Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

pred 10 minutami, Ciko86 pravi:

js sem jih tudi imel pa sem ga ulaufal v škarpo :dry:

WP_20161207_10_28_03_Raw.jpg

SC je res odlična guma...vrhunska ko je ogreta...hladna...odkrito ne vem kaj zmore...vem,da se z lahkoto zavrti v prazno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A pol so gume krive, če grem v maline? :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

A pol so gume krive, če grem v maline? :P

 

Ker sem pač vedno zvozil gume,ki sem jih dobil na mopedu...za vsako kritično situacijo krivim gume!

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, siks pravi:

...se ne bi strinjal...lahko maš betonsko trdo nastavljeno vzmetenje, pa če je moped konstrukcijsko nizek oz. ima nizko postavljene tačke ali pa mogoče izrazito dolge "čepe" na stopalkah, boš tudi pri enakomerni vožnji ružil po asfaltu...odvisno je od "nižine" motorja...seveda tudi sprememba težišča zaradi odpiranja gasa oz. zaviranja v povezavi z mehkim vzmetenjem povzroča nihanje...in s tem možnost dotika s podlago...sem pa tudi sam opazil, da mitaska omogoča več nagiba kot nekatere druge gume, oz. prideš do roba gume z "globjim" nagibom...kar je zagotovo posledica konstrukcije gume... 

Ja jasno se strinjam s tabo....kakšen motor komot nagneš do tačk drugega pa ne tako zlahko..

Hotu sm sam povedat da napisano tudi vpliva

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, sesir pravi:

Ker sem pač vedno zvozil gume,ki sem jih dobil na mopedu...za vsako kritično situacijo krivim gume!

hehe :P

globoka je tale :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne gre se za betonsko nastavljeno vzmetenje ampak nastavitev prednapetosti, 1000% preverjeno. Zategni vzmet, pa se moped ne bo tok posedel ko se gor vsedeš (sploh pa v dvoje). Drugič, presedaj oziroma se nauči prav skozi ovinke, da ne šlajsaš. Šlajsanje je nevarno. Tretjič, jebeš pussi štrajf, tehnika in hitrost skozi ovinek je lahko višja s pravo vožnjo, pa ne boš drsal in vseeno boš imel 1cm neizkoriščenega roba. Ampak to je še rezerva, ki lahko pride prav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, DAMI34 pravi:

hehe :P

globoka je tale :D

 

Je pa resnična...joj...absolutno vedno krive gume ko pomislim...oz z pravimi zame ne bi bilo kritično...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, sesir pravi:

Je pa resnična...joj...absolutno vedno krive gume ko pomislim...oz z pravimi zame ne bi bilo kritično...

čist po domače bom povedal:

obstajata 2 varianti pa en pozitiven in drug posledično negativen rezultat:

in sicer

al se ti prilagodiš gumi, torej veš kje so njene omejitve, kje je dobra, kje ni, kdaj bo začela drset, kda spustila, kdaj pregrela,...in boš ostal na cesti

ali

boš čakal da se guma tebi prilagodi in boš šel v maline :P

Je pa res, pol k greš v maline si rečeš:

qurba od gume je kriva :D

če ne drugega, maš vsaj dobro tolažbo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, sesir pravi:

SC je res odlična guma...vrhunska ko je ogreta...hladna...odkrito ne vem kaj zmore...vem,da se z lahkoto zavrti v prazno...

supercorsca sc1 je super guma ko je ogreta,boljse nisem vozil,je eno stopnicko visje kot gp racer,samo ko pa je obrabljena in mrzla je pa kot da bi po ledu vozil...dobro zdej vsaj vem kaj pomeni sparat na gumah :slap: pa da pades skoraj na ravnem kot zacetnik :dry:

Popravljeno . Popravil Ciko86
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Ciko86 pravi:

supercorsca sc1 je super guma ko je ogreta,boljse nisem vozil,je eno stopnicko visje kot gp racer,samo ko pa je obrabljena in mrzla je pa kot da bi po ledu vozil...dobro zdej vsaj vem kaj pomeni sparat na gumah :slap: pa da pades skoraj na ravnem kot zacetnik :dry:

Zrabljeni SC nisem vozu...sem pa vidu z kako zrabljeno se @RVT pelje...bolj kot smo mi sposobni ali imamo jajc...če je še aktiven bo pripopal sliko...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Ciko86 pravi:

ja sej ni tolko priblema v zrabljenosti,najvecji problem so bile temp okoli 5stopinj..

Pri vseh gumah je problem izrabljenost...kaj šele temp pod 10...sam rvt pa SC na platno a še vedno z lahkoto in logično do roba...Sam pač ne bi upal in sem vedno veliko prej menjal gume kot je zakon...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 56 minutami, Snecer pravi:

Moderne zmesi enako držijo celotno življenjsko dobo

Temo si falil...

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 2. 3. 2017 ob 19:20, Damo001 pravi:

Ima katera športna guma kaj manj radiusa, če vzamemo za primer mitas sf+? Sprašujem namreč zato, ker opažam da mi pri mitaski ostaja nekaj mm do roba. Pred njo sem imel qualifier in sem bil skoraj na robu. Kako je kaj z ostalimi?

 

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11869845&display=Dunlop SPMAX QUALIFIER

 

Tole si imel? Kaj bi sedaj vzel ce bi kupoval...?

Cena z mitas je tm tm...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ne vem še, če sodim po občutkih v prejšnji sezoni bi ostal kar na mitaski...me pa mal begajo letošnje debate glede drugačne zmesi...če bi vzel kaj drugega bi vzel qualifier 2, al pa nekaj v tem rangu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, Damo001 pravi:

Ja ne vem še, če sodim po občutkih v prejšnji sezoni bi ostal kar na mitaski...me pa mal begajo letošnje debate glede drugačne zmesi...če bi vzel kaj drugega bi vzel qualifier 2, al pa nekaj v tem rangu...

lej, 2017 bo boljša kot 2016 (sem vozil lani testne pa vem) Tako da samo brez skrbi.

Nič pa ne škodi, če kdaj posežete po drugem proizvajalcu, da se prepričate o kvalitewti tega kar ste vozil in kar vozite, da naredite primerjavo , cenovno kvalitetno, pravzaprav, vsake toliko bi priporočal, da kdo ki rad potuje namesti tudi ST pnevmatiko, pa potem vidi kako se moped pelje.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni je bila qualifire 2 krneki,ni mi bila vsec,2x po avtocesti pa jo ke pol pobralo,sprednja mi ni dajala prevec obcutka..mitas je za povprecne voznike cisto dovolj,kilometrina uredu cena super,vozil sem jih na 636 in na zx10r pa jih nisem sparal in so dobro drzale,zgleda sem trofu kaksno serijo ki je po 2000km zacela drset drugace mi je bila vedno ok...Bt016 cena tudi kr uredu kilometrina tam tam,po polovici obrabe je zacela drset,gp racer spredaj m zadaj e+ vec povratnih informacij kot mitas kilometri zadnja je kr hitro sla sprednja je se zdej gor,supercorsa sc1 pa je pomoje najvisja na lestvici...to sezono pa bom zacel z mitas odzadaj in spredaj gp racer m...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 44 minutami, Ciko86 pravi:

meni je bila qualifire 2 krneki,ni mi bila vsec,2x po avtocesti pa jo ke pol pobralo,sprednja mi ni dajala prevec obcutka..mitas je za povprecne voznike cisto dovolj,kilometrina uredu cena super,vozil sem jih na 636 in na zx10r pa jih nisem sparal in so dobro drzale,zgleda sem trofu kaksno serijo ki je po 2000km zacela drset drugace mi je bila vedno ok...Bt016 cena tudi kr uredu kilometrina tam tam,po polovici obrabe je zacela drset,gp racer spredaj m zadaj e+ vec povratnih informacij kot mitas kilometri zadnja je kr hitro sla sprednja je se zdej gor,supercorsa sc1 pa je pomoje najvisja na lestvici...to sezono pa bom zacel z mitas odzadaj in spredaj gp racer m...

Sam imam vedno spredaj S

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Haidenau .....jaz sem pripravljen :)

17021712_1816849858574547_65922724407258

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, Snecer pravi:

Moderne zmesi enako držijo celotno življenjsko dobo

 

:hmm:  bojda ne. Razlika naj bi se dogajala zarad količine gume. Ko je guma na koncu, je plast ki se greje tanjša, volumen je manjši. Pa ni več sposobna generirat in obdržat prave temperature. Tako pravjo ljudje k gume delajo. Če so se mi lagali.....Bi pa trdil, da se to pozna pistašem. Vrhunskim pistašem. tistim ki se kotalimo po cesti...verjetno večjo razliko povzroči število Ti heat cyclov. Ohlajanje/ogrevanje/ohlajanje. Takrat se iz zmesi izloči nekaj olja, ki srbi za prožnost gume....od tu je teoretiziranje moje.---->Po moje, če jih uničiš u 5-10000 nikoli nisi u nevarnosti. če ih mencaš 15000 v treh sezonah recimo, pol znajo bit vprašljive....

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!