Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

ali je kdo že probaval kombinirati sport/touring gumo?

Sprednjo bi dal gp racer(m) ali pa nekaj v stilu conti sa, zadnjo pa nekaj bolj touring, ampak nevem s čim bi kombiniral.

Dal bi gor, bt016 ampak se bojim, da jo bo na rsv po sredini pobralo kot za šalo(že na fzs sem imel ta problem).

gp racer je dva razreda nad st gumami, zato jaz tega ne bi prakticiral. še posebej ker ne misliš na nož vozit. da pa se. dej gume istega ranga, če se bojiš za sredino, dej dvokomponentne (bt016 pro mislim da so). še bolš, dej mitas pa se boš dobro vozil. garantiram. pa še poceni so napram precenjeni konkurenci. js sem imel kombinacijo gp racer, spredaj M zadaj E, pa sem na eno sprednjo menjal dve zadnji, skupaj manj kot 6Kkm.

Objavljeno

js pa hvalabogu menjal sprednjo bt016 pro in hudic trese :glare:

Objavljeno

Ma nevem, na tak motor se mi lih ne tlaci st gum.

Po drugi strani pa motor ogromno uporabljam za vsakodnevne zadeve in bo sredina sigurno sla.

Bt016 pa ni dvokomponenta(sem jo imel na fzs in guma je super) , je pa bt023 ampak z njo nimam izkusenj.

Iskreno povedano mi je bt016 veliko boljsa(sprednja) kot mitas(obcutljiva na zalivke, bele crte po centru so 'samomorilske')...

Gledam pa malo kombinacijo gp racer(m) ter zadnja mitas saj za ceno ene gp dobim dve mitas ki se mi pa zadi ni tako slabo peljala..

Ciko zanimivo niti js niti oci na banditu 1200 tega ni opazil pa je zvozil 3,4 komplete

Objavljeno

...ne kompliciraj si življenja.

Sprednja Mitas je več kot odlična.

Obe daj Mitas, pa boš mirno spal....

Objavljeno

... da nadaljujem...

... sem zvozil kar nekaj GP Racerjev.... pa ko sem dal pol gor Mitas.... nimam želje po kaki drugi gumi (za po cesti). Zaenkrat!

...pred zadnjo menjavo sem imel na motorju ravno tako kombinacijo, kot si jo ti želiš sedaj. Spredaj GP Racer M...zadaj Mitas Sport Force (bil malo turistično na Grobniku :P .... pa sem imel gor GP R ...zadnjo stenstal...sprednja mi je pa ostala še dobra in mi jo je bilo škoda dajat dol ).

Sedaj spet obe Mitas  :D .... in verjemi, da sta v paru najboljša kombinacija.

 

... je pa res, da malo drsi po vročih zalivkah, tudi če so hladne..  :huh:  :P ... ampak to drsi vedno samo tistim, ki vozijo po zalivkah in črtah..in to z vsako gumo. No ja... vsaj jest tko občutim.  :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

... da nadaljujem...

... sem zvozil kar nekaj GP Racerjev.... pa ko sem dal pol gor Mitas.... nimam želje po kaki drugi gumi (za po cesti). Zaenkrat!

...pred zadnjo menjavo sem imel na motorju ravno tako kombinacijo, kot si jo ti želiš sedaj. Spredaj GP Racer M...zadaj Mitas Sport Force (bil malo turistično na Grobniku :P .... pa sem imel gor GP R ...zadnjo stenstal...sprednja mi je pa ostala še dobra in mi jo je bilo škoda dajat dol ).

Sedaj spet obe Mitas  :D .... in verjemi, da sta v paru najboljša kombinacija.

 

... je pa res, da malo drsi po vročih zalivkah, tudi če so hladne..  :huh:  :P ... ampak to drsi vedno samo tistim, ki vozijo po zalivkah in črtah..in to z vsako gumo. No ja... vsaj jest tko občutim.  :D

v  primerjavi z RS2, Mitaska zelo malo drsi po zalivkah in črtah....

Objavljeno

ja seveda, še dimenzijo se da dobit :P

maus, koliko km ti narediš s svojimi SA? Za sprednjo verjamem, da veliko, bolj me zanima zadnja :)

Objavljeno

Kolk nekdo drug na eni drugi pnevmatiki na drugem motorju s popolnoma drugim zapetstjem naredi je pomembno natanko nič!!

Pnevmatike najbolje delujejo v paru. Katere pnevmatike? probaj a ne..če se ti zdi da so najcenejše zihr slabe pa probaj najdražje. mogoče boš presenečen..v minus..men naprimer lih dunlop na zalivkah ne drsi..kar ne pomeni da ne bi tudi kerih drugih probal..

Objavljeno

Kolk nekdo drug na eni drugi pnevmatiki na drugem motorju s popolnoma drugim zapetstjem naredi je pomembno natanko nič!!

Pnevmatike najbolje delujejo v paru. Katere pnevmatike? probaj a ne..če se ti zdi da so najcenejše zihr slabe pa probaj najdražje. mogoče boš presenečen..v minus..men naprimer lih dunlop na zalivkah ne drsi..kar ne pomeni da ne bi tudi kerih drugih probal..

mogoče samo pričakujem kakšno dodatno izkušnjo ;)

Ker sem sam osebno stestiral samo mich pp2&3, bt016, mitas me zanimajo še druge gume. Se mi pa zdi, škoda zmetati 250€ za nekaj kar so že drugi probali.

Če bi gledal na ceno bi gor ruknu mitas, ki ga dobim za smešno ceno, ki je že tako smešna..

Objavljeno

Če bi gledal na ceno bi gor ruknu mitas, ki ga dobim za smešno ceno, ki je že tako smešna..

...lej... pol se pa zmeniva tako:

... ti meni zrihtaj MItas za smešno ceno, ki je že zdej smešna... (1x prednjo, 2x zadnjo 180)....

... jest ti pa ob pivu povem, kako se obnašajo gume za 250€+ napram Mitas...

Deal?

:D

 

p.s.

Resno ti to govorim....

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

v primerjavi z RS2, Mitaska zelo malo drsi po zalivkah in črtah....

:eek:

kako različne občutke imamo. ko sm v lipljah prvič z mitaskami zapelal čez tiste pajkove mreže iz zalivk me je spreletelo, pa sem jo skuhal. Ko sm letos pri Sv Juraju prvič na jadranki z mitaskami najagal tiste kače je bil filing podobn. Na 6-7 kompletih različnih dunlopk se tega ne spomnim. Prestrašlo me je enkrat, +35C nove zalivke pred Šembijami v smeri Il. Bistrica.

ampak ker je zalivk manj kot asfalta, mi je sportforce bol všeč kot sportsmart1.

Objavljeno

men na zalivkah  pa na belih črtah čist vsaka guma drsi (tudi superopevana supercorsa drsi). v različnih okoliščinah pač različno...zato se zalivkam in črtam pač izogibam kolikor je mogoče. nekateri tukaj izrazito preveč komlicirate (jo) in teoretizirate (jo).

Objavljeno

Glede na to, da sem vozil tako mitas kot bt16 pro in navadno (bt16 je bicompaund), je res da je mitas ful občutljiva na vroče zalivke, ampak to pa je vsa razlika. Vendar, ko so pa gume proti koncu, je z bt16 slabše voziti kot pa z mitasom, ker velik bolj drsi.

Zadnja guma, če pošteno povem, pa nisem opazil skoraj nobene razlike med eno in drugo.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Glede na to, da sem vozil tako mitas kot bt16 pro in navadno (bt16 je bicompaund), je res da je mitas ful občutljiva na vroče zalivke, ampak to pa je vsa razlika. Vendar, ko so pa gume proti koncu, je z bt16 slabše voziti kot pa z mitasom, ker velik bolj drsi.

Zadnja guma, če pošteno povem, pa nisem opazil skoraj nobene razlike med eno in drugo.

... jest sem to opazil tudi, ko so bile hladne...  :P

Objavljeno (popravljeno)

... jest sem to opazil tudi, ko so bile hladne...  :P

ne, men pa ne, razn če je + verzija kaj drugačna od obične mitas. Pozimi ne trzne na zalivki.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

kaj te pa moti če smem vprašati?

...po moje ga moti to, da ni Mitas..  :P

 

:lol1:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

:eek:

kako različne občutke imamo. ko sm v lipljah prvič z mitaskami zapelal čez tiste pajkove mreže iz zalivk me je spreletelo, pa sem jo skuhal. Ko sm letos pri Sv Juraju prvič na jadranki z mitaskami najagal tiste kače je bil filing podobn. Na 6-7 kompletih različnih dunlopk se tega ne spomnim. Prestrašlo me je enkrat, +35C nove zalivke pred Šembijami v smeri Il. Bistrica.

ampak ker je zalivk manj kot asfalta, mi je sportforce bol všeč kot sportsmart1.

Tako koot je rekel Biker77, vsak ima drugačne občutke, vsak drugače dojema gumo itd.
Objavljeno

Ma kaj zalivke-meni še na asfaltu ne drži, na zalivkah pa čisto odpove-ne vem kaj so narobe naredl, ker na makadamu in blatu se pa ful obnese :kva2:

post-12239-0-59196500-1438252960_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ma kaj zalivke-meni še na asfaltu ne drži, na zalivkah pa čisto odpove-ne vem kaj so narobe naredl, ker na makadamu in blatu se pa ful obnese :kva2:

C10 dej gor, z belo črto; boš vidu kaj je grip ;)

btw, ZS maš.

Objavljeno

Tudi sam imam na Yamaha XT660X trenutno namontirane te gume - Michelin Pilot Power 3 in nisem zadovoljen. Obe gumi ste zelo togi, sprednja je "lena", noče pasti v ovineke, zadnja je pa katastrofa pri prehodu z mehke na trdo zmes(2CT) grdo in brez opozorila zdrsuje. Mogoče je problem da ima motor 180kg in 50 konjev in jo težko ogrejem, vozim se pa kar agresivno. Če jo primerjam s prejšnjimi Mitaskami je Michelin grozna guma, ki ne daje dobrega občutka. Tudi če se peljem enako hitro kot z Mitaskami je občutek slab in sem konstantno v preži če bo treba loviti spredaj in/ali zadaj.

Recimo da bo vse odtehtalo če naredim z njo več kot 10000km ampak se tudi sam sprašujem če si sploh želim voziti take gume 10000km :(

Kupil sem jih pa zato ker je to lanskoletni zmagovalec motorradovega testa športnih gum. Po njihovem testu je zmagala v kategorijah na cesti, v mokrem in na cesti po 4000km, na pisti je bila pa slaba. Testirali so na BMW S1000RR.

Skratka hočem povedati da te gume in moj motor (Yamaha XT660X) niso dobra kombinacija. Vrjetno so pa kakšnemu manj zahtevnemu šoferju super gume ali pa so na kakšnem drugem motorju čisto drugačne.

PS: Rokxy, namen mojega posta je samo moja izkušnja s temi gumami in ne odvračanje kupcev tvojih gum, kot pravim vrjetno komu take gume služijo super.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

sploh ni problem. tudi sam sem prišel na podlagi brskanja po netu in svojih opažanj, do spoznanja, da to ni guma za moj motor, ampak je verjetno boljša za kkšno težjo kravo. jaz skupaj z motorjem tehtam 230 kil, kar je povprečna teža BMW-ja. bistveno bolj zadovoljen sem bil z orginal pilot power, kot pa s to napredno gumo. 

 

v to gumo sploh nimam zaupanja, razen če nisem na jadranki, ko je zunaj 30+ stopinj. takrat nimam straha. v dolomitih in na drugih gorskih prelazih, kjer se rad vozim, pa enostavno ne uživam. moram pa priznat, da je na AC bistveno bolj vzdržljiva kot navadna PP, ki je po samo 250 km na AC pri hitrosti 150 ratala kockasta. s to gumo sem nardil že bistveno več km po AC in je minimalno ploščata. 

 

kakorkoli naslednja bo contiattack supermoto, ki je po izkušnjah kolegov s ktm foruma odlična izbira za duka. se sicer hitro rabi, je pa maksimalen užitek v zavoju.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

sploh ni problem. tudi sam sem prišel na podlagi brskanja po netu in svojih opažanj, do spoznanja, da to ni guma za moj motor, ampak je verjetno boljša za kkšno težjo kravo. jaz skupaj z motorjem tehtam 230 kil, kar je povprečna teža BMW-ja. bistveno bolj zadovoljen sem bil z orginal pilot power, kot pa s to napredno gumo. 

 

v to gumo sploh nimam zaupanja, razen če nisem na jadranki, ko je zunaj 30+ stopinj. takrat nimam straha. v dolomitih in na drugih gorskih prelazih, kjer se rad vozim, pa enostavno ne uživam. moram pa priznat, da je na AC bistveno bolj vzdržljiva kot navadna PP, ki je po samo 250 km na AC pri hitrosti 150 ratala kockasta. s to gumo sem nardil že bistveno več km po AC in je minimalno ploščata. 

 

kakorkoli naslednja bo contiattack supermoto, ki je po izkušnjah kolegov s ktm foruma odlična izbira za duka. se sicer hitro rabi, je pa maksimalen užitek v zavoju.

slaba izbira za ac , razmisli o sportattack ali pa roadattack...moje mnenje

Objavljeno

po AC se itak vozim izjemoma. sploh sedaj, ko imam duka. če bom namontiral SM pa verjetno sploh ne bom zavil na AC. raje bolj lepljiva guma z manj kilometrine kot obratno. 

Objavljeno

Guma se že prime zalivke, problem je da se zalivka zmakne ....

 

Ma jst ne gredam na zalivke, če pa malo zmakne motor ga pa zmakne, se se že pole ulovi. Bele črte predvsem od prehoda za pešce pa jekleni pokrovi so pa druga zgodba. Te pa ciljam, da jih ne povozim. :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!