Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Halooo..., "drugač pade not". Ne pametuj! Če bi motor kam padal bi imel ti tiste cofke v 1500 km pobrane, ne pa, da so gume kot nove po robovih. Pa ne pametuj o gostilniških pravljicah glede starosti gum. Za tvojo vožnjo bi bila še avtomobilska guma ok, morda celo lesena. 5 let stare gume so mi na poligonu drsele nenormalno! Inštruktor je na vaji zaviranja v sili samo ponavljal, nežno, bolj nežno po ročicah! Po dveh tednih, z novimi gumami pa brez težav. Niso to samo gostilniške debate.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je kje kakšna resna analiza o starosti gum? (do tedaj bo to gostilniška tema in tudi je).

Glede padanja sem imel v mislih prehod v naklon, ki je bolj izrazit pri Mitaski napram rs1.

Verjetno so ti na tečaju povedali ali svetovali, da vozi z do 20 do 30% rezervo, kar pomeni, da roba ne moreš videti.

Saj pravim, vem in razumem zakaj eni vidite rob, ampak to je vožnja blizu meje, gas, bremza, drsanje tačke, odpiranje iz ovinka kolko gre itd.

Bo pokazal kakšen forumaš lasten posnetek na YT kako zgleda vožnja do roba?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Halooo..., "drugač pade not". Ne pametuj! Če bi motor kam padal bi imel ti tiste cofke v 1500 km pobrane, ne pa, da so gume kot nove po robovih. Pa ne pametuj o gostilniških pravljicah glede starosti gum. Za tvojo vožnjo bi bila še avtomobilska guma ok, morda celo lesena. 5 let stare gume so mi na poligonu drsele nenormalno! Inštruktor je na vaji zaviranja v sili samo ponavljal, nežno, bolj nežno po ročicah! Po dveh tednih, z novimi gumami pa brez težav. Niso to samo gostilniške debate.

na mokrem in gladkem ali normalnem asfaltu?

 

bullshit, zadnja je trenutno BT020 letnik 2005.

Samo danes prevoženih 450 km, je zdrsnila dvakrat a le na sredinski (beli) črti.

Vožena od roba do roba, zvečer še na avstrijski strani Jezerskega.

Ni prva take starosti in zadnja tud ne. 

 

Snecer pa očitno uživa v veliko umirjenih kmjih in ne razmetava z materijalom.

Popravljeno . Popravil gsxf750
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Konkretno so bile Michelin Pilot Road letnik 2003, poligon makSi delavnice, nekoliko gladek asfalt. Stare niso drsele samo meni. BT016 pro, 5 let stare tudi meni ne drsijo in grejo do roba. 

 

@Snecer RS1 gre do roba zelo hitro, zaradi položne oblike. Ne se tolažit z 20-30% rezervo. Del varne vožnje je tudi obvladivanje motorja v večjem nagibu. Video si sam poišči... to je pa slika z delavnice varne vožnje. Voznika imaš na forumu. Pa ne mi razlagat da lahko, ker ima GS-a.  :)

 

2006040524_MateJ-IMGP2495.JPG

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je kje kakšna resna analiza o starosti gum? (do tedaj bo to gostilniška tema in tudi je).

Glede padanja sem imel v mislih prehod v naklon, ki je bolj izrazit pri Mitaski napram rs1.

Verjetno so ti na tečaju povedali ali svetovali, da vozi z do 20 do 30% rezervo, kar pomeni, da roba ne moreš videti.

Saj pravim, vem in razumem zakaj eni vidite rob, ampak to je vožnja blizu meje, gas, bremza, drsanje tačke, odpiranje iz ovinka kolko gre itd.

Bo pokazal kakšen forumaš lasten posnetek na YT kako zgleda vožnja do roba?

Kaksen naklon? Sej ga se dozivel nisi ocitno.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo neko stezo najde, no ni problema. Itak me zadeva z naklonom, tečajem in do roba ne zanima, med bolj pomembnimi podatki za gumo mi je tudi kilometrina.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Piše, da je za ST motorje. Al kje piše oz. je navedeno, da je za tekmovanja?

Piše, da je Mitas predstavil gumo za voznike športnih, naked in touring motociklov. Kak je sedaj s tem? Po moje gre za čisto normalno gumo, ki je pač narejena iz ene zmesi, za razliko od stare RS1, razvite daljnega 200X, ki je na sredini bolj trda. Poleg tega Mitaska nima tistega drsečega premaza, ko je nova, tako da je odmah za vožnjo.

Gostilniške so tudi zgodbe, da jo je treba "ogrevati".

Zakaj imam občutek, da nekateri opevate to gumo kot da je za MotoGP+.

Jaz primerjam RS1 in Mitas SF+, zame pri normalni vožnji neke razlike ni.

---------------

Za "lesarsko" MS analizo po 1500km hribovja. Če ne bi vozil naravnost, kot pravi DIN, bi bilo pa 3000km.

__________________________________________________________________________________________________________DINAMIK

 

Kar se tiče ST gume...,sigurno mitas sportforce+ ni neka ST guma..,samo sprednjo gumo pogledaš in veš koliko je ura  :) ...,če bi pa rad novo Mitasko nažigal,ki kaoo nima premaza...,pa kar izvoli..,ograja ali mehak avto ,asfalt sta tvoja  :P..tudi mrzla ženska ne dela dobro  :oops:  ....,za robove na gumi po 1500 kilometrih..., vedno uporabim flexarco v garaži in jih lepo pobrusim...,noben še ni opazil  :D ...,kolenčnike pa ponavadi brusim ob kak zid pri cestišču...,zmanjšam hitrost ,se približam zidu in istegnem koleno in so fajn pobrušeni  :lol:.....tuki gre do roba 

 

 

Popravljeno . Popravil DINAMIK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo neko stezo najde, no ni problema. Itak me zadeva z naklonom, tečajem in do roba ne zanima, med bolj pomembnimi podatki za gumo mi je tudi kilometrina.

 

Če ti je kilometrina bolj pomembna od dobrega oprijema do roba, ti priporočam čim starejše gume. Recimo letnik 2000 pa tam do 2004. S takimi narediš tud več kot 20K km. Pod kakšnim kozolcem bi se sigurno še kej najdel......... probi na Bolhi.com...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem tako navedel, ampak da mi je med bolj pomembnimi podatki za gumo tudi kilometrina, poleg oprijema in cene :)

meni je človek ki prepotuje ogromno priporočil Z8 z fjr jem 09 dela okrog 12k pa jo menja ko ima še skoraj 2mm nisem pa je sprobal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z8 na MTS so zdržale 8kkm in ocena...srednja žalost;-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni je človek ki prepotuje ogromno priporočil Z8 z fjr jem 09 dela okrog 12k pa jo menja ko ima še skoraj 2mm nisem pa je sprobal

cena pa napram mitas... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MS pravi, da niso ok, ker jih delajo na Kitajskem.

Super so do 60% obrabe,tistih 40% na koncu pa so nevarne,sploh po dežju !
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, me je Mitas cello domov pripeljala in ma za sabo 8200km.... Nobenih tezav, za ta dnar je vrhunska....

sam čestitam ti lahko :D

če bo moja zadnja do 5k zdržala bom zadovoljen...pri 2,5kkm je po sredini že skor na unih črticah, ki niso markerji...na robovih še dovolj mesa...pač posledica vožnje 90% v dvoje, normalna, nč AC...

točno tak, če bo 5k bom vesel :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gumi iz 2009 čisto nič ne fali, pravljice o "razpolovni dobi" izvirajo iz gostilne.

Mitas je ST guma, tako piše na uradni strani.

Zdaj jo "drajsam" in neke hude razlike napram roadsmart ni.

Guma kot guma, če se boš normalno vozil.

Mitas ni ST guma, ker nima trše sredice, niti kanalov za odliv vode, niti podaljšane življenske dobe, ampak je nekje v rangu Hypersport gum kot so bridgestone BT16...in podobne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dilema... na mitaskah imam narejenih cca. 4000km. Drug vikend štart na 10 dnevni trip via Montenegro, računam pa cca. 2000km, max 3000km. Menjat zadnjo al ne  :? turistična vožnja v dvoje, brez divjanja  

DA!!! Menjaj. Bolj varno, bolj sigurno glede na razne invazivne zadeve, je le več mesa. In turistična vožnja v dvoje pomeni, da boš žrl samo sredino.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem sel z zadnjo mitasko z 4500 proti beogradu, durmitor, peljesac, jadranka domov....sem prilepil sliko s kaksno sem prisel nazaj....v crni gori je bla na indikatorjih, zdrzala do doma....pa nisem sparal, posebej ne crne gore in Jadranke....zdej ma 8200 za sabo.

jaz si niti pod razno ne dovolim, s tako gumo vozit. Tisti 100€ splunem za novo pa lahko delam kar hočem, ne pa da se ubadam z vožnjo po dratih in drsenjem.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No tkole zgleda moja zadnja mitaska po 6000 km. Pol vožnja v dvoje in vsaj s kufrom. avtoceste skoraj nič. 2x jadranka v dvoje,od tega 1x polno naložen(kufr in stranske torbe) . Do indikatorja še 1mm. obrabljena enakomerno ,od roba do roba. stil vožnje,lagano sportski :)

post-35395-0-23639400-1439116461_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mitas ni ST guma, ker nima trše sredice, niti kanalov za odliv vode, niti podaljšane življenske dobe, ampak je nekje v rangu Hypersport gum kot so bridgestone BT16...in podobne.

Saj prej gume tudi niso mele trde sredice.

Profil ma tudi za dež, za odvajanje vode,tak da.

Življenjska doba pa še ne vem, a če drži 10k, je to to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   1 član

    • Marko P.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!