maus Objavljeno Februar 28, 2016 Opozori Objavljeno Februar 28, 2016 gume za na pisto in za na cesto še niso izdelali ... za cesto so ene gume, za na pisto druge. lahko se s cestnimi gumami voziš po pisti, ampak par krogov pa dol, če ne jo pregreješ .. z gumami za na pisto se pa ne morš po cesti vozit. Bmflar, ton, DAMI34 in 3 others 6
Simon Jazbec Objavljeno Februar 28, 2016 Opozori Objavljeno Februar 28, 2016 pred 4 minutami, maus pravi: gume za na pisto in za na cesto še niso izdelali ... za cesto so ene gume, za na pisto druge. lahko se s cestnimi gumami voziš po pisti, ampak par krogov pa dol, če ne jo pregreješ .. z gumami za na pisto se pa ne morš po cesti vozit. Če si motorist potem veš kaj mislim ,,,Obstaja verjetno več miljonov ljudi ki se vozi tako po pisti kakor po cesti z enakimi gumami,!! Drugače pa rabim samo pomoč kakšna je razlika med temi pnevmatikami,,,kaj se najbolj splača vzet,,, Če veš kaj o teh pnevmatikah prosim za pomoč,, če pa neveš pa mislim da nima smisla da smetimo forum z brezveznimi odgovori, ker mislim da je forum namenjen ljudem ki kaj potrebujejo ali delijo kakšno izkušnjo ipd. Ne pa ljudem ki pod temo pnevmatike pišejo kaj so jedli za večerjo, kakšna je njihova prebava itd,...
maus Objavljeno Februar 28, 2016 Opozori Objavljeno Februar 28, 2016 (popravljeno) pred 7 minutami, Simon Jazbec pravi: Če si motorist potem veš kaj mislim ,,,Obstaja verjetno več miljonov ljudi ki se vozi tako po pisti kakor po cesti z enakimi gumami,!! Drugače pa rabim samo pomoč kakšna je razlika med temi pnevmatikami,,,kaj se najbolj splača vzet,,, Če veš kaj o teh pnevmatikah prosim za pomoč,, če pa neveš pa mislim da nima smisla da smetimo forum z brezveznimi odgovori, ker mislim da je forum namenjen ljudem ki kaj potrebujejo ali delijo kakšno izkušnjo ipd. Ne pa ljudem ki pod temo pnevmatike pišejo kaj so jedli za večerjo, kakšna je njihova prebava itd,... Vem kaj misliš, zato sem ti dobronamerno napisal ... še enkrat ti povem, da cestne gume niso za na pisto, ker jih boš pregrel po 4 krogih grobnika in boš šel po tleh. Sam sem imel contiraceattack, enkrat pa sportattack, pa sem šel do grobnika in po parih krogih se je tok pregrela, da sem komaj do Ljubljane prišel. S Pirelli je zelo podobno. Ti povem iz lastne izkušnje pred leti... pa se ne razburjaj, če ti odgovor ni všeč, ti pa jaz ne morem pomagati. Če daš kaj nase, vzemi gume za na pisto, za po cesti mej pa cestne gume. Kaj boš pa ti naredil, je pa tvoj problem. Popravljeno Februar 28, 2016. Popravil maus Bmflar, SF, ukica in 6 others 9
gsxf750 Objavljeno Februar 28, 2016 Opozori Objavljeno Februar 28, 2016 Supercorsa (sc) dirkaška guma ki je cestno legalna V2 novejsi model sc Sc1 mehkejsa zmes sd SC2 trsa zmes sc Rosso corsa rang nižja od sc. - track day Rosso II. cestna športna Več na http://www.pirelli.com/tyres/en-ww/motorcycle/homepage Listanje po tipih: skoraj na dnu strani
svobodnaptica01 Objavljeno Februar 28, 2016 Opozori Objavljeno Februar 28, 2016 pred 17 minutami, maus pravi: Vem kaj misliš, zato sem ti dobronamerno napisal ... še enkrat ti povem, da cestne gume niso za na pisto, ker jih boš pregrel po 4 krogih grobnika in boš šel po tleh. Sam sem imel contiraceattack, enkrat pa sportattack, pa sem šel do grobnika in po parih krogih se je tok pregrela, da sem komaj do Ljubljane prišel. S Pirelli je zelo podobno. Ti povem iz lastne izkušnje pred leti... pa se ne razburjaj, če ti odgovor ni všeč, ti pa jaz ne morem pomagati. Če daš kaj nase, vzemi gume za na pisto, za po cesti mej pa cestne gume. Kaj boš pa ti naredil, je pa tvoj problem. No Conti ni baš neka referenca za dirkanje. Pirelli Diablo Supercorsa SC (V2 ali tastara) pa je IMHO edina guma, ki jo brez kakršnih koli težav voziš na pisti za rekorde podirat, in se hkrati tako hitro segreje, da je noben problem ni uporabljat tudi na cesti. Če si res uber nežen, se na CBR 600 RR da narest tudi 6000 km z zadnjo (Tamau je recimo taka specialistka ). Drugače pa za kombinacijo hobby race in cesta poglej za navadno Supercorso SP gsxf750 1
Simon Jazbec Objavljeno Februar 28, 2016 Opozori Objavljeno Februar 28, 2016 Pravkar, svobodnaptica01 pravi: No Conti ni baš neka referenca za dirkanje. Pirelli Diablo Supercorsa SC (V2 ali tastara) pa je IMHO edina guma, ki jo brez kakršnih koli težav voziš na pisti za rekorde podirat, in se hkrati tako hitro segreje, da je noben problem ni uporabljat tudi na cesti. Če si res uber nežen, se na CBR 600 RR da narest tudi 6000 km z zadnjo (Tamau je recimo taka specialistka ). Drugače pa za kombinacijo hobby race in cesta poglej za navadno Supercorso SP mel bi neko boljšo različico , da se lahka spodobno peljem na kakem dirkališču,, se pravi če sem dobro razumel je ta http://gumexl.net/pirelli-pirelli-diablo-supercorsa-v2-18055zr17mctl-73wv2-sp-dsc2-r-255032.html dobra guma,.?? kaj pa priporočate kaj višino 55 ali 60??
maus Objavljeno Februar 28, 2016 Opozori Objavljeno Februar 28, 2016 pred 3 minutami, svobodnaptica01 pravi: No Conti ni baš neka referenca za dirkanje. Pirelli Diablo Supercorsa SC (V2 ali tastara) pa je IMHO edina guma, ki jo brez kakršnih koli težav voziš na pisti za rekorde podirat, in se hkrati tako hitro segreje, da je noben problem ni uporabljat tudi na cesti. Če si res uber nežen, se na CBR 600 RR da narest tudi 6000 km z zadnjo (Tamau je recimo taka specialistka ). Drugače pa za kombinacijo hobby race in cesta poglej za navadno Supercorso SP Contirace attack je tudi "kao" za na pisto in legalna za po cesti, ampak jaz osebno tega ne verjamem. Kot sem jaz razumel, bi se z gumo peljal dol .. tam ceu dan nažigal in se potem peljal domov. Še vedno menim, da so za na pisto race gume, za na cesto pa cestne gume, saj se ne vozimo vedno po sončnem vremenu, tudi sem pa ke pade kakšn dž. Za afnanje po pisti par krogov je tudi navadna SC dobra. Tamala je pa itak nežna DAMI34, Bmflar in ton 3
Zivnorc Objavljeno Februar 29, 2016 Opozori Objavljeno Februar 29, 2016 (popravljeno) Pa še to je odvisno, kero pisto bi fural. Grobnik je hitra pista in znano je, fa je uničevalka gum...in najprimernejša za na Grobnik je Dunlop....in cestnolegalna Dirkalna Dunlopka je d212. Tudi d211 gp racer je podobna le da je za razred bolj cestno naravnana. Marof ima bolj fin asfalt..grip dober...ta ne papca toliko gume... Raceland...hmm.... Tut...z bistvu je daleč najpočasnejši.... Zdaj ne vem kolko "hud" dirkač si...(bi rad bil)....vendar po tvojem postu sodeč... ...no ja no....se mi zdi da si bolj začetnik...ali pa se pač motim. Pa ne mi zamerit prosim... ....poveži se s kom...in upoštevaj njegobe nasvete. Od teh, ki so se ti tule oglasili...ima daaaaaaaleč največ izkušenj in najboljše reference svobodna ptičica. Upoštevaj njene nasvete...pa ti me bo hudega. ...pa gsxf 750 tudi...spregledal negov post... Popravljeno Februar 29, 2016. Popravil Zivnorc Wakasaki 1
thumper Objavljeno Februar 29, 2016 Opozori Objavljeno Februar 29, 2016 pred 21 minutami, Zivnorc pravi: Zdaj ne vem kolko "hud" dirkač si...(bi rad bil)....vendar po tvojem postu sodeč... ...no ja no....se mi zdi da si bolj začetnik...ali pa se pač motim. Pa ne mi zamerit prosim... ....poveži se s kom...in upoštevaj njegobe nasvete. Od teh, ki so se ti tule oglasili...ima daaaaaaaleč največ izkušenj in najboljše reference svobodna ptičica. Upoštevaj njene nasvete...pa ti me bo hudega. ...pa gsxf 750 tudi...spregledal negov post... brez zamere..samo tole dvoje ne gre skupaj ... na koncu bo dal doma gor narezane kr pa se mu do mokrih rid ne bo segrela razen če bo imel grelce gor pa električen agregat na nosilcu za zadnji kovček.. se pa tudi jaz globoko strinjam glede upoštevanja nasvetov .. ampak za prvič - en komplet za grobnik bi mu pa svetoval dol premontirat pa zvozit pa potem s cestnimi domov ..
ton Objavljeno Februar 29, 2016 Opozori Objavljeno Februar 29, 2016 pred 10 urami, maus pravi: Contirace attack je tudi "kao" za na pisto in legalna za po cesti, ampak jaz osebno tega ne verjamem. Se popolnoma strinjam. Conti race attack sem imel na xx-ki, pa ni bila ravno presežek. Že na cesti ni dajala nekega dobrega občutka. Za na pisto pa
Simon Jazbec Objavljeno Februar 29, 2016 Opozori Objavljeno Februar 29, 2016 se pravi vržem gor gp racer spredaj soft zadaj medium pa sm zmagal? hehe sam ne se kregat... Bi pa rad šel na grobnik mal pogledat ja , na marofu pa če sm zdržal sedaj z sportsmart2 mislim da bo tut gp racer več ko dobra thumper in bojc84 2
xrider Objavljeno Februar 29, 2016 Opozori Objavljeno Februar 29, 2016 Imam eno vprašanje, vem da je že bilo veliko napisano o teh pnevmatikah ampak vseeno. Odločam se za nakup pnevmatik, kolebam med Continental ContiSportAttack in Mitas sport force+, približno enaka cena seta. Predvsem me zanima, če ima kdo izkušnje z obema oz. kaj mi bolj priporočate. Do sedaj sem vozil samo DUNLOP Sportsmart in GP Racer ter Pirelli Supercorsa, tako da s temi nimam izkušenj. Prosim ne primerjajte s tem kar sem imel do sedaj, vem da so to drugačne pnevmatike. Zanimajo me samo razlike Continentala in Mitasa predvsem na V2 motorjih. Hvala za vso pomoč, jutri nekaj naročim.
hy650 Objavljeno Februar 29, 2016 Opozori Objavljeno Februar 29, 2016 Vozil obe na V2 motorjih.Res da ContiSportAttack samo spredaj. Je držala. MS+ pa itak drži. Mislim,da bi s CONTI naredil več km. Mitasko zadaj mi je pa pri temperaturah pod 18 st občutno pobiralo. Nekateri primerjajo MS+ z GP Racer in dajo celo prednost MS+ glede oprijema....Reba vedeti, da ima MS+ enotno zmes po vsej površini in je bolj sport guma. Ni za nabirat kilometre....Jo pač ožemaš dokler je še profila kej.Drži dokler je profil in še čez...
thumper Objavljeno Februar 29, 2016 Opozori Objavljeno Februar 29, 2016 (popravljeno) pred eno uro, xrider pravi: Odločam se za nakup pnevmatik, kolebam med Continental ContiSportAttack in Mitas sport force+, približno enaka cena seta. samo nekaj - koliko je zate velikost tega približka? 10 , 40 ali 90e ? če je 10e razlike ali mi zaupaš kje imajo take cene conti gum? hvala lp Popravljeno Februar 29, 2016. Popravil thumper Wakasaki in Kmet2 2
Kmet2 Objavljeno Februar 29, 2016 Opozori Objavljeno Februar 29, 2016 pred 1 minuto, thumper pravi: samo nekaj - koliko je zate velikost tega približka? 10 , 40 ali 90e ? če je 10e razlike ali mi zaupaš kje imajo take cene conti gum? hvala lp Ja to tud mene zanima ker bi naročil eno par kompletov po tej ceni kot jih imajo Mitas ,pa še conti so mi bolj pisane na kožo ..... thumper, Wakasaki in Bmflar 3
Wakasaki Objavljeno Februar 29, 2016 Opozori Objavljeno Februar 29, 2016 (popravljeno) pred eno uro, xrider pravi: Imam eno vprašanje, vem da je že bilo veliko napisano o teh pnevmatikah ampak vseeno. Odločam se za nakup pnevmatik, kolebam med Continental ContiSportAttack in Mitas sport force+, približno enaka cena seta. Predvsem me zanima, če ima kdo izkušnje z obema oz. kaj mi bolj priporočate. Do sedaj sem vozil samo DUNLOP Sportsmart in GP Racer ter Pirelli Supercorsa, tako da s temi nimam izkušenj. Prosim ne primerjajte s tem kar sem imel do sedaj, vem da so to drugačne pnevmatike. Zanimajo me samo razlike Continentala in Mitasa predvsem na V2 motorjih. Hvala za vso pomoč, jutri nekaj naročim. Sam sem in vozim contisportattack2 na 4 zyl 750 in ce skopiram od nekoga izjavo ,govorim lahko le o presežkih. Zanima pa me kako si zračunal da je cena kpl conti in mitas enaka, v mojmu kalkulatorju pokaže ene 50ojrof razlike. Drugače pa ja s conti sm do sedaj naredil ne več kot 6000km z zadnjo,prednja pa je bila vedno za dve zadnji+ nekaj profila je ostalo. Letos prvič sem se odločil za test Mitas,sicer le zadnje ker prve mam še več kot pol in še eno na zalogi..... Kmalu, upam da no, pa se veselim prvih utisov....na opevani MITAS SPORTFORCE+ Popravljeno Februar 29, 2016. Popravil Wakasaki Kmet2 1
hy650 Objavljeno Februar 29, 2016 Opozori Objavljeno Februar 29, 2016 Xrider ma kar prav. Omenja Sportattack ne pa SA2. Cena je pa pri Širniku mal pod 100 ojri za zadnjo.
Popularna objava skalaprava Objavljeno Februar 29, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Februar 29, 2016 (popravljeno) pred 3 urami, xrider pravi: Imam eno vprašanje, vem da je že bilo veliko napisano o teh pnevmatikah ampak vseeno. Odločam se za nakup pnevmatik, kolebam med Continental ContiSportAttack in Mitas sport force+, približno enaka cena seta. Predvsem me zanima, če ima kdo izkušnje z obema oz. kaj mi bolj priporočate. Do sedaj sem vozil samo DUNLOP Sportsmart in GP Racer ter Pirelli Supercorsa, tako da s temi nimam izkušenj. Prosim ne primerjajte s tem kar sem imel do sedaj, vem da so to drugačne pnevmatike. Zanimajo me samo razlike Continentala in Mitasa predvsem na V2 motorjih. Hvala za vso pomoč, jutri nekaj naročim. No, izgleda da sem eden redkih, ki je vozil obe omenjeni gumi na dvovaljniku (boxer), pa ne samo po en par, ampak kar več njih tako Conti SA2 kot MSF+ in sicer spredaj in zadaj.....če lahko še omenim, da mi je to uspelo celo v eni sami (lanski sezoni), kjer mi je uspelo poradirati kakih 10 parov+ gum (pri 6-7 paru sem nehal šteti ). No tako sem lani poradiral poleg omenjenih še po eno Metzeler M7RR, pa eno Bridgestone BT16Pro, pa ene dve Michelin PP3, ostalo pa kot sem dejal Conti SA2 in MSF+. Nekaj sem o temu že pisal tukaj http://motosvet.com/tabla/topic/64-gume-pnevmatike/?do=findComment&comment=2199966 in tukaj http://motosvet.com/tabla/topic/64-gume-pnevmatike/?do=findComment&comment=2199989 Kot boš lahko prebral v mojem starem zapiseu, sem dal Mitasko na prvo mesto. Eni govorijo, da jim Continentalka zdrži več...no, meni zdrži manj, precej manj kot Mitaska! Conti sem sicer uspel "nategniti" na kakih 4.5Kkm, ampak takrat je izgledala nekako takole... ....legalne pa niso bile več pri dobrih 3.5Kkm. Se spomnim, da sem jo moral menjati po dobrih dveh tednih in pol - moj neslavni rekord Je pa res, da so tako Mitaska kot Continentalka enokomponentni gumi in teža motorja naredi svoje po sredini, ne glede, da se po AC skoraj ne vozim.... Vse te gume sem uničeval na enaki relaciji, ob enakem režimu vožnje, z enakim motorjem, ob zelo podobnih vremenskih razmerah, tako da sem razlike med gumami lahko kar dobro ocenil, saj so se gume menjavale nekako na 4 tedne (večinoma sprednja in zadnja v kompletu)! Če zanemarimo dejstvo, da meni Continentalka zdrži manj, kje je potem boljša od Mitaske? Takole se je meni zdelo: Conti SA2 pada lepše v zavoj, sploh ko je nova - res milina! Če bi ocenjeval absolutni oprijem, Conti tudi tukaj morda za odtenek pred Mitasko....čeprav sem tudi na Mitaskah uspel s cilindri po tleh popraskati! Skratka Conti je morda v teh dveh segmentih za mišji k.... boljša, ampak samo ko je nova, potem pa se začne razmerje spreminjati in Mitaska je boljša v dugi polovici življenske dobe, kot pa Continentalka. Spet ponavljam, tako sem jih jaz doživljal! Recimo gopod Maus, ki je velik fan Conti SA2, bo recimo povedal verjetno drugače (aja, on nima izkušenj z Mitasko ). Na mokrem je Mitas meni boljša in Conti SportAttack2 ni kaj prida v takem okolju. Vem da bo Kmet2 sedaj napisal, da je Continentalka superduper po dežju! Morda to drži za RoadAttack2 Evo. Za predhodnico RA2 (brez EVO), pa lahko mirno trdim da, so bile v dežju za en qurac, saj sem jih zvozil več parov. So bile pa super na suhem. Mimogrede, Continental sam za sebe pravi, da so svetovni prvaki v suhem, na mokrem pa polje prepuščajo drugim.... Tukaj moram omeniti, da sem imel eno zadnjo gumo MSF+, ki se je izkaza v dežju prav tako za en kurc oz. že kar nevarno. Kasneje smo opazili, da je bila ta guma tudi čudne barve (rahlo je vlekla na viola barvo), bila pa je to ena prvih kosov v novi dimenziji 190/55/17, ki je prišla na trg lani. Z njo sem bil v Dolomitih in to v dežju. Majko mila, še nikoli me ni bilo tako strah na mokrih spustih . Kasneje se je izkazalo, da je bilo s tisto giumo res nekaj narobe, saj kaj podobnega na nobeni kasnejši Mitaski, pa naj si bo v dimenziji 180 ali 190 nisem več doživel. No, kakor koli, da se vrnem nazaj na temo. Sam menim, da so Continentalke SportAttack2 super gume. Ampak, sprašujem se, ali je so res boljše od Mitas Sport Force za 30%, kolikor znaša razlika v ceni? Po mojih lastnih izkušnjah trdim, da niti slučajno ne! Mitas Sport Force je pač odličen slovenski izdelek. In ravno tu je še vedno največja zavora v glavi - ker je pač Made in Slovenija! Hecno, ker nobeden pa ne dvomi v Akrapovič izpuhe, ki so tudi Made in Slovenija! xrider...če bi bila cena za Conti SA2 in MSF+ enaka (pa ni!), bi se jaz osebno odločil zaaaaa...........MITAS SPORT FORCE+ No, veselo nakupovanje, pa karkoli že boš nabavil. P.S. Sam ne nabavit Michelin PilotPower3 , ker to pa nebi več kupil, pa tudi če bi bila 30% cenej, kot je Mitaska! Lp. Popravljeno Februar 29, 2016. Popravil skalaprava Synth, Kmet2, thumper in 9 others 12
thumper Objavljeno Februar 29, 2016 Opozori Objavljeno Februar 29, 2016 pred 50 minutami, hy650 pravi: Xrider ma kar prav. Omenja Sportattack ne pa SA2. Cena je pa pri Širniku mal pod 100 ojri za zadnjo. a midva to istega širnika gledava? SA 190-50-17 =100.65e , 190-55-17 = 104.01e ..
hy650 Objavljeno Februar 29, 2016 Opozori Objavljeno Februar 29, 2016 pred 12 minutami, thumper pravi: a midva to istega širnika gledava? SA 190-50-17 =100.65e , 190-55-17 = 104.01e .. SA 180-55-17 = 98,75 € pri Širniku. Pri Goldiju v MB je tudi praktično ista cena.
xrider Objavljeno Marec 1, 2016 Opozori Objavljeno Marec 1, 2016 pred 9 urami, thumper pravi: samo nekaj - koliko je zate velikost tega približka? 10 , 40 ali 90e ? če je 10e razlike ali mi zaupaš kje imajo take cene conti gum? hvala lp Cena kompleta Mitask je dobrih 155EUR (Pit stop Logatec) + poštnina, Continental ContiSport Attack (1 ne 2 ali 3) pa komplet 175EUR pri GOLDI MOTORSPORT + poštnina zastonj, tako da je cena nekje tam tam manj kot 10 EUR razlike (dimenzije 120 in 180). Pri širniku cen nisem preverjal. Hvala vsem za tako hitr odziv. pred 6 urami, skalaprava pravi: xrider...če bi bila cena za Conti SA2 in MSF+ enaka (pa ni!), bi se jaz osebno odločil zaaaaa...........MITAS SPORT FORCE+ Mogoče primerjava, če poznaš med Conti SA2 in SA1, predvsem kilometrina po tvojih izkušnjah?
schwantz Objavljeno Marec 1, 2016 Opozori Objavljeno Marec 1, 2016 Ob 25. 2. 2016 at 11:02, Kmet2 pravi: Jaz imam letne na Tiguanu ....na kratko zadovoljen tako z pnevmatikami kot ceno . Jaz sem imel oboje (letne in zimske): oprijem dober pri obeh, o obrabi po enem letu ne morem soditi, so pa letne precej glasnejše od zimskih in zanimivo, poraba se ne razlikuje... Na kratko: jaz bi jih še probal Kmet2 1
NX650 Objavljeno Marec 1, 2016 Opozori Objavljeno Marec 1, 2016 @skalaprava pošten test.... dimenzij si pa nekaj zamenjal .. kakšen je tvoj občutek razlike med 190/50 in 190/55 na cesti? Zdaj enčas tega nisem vozil pa sem malo pomešal občutke... moram pa menjat.. pa ne vem al 55 al 50 Drugače pa Mitas tu ni dileme nobene..največja zavora vsem je, da je naš proizvod pod češko zastavo ampak guma je pa jebena..še bolj pa ko jo dobiš za tako ceno builder 1
thumper Objavljeno Marec 1, 2016 Opozori Objavljeno Marec 1, 2016 pred 50 minutami, xrider pravi: Cena kompleta Mitask je dobrih 155EUR (Pit stop Logatec) + poštnina, Continental ContiSport Attack (1 ne 2 ali 3) pa komplet 175EUR pri GOLDI MOTORSPORT + poštnina zastonj, tako da je cena nekje tam tam manj kot 10 EUR razlike (dimenzije 120 in 180). Pri širniku cen nisem preverjal. Hvala vsem za tako hitr odziv. Mogoče primerjava, če poznaš med Conti SA2 in SA1, predvsem kilometrina po tvojih izkušnjah? ko je govora o dimenzijah gum se jih navaja : "širina - presek - premer" ..zato, da se ve o kateri ceni gre debata .. http://www.goldi-motorsport.si/continental-tyres/continental1/sport/contisportattack "V primeru prevzema izdelkov po poštnem povzetju plača kupec tudi poštne stroške." to piše v splošnih prodajnih pogojih... če plačaš s kartico je +3% .. če znam jaz prav seštet znese 187.47e 120-70-17 + 180-55-17 .. poštnina je lahko 7,10 ali 15e .. kar procentualno lahko znese kar nekaj .. govora je o ceni gum pri različnih ponudnikih ... če se misli upoštevati še poštnina je potrebno navesti skupni strošek ... ne vem kako je pri goldiju ampak širnik zaračuna pakiranje .. treba je vse prebrat na ponudnikovi strani , da ni potem tralala pa to...
xrider Objavljeno Marec 1, 2016 Opozori Objavljeno Marec 1, 2016 pred 1 minuto, thumper pravi: ko je govora o dimenzijah gum se jih navaja : "širina - presek - premer" ..zato, da se ve o kateri ceni gre debata .. http://www.goldi-motorsport.si/continental-tyres/continental1/sport/contisportattack "V primeru prevzema izdelkov po poštnem povzetju plača kupec tudi poštne stroške." to piše v splošnih prodajnih pogojih... če plačaš s kartico je +3% .. če znam jaz prav seštet znese 187.47e 120-70-17 + 180-55-17 .. poštnina je lahko 7,10 ali 15e .. kar procentualno lahko znese kar nekaj .. govora je o ceni gum pri različnih ponudnikih ... če se misli upoštevati še poštnina je potrebno navesti skupni strošek ... ne vem kako je pri goldiju ampak širnik zaračuna pakiranje .. treba je vse prebrat na ponudnikovi strani , da ni potem tralala pa to... Se strinjam da bi moral navesti popolne dimenzije, vendar sem sklepal da se ve katera dimezija ustreza SUZUKI-ju SV1000S se pravi spredaj 120/70 R17, zadaj 180/55 R17, so tako najbolj prodajanje poleg zadnje 190 za te tipe motornih koles vsaj po moji oceni. GOLDI MOTORSPORT ima AKCIJO: http://www.goldi-motorsport.si/continental-tyres/continental1/akcija-do-15-3-2016 Tako da komplet za moj motor je 175EUR, plačam po predračunu in mi dostavijo domov. Se opravičujem ker nisem navedel vseh podatkov. thumper 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se