Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

ti samo vozi! zdej ga itak še ne goniš po ovinkih! :D

lp6

Kdo to pravi????? :P :P :P

Bi ti mojo diablo corso po cirka 2400km pokazal :eek: :eek:

Že razmišljam počasi kje bom našel najugodnejšo varianto za novo. .) .)

Zdaj ne vem kolk kaj ostali nabrusite z to gumo ampak meni preko 3k km nebo zdržala, od tega je bilo prvih 1k km utekanja novega mašina.

Res pa je da je prava radirka. :OK: :OK:, ko bi bila le še cena vsaj malo podobna dunlopkam. .) .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja itak sej 1mm je se za zakon zadost....samo ves vsi nimajo realnih predstav....in ce nekdo vprasa ce je treba takoj zamenat se men zdi da more met kaksne tezave al mu pa saj zgleda kriticna...(p.s. ravno "nova" ni je pa se vedno uredu->vprasanje je tud starost gume) :D

Guma je stara manj kot leto dni, do markerjev je zrabljena zadnja. Pri strani je profila še ohoho. Obnaša se še vedno BP, samo nebi rad, da mi sredi fure pogledajo ven žice.

Tako ali tako jutri naročim nove gume, namontiram pa jih gor takoj ko neha snežiti. :(

Sprašujem predvsem zato, ker sem prvič v situaciji, ko je treba gume menjati. In ko sem brskal po forumu sem našel tole:

....

Sem se na osnovi KeC_ove trditve o preko 10k/km in ker sem motor zamenjal iz FZ6 na FJR nasral in šel v Dolomite, ko je imela zadnja cca 7k/km in potem sem se vračal iz Cortine z gumo, kjer so žice ven pogledale. Komaj se priplazil do Radelj, kjer mi je danci1973 prinesel nove gume :(

in

Eh, to sem jaz pri 7K tudi rekel :)

Pa ni bla polovica, se je rapidno poslabšalo njeno stanje do 7.5k.

Pol sem pa izsilil še do 8150 km, ko je bla pa čisto hin ...

Guma ima prevoženih 8.000 km in tudi sam sem 1.000 km nazaj mislil, da bo še vsaj za 4.000 km. Pa jo bo treba očitno menjat ASAP. Nekako pa sem vseeno upal, da bo zdržala še ene 1.000 km pol pa servis in gume naenkrat...

Res je tudi, da je gody govoril o Z6 jaz pa o D220 samo se mi zdi zadeva zelo podobna.

Popravljeno . Popravil marko55
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Guma je stara manj kot leto dni, do markerjev je zrabljena zadnja. Pri strani je profila še ohoho. Obnaša se še vedno BP, samo nebi rad, da mi sredi fure pogledajo ven žice.

Tako ali tako jutri naročim nove gume, namontiram pa jih gor takoj ko neha snežiti. :(

Sprašujem predvsem zato, ker sem prvič v situaciji, ko je treba gume menjati. In ko sem brskal po forumu sem našel tole.

Eno je fura, drugo pa daljši izlet.

Kot si gumo opisal mogoče res ni za v Dolomite, za kakšnih 1k naklepat pa bi še že morala biti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Zanima me kere gume bi ble najboljše za mojo Aprilio RS 125, odločam se med Pirelli Dragon Supercorsa PRO, Michelin Pilot Power (a so model 2CT sam za na dirkališče? :blush: ) pa med Bridgestone BT 002, pa me zanima če ma kdo že kej izkušenj z njimi (sploh s supercorso PRO :devil: ), pa kok so kej cene za 110/70/17 in 150/60/17?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Zanima me kere gume bi ble najboljše za mojo Aprilio RS 125, odločam se med Pirelli Dragon Supercorsa PRO, Michelin Pilot Power (a so model 2CT sam za na dirkališče? :blush: ) pa med Bridgestone BT 002, pa me zanima če ma kdo že kej izkušenj z njimi (sploh s supercorso PRO :devil: ), pa kok so kej cene za 110/70/17 in 150/60/17?

Pa ti veš kolk stanejo te gume???

Ker za na 125ko, mislm da res ne rabiš več od Pilot Power ali Qualifier, Supercorse ne boš niti ogrel, BT002, pa verjetno tudi ne...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno katero supercorso on misli, al navadno v streetlegal verziji al supercorsa pro special compound(sc...), če jo bo gnal po dirkališču potem ziher dobrodošla prav tako bt 002, drugač za na cesto pa kot je že burek pisal več kot dovolj, zgoraj naštetih sploh ne boš ogrel.

Sicer pa sej ko boš videl ceno teh dveh modelov, boš še enkrat premislil v kaj boš obul svojo Aprilio. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Zanima me kere gume bi ble najboljše za mojo Aprilio RS 125, odločam se med Pirelli Dragon Supercorsa PRO, Michelin Pilot Power (a so model 2CT sam za na dirkališče? :blush: ) pa med Bridgestone BT 002, pa me zanima če ma kdo že kej izkušenj z njimi (sploh s supercorso PRO :devil: ), pa kok so kej cene za 110/70/17 in 150/60/17?

dej dej kermi ne pretiravi...za na ride so dobre powerce al pa qualifierce...ne pretiravat :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ti veš kolk stanejo te gume???

Ker za na 125ko, mislm da res ne rabiš več od Pilot Power ali Qualifier, Supercorse ne boš niti ogrel, BT002, pa verjetno tudi ne...

Jst sm prebral, da je Pirelli Dragon Supercorsa Pro narjena za športno vožnjo po cestah in naj bi se hitro ogrela, različica Special Compound pa naj bi bila za na dirkališče, pa Bridgestone BT 002 nej bi bi

bla tud za na cesto, BT 002 Pro pa za na dirkališče.

Kok pa je pol cena Supercorse Pro? :?

Pa še to, kaj je razlika med Pilot Power pa pilot Power 2CT (a je ta za na dirkališče)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ti imaš zverino, ki ima 100km+ na zadnji koli in gre 200+ na kolen?

In zakaj pol delajo take gume z merami za 125ke???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In zakaj pol delajo take gume z merami za 125ke???

Zato da jih lahko mladeniči na 125-kah s preveč denarja kupjo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še to, kaj je razlika med Pilot Power pa pilot Power 2CT (a je ta za na dirkališče)?

2CT je mehkejša ob robovih in je homologirana za na cesto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In zakaj pol delajo take gume z merami za 125ke???

Ker mogoče nekateri s 125kami dirkajo po dirkališčih... in imajo kak konj več od 30. To kar hočš ti narest je brezveze no. Kot da daš na Cliota 1.1 spojler... Nikoli ne bo "delal"... Če ti je špasno dat 300+€ za gume, katerih ne rabiš...

Ne mislt da si taka kamikaza da boš na 125ki take gume izkoristu... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

onse bo s temi gumami pelu SLABŠ k s starimi dunlopkami :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je pa tudi čisto možno, pa to ne zaradi tega ker se nebi znal pelat ampak jih pod prvo na cesti z tem mašinom niti nebo ogrel ''na radirko'' pa tud guma je malo drugače skonstruirana(bolj špičasta....) čist drugače pade v ovinek, že diablo corsa je drugačna od npr qualifier, powerce...zato je po mojem mnenju fajn potestirat nekaj gum ki so ti zanimive ter se odločit za eno ki ti je dala najboljši občutek ter potem tisto radirat skoz ker tako točno veš kako se obnaša v vsaki situaciji. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kaj naj nataknem na TDM 850.

Do zdaj sem mel D205 in bi želel kaj podobnega tudi v prihodnje. Ogledoval sem si D220, pa sem opazil, da ni mere 150 za zadnjo in tudi ne 110 za prednjo (če nisem kaj spregledal). :wacko:

Katera Dunlopka bi še bila podobna D205 in mer 150 oz. 110 ?

Kaj pa mislite na D220 mere 160 oz. 120 ? Kako je s homolomo in predvsem kako vpliva na vožnjo?

Kaj imate ostali na TDM 850 (tudi druge znamke gum)? Kaj priporočate za touring način vožnje?

Hvala za nasvete.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na srečo 205 ne moreš več dobit, so vse druge gume boljše. Če si bil zadovoljen z 205, pol je že vseeno, kaj daš gor.

Z6, bt20, pilot road

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trenutno vozim bt020 (pač serijsko prišle z motorjem) in sem malce nezadovoljen z vzdržljivostjo. Guma je odlična v mokrem,, občutek je zelo zanesljiv, je pa obraba predvsem prednje gume zelo velika. Kot kaže bo obrabljena prej kot zadnja :cry: in to že po cca 6000km. Računam, da bo zdržala nekje 7000km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje fantje ravnokar sem kupil vfr-ko pa imam zadaj gumo bt020r zanima me kako se kaj guma obnese v vseh pogojih -guma je nova moram pa sprednjo menjat pa me zanima kaj priporočate na prejšnjem motorju sem imel kvalifajer pred njo 208rr pa sta se kar dobro obnesli

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spredaj kar isto daj, da ne bo problemov.

Tude če ne daš enoko, ponavadi ni problemov.

Na srečo 205 ne moreš več dobit, so vse druge gume boljše.

Se popolnoma strinjam :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tude če ne daš enako, ponavadi ni problemov.

Naj bo istega tipa, recimo ST spredaj in zadaj, ne kako rr spredaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!