Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

- Dunlop 208 RR

- Yamafa FZS 1000 - 41000km

- Vožnja: 60% agresivna, 40% potovalna

- lokalne ceste, avtoceste - nikoli

- Oprijem v normalnih pogojih dober (<15°C, suho,..); Dež ne vem

- solo vožnja 10%, s sopotnico 90%

- po cca. 1300 km guma obrabljena cca.3/4 po robovih, sredina cca.1/2.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..evo,. situacija, nove D-208 RR, po cca. 1300 km zadnje gume fali 3/4 :blink: ,.. če bo šlo tko naprej jo bom še pred 2000 km mogu menjat. To pomeni cca. 5 gum letno,.. zdej res ne vem, a je z gumo kej narobe al res z mano??? 1 fura Dvor-Kočevje mi jo vidno pobere, k grem nazaj rajš ne govorim, To furco sem odpeljal s tem kompletom samo 2X. Res da mam prvič to RR gor, samo, da se nardijo svaljki debeli k cigaret se mi pa res zdi mal čudno.

Bi reku, da je kar s tabo nekaj narobe - tako se po javnih cestah ne vozi! :P

Drugače pa je to kar normalna obraba za D208RR... Po 1010km izgleda tako:

IPB Slika

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..no ja,. tole je res "ekstrem". Verjetno je blo tut kej puste vmes, pa solo vožnja. Tolk hudo sicer pr men (še) ni, je pa res da 2 na motorju ne greva v tak "extrem".

Drgač pa ,.. a to si svojo gumo sliku?? Dober si :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja...za tvoj motorin in način kako se pelješ (2 na motorju) bi na tvojem mestu, finančno gledano, raje izbral neko drugi gumo. Recimo kolega ima prav na FZS1000 D220 (pa motorju "dušo vadi" :D ). Res, da več rabi da se segreje (po hladnem pazljivo), da ni tako dirkaško usmerjena, vendar mu zdrži mislim da cca 5-6k (obrabljena po robovih v nulo).

Lahko se pa tudi spogleduješ z kakšno Z6 ali podobno.

Dunlop je pač mehka guma, grip odličen, vendar je temu tudi življenska doba primerna.

Sam vozim Michelinko Power Pilot, guma se ne svaljka (kot sem mi je na 208 navadni dogajalo), zdrži mi več. (208 mi je cca 4k, gladka kot bejbi ritka :D -> nisem človek, ki bi vozil gumo do platna)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..evo,. situacija, nove D-208 RR, po cca. 1300 km zadnje gume fali 3/4 :blink: ,.. če bo šlo tko naprej jo bom še pred 2000 km mogu menjat. To pomeni cca. 5 gum letno,.. zdej res ne vem, a je z gumo kej narobe al res z mano??? 1 fura Dvor-Kočevje mi jo vidno pobere, k grem nazaj rajš ne govorim, To furco sem odpeljal s tem kompletom samo 2X. Res da mam prvič to RR gor, samo, da se nardijo svaljki debeli k cigaret se mi pa res zdi mal čudno.

Kake mate kej izkušnje z Qualifer RR ali navadno?? je isto sranje al je kej boljš?? :hmm:

nepravilen - premajhen tlak v pnevmatiki?

Moj nasvet: obstaja še kaj drugega kot dunlop ;)

@danci1973: še po sredini jo boš moral obrabit :P

Sicer pa je 1000 km zlo lepa številka :D meni jo je uspelo zvoziti (do meje legalnosti) po 2000 km (veliko Dvor - Kočevje umes) potem pa še cca 2000 km bolj umirjene vožnje.

@Frips: obstajajo gume kjer je grip na cesti še dosti boljši, roko na srce, tudi vse ostale lastnosti so boljše za morda par € več ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js sem lansko sezono porabil 3 komplete D208 (navadne). Sicer sem zadovoljen z gumo, ampak nazadnje sem naredil le 3000 km z zadnjo, prva pa tut ne bo več za dolgo. Zaradi hitre obrabe razmišljam o malo bolj touring gumi, poleg tega pa imam že doma pripravljene gume Dunlop D220. Malo se sicer bojim, da ne bo guma občutneje pretrda... a mogoče ima kdo kake izkušnje, ker me zanima kaj lahko pričakujem, oz. ali je razlika velika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- znamka in model pnevmatike: DUNLOP D208

- model motorja: FZS 600

- prevoženi kilometri: 4000

- način vožnje: 80%agresivna-športna, 20% umirjena-potovalna, 0%dirkališče

- vrsta ceste: lokalne-magistralne 90%, avto cesta 10%

- oprijem na mokrem: ocena 8

- oprijem izven sezone: (12°-18°C) 9

- oprijem v "sezoni" 20°C <+ ocena 10

- način obrabe: zadnja po celotni površini enakomerno (profila ni bilo več) , prva po robovih skoraj v nulo

- 0% km s sopotnico

- CENA z motnažo: cca 190 ojrov (110/70/17, 160/60/17)

- komentar: odličen grip, ob obrabi prve gume motor v ovinkih malo treslo

- znamka in model pnevmatike: MICHELIN POWER PILOT

- model motorja: FZS 600

- prevoženi kilometri: 7000

- način vožnje: 50%agresivna-športna, 50% umirjena-potovalna, 0%dirkališče

- vrsta ceste: lokalne-magistralne 90%, avto cesta 10%

- oprijem na mokrem: ocena 8,5

- oprijem izven sezone: (12°-18°C) 8 - kontrolirani zdrsi

- oprijem v "sezoni" 20°C <+ ocena 10

- način obrabe: zadnja po celotni površini enakomerno (do mejnikov) , prva po straneh do (mejnikov)

- 30% km s sopotnico

-CENA z motnažo: 240 ojrov (110/70/17, 160/60/17)

-komentar: guma drži super, motor je sicer bolj plužen - sem rabil nekaj časa da sem se navadil. Guma (prva) je tudi ob obrabi bolj mirna kot 208, ki začne tresti. Prav tako v ovinkih sam motor bolj miren kot pri 208.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Frips: obstajajo gume kjer je grip na cesti še dosti boljši, roko na srce, tudi vse ostale lastnosti so boljše za morda par € več ;)

Vem, da obstajajo :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

my bad, prenahitro prebral tvoj post in se zapičil v izjavo o "superiornosti" gripa :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..no ja,. tole je res "ekstrem". Verjetno je blo tut kej puste vmes, pa solo vožnja. Tolk hudo sicer pr men (še) ni, je pa res da 2 na motorju ne greva v tak "extrem".

Drgač pa ,.. a to si svojo gumo sliku?? Dober si :grim

Ja, je bilo kar nekaj Novih Marofov na tej gumi... :)

@danci1973: še po sredini jo boš moral obrabit :P

Sicer pa je 1000 km zlo lepa številka :D meni jo je uspelo zvoziti (do meje legalnosti) po 2000 km (veliko Dvor - Kočevje umes) potem pa še cca 2000 km bolj umirjene vožnje.

Tisto gumo sem kar stran zabrisal. Zdaj pa itak vozim M3, ki nudijo skoraj isti oprijem, zdržijo pa krepko dlje.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

D220 mi ni tak ušeč - hladna ne daje dobrga občutka, no topla se je pa kr lepo pelala - obraba pa tud kr zlo solidna - mal pretrda zame. Letos pirelli diablo - to pa je men zakon. Ful blš čutiš motor v ovinku, že hladna lepo pele, lepi nagibi, za obrabo ne morm še nč rečt pa ne bom nikol mogu k ni več motorja... :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, je bilo kar nekaj Novih Marofov na tej gumi... :)

...se mi je zdel.

Lahk jo pa prodaš kakmu "začetniku" :OK: ,...zanj je k nova :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- znamka in model pnevmatike: dunlop D 220

- model motorja:moto guzzi le mans

- prevoženi kilometri:9000 km

- način vožnje: 60%agresivna-športna, 40% umirjena-potovalna, 0%dirkališče

- vrsta ceste: lokalne-magistralne 90%, mesto 10%, avto cesta 0%

-oprijem na mokrem: ocena 1 - 10 (3)

- oprijem izven sezone: (12°-18°C) ocena od 1-10 (5)

- oprijem v "sezoni" 20°C <+ ocena 1-10 (8)

-način obrabe: po sredini, celotna površina , po robovih.... do platna, do indikatorjev ....(praktično ni obrabe)

- 30% km s sopotnico

-CENA z montažo: € okoli 27k sit

-komentar: .....guma je tako trda, da se po hladnem in mokrem vremenu sploh ne drži, imaš občutek poledice. Mogoče je na guzziju to še bolj občutit, ker je bol nemiren motor, ne priporočam nobenemu, edino če se vozite samo kadar je toplo in suho vreme. Jezilo me je ker sem skuru gume po 7000km, pa sem hotu prišparat :doze: , zdej pa cvikam da se ne bom kje ulegu :headbang: . Še to sezono jo bom pelu potem pa definitivno nazaj neki mehkejšega...

pa še to obe sta isti model, samo da se prva za spoznanje bolj drži kot zadnja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...se mi je zdel.

Lahk jo pa prodaš kakmu "začetniku" :OK: ,...zanj je k nova :naughty:

Če bi prej opazil in je ne bi do platna znucal, bi to bilo celo možno. :rolleyes:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..kdo pa pravi da mi gumo pobira po sredini?? nej ti povem ga je po sredini profil še čist OK, robovi so "kritični", tut vem kdaj se "gas odpira" glede na ovinek in ravnino, tko da ni treba filozofirat glede tehnike vožnje. sprašujem zarad gume, k so jo vsi tko "hudičevo" hvalili. Sej ne rečem, drži dobr, sam k jo vidno zmanjkuje.

Samo neki...v opozorilo vsem, ki so hvalili 208 rr...jaz sem jo mel...dokler nisem odletu iz ovinka s tazadnim pocez (ala Melandri, samo, da je on to namenoma naredil). Zdaj jih mam pa doma spravljene...skoraj nerabljene...samo mal prezgane in neuporabne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lahko kaj več napišeš? Meni se je 208 RR zdela dobra guma za svoj denar (z vsemi popusti :D). Ker na počez bi lahko odletel z vsako gumo ...

Če si jih pa prekuru na grobniku pa je to nekaj normalnega, to ni race guma, meni je tam zdržala okoli 3 kroge vožnje tam nekje okoli 1.41

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam eno vprašanje... a je zelo narobe, če je spredu D208RR, zadi pa qualifier? :rolleyes:

sploh ne ... če zbereš pravo kombinacijo 2 različnih gum, je lohka ta enako (če ne še bolj) učinkovita kot pa 2 enaki gumi... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sploh ne ... če zbereš pravo kombinacijo 2 različnih gum, je lohka ta enako (če ne še bolj) učinkovita kot pa 2 enaki gumi... .)

to vem, sam me sam tko zanima, če slučajno kdo ve, kkšn tehtn razlog, zakaj ne bi uporabiu teh dveh gum :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam eno vprašanje... a je zelo narobe, če je spredu D208RR, zadi pa qualifier? :rolleyes:

Imam enako kombinacijo trenutno na mopedu. Spredaj D208F RR in zadaj Qualifier zaenkrat se obnese OK, je pa res, da je sprednja že zlizana preko markerjev in je strašno potrebna menjave :blush:

Je pa cela štala za dobit Dunlop Qualifier RR, katero bi rad obesil na prednje kolo :unsure: upam da jo bom kmalu dobil, saj se trenutno vozim zelo nesigurno in predvsem počasneje kat bi želel (vsaj skozi ovinke :kva2: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to vem, sam me sam tko zanima, če slučajno kdo ve, kkšn tehtn razlog, zakaj ne bi uporabiu teh dveh gum :)

kombiniranje različnih gum se seveda pozna. na bolje in na slabše.

če omenimo tisto slabše: pozna se predvsem pri dežju: pri kompletu sprednja guma idealno odvaja vodo za zadnjo gumo. pri kombinaciji... not so much. pozna se tudi pri obnašanju motorja, samo na to se hitro privadiš in te niti ne moti, še posebej, če nisi profesionalec (kar zajema približno 99,9% slovenskih motoristov)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lahko kaj več napišeš? Meni se je 208 RR zdela dobra guma za svoj denar (z vsemi popusti :D). Ker na počez bi lahko odletel z vsako gumo ...

Če si jih pa prekuru na grobniku pa je to nekaj normalnega, to ni race guma, meni je tam zdržala okoli 3 kroge vožnje tam nekje okoli 1.41

Ja tam sem jo prekuru...ceprav sem se prej tud z 207rr vozil dol, pa mi je kar zdrzala...zgleda sem imel kar sreco, ker sem kasneje od vec ljudi slisal, kako so padli na Grobniku z njo.

Katere imas pa ti za na Grobnik misty?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kombiniranje različnih gum se seveda pozna. na bolje in na slabše.

če omenimo tisto slabše: pozna se predvsem pri dežju: pri kompletu sprednja guma idealno odvaja vodo za zadnjo gumo. pri kombinaciji... not so much. pozna se tudi pri obnašanju motorja, samo na to se hitro privadiš in te niti ne moti, še posebej, če nisi profesionalec (kar zajema približno 99,9% slovenskih motoristov)

Ah ta vaš dež. Kdo se pa vozi po dežju. Če te pa slučajno ujame greš pa itak počasi. In da bi se to poznalo, to odvajanje bi mogu it zlu hitr...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!