Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

12 hours ago, IZTOK said:

O TKC 70 gumah tudi sam razmišljam pri naslednji menjavi. Če na GS 1200 LC vzdržijo 10000 bodo meni tudi. Ampak samo, če bo to leto padla tura, o kateri že dlje časa razmišljam.

Ne vem sicer, kam se odpravljaš ... ampak skoraj zagotovo bodo Heidenau K60 scout dobra izbira. Jaz sem prevozil z njimi turo do Pamirja, vključujoč pesek, dosti makadama, blato, par potokov, puščavske temperature, ko mi je od vročine začela razpadati čelada ... pa jih imam še zdaj gor. Za seboj imajo cca 18.000 km, pa se kadarkoli z njimi upam podat na kakršenkoli makadam. Pa tudi na cesti so OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nacrtujem Romunijo pa naprej do Gruzije. Vecina bo asfalt, lahko pa tudi makadam. Puscave in potokov ne bo:rolleyes: Z Super Tenerejko ravno ne bi rinil v tak teren.

18000 km meni nobena gume ne bo vzdrzala. Heidenau K 60 je baje dobra za v rovte ampak jaz potrebujem nekaj, kar tudi na asfaltu lima. Tkc 70 ima dolocene lastnosti od ContiTrailAttack, kar bo ravno prav zame. Veliki enduro je malo bolj zahteven in te zadaj hitro odnasa, ce je guma prevec terenska.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, eh, potem pa definitivno kaj bolj cestnega. TKC 70 bodo verjetno ravno prav, če boš samo vmes kakšen makadam odpeljal.

Popravljeno . Popravil Kiri
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, IZTOK pravi:

Jaz pa kar po felnah :?  Si pa res na hece, seveda se guma menja ko je iztrosena. Ampak odvisno od terena po katerem bos vozil pa morda tudi zamenjas tip dezena:hmm:

Sedaj vozim Metzeler Next, ki je za cesto odlicna, po makadamu pa bi bila TKC 70 boljsa.

In če ti je Next odlična za po asvaltu , naj te potolažim da je Hindenau boljša , vsaj na koncu obrabe , ko pri Next drastično pade oprijem , v dežju pa je takrat precej nevarna ! Dol sem jih zabrisal na 3/4 obrabe . Bile so prva vgradnja na 1050 ADV .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je K60s na asfaltu spustila samo enkrat, in sicer na enem uvozu na avtocesto, ko sem ga stisnil. Pa še takrat je samo malo zaplesalo, toliko, da sem opazil.

Imam tudi jaz Metzeler Tourance Next pri naših doma v kleti viška. So zelo malo rabljene, gor jih pa ne mislim več dat, tudi ko te K60s zvozim. Če jih kdo kupi, jih z veseljem dam ... pa še mama bo srečna. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer nisem napisal, da pricakujem 18000 od gume, bi pa bilo kar fajn :bounce:

Vse kar je nad 8000 je vredu. Glede TKC 70 sem pogledal na forume, torej pri nepristranskih preizkusevalcih. Baje je zelo dobra na asfaltu, le pri visjih hitrostih lahko prednja malo zaplese. Kaj pa vem, ze po profilu sodec je K 60 bolj kramparca, ne vem ce se glih kosa z TKC 70 na asfaltu. Bi bila pravi cudez ce bi zmogla super grip na asfaltu, pa na tetenu pa se 18000 km povrh. Te zahteve so same po sebi protislovne. Ne trdim, da nimata prav, ker je nisem probal, samo verjamem pa ne :ras:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali je Heidenau K60 enkrat boljša od Mitas E80 (ali ne vem že katera)? Sem namreč popolnoma nov na enduro programu, tako da zdaj res ne vem več kaj kupit. Prosim za eno tako realno priporočilo.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, IZTOK pravi:

Sicer nisem napisal, da pricakujem 18000 od gume, bi pa bilo kar fajn :bounce:

Vse kar je nad 8000 je vredu. Glede TKC 70 sem pogledal na forume, torej pri nepristranskih preizkusevalcih. Baje je zelo dobra na asfaltu, le pri visjih hitrostih lahko prednja malo zaplese. Kaj pa vem, ze po profilu sodec je K 60 bolj kramparca, ne vem ce se glih kosa z TKC 70 na asfaltu. Bi bila pravi cudez ce bi zmogla super grip na asfaltu, pa na tetenu pa se 18000 km povrh. Te zahteve so same po sebi protislovne. Ne trdim, da nimata prav, ker je nisem probal, samo verjamem pa ne :ras:

Naj ti sofuromaši ki so imeli razne ss pnevmatike povejo  kako so se peljali z mano Dami34, Pik1 in ostala banda ......med drugim si vprašal in sem ti povedal iz prve roke , probal sem skoraj vse trail ali kao enduro cestne gume . Mogoče bolj vrjameš internetnim znalcem , izvoli , jaz zaključujem !

Seveda je Conti Trail Attack boljša po asvaltu a za dolga potovanja jih ne bi izbral .....če letos spravim pod kapo Rusijo imam doma že komplet Hindena , lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No jaz nisem nic spraseval:nono: sem zgolj napisal, da bom TKC 70 nataknil pol pa so zaceli dezevat predlogi. Ampak dajmo zakljucit, vsak naj vozi kar mu pase.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, IZTOK pravi:

No jaz nisem nic spraseval:nono: sem zgolj napisal, da bom TKC 70 nataknil pol pa so zaceli dezevat predlogi. Ampak dajmo zakljucit, vsak naj vozi kar mu pase.

Prav. Hvala ker si mi pomagal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni kaj hvalit, saj smo samo debatirali. In ko smo pri tem, omenil si Rusijo. Če ni skrivnost, maš že kak plan? Evropski del ali kam dlje? Bemti, ni slaba tura samo vsakokrat, ko se spomnim na YouTube videe o ruskih prometnih nesrečah me mine. Mene vleče v Iran. Grem letos v izvidnico in če bo vse OK pol bo naslednjič malo dlje. Problem je časovna omejitev, nimam meseca ali dva za celo turo do tja in nazaj z vmesnimi ogledi. Pa Turčija se mi trenutno ne dopade preveč da bi jo celo prevozil. Zato bi nekako motor spravil z špedicijo do Romunskega pristanišča, pa na trajekt do Gruzije in nato čez severovzhodni del Turčije do Irana.

Ups, sfalil sem temo, moderator bo hud :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ruske ceste so čisto OK, promet pa tudi. Veliko število posnetkov nesreč pa je posledica tega, da ima ogromno ljudi nameščene kamere za preprečevanje zavarovalniških zlorab. So pa baje iranske ceste ene najnevarnejših.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, IZTOK pravi:

 Pa Turčija se mi trenutno ne dopade preveč da bi jo celo prevozil. Zato bi nekako motor spravil z špedicijo do Romunskega pristanišča, pa na trajekt do Gruzije in nato čez severovzhodni del Turčije do Irana.

Ups, sfalil sem temo, moderator bo hud :kva2:

Odlična ideja....hvala. Na trajekt čez Črno morje se sploh nisem spomnil. Edino špedicijo bi izpustil...do Burgas-a je lahko čisto prijetna 3 dnevna fura...

Fu**...res smo zašli iz teme...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kam vas premaknem? V Iran al Rusijo? :P

zdj sm pa hud. Dejte raje mal kombinacije kako rešujete probleme z dolgimi relacijami 10kkm ali več z gumami.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

kam vas premaknem? V Iran al Rusijo? :P

zdj sm pa hud. Dejte raje mal kombinacije kako rešujete probleme z dolgimi relacijami 10kkm ali več z gumami.

Kam češ...samo da se ne izgubimo...:yea1:

Dolge relacije z gumami... Iz nekih preteklih načrtov, ki so se zaradi višje sile takrat izjalovili..... (in tudi sedaj bi postopal enako)...recimo, da ga pičiš v Rusijo...malo dlje na vzhod in je mala verjetnost, da ti bodo gume vzdržale...hipotetično. Osebno bi (bom) poiskal kontakt kakšnega moto-kluba recimo v Irkutsk-u (spet hipotetično glede na smer potovanja). Lepo jih kontaktiram preko mail-a...povem svojo zgodbo in željo, da mi lepo prosim uredijo nov set gum...npr. Continental TKC70, ali Metzeler Tourance, ali Mitas E-07(ali drugo po željah in potrebah vsakega posameznika)....po moje je fino dat vsaj tri opcije...skupaj z dimenzijami in prošnjo, na koga se lahko obrnem s telefonom ob prihodu v Irkutsk, predvidoma tega in tega datuma. Ali pa na podoben način vzpostaviš kontakt z kakšno v tistem mestu uveljavljeno moto delavnico z enako prošnjo. Glede na mednatodno uveljavljeno motoristično solidarnost verjamem, da bi bila zadeva urejena.

En dan počivaš, zamenjaš set gum in nadaljuješ....TO bi (bom) naredil jaz. Kar pa NE BI NIKOLI naredil pa je to, da se bi z zguslanimi gumami, ali pa bog ne daj dodatnem setu na motorju, fijakal tja in nazaj. Pri dandanšnji komunikaciji se mi kozla, ko vidim ljudi, ki se odpravljajo v Rusijo z setom gum ovitim z folijo, ki ga teglijo s seboj.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Haha, ti z bovami za čamce so tudi meni smešni. Motor s kufri za par mescov je že itak dovolj težek sam po sebi, kaj šele tovorjenje gum. Meni je viška že do vulkanizerja na menjavo gum peljat en par gum.

Taktika naročila in menjave gum v mestih ni slaba. Itak vsake toliko rabiš garažo, kjer menjaš olje, filter, našpanaš verigo in zategneš šraufe na motorju, pa potem to vse združiš. 

Še vedno pa sem mnenja, da s pravimi gumami narediš 20k km brez težav.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi planiral na recimo 9000 km poti neko vecje mesto in kontaktiral kako delavnico glede moznosti dobave gum. Ce je rok kratek pac pocakas par dni, drugace pa uredis da te cakajo pa delno placas vnaprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah okoli tega se jaz sploh ne bi obremenjeval. Minimalne komunikacijske sposobnosti in zdrava pamet, pa s tem ni težav. In nenazadnje. Prebral sem kilometere motorističnih potopisov po Rusiji in dlje...pa so imeli prerezane gume, potolčene in zvite felne, polomljene motorje in še veliko drugega....pa so vsi prišli nazaj, zadevo pa porihtali na licu mesta....včasih bolje kot doma. Če si narediš problem z gumami, še preden sploh kam greš, pri celem takem kompleksnem potovanju, je po moje bolje ostati doma.

Guma je na takem potovanju zadnja briga. Problem je v naših glavah in miselnosti, da smo superiorni, vsi ostali pa zaostali in živijo v jamah (karikirano povedano).  Ampak je praviloma obratno....

Popravljeno . Popravil BIF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, BIF pravi:

Mah okoli tega se jaz sploh ne bi obremenjeval. Minimalne komunikacijske sposobnosti in zdrava pamet, pa s tem ni težav. In nenazadnje. Prebral sem kilometere motorističnih potopisov po Rusiji in dlje...pa so imeli prerezane gume, potolčene in zvite felne, polomljene motorje in še veliko drugega....pa so vsi prišli nazaj, zadevo pa porihtali na licu mesta....včasih bolje kot doma. Če si narediš problem z gumami, še preden sploh kam greš, pri celem takem kompleksnem potovanju, je po moje bolje ostati doma.

Guma je na takem potovanju zadnja briga. Problem je v naših glavah in miselnosti, da smo superiorni, vsi ostali pa zaostali in živijo v jamah (karikirano povedano).  Ampak je praviloma obratno....

Se strinjam , po Rusiji sem vozil špedicijo , no bolj Ajdovščina (kolinska) Moskva  ......pa moram reč ,da so zelo iznajdljivi . V nekem nesrečnem dogodku sem prebil obe zadnji gumi na kareli in odbil motorno bremzo z kolektorjem vred , pri lokalnem garažnem mojstru smo usposobili kamion ,da sem se v rnil v rojstni kraj .....ljudje so prijazni in topli , največji reveži bi ti tudi hčerko dali ,da jo odpelješ (brez šale) sem se komaj rešil . Je pa beda vse kar je izven mest ! No zdaj ne vem , gonil sem to v 90-ih proti koncu , zdaj je od tega skoraj 20 let . Če pregovorim človeka , ki mu zaupam, da greva , potem krenemo sredi julija , sam se ne upam , nimam jajc , priznam !  Pa do Moskve ali kakšnega mesta mi ni problem , ko pa se začnejo stepe in sibirska samota , takrat se človek res počuti kot mravljica sredi ničesar , padec pa je lahko usoden  če si sam !

Da pa ne bo vse off topic je moja prva izbira za tako pot ravno Hindenau !!

lp

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, Kmet2 pravi:

Če pregovorim človeka , ki mu zaupam, da greva , potem krenemo sredi julija , sam se ne upam , nimam jajc , priznam !  Pa do Moskve ali kakšnega mesta mi ni problem , ko pa se začnejo stepe in sibirska samota , takrat se človek res počuti kot mravljica sredi ničesar , padec pa je lahko usoden  če si sam !

Da pa ne bo vse off topic je moja prva izbira za tako pot ravno Hindenau !!

lp

Po moje ni problem v jajcih. To je čisto zdravo razmišljanje...in sploh ne neumno. Je pa po moje večji problem najti kompatibilnega pajdaša. Takšno potovanje je kar hitro lahko podobno veseli družbi, ki se vkrca na jadrnico po enem tednu pa vsi komaj čakajo, da se izkrcajo, gredo narazen in se ne pol leta ne pokličejo.

Osebno sem 99% prepričan, da krenem tja v prihodnjem letu...in če sem odkrit razen z svojim sinom s katerim sva kar nekaj avantur prevozila skupaj ali pa z prijateljem s katerim sva skoraj kot brata...ne bi upal it s kom drugim. Razen, če je dogovor dveh odraslih ljudi v stilu...."greva skupaj in če tako naneseva, greva vsak svojo pot...brez zamer". je pa tudi težko najti pajdaša z enakim razmišjanjem.

Da ne bo off-topic čisto....ja Heidnau K60-scout so dobra izbira...no...kaj se pač menimo....:P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!