Guest Brumer Objavljeno April 27, 2007 Opozori Objavljeno April 27, 2007 (popravljeno) Po sredini zadnje gume se že ne vidi profila, kaj pravite se še da z njo 1000 km nardit, al bom mogu bit med prazniki doma, ker naj bi dobu nvo gumo šele 3.5.. koliko je še do dratov z dvema na motorju pa seveda turing vožmjo? Hvala Boš moral bit kar doma. S takšno gumo je zelo nevarno ne samo,da bo na vsaki črti zdrsnila ampak zelo rada spusti predno boš prišel do dratov ali platna.To se je zgodilo mojem kolegu k sreči ni bila hitrost velika in vse se je zgodilo v ravnini. :hmm: Razmisli :OK: Popravljeno April 27, 2007. Popravil Brumer
motofrik Objavljeno April 28, 2007 Opozori Objavljeno April 28, 2007 Jaz zadnjo menjam, ko ima 2-3 mm profila. Jebi ga, sem pač tak.
MarduK Objavljeno April 28, 2007 Opozori Objavljeno April 28, 2007 (popravljeno) A je kdo že preizkusil kake sport touring gume ( pilot road, z6 ) na kakem sportaku ala R1. Mal me zanima kako se obnese. Trenutno imam na ZX-12 Avon Azaro ST (so gor od nakupa motorja), vsega skupaj prevoženega ok.4000 km, zadnja po celi površini od roba do roba enakomerno, profila še cca 4-5mm, problem je edinole prednja, ki je ob strani že zradirana skoraj na gladko po sredini pa še okoli 3mm. Verjetno je temu tako zaradi teže motorja :hmm: Za sport-touring vožnjo super guma, meni drži OK, zdrsava edinole ob močnejšem pospeševanju iz ovinka. Vedi pa, da to ni športna guma, da jo boš ob priganjanju na kakem dirkališču hitro pregrel, oprijem pa tudi (verjetno) ni tak kot na RR gumah. Če jo rabiš za večkratni transport od točke A do točke B (vožnja na šiht), športno kruzanje, na dobrem asfaltu občasno kakšna vožnja po ušesih je super izbira. Zdržala pa bo po moje vsaj 8-9k km. Čeprav so jo vozili tudi po 12-13k km... Popravljeno April 28, 2007. Popravil MarduK
Aless Objavljeno April 28, 2007 Opozori Objavljeno April 28, 2007 je ze kdo sprobal oz kupil gume Dunlop Sportmax GPR? sem jih videl na novi rski v mbju pa se mi zdijo da bi ble kr divje gume :P
siks Objavljeno April 28, 2007 Opozori Objavljeno April 28, 2007 A je kdo že preizkusil kake sport touring gume ( pilot road, z6 ) na kakem sportaku ala R1. Mal me zanima kako se obnese. isto kot na vsakem drugem motorju!!!!!!!! odvisno od vožnje!! lp 6 Jaz zadnjo menjam, ko ima 2-3 mm profila. Jebi ga, sem pač tak. očitno maš dnar! js pa vozim do nule! lp 6
devilish Objavljeno April 29, 2007 Opozori Objavljeno April 29, 2007 Živjo! Motorčič je SV 650 S, zadaj trenutno Pilot Power, spredaj BT 014.. Da ne grem cele teme brat - kupujem gume in sem mislila kar Pilot Power komplet vzet - čeprav mi nekdo na rami govori, da bi spredaj spet BT014 kupla, ker da bolje drži. Kaj naj naredim? Kake izkušnje imate s Pilot Power sprednjo gumo? Ali celo priporočate kak drug komplet.. ?
Stric Burek Objavljeno April 29, 2007 Opozori Objavljeno April 29, 2007 Jest vozm Pilot Power, pa nimam nobenih pripomb, zdrsnla enkrat ampak je blo mraz(Vozu sm se za Božič :D ) Drugače pa drži odlično... Če že menjuješ daj kar komplet, po moje najboljša varjanta...
SLEPEC Objavljeno April 29, 2007 Opozori Objavljeno April 29, 2007 devilish,daj gor poverce obe so odlične,ali pa obe B o14,tudi super guma :OK:
m@dness Objavljeno April 29, 2007 Opozori Objavljeno April 29, 2007 (popravljeno) sem pred dilemo.. kolko sem videl metzeler nima dimenzije 130/70/zr16 (fireblade.. ) kaj je boljše metzeler m1spredaj in z6 zadaj ali komplet pilot power.. glede na to da sem še zelenec bi rad gumo ki bi držala čimveč kilometrov in bi še bila v tistem rangu dobrega oprijema. vožnja je 50% v dvoje. Lp Popravljeno April 29, 2007. Popravil m@dness
Fabo Objavljeno April 29, 2007 Opozori Objavljeno April 29, 2007 Z6 je pretrda za fireblade...(razen ce se lepo vozis)...sicer pa bols Pilot Power .) ...jst osebno mam continentalke sport attack na KTM-u pa se dobr obnesejo..sam mislm da nimajo dimenzij za tvoj motor...
m@dness Objavljeno April 29, 2007 Opozori Objavljeno April 29, 2007 no pol pa še vprašanje.. diablo strada ali z6 če primerjaš .. kera je bolj primerna za fireblade-a trenutno imam d207 spredaj in BT 020 zadaj.
Stric Burek Objavljeno April 29, 2007 Opozori Objavljeno April 29, 2007 no pol pa še vprašanje.. diablo strada ali z6 če primerjaš .. kera je bolj primerna za fireblade-a trenutno imam d207 spredaj in BT 020 zadaj. Zakaj vsiljuješ motor zraven? Če si norc daj gor BT002 ali SuperCorso ali 209 GP Racer al kaj so. Če voziš počasi in neagresivno daj gor neke ST gume ala Z6... Sej nima veze na kakem motorju je, važno je kako voziš...
m@dness Objavljeno April 30, 2007 Opozori Objavljeno April 30, 2007 ja v bistvu sem čist začetnik zato kaka vožnja po kolenu ali kaj podobnega verjetno to sezono še pri meni nebo realizirano.. pa drugače tud nisem nek kaskader. torej. kombinacija m1 in z6 ali diablo strada ali michelin pilot power (ta se mi zdi že skoraj premehka - premalo km ; ali se motim?) bt020 se mi tudi zdi kr trda.. kako je v primerjavi z ostalimi naštetimi (predvsem z6 in strado) Lp
Čamac Objavljeno April 30, 2007 Opozori Objavljeno April 30, 2007 (popravljeno) ja v bistvu sem čist začetnik zato kaka vožnja po kolenu ali kaj podobnega verjetno to sezono še pri meni nebo realizirano.. pa drugače tud nisem nek kaskader. Lp začetnik si kupil pa si firebladko??? :eek: Popravljeno April 30, 2007. Popravil Brodar
m@dness Objavljeno April 30, 2007 Opozori Objavljeno April 30, 2007 zakaj pa ne? a ni nekako vse v galvi? motor pa leti prav toliko koliko mu daš gasa.. nekako sem mišlenja da če si norec pa divjak se lahko razsuješ tud za kakim er5. Citat Strica Bureka: "Sej nima veze na kakem motorju je, važno je kako voziš..."
Čamac Objavljeno April 30, 2007 Opozori Objavljeno April 30, 2007 (popravljeno) zakaj pa ne?! :blink: Mogoče zato, ker to pomoje ni najbolj primeren motor za začetnika. Ta motor je namenjen kolenčkanju, visokim hitrostim in podobno.. on pa pravi da tega ne bo počel, tako da ne vem zakaj si ni omislil kakšen bolj umirjen motor :) Je pa res kar piše, da je vse v glavi. Pa vendar se mi zdi to ekstremna poteza... S tem motorjem se niti ne da umirjeno vozit, ker je nastavljen v osnovi zelo agresivno. Pa tudi prijetna ni počasna vožnja na SS motorju... Popravljeno April 30, 2007. Popravil Brodar
m@dness Objavljeno April 30, 2007 Opozori Objavljeno April 30, 2007 no dajte mi prosim glede gum svetovat ker še nismo glede tega rekli nobene konkretne :D
Erik Objavljeno April 30, 2007 Opozori Objavljeno April 30, 2007 kupi michelin pilot power pa je....z lepo vožnjo se da z njo naredit tudi 9000km
Čamac Objavljeno April 30, 2007 Opozori Objavljeno April 30, 2007 (popravljeno) no dajte mi prosim glede gum svetovat ker še nismo glede tega rekli nobene konkretne :D Jaz sem imel na cagivi mito Dunlop Qualifier pa sem bil zelo zadovoljen. Super oprijem, hitro ogrete, z lepo vožnjo se ne bi smele tako hitro uničiti... Uporabnik justaboy je imel na Apriliji RS 125 narejenih z gumo tudi 10.000 km... Vseeno ti svetujem malo mehkejše gume po robih, ker boš slej ko prej začel hitro voziti in kolenčkati... Popravljeno April 30, 2007. Popravil Brodar
SiR Objavljeno April 30, 2007 Opozori Objavljeno April 30, 2007 Ne ga lomit. Kaj pa naj sedaj kupim, če se D221 ne dobi za drugo vgradnjo? Imamo kavasajčita ER 6 in bo kmalu rabil nove čevlje. Kaj dati nanj? Jaz optimist mislil, da bom enostavno prišel do D221 v vsaki trafiki. Sicer pa so, po mojem mnenju, kar v redu gume. mah to so marketinški triki - najprej kao ekskluzivno za nek model, potem pa jih čez par mesecev dobiš tudi v prosti prodaji ... podobno je bilo z Pirelli Scorpio (pred leti prva vgradnja na Multistrado) ...
SiR Objavljeno April 30, 2007 Opozori Objavljeno April 30, 2007 zakaj pa ne? Katerekoli od omenjenih gum boš dal gor, bodo itak super zate (kot začetnika), razen, če hočeš že takoj pretiravat...
flero Objavljeno April 30, 2007 Opozori Objavljeno April 30, 2007 no dajte mi prosim glede gum svetovat ker še nismo glede tega rekli nobene konkretne :D ...kot je napisal Erik...daj gor Power-ke...z lepo voznjo se, da dovolj kilometrov naredit...kot zacetnik, jih verjetno res ne bos prej zradiral :hmm: ...kupi pa obe gumi istega proizvajalca in isti model, ker so skonstruirane tako, da se najbolje obnasajo v paru...nisem pristas uporabe gum razlicnih proizvajalcev ali razlicnih modelov gum na prednji in zadnji osi...samo moje skromno mnenje...pa srecno... lp flox
Stric Burek Objavljeno April 30, 2007 Opozori Objavljeno April 30, 2007 Mogoče zato, ker to pomoje ni najbolj primeren motor za začetnika. Ta motor je namenjen kolenčkanju, visokim hitrostim in podobno.. on pa pravi da tega ne bo počel, tako da ne vem zakaj si ni omislil kakšen bolj umirjen motor :) Je pa res kar piše, da je vse v glavi. Pa vendar se mi zdi to ekstremna poteza... S tem motorjem se niti ne da umirjeno vozit, ker je nastavljen v osnovi zelo agresivno. Pa tudi prijetna ni počasna vožnja na SS motorju... Očitno se nisi dosti vozil s takim SS motorjem... S svojim mi res ni problem it kam dlje. Gre kolikor hočeš... Navora je neki, praktično bi se lahko ves dan vozil v 6., tako da mislim da je komot turing motor. Če hočeš se da. Tudi 400km na dan, mal roke bolijo, ampak tega res ne bomo šteli v to. Če ne boš ornk vozu, kupi Z6... Pilot Power, ki jih mam tudi sam ti bojo šle po sredini, ob strani boš pa mel še profila... Tako je pri meni, ker grem vedno na kako daljšo turo in se ne gonim preveč po ovinkih... Za začetek ti bo OK, ko se boš navadil motorja, recva da bo to nekje v 10k km, če si popolni začetnik, potem boš pa dal Powerce ali kaj bolj agresivnega... :OK:
m@dness Objavljeno April 30, 2007 Opozori Objavljeno April 30, 2007 HVALA za nasvete.. mislim da bo res michelin.. :OK:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se