Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Saj prej gume tudi niso mele trde sredice.

Profil ma tudi za dež, za odvajanje vode,tak da.

Življenjska doba pa še ne vem, a če drži 10k, je to to.

A prou mora, a res moram ponovno vse razlagat?

ST oziroma allround pnevmatika je namenjena predvsem vožnji v vseh živih pogojih, vseh možnih temperaturah, podaljšano ima življensko dobo, povečini je ojačana ali pa izdelujejo tudi GT verzijo, da je primerna za težje mopede in dolgim avtocestnim odsekom pri visokih hitrostih. Nekaj primerov:

   bridgestone_battlax_sport_touring_t30_te

 

  dunlop_sportmax_roadsmart_1.jpg  Pirelli-Angel_GT-ambience-_closeup_.jpg?

 

 

 

Nekatere od zgornjih omogočajo tudi dokaj športno vožnjo, zaradi primernih bokov in zgradbe, nekatere pa malce manj. Niti ena se pa ne more primerjati z oprijemom v nagibu, kot ga omogočajo hypersport gume. Tvoje kljuse res ne razvija več kot 70 konjičev, pa še v zapestju šparaš, ampak ko pritisneš 100 in več konjev skozi ovinek se pa prekleto pozna, kaj ti je pod ritjo :D 

 

Sava Sportforce+ pa je po zgradbi, obliki, dezenu, namembnosti, kilometrini in obnašanju bolj podobna naslednjim gumam:

(kot boš lahko že iz slik ugotovil)

ge5466394994705843010.jpg?height=290&asp

  

42617d1232937208-bt-016-bt016.jpg

 

SAM_0250.jpg

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Dami ne se razburjat. Model še ornk motorja ni vozu,pol bo pa vedu razliko v gumah.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Nahecali ste me in sem narobe kupil ... :)

Za kaj je torej tale mitas sportforce+ ? ker sem čisto zmeden. Piše, da je za naked, ST in sport motorje.

Objavljeno (popravljeno)

A kdo pozna razliko med

METZELER TOURANCE NEXT 150/70R17M/CTL 69V in METZELER TOURANCE NEXT 150/70R17M/CTL 69V( b )

lp

Popravljeno . Popravil stenc55
Objavljeno (popravljeno)

Nahecali ste me in sem narobe kupil ... :)

Za kaj je torej tale mitas sportforce+ ? ker sem čisto zmeden. Piše, da je za naked, ST in sport motorje.

Bom poenostavil:

Za tvoj stil, defenzivno vožnjo je dober tako Versys, kot zx10r. Z obema se boš lahko lepo peljal. Ko boš pa z Versysom 180km/h čez ovinke pokal, bo velik bolj nevarn kot pa zx10r. Je pa res da boš pri normalni vožnji imel mogoče bolj skrčeno hrbtenico, pokrčene noge in mogoč razbolela zapestja.

Enako je pri gumah. Za tvoj stil vožnje je lahko tudi Tigar. Na teb je kaj boš vzel in kaj ti bolj paše. Eni žrtvujejo kilometrino, pa imamo raje malce bolj ekstremno vožnjo brez skrbi, drugi pa pri svoji vožnji ne čutijo razlik med gumami. Se pravi če ni razlik, je pri tebi enostavna kalkulacija:

koliko km nardiš za koliko denarja in na podlagi tega se odločiš za gumo.

 

p.s. prevod guma je za naked, st in sport motorje, poenostavim: guma je za cestno uporabo

če bi pisalo, enduro, dual sport, offroad, so pa drugačne gume

Kapišiš? :D

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

na Mitaskah je pomembno, da si meriš tlak v gumi, ker pri nizkem tlaku, je obraba večja, da ne rečem velika, so pa res dovzetne za preverjanje, ker nikoli, prav nikoli niso ble nafilane, kot sm jih nafilu zadnjič :mellow: , pa tudi, če je minilo teden dni. Men držijo 8kkm, sredina bi zdržala kak km več :OK:, boki gredo adijo, tudi zdaj imam na bokih velikoooo manj profila, kot po sredi, po 4kkm , pa vedno v dvoje :grim

Objavljeno

MS pravi, da niso ok, ker jih delajo na Kitajskem.

MS ne pravi tega..kaj pravijo uporabniki foruma ni stališče Motosveta..sam tok da je jasno..

Čakamo da narediš 10.000 km z Mitaskami in potem poročaš naprej...

Objavljeno

A lahko voziš gumo, če je narobe obrnjena?

Objavljeno

Lahko, večinoma vulkanizerji ne dajo gume pravilno gor, na oznako trikotnik je centrirana na ventilček.

Objavljeno

A lahko voziš gumo, če je narobe obrnjena?

Ja  problem rata ko je mokra cesta

Objavljeno

Kak trikotnik?

Luka, po mokrem se ne vozim, pa baje tudi te mišelinke so dobre za po dežju. Po moje ne bo panike. Kaj pa na obrabo in vožnjo to kej vpliva?

Objavljeno

MS ne pravi tega..kaj pravijo uporabniki foruma ni stališče Motosveta..sam tok da je jasno..

Čakamo da narediš 10.000 km z Mitaskami in potem poročaš naprej...

Po moje bom zaradi foruma prej menjal.

Kak trikotnik?

Luka, po mokrem se ne vozim, pa baje tudi te mišelinke so dobre za po dežju. Po moje ne bo panike. Kaj pa na obrabo in vožnjo to kej vpliva?

Odvisno od gume kaki znak ima tudi. Pika, trikotniček, packa, ponavadi je barvna na strani gume, da takoj vidiš.

-----------------

Dunlop street tires have balance dots in the bead or sidewall area to indicate the lightest point of the tire. All Dunlop street tires should be installed with these balance dots at the valve. All Dunlop street tires also have arrows on the sidewall, which indicate the correct direction of rotation.

Positioning of balance marks and inclusion of directional arrows are not universal among motorcycle tire manufacturers.

https://www.google.si/search?q=dunlop+balance+dots+motorcycle+tyre&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAWoVChMI4LOT7-qcxwIVBhEsCh3KEQl2&biw=1920&bih=965#tbm=isch&q=balance+dots+motorcycle+tyre

idi gledat na gumo, če še vidi znakec, če ti je "na ventil" montiral...

Objavljeno

wp20150618005.jpg

Pri meni ni ratalo, zato pa imam sedaj take težave z Mitasko in ne gre do roba, ne bo za dež itd. Smola pač. Mogoče pa sam zamenjam in prestavim, ker sem v eni temi prebral, da je čas posla.

Objavljeno

Igor v dezju res pazi ker so grabni glih kontra obrnjeni in vode ne bo odvajal pravilno....tud zavihalo jo bo narobe...sem imel sprednjo 1x kontra obrnjeno...

Sneci zakaj sprasujes na ms kero gumo dat gor? Ce se ti lepo pelje mitaska pol jo pac imej in uzivaj... zakaj bi mogu kolenckat ce ne uzivas v taki voznji...

Js mam isto mitas in ne pridem do roba..in bi isto loh kupu kaksno ki bi zdrzala vec po sredini..sam zakaj? Tud mitas bo za normalno voznjo zdrzala cist zadost, pa se lepo gre v ovinek. Sem zadovoljen, obcutek je tapravi, ko bo pa po sredini na indikatorju pa po novo...simpl, prevč komplicerate :P

Objavljeno

Kawasaki Versys 650

Režim vožnje: dinamično turistični

60 % v dvoje

 

Sprednja guma Continental RoadAttack 2 EVO (desni rob na indikatorju), 6500 km

Zadnja guma Mitas SportForce do indikatorjev po robu in sredini, 4200 km

 

Sedaj bom obul obe platišči v Mitasko in to je to. Continental je vrhunska gumca samo Mitas bo držala prav toliko časa za veliko manj denarja =) 

Objavljeno

Kawasaki KLE 650 cbf

Režim: solo, ekološko-turistični

Mitas Sport Force+

Zadnja guma 2177km, do indikatorja 3,1mm.

wp20150812001.jpg

wp20150812002.jpg

Objavljeno

Sneči ti objestnež, samo 5 jurjev boš nardil kot jaz. Trenutno beležim na zadnji sportforce+ 3 mm do indikatorja, prevoženih pa ma 2.200km :D

Objavljeno

Torej nateg?

Katera guma ima najboljše razmerje med ceno/prevoženi kilometri.

seveda medseboj primerljive, ob normalni vožnji... bi rekel na pamet, da so si pa tu gume dosti bolj blizu, kot so narazen pri ceni za kos

Objavljeno

Nateg je 150 za gumo. Ne pa komplet za ta denar

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

sj guma je nategljiva in razstegljiva, mar ne :hmm:

 

:jezik:

Objavljeno

Kje se dobi komplet za 150?

 

Pit stop Logatec jih je imel po tej ceni...še včeraj =)

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Kje se dobi komplet za 150?

Seleš jih je mel tud, ne vem če jih še ma.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!