lo1ma Objavljeno April 6, 2007 Opozori Objavljeno April 6, 2007 Jaz sem kupil gume od gume-direkt. Gume so bile dostavljene v roku, kvalitne kot jih predstavljajo... Skratka vse O.K. Zanima me koliko so stare (DOT), ker se kot nove označujejo vse gume stare do dveh let?
Stric Burek Objavljeno April 6, 2007 Opozori Objavljeno April 6, 2007 Mene pa zanima zakaj guma ob robu postane modrikasta?? POnavadi ker se pregreje. :D
SiR Objavljeno April 6, 2007 Opozori Objavljeno April 6, 2007 Ojla a kdo ve kje bi dobil (danes-jutri) gume za Kawasaki er-5 (dimenzije ) 130/70/17 in 110/70/17 v postev pa pridejo znamke Metzeler,Michelin,Dunlop Bridgestone,Pireli. Npr Špan ,Sitar preverjeno in jih ni mislim da sem ene 30 vulkanizerjev preklical. tud Heidenau ti na takem motorju lohk dobr služi ...
snoopy Objavljeno April 6, 2007 Opozori Objavljeno April 6, 2007 POnavadi ker se pregreje. :D Samo...modro ima samo po robovih...pa niso videti "znucani"... A če so bile gume pregrete...je to lahko nevarno?
Stric Burek Objavljeno April 8, 2007 Opozori Objavljeno April 8, 2007 Samo...modro ima samo po robovih...pa niso videti "znucani"... A če so bile gume pregrete...je to lahko nevarno? Nevem :D Na NSR ni blo nč narobe, držale so pa do roba :OK:
no_name Objavljeno April 8, 2007 Opozori Objavljeno April 8, 2007 MIslim da včasih postane modre barve ločilno sredstvo ki ga uporabljajo pri izdelavi pnevmatik...
_ales_ Objavljeno April 8, 2007 Opozori Objavljeno April 8, 2007 MIslim da včasih postane modre barve ločilno sredstvo ki ga uporabljajo pri izdelavi pnevmatik... moja guma ima za sabo približno 200km (dulop qalifer) pa je bila nova kot sedaj na robovih modrikaste barva, pa sigurno še nikol ni bila dobro ogreta kaj šele pregreta. Lp.Aleš
Zx_R Objavljeno April 8, 2007 Opozori Objavljeno April 8, 2007 Naj mi kdo iz izkušenj pove kako se odraža razlika med 190/50/17 in 190/55/17. Serijsko je itaq 190/50 samo model gume ki jo mislim montirat je le v 190/55 izvedbi zato sprašujem. Lp, Boško.
P182 Objavljeno April 8, 2007 Opozori Objavljeno April 8, 2007 Naj mi kdo iz izkušenj pove kako se odraža razlika med 190/50/17 in 190/55/17. Serijsko je itaq 190/50 samo model gume ki jo mislim montirat je le v 190/55 izvedbi zato sprašujem. Lp, Boško. Boško nč skrbet, ti kar 190/55 namontiraj boš prijetno presenečen :)
jegrmajstr Objavljeno April 8, 2007 Opozori Objavljeno April 8, 2007 mene pa zanima kak se obnesejo Dunlop trailmax? imam jih namreč namen dati na moj moped :)
_ales_ Objavljeno April 9, 2007 Opozori Objavljeno April 9, 2007 hmja... js mam pa en problem... kako je možno da je sprednja guma že čisto na robu, zadnji pa manjka še centimeter ali več :hmm: :blink: je pa sprednja dunlop d208f zadnja pa dunlop qalifer. dimenzije so pa takšne kot morajo bit. zj pa al je to samo guma kriva ker nista isti al je kej druzga fejst narobe??? aja mi je pa prednji konc že dvakrat odneslo samo k sreči ne do tist meje kjer ni več muh... :kva1:
simonsi Objavljeno April 9, 2007 Opozori Objavljeno April 9, 2007 Ponavad je ravno obratno, da gre zadnja do roba, sprednja pa ne. Zgleda da 208 pa qvalifajr ne gresta skup?
Zx_R Objavljeno April 9, 2007 Opozori Objavljeno April 9, 2007 (popravljeno) To je čist normalen pojav, tvoja prva guma ni tako športne izvedbe kot zadnja. Razlika je v radiusu gume, zadnjo imaš že v osnovi bolj špičasto da ima v močnem nagibu večjo naležno površino in stem tudi boljši oprijem na podlago. Prednja d208f pa ni namenjena tako ostri vožnji zato tudi ni tako ''špićčasta''. Če bi mel priložnost testirat npr diablo corsa ali supercorsa, bt002,pilot power race ... potem bi videl da so pa te še dosti bolj špičaste od npr qualifier, powerce, m3...., ker so pač namenjene zelo ostri vožnji in z tem tudi zelo globokim nagibom, in jim ne prideš tako zlahka do roba, oz imaš pri istem naklonu motorja še veliko več rezerve kar se tiče oprijema. Nasploh pa se mi to zdi neprimerna kombinacija ki jo imaš sedaj, sprednjo imaš namreč trše zasnove kot zadnjo kar je lahko malce nerodno pri slabo ogreti gumi, montiraj še prednjo qualifierco pa boš videl katera bo prej na robu. :OK: Zadnja na robu prednja še približno 15-20 mm do roba. :grim Popravljeno April 9, 2007. Popravil Zx_R
pjotr Objavljeno April 9, 2007 Opozori Objavljeno April 9, 2007 Eno vprašanje: Sedaj furam BT-57 pa je precej pri koncu. Razmišljam o nakupu Z6, pa me zanima kakšna je v primerjavi z BT-57. Meni je sicer držala OK, imel pa sem par zdrsov zadnjega kolesa; nepričakovano. Veliko se vozim v dvoje, se pa rad na zaviti cesti tudi zdivjam (beri praskam s tačkami). Upam, da bo Z6 za te želje OK.
KeC Objavljeno April 10, 2007 Opozori Objavljeno April 10, 2007 Upam, da bo Z6 za te želje OK. Je, dokler ne boš vsipal! :evilgrin:
pjotr Objavljeno April 10, 2007 Opozori Objavljeno April 10, 2007 Je, dokler ne boš vsipal! :evilgrin: Bejž no, bejž.
Stric Burek Objavljeno April 10, 2007 Opozori Objavljeno April 10, 2007 A nima SV650 spredej samo 60 višino gume? Poizkusi dat gor drugič 65 ali 70(če gre pod blatnik...)
reesko Objavljeno April 10, 2007 Opozori Objavljeno April 10, 2007 jst mam tud modro gumo :? sam ni bla nikol pregreta k je tak jajc da se tud segret noče...zdej lih nism pr kešu da bi menju...no ja mam itak še tri metre profila ki se noče znucat k je tok trda pnevmatika...ampak me zanima a je to slabš zdej k je modra?
Original-One Objavljeno April 10, 2007 Opozori Objavljeno April 10, 2007 jst mam tud modro gumo :? sam ni bla nikol pregreta k je tak jajc da se tud segret noče...zdej lih nism pr kešu da bi menju...no ja mam itak še tri metre profila ki se noče znucat k je tok trda pnevmatika...ampak me zanima a je to slabš zdej k je modra? Za naravnost je vse dobr
reesko Objavljeno April 10, 2007 Opozori Objavljeno April 10, 2007 Za naravnost je vse dobr dobr vm da je če se tko vozm k ti...sam jst bi rd probu več .) pa ugasn se s telimi bednimi izjavami idiot en
Original-One Objavljeno April 10, 2007 Opozori Objavljeno April 10, 2007 (popravljeno) dobr vm da je če se tko vozm k ti...sam jst bi rd probu več .) pa ugasn se s telimi bednimi izjavami idiot en Umiri malce hormone :kva2: Še enkrat, za naravnost je vse dobr Popravljeno April 10, 2007. Popravil Original-One
reesko Objavljeno April 10, 2007 Opozori Objavljeno April 10, 2007 Umiri malce hormone :kva2: Še enkrat, za naravnost je vse dobr moji so umirjeni sam me ti in tebi podobni mal vzdignejo v višave s svojimi "hudimi" izjavami .) pa nisi car če take pišeš....bi rd tebe vidu pr mojih letih k še do druge nisi šaltu tak jebač si biu ;)
pavlin666 Objavljeno April 11, 2007 Opozori Objavljeno April 11, 2007 Pozdrav, Mene pa zanima kak se objesejo dve različni gumi na motorju. Na mojem je sedaj prva fuč in jo mislim zamenjati z Michelin Pilot Road2, zadaj pa je Dunlop D208 ki je nekje na polovici. Kako bo to vplivalo na stabilnost motorja? Sploh pa ker je moja vožnja malo bolj športna.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se