Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

Do sedaj sem že kar nekaj odločitev o motorju sprejel glede na mnenja motosvetovcem zato zelo cenim takšna mnenja ker se ponavadi izkažejo za zelo koristna vendar pa sem sedaj v še večji dilemi kot sem bil pred izbiranjem glede pnevmatik :blink: :?

Glede Qualifire-k moti me samo to da na uradni strani piše da so to street oz sport gume mika me pa nekaj v stilu sport/touring. Mikajo me tudi Michelin power pilot vendar ne vem kako je z vzdržljivostjo(rad bi vsaj 7k+).

Pri D220 pa nwm no malo preveč robusten mi deluje tist profil :)

Prosim še za kakšen nasvet :doze:

lp anže

Da ti še malo otežim izbiro: :P Pirelli Diablo Strada. ST gume s špičastim profilom.

Objavljeno

Da ti še malo otežim izbiro: :P Pirelli Diablo Strada. ST gume s špičastim profilom.

:hmm: :hmm: :hmm:

Objavljeno

Navadne st gume imajo jurčkasto obliko preseka, diablo strada pa koničasto, kot rr gume.

Objavljeno

Prosim še za kakšen nasvet :doze:

lp anže

Ja pa sej smo ti že vse povedal :rolleyes:

Moje izkušnje:

D220-podn od podna. Drugače prva zdržala 17.000, zadnja okoli 12.000 km.

Mishelin pilot power, super guma, super oprijem, meni zdržala ravno okoli 7.000, prva okoli 10.000.

Z6 oh in sploh guma, na novem marofu po kolenu (pa je relativno gladek asfalt), zadnja zdržala kar nekaj čez 10 tisoč km.

Objavljeno

Powerca je ranga better than Qualifier, torej več oprijema...

7k km je možno nardit, ob ne preveč odpiranju gasa...

dej zdej me je burek prepriču...powerce bom najbrž...a se vm zdi da če je komplet powerc 50k da je bolš uzet k komplet qualifierc za 40k? no vem da sm še v tolarjih :D

kaj bi rajš uzel? :?

Objavljeno

Ja pol vzem powerce...teh 10k oz. slabih 42€ razlike ni nč (teb, aveš k si bl pr dnaru :P ).

Sam mi ni jasn kako boš ti dobu gume tok pocen, če je flejmči kupu brigedstonke za 55k, pa še s popustom so ble. S tem da ma on manjše :blink:

Objavljeno

Da ti še malo otežim izbiro: :P Pirelli Diablo Strada. ST gume s špičastim profilom.

Dobra guma vendar po moji oceni sodi bolj v SS klaso. Vsekakor je ne bi uvrščal med ST gume. To je seveda moje mnenje. Drži recimo za polovico manj km kot Z6 ob primerljivi vožnji.

Objavljeno

tle bom reku samo nekaj

ko pogledaš na motorju gume (govorimo o športnih motorjih) vidiš kako se to fura (govorim o firmi gum)

ce hoceš zaupati motorju in gumam moraš kupiti samo eno firmo: Metzeler in nic drugega....za na cesto ni boljših gum. Sem vozu prej Dunlop letos pa Metzeler, pa lahko rcem da ni primerjave.

Tudi jaz sem zadovoljen z Metzelerjem. :yea1: :yea1:

Objavljeno

Z6 all the way...spomladi montiram že četrti komplet teh gum...do zdaj so največ zdržale nekaj malega čez 8000 km,od tega 90% vožnje v dvoje. Skratka zelo zadovoljen.

Objavljeno

Z6 all the way...spomladi montiram že četrti komplet teh gum...do zdaj so največ zdržale nekaj malega čez 8000 km,od tega 90% vožnje v dvoje. Skratka zelo zadovoljen.

Meni je držal Z6 na Hayabusi skoraj 5000 km, kar je skoraj čudež za Hayabuso.

Objavljeno

Ja pa sej smo ti že vse povedal :rolleyes:

Moje izkušnje:

D220-podn od podna. Drugače prva zdržala 17.000, zadnja okoli 12.000 km.

Mishelin pilot power, super guma, super oprijem, meni zdržala ravno okoli 7.000, prva okoli 10.000.

Z6 oh in sploh guma, na novem marofu po kolenu (pa je relativno gladek asfalt), zadnja zdržala kar nekaj čez 10 tisoč km.

Še moje izkušnje z D205 (po novem D220). Ko gumo ogreješ je dobra. Z sprednjo naredil 5000km, ko sem jo narezal pa še dobrih 2000km. Za zadnjo težko rečem, ker sem jo po 3000km zažgal... :yea1:

So pa bili vsi kilometri na cesti...

Guma rata podn ko je enkrat narezana, ker takrat prideš v območje drugačne plasti gume. Oprijem je potlej res podn... :krneki:

Objavljeno

Meni je držal Z6 na Hayabusi skoraj 5000 km, kar je skoraj čudež za Hayabuso.

Vem, si mi povedal pri Tomažu,ko mi je servisiral motor :grim

Objavljeno

Še moje izkušnje z D205 (po novem D220). Ko gumo ogreješ je dobra. Z sprednjo naredil 5000km, ko sem jo narezal pa še dobrih 2000km. Za zadnjo težko rečem, ker sem jo po 3000km zažgal... :yea1:

So pa bili vsi kilometri na cesti...

Guma rata podn ko je enkrat narezana, ker takrat prideš v območje drugačne plasti gume. Oprijem je potlej res podn... :krneki:

No kot kaže si ti specifičen voznik in tvoje mnenje ni pomembno za nas "normalne" voznike .)

Objavljeno

Ja pol vzem powerce...teh 10k oz. slabih 42€ razlike ni nč (teb, aveš k si bl pr dnaru :P ).

Sam mi ni jasn kako boš ti dobu gume tok pocen, če je flejmči kupu brigedstonke za 55k, pa še s popustom so ble. S tem da ma on manjše :blink:

Powerce pa res ni noben problem dobit za 50k..sploh pa take dimenzije, kot jih on rabi

Objavljeno

Powerce pa res ni noben problem dobit za 50k..sploh pa take dimenzije, kot jih on rabi

se prav jih boš zrihtu al kako?al še celo cenej?

se toplo priporočam :)

Objavljeno

No moji zadnji dve izbiri za FZS 600 so bile al pilotke al Z6, nekako je odločitev prevagala v prid pilotk...so se mi zdele mal bol športne i k temu primernejše za moj stil vožnje. (samomojemišljenjepress)

Objavljeno

No moji zadnji dve izbiri za FZS 600 so bile al pilotke al Z6, nekako je odločitev prevagala v prid pilotk...so se mi zdele mal bol športne i k temu primernejše za moj stil vožnje. (samomojemišljenjepress)

Važno je, da imaš dober občutek. Na koncu pa vržeš proč te ali one enako. Za tvoj motor se mi zdi Z6 pretrda. Poiskusi ob priliki Metzeler M3. Prepričan sem, da boš zadovoljen.

Objavljeno

Z6 oh in sploh guma, na novem marofu po kolenu (pa je relativno gladek asfalt), zadnja zdržala kar nekaj čez 10 tisoč km.

khm na marofu gre moja kanta na koleno brez težav pa tudi če je obuta spredaj v zlizano Metz M1 in zadaj kamen trdo D205. marof res ni neko merilo, edino kar je da pri 32+ C na Marofu trdo gumo kot je D205 pregreješ v pol ali manj ure.

tudi Dunlop D207 RR spredaj in D207 R zadaj je šel na koleno povsod po naših cestah brez težav in zdrsov.

Pireli Super Corsa gre v Mugellu po samo enem krogu ogrevanja brez vseh težav povsod na koleno pa so hitrosti v ovinkih visoke.

moje skromno mnenje je da je večina gum itak 10x predobra za znanje večine SLO motoristov in naše ceste. če pa motor z 120 KM+ zateguješ iz ovinkov pa itak ni gume ki bi ohranila oprijem. ralativno pomembna je tudi linija kako pelješ ovinek, če je pol ovinka motor ravno potem pa ga zvrneš ko hlod do konca zna tudi GP guma met probleme z oprijemom :whistle:

aja to ne leti vse na brihto da ne bo pomote, samo moje skromno razmišljanje. NAJ SE PLUVANJE ZAČNE!

Objavljeno

khm na marofu gre moja kanta na koleno brez težav pa tudi če je obuta spredaj v zlizano Metz M1 in zadaj kamen trdo D205. marof res ni neko merilo, edino kar je da pri 32+ C na Marofu trdo gumo kot je D205 pregreješ v pol ali manj ure.

tudi Dunlop D207 RR spredaj in D207 R zadaj je šel na koleno povsod po naših cestah brez težav in zdrsov.

Pireli Super Corsa gre v Mugellu po samo enem krogu ogrevanja brez vseh težav povsod na koleno pa so hitrosti v ovinkih visoke.

moje skromno mnenje je da je večina gum itak 10x predobra za znanje večine SLO motoristov in naše ceste. če pa motor z 120 KM+ zateguješ iz ovinkov pa itak ni gume ki bi ohranila oprijem. ralativno pomembna je tudi linija kako pelješ ovinek, če je pol ovinka motor ravno potem pa ga zvrneš ko hlod do konca zna tudi GP guma met probleme z oprijemom :whistle:

aja to ne leti vse na brihto da ne bo pomote, samo moje skromno razmišljanje. NAJ SE PLUVANJE ZAČNE!

Zakaj bi pljuvali? Vse, kar si povedal je res. Če znaš, znaš. Če ne znaš, nobena guma ni dovolj dobra. Res pa je, da vsaka guma ni za vsak motor. Kot tudi življenska doba ni pri vseh enaka. Če najdeš kompromis med oprijemom in obrabi, si zmagovalec.

Objavljeno (popravljeno)

Zakaj bi pljuvali? Vse, kar si povedal je res. Če znaš, znaš. Če ne znaš, nobena guma ni dovolj dobra. Res pa je, da vsaka guma ni za vsak motor. Kot tudi življenska doba ni pri vseh enaka. Če najdeš kompromis med oprijemom in obrabi, si zmagovalec.

Se strinjam s tem....na cb1300 obesil dunlop qualifier....na več zaporednih hitro odpeljanih ovinkov se je guma pregrevala,cufala trgala.Na robovih jo je zmanjkalo po manj kot 3000km :cry: Enostavno je pogrnila zaradi same teže motorja in močnega navora.....

Popravljeno . Popravil cb1300
Objavljeno

Se strinjam s tem....na cb1300 obesil dunlop qualifier....na več zaporednih hitro odpeljanih ovinkov se je guma pregrevala,cufala trgala.Na robovih jo je zmanjkalo po manj kot 3000km :cry: Enostavno je pogrnila zaradi same teže motorja in močnega navora.....

Ja, samo tega si ljudje velikokrat ne dajo reči. Zaradi družbe mora biti Super Corsa, Bridgestone 001 ali 002, Qualifier ipd. Vse ostalo je brez veze. Na koncu pa tako kot si napisal. :OK: :OK:

Objavljeno

se pravi če sm dobro zastopil če greš s trdo gumo na dirkališče se bo pregrela??tega ne zastopim..ker moja d204(no itak jo bom menjal) je tok trda da se tud za par stopinj noče segret...vi pa pravite da se naj bi pregrela?? :?

Objavljeno

se pravi če sm dobro zastopil če greš s trdo gumo na dirkališče se bo pregrela??tega ne zastopim..ker moja d204(no itak jo bom menjal) je tok trda da se tud za par stopinj noče segret...vi pa pravite da se naj bi pregrela?? :?

ne moreš primerjat turing in race gume....turing guma je trša vendar pa zaradi svoje sestave ne prenese višjih temperatur,ki nastanejo ob priganjanju na dirkališču,in se enostavno pregreje.....

Objavljeno

se pravi če sm dobro zastopil če greš s trdo gumo na dirkališče se bo pregrela??tega ne zastopim..ker moja d204(no itak jo bom menjal) je tok trda da se tud za par stopinj noče segret...vi pa pravite da se naj bi pregrela?? :?

ja se pregreje, tudi športna guma se pregreje ampak dosti bolj pozno. saj to ne pomeni da se guma skuha, enostavno pač ne drži več, opazil pa boš to prvo (če gre za zadnjo gumo) ko ti bo pri pospeševanjih in ovinkov začela guma zdrsavat kjer ti prej ni. takrat obvezno v bokse pa dat mir dokler se guma ne ohladi, če pa je vroč dan in asfalt pa si verjetno zaključil za ta dan.

Objavljeno

ne moreš primerjat turing in race gume....turing guma je trša vendar pa zaradi svoje sestave ne prenese višjih temperatur,ki nastanejo ob priganjanju na dirkališču,in se enostavno pregreje.....

ja se pregreje, tudi športna guma se pregreje ampak dosti bolj pozno. saj to ne pomeni da se guma skuha, enostavno pač ne drži več, opazil pa boš to prvo (če gre za zadnjo gumo) ko ti bo pri pospeševanjih in ovinkov začela guma zdrsavat kjer ti prej ni. takrat obvezno v bokse pa dat mir dokler se guma ne ohladi, če pa je vroč dan in asfalt pa si verjetno zaključil za ta dan.

sam jst tuki ne zastopim tega da če se guma pregreje...če se pregreje je za moje ojme zeloo mehka...in bl k je mehka bl drži...no seveda do neke meje...sam si ne znam predstavlat da bi se konkretno moja guma d204(jajca stara 5 let pa trda k kam) tok segrela oz kr pregrela...a je to možno...recmo na kšnem dirkališču?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!