Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

gume za na pisto in za na cesto še niso izdelali ... za cesto so ene gume, za na pisto druge.

lahko se s cestnimi gumami voziš po pisti, ampak par krogov pa dol, če ne jo pregreješ .. z gumami za na pisto se pa ne morš po cesti vozit.

:ninja:

 

Objavljeno
pred 4 minutami, maus pravi:

gume za na pisto in za na cesto še niso izdelali ... za cesto so ene gume, za na pisto druge.

lahko se s cestnimi gumami voziš po pisti, ampak par krogov pa dol, če ne jo pregreješ .. z gumami za na pisto se pa ne morš po cesti vozit.

:ninja:

 

Če si motorist potem veš kaj mislim ,,,Obstaja verjetno več miljonov ljudi ki se vozi tako po pisti kakor po cesti z enakimi gumami,!!  Drugače pa rabim samo pomoč kakšna je razlika med temi pnevmatikami,,,kaj se najbolj splača vzet,,,

Če veš kaj o teh pnevmatikah prosim za pomoč,, če pa neveš pa mislim da nima smisla da smetimo forum z brezveznimi odgovori, ker mislim da je forum namenjen ljudem ki kaj potrebujejo ali delijo kakšno izkušnjo ipd.   Ne pa ljudem ki pod temo pnevmatike pišejo kaj so jedli za večerjo, kakšna je njihova prebava itd,...

Objavljeno (popravljeno)
pred 7 minutami, Simon Jazbec pravi:

Če si motorist potem veš kaj mislim ,,,Obstaja verjetno več miljonov ljudi ki se vozi tako po pisti kakor po cesti z enakimi gumami,!!  Drugače pa rabim samo pomoč kakšna je razlika med temi pnevmatikami,,,kaj se najbolj splača vzet,,,

Če veš kaj o teh pnevmatikah prosim za pomoč,, če pa neveš pa mislim da nima smisla da smetimo forum z brezveznimi odgovori, ker mislim da je forum namenjen ljudem ki kaj potrebujejo ali delijo kakšno izkušnjo ipd.   Ne pa ljudem ki pod temo pnevmatike pišejo kaj so jedli za večerjo, kakšna je njihova prebava itd,...

Vem kaj misliš, zato sem ti dobronamerno napisal ... še enkrat ti povem, da cestne gume niso za na pisto, ker jih boš pregrel po 4 krogih grobnika in boš šel po tleh. Sam sem imel contiraceattack, enkrat pa sportattack, pa sem šel do grobnika in po parih krogih se je tok pregrela, da sem komaj do Ljubljane prišel. S Pirelli je zelo podobno.

Ti povem iz lastne izkušnje pred leti... pa se ne razburjaj, če ti odgovor ni všeč, ti pa jaz ne morem pomagati.

Če daš kaj nase, vzemi gume za na pisto, za po cesti mej pa cestne gume. Kaj boš pa ti naredil, je pa tvoj problem.

 

Popravljeno . Popravil maus
Objavljeno

Supercorsa (sc)  dirkaška guma ki je cestno legalna

V2 novejsi model sc

Sc1 mehkejsa zmes sd

SC2 trsa zmes sc

Rosso corsa rang nižja od sc. -  track day

Rosso II.   cestna športna

Več na

http://www.pirelli.com/tyres/en-ww/motorcycle/homepage

Listanje po tipih: skoraj na dnu strani

 

Objavljeno
pred 17 minutami, maus pravi:

Vem kaj misliš, zato sem ti dobronamerno napisal ... še enkrat ti povem, da cestne gume niso za na pisto, ker jih boš pregrel po 4 krogih grobnika in boš šel po tleh. Sam sem imel contiraceattack, enkrat pa sportattack, pa sem šel do grobnika in po parih krogih se je tok pregrela, da sem komaj do Ljubljane prišel. S Pirelli je zelo podobno.

Ti povem iz lastne izkušnje pred leti... pa se ne razburjaj, če ti odgovor ni všeč, ti pa jaz ne morem pomagati.

Če daš kaj nase, vzemi gume za na pisto, za po cesti mej pa cestne gume. Kaj boš pa ti naredil, je pa tvoj problem.

 

No Conti ni baš neka referenca za dirkanje. Pirelli Diablo Supercorsa SC (V2 ali tastara) pa je IMHO edina guma, ki jo brez kakršnih koli težav voziš na pisti za rekorde podirat, in se hkrati tako hitro segreje, da je noben problem ni uporabljat tudi na cesti. Če si res uber nežen, se na CBR 600 RR da narest tudi 6000 km z zadnjo (Tamau je recimo taka specialistka ;) ).

Drugače pa za kombinacijo hobby race in cesta poglej za navadno Supercorso SP

 

Objavljeno
Pravkar, svobodnaptica01 pravi:

No Conti ni baš neka referenca za dirkanje. Pirelli Diablo Supercorsa SC (V2 ali tastara) pa je IMHO edina guma, ki jo brez kakršnih koli težav voziš na pisti za rekorde podirat, in se hkrati tako hitro segreje, da je noben problem ni uporabljat tudi na cesti. Če si res uber nežen, se na CBR 600 RR da narest tudi 6000 km z zadnjo (Tamau je recimo taka specialistka ;) ).

Drugače pa za kombinacijo hobby race in cesta poglej za navadno Supercorso SP

 

mel bi neko boljšo različico , da se lahka spodobno peljem na kakem dirkališču,, se pravi če sem dobro razumel  je ta 

http://gumexl.net/pirelli-pirelli-diablo-supercorsa-v2-18055zr17mctl-73wv2-sp-dsc2-r-255032.html

dobra guma,.??

 

kaj pa priporočate kaj   višino 55 ali 60??

Objavljeno
pred 3 minutami, svobodnaptica01 pravi:

No Conti ni baš neka referenca za dirkanje. Pirelli Diablo Supercorsa SC (V2 ali tastara) pa je IMHO edina guma, ki jo brez kakršnih koli težav voziš na pisti za rekorde podirat, in se hkrati tako hitro segreje, da je noben problem ni uporabljat tudi na cesti. Če si res uber nežen, se na CBR 600 RR da narest tudi 6000 km z zadnjo (Tamau je recimo taka specialistka ;) ).

Drugače pa za kombinacijo hobby race in cesta poglej za navadno Supercorso SP

 

Contirace attack je tudi "kao" za na pisto in legalna za po cesti, ampak jaz osebno tega ne verjamem.

Kot sem jaz razumel, bi se z gumo peljal dol .. tam ceu dan nažigal in se potem peljal domov.

Še vedno menim, da so za na pisto race gume, za na cesto pa cestne gume, saj se ne vozimo vedno po sončnem vremenu, tudi sem pa ke pade kakšn dž. Za afnanje po pisti par krogov je tudi navadna SC dobra.

Tamala je pa itak nežna :P

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

Pa še to je odvisno, kero pisto bi fural. 

Grobnik je hitra pista in znano je, fa je uničevalka gum...in najprimernejša za na Grobnik je Dunlop....in cestnolegalna Dirkalna Dunlopka je d212. Tudi d211 gp racer je podobna le da je za razred bolj cestno naravnana.

Marof ima bolj fin asfalt..grip dober...ta ne papca toliko gume...

Raceland...hmm.... Tut...z bistvu je daleč najpočasnejši....

Zdaj ne vem kolko "hud" dirkač si...(bi rad bil)....vendar po tvojem postu sodeč...   :hmm:  ...no ja no....se mi zdi da si bolj začetnik...ali pa se pač motim.  Pa ne mi zamerit prosim... :D

....poveži se s kom...in upoštevaj njegobe nasvete. Od teh, ki so se ti tule oglasili...ima daaaaaaaleč največ izkušenj in najboljše reference svobodna ptičica. Upoštevaj njene nasvete...pa ti me bo hudega.

:D

 

...pa gsxf 750 tudi...spregledal negov post... :)

 

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Objavljeno
pred 21 minutami, Zivnorc pravi:

Zdaj ne vem kolko "hud" dirkač si...(bi rad bil)....vendar po tvojem postu sodeč...   :hmm:  ...no ja no....se mi zdi da si bolj začetnik...ali pa se pač motim.  Pa ne mi zamerit prosim... :D

....poveži se s kom...in upoštevaj njegobe nasvete. Od teh, ki so se ti tule oglasili...ima daaaaaaaleč največ izkušenj in najboljše reference svobodna ptičica. Upoštevaj njene nasvete...pa ti me bo hudega.

:D

 

...pa gsxf 750 tudi...spregledal negov post... :)

 

brez zamere..samo tole dvoje ne gre skupaj ... na koncu bo dal doma gor narezane kr pa se mu do mokrih rid ne bo segrela razen če bo imel grelce gor pa električen agregat na nosilcu za zadnji kovček.. 

se pa tudi jaz globoko strinjam glede upoštevanja nasvetov .. ampak za prvič -  en komplet za grobnik bi mu pa svetoval dol premontirat pa zvozit pa potem s cestnimi domov .. 

 

Objavljeno
pred 10 urami, maus pravi:

Contirace attack je tudi "kao" za na pisto in legalna za po cesti, ampak jaz osebno tega ne verjamem.

 

 

Se popolnoma strinjam. Conti race attack sem imel na xx-ki, pa ni bila ravno presežek. Že na cesti ni dajala nekega dobrega občutka. Za na pisto pa :nono:

Objavljeno

se pravi vržem gor gp racer spredaj soft zadaj medium  pa sm zmagal? hehe   sam ne se kregat... Bi pa rad šel na grobnik mal pogledat ja , na marofu pa če sm zdržal sedaj z sportsmart2  mislim da bo tut gp racer več ko dobra :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Imam eno vprašanje, vem da je že bilo veliko napisano o teh pnevmatikah ampak vseeno. Odločam se za nakup pnevmatik, kolebam med Continental ContiSportAttack in Mitas sport force+, približno enaka cena seta. Predvsem me zanima, če ima kdo izkušnje z obema oz. kaj mi bolj priporočate. Do sedaj sem vozil samo DUNLOP Sportsmart in GP Racer ter Pirelli Supercorsa, tako da s temi nimam izkušenj. Prosim ne primerjajte s tem kar sem imel do sedaj, vem da so to drugačne pnevmatike. Zanimajo me samo razlike Continentala in Mitasa predvsem na V2 motorjih.

Hvala za vso pomoč, jutri nekaj naročim.

Objavljeno

Vozil obe na V2 motorjih.Res da  ContiSportAttack samo spredaj. Je držala. MS+ pa itak drži. Mislim,da bi s CONTI naredil več km. Mitasko zadaj mi je pa pri temperaturah pod 18 st občutno pobiralo. Nekateri primerjajo MS+ z GP Racer in dajo celo prednost MS+ glede oprijema....Reba vedeti, da ima MS+ enotno zmes po vsej površini in je bolj sport guma. Ni za nabirat kilometre....Jo pač ožemaš dokler je še profila kej.Drži dokler je profil in še čez...

Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, xrider pravi:

 Odločam se za nakup pnevmatik, kolebam med Continental ContiSportAttack in Mitas sport force+, približno enaka cena seta.

samo nekaj - koliko je zate velikost tega približka? 10 , 40 ali 90e ?

če je 10e razlike ali mi zaupaš kje imajo take cene conti gum? hvala lp

Popravljeno . Popravil thumper
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 minuto, thumper pravi:

samo nekaj - koliko je zate velikost tega približka? 10 , 40 ali 90e ?

če je 10e razlike ali mi zaupaš kje imajo take cene conti gum? hvala lp

Ja to tud mene zanima ker bi naročil eno par kompletov po tej ceni kot jih imajo Mitas ,pa še conti so mi bolj pisane na kožo .....

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, xrider pravi:

Imam eno vprašanje, vem da je že bilo veliko napisano o teh pnevmatikah ampak vseeno. Odločam se za nakup pnevmatik, kolebam med Continental ContiSportAttack in Mitas sport force+, približno enaka cena seta. Predvsem me zanima, če ima kdo izkušnje z obema oz. kaj mi bolj priporočate. Do sedaj sem vozil samo DUNLOP Sportsmart in GP Racer ter Pirelli Supercorsa, tako da s temi nimam izkušenj. Prosim ne primerjajte s tem kar sem imel do sedaj, vem da so to drugačne pnevmatike. Zanimajo me samo razlike Continentala in Mitasa predvsem na V2 motorjih.

Hvala za vso pomoč, jutri nekaj naročim.

Sam sem in vozim contisportattack2 na 4 zyl 750 in ce skopiram od nekoga izjavo ,govorim lahko le o presežkih.

Zanima pa me kako si zračunal da je cena kpl conti in mitas enaka, v mojmu kalkulatorju pokaže ene 50ojrof razlike.

Drugače pa ja s conti sm do sedaj naredil ne več kot 6000km z zadnjo,prednja pa je bila vedno za dve zadnji+ nekaj profila je ostalo.

Letos prvič sem se odločil za test Mitas,sicer le zadnje ker prve mam še več kot pol in še eno na zalogi.....

Kmalu, upam da no, pa se veselim prvih utisov....na opevani 

MITAS SPORTFORCE+

Popravljeno . Popravil Wakasaki
Objavljeno

Xrider ma kar prav. Omenja Sportattack ne pa SA2. Cena je pa pri Širniku mal pod 100 ojri za zadnjo.

Objavljeno
pred 50 minutami, hy650 pravi:

Xrider ma kar prav. Omenja Sportattack ne pa SA2. Cena je pa pri Širniku mal pod 100 ojri za zadnjo.

a midva to istega širnika gledava? SA 190-50-17 =100.65e , 190-55-17 = 104.01e ..

Objavljeno
pred 12 minutami, thumper pravi:

a midva to istega širnika gledava? SA 190-50-17 =100.65e , 190-55-17 = 104.01e ..

SA 180-55-17 =  98,75 € pri Širniku. Pri Goldiju v MB je tudi praktično ista cena.

Objavljeno
pred 9 urami, thumper pravi:

samo nekaj - koliko je zate velikost tega približka? 10 , 40 ali 90e ?

če je 10e razlike ali mi zaupaš kje imajo take cene conti gum? hvala lp

Cena kompleta Mitask je dobrih 155EUR (Pit stop Logatec) + poštnina, Continental ContiSport Attack (1 ne 2 ali 3) pa komplet 175EUR pri GOLDI MOTORSPORT + poštnina zastonj, tako da je cena nekje tam tam manj kot 10 EUR razlike (dimenzije 120 in 180). Pri širniku cen nisem preverjal.

Hvala vsem za tako hitr odziv.

pred 6 urami, skalaprava pravi:

xrider...če bi bila cena za Conti SA2 in MSF+ enaka (pa ni!), bi se jaz osebno odločil zaaaaa...........MITAS SPORT FORCE+ :OK:

Mogoče primerjava, če poznaš med Conti SA2 in SA1, predvsem kilometrina po tvojih izkušnjah?

Objavljeno
Ob 25. 2. 2016 at 11:02, Kmet2 pravi:

Jaz imam letne na Tiguanu ....na kratko zadovoljen tako z pnevmatikami kot ceno .

Jaz sem imel oboje (letne in zimske): oprijem dober pri obeh, o obrabi po enem letu ne morem soditi, so pa letne precej glasnejše od zimskih in zanimivo, poraba se ne razlikuje... Na kratko: jaz bi jih še probal ;)

Objavljeno

@skalaprava pošten test.... dimenzij si pa nekaj zamenjal ;).. kakšen je tvoj občutek razlike med 190/50 in 190/55 na cesti?

Zdaj enčas tega nisem vozil pa sem malo pomešal občutke... moram pa menjat.. pa ne vem al 55 al 50 :D

Drugače pa Mitas tu ni dileme nobene..največja zavora vsem je, da je naš proizvod pod češko zastavo :) ampak guma je pa jebena..še bolj pa ko jo dobiš za tako ceno :smoke:

Objavljeno
pred 50 minutami, xrider pravi:

Cena kompleta Mitask je dobrih 155EUR (Pit stop Logatec) + poštnina, Continental ContiSport Attack (1 ne 2 ali 3) pa komplet 175EUR pri GOLDI MOTORSPORT + poštnina zastonj, tako da je cena nekje tam tam manj kot 10 EUR razlike (dimenzije 120 in 180). Pri širniku cen nisem preverjal.

Hvala vsem za tako hitr odziv.

Mogoče primerjava, če poznaš med Conti SA2 in SA1, predvsem kilometrina po tvojih izkušnjah?

ko je govora o dimenzijah gum se jih navaja : "širina - presek - premer" ..zato, da se ve o kateri ceni gre debata .. 

http://www.goldi-motorsport.si/continental-tyres/continental1/sport/contisportattack

"V primeru prevzema izdelkov po poštnem povzetju plača kupec tudi poštne stroške."

to piše v splošnih prodajnih pogojih... če plačaš s kartico je +3% .. 

če znam jaz prav seštet znese 187.47e 120-70-17 + 180-55-17 ..

poštnina je lahko 7,10 ali 15e .. kar procentualno lahko znese kar nekaj .. govora je o ceni gum pri različnih ponudnikih ... če se misli upoštevati še poštnina je potrebno navesti skupni strošek ...

ne vem kako je pri goldiju ampak širnik zaračuna pakiranje ..

treba je vse prebrat na ponudnikovi strani , da ni potem tralala pa to...

Objavljeno
pred 1 minuto, thumper pravi:

ko je govora o dimenzijah gum se jih navaja : "širina - presek - premer" ..zato, da se ve o kateri ceni gre debata .. 

http://www.goldi-motorsport.si/continental-tyres/continental1/sport/contisportattack

"V primeru prevzema izdelkov po poštnem povzetju plača kupec tudi poštne stroške."

to piše v splošnih prodajnih pogojih... če plačaš s kartico je +3% .. 

če znam jaz prav seštet znese 187.47e 120-70-17 + 180-55-17 ..

poštnina je lahko 7,10 ali 15e .. kar procentualno lahko znese kar nekaj .. govora je o ceni gum pri različnih ponudnikih ... če se misli upoštevati še poštnina je potrebno navesti skupni strošek ...

ne vem kako je pri goldiju ampak širnik zaračuna pakiranje ..

treba je vse prebrat na ponudnikovi strani , da ni potem tralala pa to...

Se strinjam da bi moral navesti popolne dimenzije, vendar sem sklepal da se ve katera dimezija ustreza SUZUKI-ju SV1000S se pravi spredaj 120/70 R17, zadaj 180/55 R17, so tako najbolj prodajanje poleg zadnje 190 za te tipe motornih koles vsaj po moji oceni.

GOLDI MOTORSPORT ima AKCIJO: http://www.goldi-motorsport.si/continental-tyres/continental1/akcija-do-15-3-2016

Tako da komplet za moj motor je 175EUR, plačam po predračunu in mi dostavijo domov. Se opravičujem ker nisem navedel vseh podatkov.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!