Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Dunlop sportsmart 2: 8200 km

Mitas SF: 5100 km

Ostajam na mitas, čeprav je Dunlop glede na €/km cenejša

...pri istem načinu vožnje?...realno?...skor ne morem verjet, da bi bla taka razlika.... kaj pa sprednja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...pri istem načinu vožnje?...realno?...skor ne morem verjet, da bi bla taka razlika.... kaj pa sprednja?

Jest pa cist vrjamem. Dunlopka kr dolg drzi. Je pa guma ki marsikomu ne pase. K mitaska je pa kr vsem nekak vsec..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dunlop sportsmart 2: 8200 km

Mitas SF: 5100 km

Ostajam na mitas, čeprav je Dunlop glede na €/km cenejša.

Jst tud vozu prej sportsmat 2 na fz1.je ne dam več gor pa če mi jo šenkajo,pa če nardi 1000000km....

Kot sem opazil se SS 2 počasnej ogreje kot sportforce. In če ni dovoj segreta ,je drek. In se mi je že zgodilo da sem mel tak tempo da se guma ni segrela. Z mitasko tega problema nimam spljoh.

Za SS2 moršp bit objesnež na cesti ,da drži kot je treba :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest pa cist vrjamem. Dunlopka kr dolg drzi. Je pa guma ki marsikomu ne pase. K mitaska je pa kr vsem nekak vsec..

 

 

Po moje je tuki mal u igri čredni nagon, pa kao slovenski produkt in argument cene. Zadnja stane dobrih 90€. Zdi se mi da bi mogla bit fejst tumpasta da se ne bi prodajala. 

 

 

Prvič sm jih nataknu ker so ble poceni. Naslednje 3 sem zmontiral ker so mi precej všeč. tud zarad cene.   

 

prednja se po 6000 dobro drži, zadnjo sm pa uniču po sredi

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam imam na Yamaha XT660X trenutno namontirane te gume - Michelin Pilot Power 3 in nisem zadovoljen. Obe gumi ste zelo togi, sprednja je "lena", noče pasti v ovineke, zadnja je pa katastrofa pri prehodu z mehke na trdo zmes(2CT) grdo in brez opozorila zdrsuje. Mogoče je problem da ima motor 180kg in 50 konjev in jo težko ogrejem, vozim se pa kar agresivno. Če jo primerjam s prejšnjimi Mitaskami je Michelin grozna guma, ki ne daje dobrega občutka. Tudi če se peljem enako hitro kot z Mitaskami je občutek slab in sem konstantno v preži če bo treba loviti spredaj in/ali zadaj.

Recimo da bo vse odtehtalo če naredim z njo več kot 10000km ampak se tudi sam sprašujem če si sploh želim voziti take gume 10000km :(

Kupil sem jih pa zato ker je to lanskoletni zmagovalec motorradovega testa športnih gum. Po njihovem testu je zmagala v kategorijah na cesti, v mokrem in na cesti po 4000km, na pisti je bila pa slaba. Testirali so na BMW S1000RR.

Skratka hočem povedati da te gume in moj motor (Yamaha XT660X) niso dobra kombinacija. Vrjetno so pa kakšnemu manj zahtevnemu šoferju super gume ali pa so na kakšnem drugem motorju čisto drugačne.

PS: Rokxy, namen mojega posta je samo moja izkušnja s temi gumami in ne odvračanje kupcev tvojih gum, kot pravim vrjetno komu take gume služijo super.

Mal updata o Michelin Pilot power 3 po 3500km. Enkrat sem bil na Racelandu, peljal sem se v Brno in nazaj, ostalo so popoldnaske furice in kakšni opravki. Še vedno sem mnenja da ni najbolj primerna guma za moj motor in moj stil vožnje, ampak nekako sem se je navadil in imam spet tisti občutek da lahko v ovinek priletim kolikor hočem :D . Na Racelandu se je kljub 35+ stopinjam ni tako pregrevala kot mitaska. Lahko sem odpeljal tudi čez 20 krogov v kosu, ampak niso bili res agresivni, če sem se potrudil sem jo pregrel v 5 krogih. Kar je bolje od sportforce. Po 1180km poti v Brno in nazaj, večina AC, je še vedno lepo okrogla in ni pobrana po sredini. Za vožnjo na češko je bilo 37-38 stopinj. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst tud vozu prej sportsmat 2 na fz1.je ne dam več gor pa če mi jo šenkajo,pa če nardi 1000000km....

Kot sem opazil se SS 2 počasnej ogreje kot sportforce. In če ni dovoj segreta ,je drek. In se mi je že zgodilo da sem mel tak tempo da se guma ni segrela. Z mitasko tega problema nimam spljoh.

Za SS2 moršp bit objesnež na cesti ,da drži kot je treba :P

 

Nisem še sprobal SS2 ampak glede na to, da je to cestna guma, si skoraj ne predstavljam, da po par kilometrih ne bi bila dovolj ogreta, ne glede na tempo.

 

Sam na FZ1 vozim izključno GP Racer 211 (ki so vsaj za rang višje od SS2) ter 211GP in 212GP, ki so pravzaprav cestno legalne tekmovalne gume. Ne vozim jih zato ker bi rabil tako gumo za po cesti, temveč enostavno zato, ker mi ostanejo od Suzukija, ki ga imam za na stezo in se mi zdi brezveze na eni strani metatat stran za po cesti še čisto solidne gume, na drugi strani pa kupovat nove za FZ1.

 

No kakorkoli, ni to bistvo, bistvo je, da nikoli nisem imel težav po cesti v smislu premalo ogretih gum čeprav vozim praktično najbolj športne cestne oziroma dirkalne gume. Pa se po cesti načeloma vozim zelo zmerno. Na podlagi tega bi skoraj rekel, da je razlika pri obnašanju med SS in Mitas posledica česa drugega in ne ogretosti/neogretosti ker težko bi si predstavljal, da neka navadna športna guma ne nudi dovolj solidnega oprijema po tem ko z njo narediš par km..

Popravljeno . Popravil Jure
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Premalo ogrete gume imajo tisti ki iz dvorišča želijo letet 150 km/h. Po 5 minutah se že guma segreje vsaj meni sportmax ter qualifier II prej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma kdo kake izkušnje z mitas gumami? Rabim neki mehkega, pa sicer gledma rosso corsa, in gp pro, samo če ma mitas kvaliteto bo sigurno ugodnejši :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma kdo kake izkušnje z mitas gumami? Rabim neki mehkega, pa sicer gledma rosso corsa, in gp pro, samo če ma mitas kvaliteto bo sigurno ugodnejši :D

 

:grrr

 

v iskalnik vpiši MITAS ali SPORTFORCE  pa maš za brat ajoooj

 

:yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mitas SPORTFORCE+ v dežju.

Bil sem prisiljen v testiranje Mitask po mokrem, predvsem pa spozkem, drsečem umazanem bosanskem in črnogorskem asvaltu.

Res da imam na mopedu KTRC (kar lahko nadomesti tudi pamet v buči in mirnost v zapestju, meni pač ni treba), torej izdatno podporo elektronike, ampak lahko rečem naslednje:

Ko pogledam mitasko in tistih par črtic za odvodnjavanje sem si mislil, težka bo mater, a bo šlo? Sploh ko sem se spomnil GT gum kot pirelli angel GT ali bridgestone T30, ki začnejo dobro delovati šele na mokrem, pa ni bilo tako. Je mitaska " s predpostavko, da pametno vozim" zadovoljiva oziroma me je celo prijetno presenetila.

*Vožnja naravnost in pospeševanje, deluje suvereno, ne zdrsne brez opozorila, komot lahko voziš tudi v močnih nalivih tja do 130km/h. Bele črte je ne motijo nič bolj kot ostale gume, pač nekoliko popleše, samo to je pri vseh gumah isto. Zlivke, ko so hladne je ne motijo nič, sploh ne veš da so na cesti.

*mal pripombe bi imel v začetnem delu nagiba, kjer podrsi, ampak ko premagaš ta strah, ko se zaveš da to počne in zanemariš, je v drugem delu nagiba spet neutralna, vendar mora biti manever nagibanja umirjen in počasen. Tu bi imela še največji minus.

*zaviranje, je neproblematično, kljub ABSu se ta ni prižigal.

 

Seveda nisem pretiraval ali iskal limitov, bolj lahko rečem, da pri normalni vožnji se z mitasko da tako po dežju, celo blatu, pesku in šodru.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... zelo lepo si napisal...

...ampak:

... ne vem, kaj se obremenjujete s kanali za odvodnjavanje v profilu gume.

Ti kanali na moto gumah so samo zaradi lepšega in zaradi tega, ko se je nekdo spomnil, da morajo ti kanali biti.

 

Odvodnjavanje?

Na avtu, ko je pnevmatika ravna s podlago, širine cca 200mm "rine" vodo pred sabo po celi širini pnevmatike.....se ta voda nima časa umaknit v stran...in moraš to vodo spraviti izpod nje. To funkcijo opravljajo kanali za odvodnjavanje v profilu pnevmatike, da ne pride do "aquaplaninga" (do določene hitrosti)

 

Na motorju pa je guma (bočno) okrogla in nalega na asfalt samo na nekaj kvadratnih centimetrih.... po širini mogoče kaka 2 cm... po obodu pa malo več... in gre voda s ceste takoj levo in desno od gume ( ko da bi gledal ladjo, ko reže po vodni gladini)... in (sploh pri športnih gumah) kanali za odvodnjavanje praktično ne opravljajo funkcije... ker jih je premalo (le zakaj?) . Zakon v CPP zahteva pnevmatike s profilom... in zato je to tako.

 

... nekdo bo rekel... zakaj pa imajo na MGP dežne pnevmatike fuuul kanalov?

... zato , da odvodnjavajo vodo  :D

 

...ampak jih je pa veliko. .... Po "moji teoriji" zato, ker se pelje na limitu in je treba vodo izriniti izpod pnevmatik za najboljši oprijem, ker tlak v dirkalnih gumah je nižji, večja  je naležna površina... hitrosti jasno da višje.... Razmernik med površino gume in kanali je preačunan v nek kompromis za optimalen oprijem v mokrem.... Guma je zaradi velikega števila kanalov podvržena tudi večjemu kotalnemu trenju, ki ohranja gumo na optimalni temperaturi... itd.. itd....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, s kanali se zarad vizuelnega izgleda, s siliko in ostalimi mešanicami za boljši oprijem v mokrem se pa gumarji :P

 

Ampak: proti Angel GT v mokrem nima za burek. (jebiga ma full kanalov) V suhem, se pa angel GT gre lahko skrit proti mitasu.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo v suhem boš težje prišel do meje kot v mokrem.

V suhem te prej zj*** druge stvari: pesek, kravjeki, zalivke, kamen, teta z mobitelom ali kmet s traktorjem (pa ne naš kmet, ta te ne bo oviral... :) ) ali enostavno lastna napačna reakcija.

Zato sam najprej pogledam karakteristike gume v mokrem. Enako za avto.

Popravljeno . Popravil Fantocci
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma zdaj sem se spomnil kje sem nabasal zarezi, ker je bil to edini makadam v daljsem casu.

Bila je voznja cez gradbisce pod Sorico in to po precej grobem gramozu. Verjetno sem blokiral kolo in se je vgreznilo, zato sta zarezi pod kotom in na enakem mestu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo v suhem boš težje prišel do meje kot v mokrem.

V suhem te prej zj*** druge stvari: pesek, kravjeki, zalivke, kamen, teta z mobitelom ali kmet s traktorjem (pa ne naš kmet, ta te ne bo oviral... :) ) ali enostavno lastna napačna reakcija.

Zato sam najprej pogledam karakteristike gume v mokrem. Enako za avto.

Men so pa vsekakor bolj pomembne karakteristike po suhem, sem se že parkrat nasral z "zmagovalkami mokrih" testov, ki so sicer dost dobre za normalno vožnjo, a so mi nudile velik slabši občutek in bočni oprijem kot mi kaka Hypersport guma. Poleg tega se po mokrem vozim cca 1% vseh fur in takrat grem pač močno previdno in z rezervo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!