Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

dilema... na mitaskah imam narejenih cca. 4000km. Drug vikend štart na 10 dnevni trip via Montenegro, računam pa cca. 2000km, max 3000km. Menjat zadnjo al ne  :? turistična vožnja v dvoje, brez divjanja  

Popravljeno . Popravil mladench
Objavljeno

Jaz nisem motorist, tu pa tam kot prevozno sredstvo uporabim m. kolo.

Praktično ni nobene analize, da je par let stara guma slabša od nove.

Se pa strinjam, če si nesiguren v material, opremo, menjaj.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

dilema... na mitaskah imam narejenih cca. 4000km. Drug vikend štart na 10 dnevni trip via Montenegro, računam pa cca. 2000km, max 3000km. Menjat zadnjo al ne  :? turistična vožnja v dvoje, brez divjanja  

 

Daš novo jo skuriš in potem spet to ki bo naredila še 3-4.000 km ? rajši kot kje ostat brez gume  :OK:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Gumi iz 2009 čisto nič ne fali, pravljice o "razpolovni dobi" izvirajo iz gostilne.

Mitas je ST guma, tako piše na uradni strani.

Zdaj jo "drajsam" in neke hude razlike napram roadsmart ni.

Guma kot guma, če se boš normalno vozil.

 

Evo ravno od tebe me zanima kolko km boš z njimi naredil. Ko izveš, se prosim spomni name in zaupaj kaj si stisnil iz njih ter po možnosti kako je blo v hladnih cajtih in dežju (RS dela spodobno pozimi in v dežju).

Objavljeno

Tks vsem za komentarje - pomirjen, zdaj, ko vem, da ni tak bav-bav tale prehod ... :whistle:

 

Lp, Duce

 

 

Objavljeno

Sem sel z zadnjo mitasko z 4500 proti beogradu, durmitor, peljesac, jadranka domov....sem prilepil sliko s kaksno sem prisel nazaj....v crni gori je bla na indikatorjih, zdrzala do doma....pa nisem sparal, posebej ne crne gore in Jadranke....zdej ma 8200 za sabo.

Objavljeno

Takole izgleda mitas ki ima za sabo 5000km in en dan žganja marofa pri 33stopinjah

post-12239-0-73147500-1438815392_thumb.jpg

Objavljeno

Ti se greš motorista ? 

 

Sem imel eno Qualifer II 2006 novo pa sem jo vrgel v smeti sem jo dobil zastonj ! In tebi bi jo dal zastonj če bi rekel da ti letnik nič ne pomeni.

 

Pomojem si malo zamešal, če je guma starana na motorju sigurno ni za vozit !

 

Guma ki pa stoji v skladiščih zapakirana je za vozit za nekoga ki ve kaj počne.

 

Jaz sem dal omenjeno Qualifier II spredaj z letnikom 2006 in po 30km sem šel takoj nazaj in dal novo z primernim letnikom. Razlika je bila očitna.

 

Če bi bila zadnja bi še mogoče šlo ma z sprednjimi gumami se ni za igrat.

 

Pravkar imam Sportmax ki majo še profia da so lih za lih legalne pa opažam da drsijo oziroma mi to kaže lučka, ne predstavljam si kako bi bilo z staro gumo bi bilo za probat.

 

Komplet mitas z montažo pride okoli 180€ toliko pa so ja vredna življenja in ni se za igrat z tem. ( moje mnenje )

A nisi vidu njegove gume v temi o dolomitih? :grim  Zgleda se skos sam naravnost voz.....tko da on bi res loh meu lesene, kokr mu je kmet enkrat rekel. :lol1:

Objavljeno

Daš novo jo skuriš in potem spet to ki bo naredila še 3-4.000 km ? rajši kot kje ostat brez gume  :OK:

se strinjam stem predlogom

Objavljeno

Takole izgleda mitas ki ima za sabo 5000km in en dan žganja marofa pri 33stopinjah

moja zadnja ma po 2500km večinoma v dvoje manj mesa :-(

Objavljeno

sej ni problem gume zjebat v 1500km, pa ketno pretegnt v 10000km-sam-zakaj bi si delal stroške ;-)

Drugače pa-razne zgobice da so ljudje padl ker so pregrel mitasko na cesti-tralala. Včer blo 33 stopinj in na pisti se mi guma ni pregrela pa je veliko bolj obremenjena kot jo lahko obremeniš na cesti-guma delala kot treba. Ene 7000km pa en marof bo pa tud zdržala-kar mi je več kot dovolj :-)

Objavljeno

katere gume kaj montirate na potovalne endure? imam cca. 75% navadne ceste,10% avtoceste, ostalo pa neoznacene ceste :)

Objavljeno

katere gume kaj montirate na potovalne endure? imam cca. 75% navadne ceste,10% avtoceste, ostalo pa neoznacene ceste :)

jest bil najbolj zadovoljen z conti trail attack

Objavljeno

Gumi iz 2009 čisto nič ne fali, pravljice o "razpolovni dobi" izvirajo iz gostilne.

Mitas je ST guma, tako piše na uradni strani.

Zdaj jo "drajsam" in neke hude razlike napram roadsmart ni.

Guma kot guma, če se boš normalno vozil.

Kje piše,da je Mitas ST guma? Nevem sicer kakšen motor imaš..., vendar roadsmart in mitas sportforce+ primerjat ...,ni primerjave.., vsaj zame osebno gre + tisti gumi,ki ima seveda gor +  :OK:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Piše, da je za ST motorje. Al kje piše oz. je navedeno, da je za tekmovanja?

Piše, da je Mitas predstavil gumo za voznike športnih, naked in touring motociklov. Kak je sedaj s tem? Po moje gre za čisto normalno gumo, ki je pač narejena iz ene zmesi, za razliko od stare RS1, razvite daljnega 200X, ki je na sredini bolj trda. Poleg tega Mitaska nima tistega drsečega premaza, ko je nova, tako da je odmah za vožnjo.

Gostilniške so tudi zgodbe, da jo je treba "ogrevati".

Zakaj imam občutek, da nekateri opevate to gumo kot da je za MotoGP+.

Jaz primerjam RS1 in Mitas SF+, zame pri normalni vožnji neke razlike ni.

---------------

Za "lesarsko" MS analizo po 1500km hribovja. Če ne bi vozil naravnost, kot pravi DIN, bi bilo pa 3000km.

wp20150806019.jpg

39PSI

wp20150806020.jpg

35PSI

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

katere gume kaj montirate na potovalne endure? imam cca. 75% navadne ceste,10% avtoceste, ostalo pa neoznacene ceste :)

Tudi mene tole zanima, rihtam tenere 750 za eno daljšo furo pa rabim ene pametne gume zanjo, sem prvič v telih enduro potovalnih vodah. Všeč so mi sicer gume cross izgleda, ampak vem da to ni merilo za nakup. Slišal sem dobre stvari o Haidenau gumah? kakšne maste kaj iskušnje s "štoflci" po asvaltu peglat?

Objavljeno

Kdaj pa prideš do roba?

Ko nagnes motor do roba..ponavadi..

Objavljeno

Kdaj pa prideš do roba?

Kaksen znalec.... :lol1:  :lol1:

Objavljeno (popravljeno)

Ali jo naj pred zamenjam?

Grem na pot cca 1-1,5K.

Popravljeno . Popravil alko1
Objavljeno

Piše, da je za ST motorje. Al kje piše oz. je navedeno, da je za tekmovanja?Piše, da je Mitas predstavil gumo za voznike športnih, naked in touring motociklov. Kak je sedaj s tem? Po moje gre za čisto normalno gumo, ki je pač narejena iz ene zmesi, za razliko od stare RS1, razvite daljnega 200X, ki je na sredini bolj trda. Poleg tega Mitaska nima tistega drsečega premaza, ko je nova, tako da je odmah za vožnjo.Gostilniške so tudi zgodbe, da jo je treba "ogrevati".Zakaj imam občutek, da nekateri opevate to gumo kot da je za MotoGP+.Jaz primerjam RS1 in Mitas SF+, zame pri normalni vožnji neke razlike ni.---------------Za "lesarsko" MS analizo po 1500km hribovja. Če ne bi vozil naravnost, kot pravi DIN, bi bilo pa 3000km.

Oprosti care, nikoli se ne utikam v druge kako pelejo. Vsakemu svoje. Jez mam do tvojih fur totaln respect, do tega kako mas urejen web pa POI in podobno...Zato me malcek boli, ko gledam vse cofke na gumi po 1500km. Motor in gume so ipak narjene za nekaj nagibanja. zacudi, ce reces da ne cutis razlike med rs1 in sf+. Da ne bo pomote, vozim starikav ST motor, vozim malo, cca 6000/leto in previdno. Trkam na les, v 10 letih en radar, 61/50. Fental tud 2 para roadsmartk1. Men so ble vsec. Fino stabilna in trpezna guma. Trenutno drgnem 2 par mitask. Gume so zelo razlicne. In to moras dojet po treh odpelanih ovinkih. Pustmo dirkace, ki gume ogrevajo, odmislimo sankiste in trenerje v ridah. Frend je lani kupil motor, in ker je nesrecno prebil zadnjo, je za vikend, prvic u lajfu sploh, menjal gume. Valda zarad cene kupi mitaske, in rece, stari, to je pa res cist drugo. Ce TI res ne cutis razlike med tema dvema, pliz, nehi komentirat gume. Je bez veze, smetis, kot toliko ostalih.

Men so mitaske vsec za vozit in cenovno. Ce bi ble 200€ par, pa ne vem ce bi jih se kupil.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Kaksen znalec.... :lol1:  :lol1:

 

 

On lahko pride samo do Kraškega roba mislim da drugega ne pozna. Drugo pa zna vse.  :OK:

Popravljeno . Popravil jany
  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Oprosti care, nikoli se ne utikam v druge kako pelejo. Vsakemu svoje. Jez mam do tvojih fur totaln respect, do tega kako mas urejen web pa POI in podobno...Zato me malcek boli, ko gledam vse cofke na gumi po 1500km. Motor in gume so ipak narjene za nekaj nagibanja. zacudi, ce reces da ne cutis razlike med rs1 in sf+. Da ne bo pomote, vozim starikav ST motor, vozim malo, cca 6000/leto in previdno. Trkam na les, v 10 letih en radar, 61/50. Fental tud 2 para roadsmartk1. Men so ble vsec. Fino stabilna in trpezna guma. Trenutno drgnem 2 par mitask. Gume so zelo razlicne. In to moras dojet po treh odpelanih ovinkih. Pustmo dirkace, ki gume ogrevajo, odmislimo sankiste in trenerje v ridah. Frend je lani kupil motor, in ker je nesrecno prebil zadnjo, je za vikend, prvic u lajfu sploh, menjal gume. Valda zarad cene kupi mitaske, in rece, stari, to je pa res cist drugo. Ce TI res ne cutis razlike med tema dvema, pliz, nehi komentirat gume. Je bez veze, smetis, kot toliko ostalih.

Men so mitaske vsec za vozit in cenovno. Ce bi ble 200€ par, pa ne vem ce bi jih se kupil.

Čuti se razlika takoj po menjavi, sem navedel (mehkejša, drugačen oval, drugač pade not), ampak ko se "navadiš" pa v končni fazi ni neke razlike, vsaj jaz se enako peljem kot "prej" na RS1 in D221.

Mitasko bi vsekakor priporočal.

Glede na to, da ne "pretiravam" pri vožnji, lahko mirno rečem, da tudi drug pri takšnemu stilu ne bo zaznal neke hude razlike.

Moj motor in desna roka pač ne žreta gume. Saj jaz točno vem in vidim, zakaj vam žre gumo, pakne ... :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!