vestno preverjanje tlaka res ne škodi. 

Kdor tega ne ve grablce na mitaskah niso indikatorji obrabe. Indikatorji obrabe tako imenovani TWI se na mitaskah nahaja na sprednji gumi samo na najbolj sredinskem žlebu, če se gumo pogleda od zgoraj v smeri rotacije, par cm pred grablcami, oz v delu žleba  ki se oddaljuje od centra.

Zadaj se TWI nahaja prav tako samo na sreinskem žlebu, nekaj cm pred grablcami, v delu žleba bližje centru. Indikator obrabe na sprednji gumi je torej drugje kot na zadnji gumi in to zato, ker se zadnja guma nekoliko drugače obrablja kot sprednja

 

Dunlopka prej opozori da je premalo napumpana ker je manj nevtralna in je celo prav napumpana nekoliko "težka"oz po razlagi nekaterih nemških strokovnjakov, z momenti na krmilu nekoliko opozarja manj izkušene voznike, da bolje čutijo ovinek. A naj gre za izkušene ali manj izkušene, v kritični situaciji, vas bo težka guma poslala s ceste, nevtralna pa vam daje več možnosti za uspešno rešitev iz težavnega položaja. Kaj je za koga bolje naj se vsak sam odloči.

 

Tlak je pa itak treba kontrolirati pogosteje, kot pa šele takrat, ko opazimo ali začutimo  težave.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vračamo se na odkrivanje tople vode.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vračamo se na odkrivanje tople vode.....

si vozu mitas?

A veš zakaj ma grablce?

Ne, pol pa nis ta prau Kmet :P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj res...zakaj neki so te grablce?

 

 

če sem rumenkota prav razumela - odvodnjavanje vode

Popravljeno . Popravil domina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!