Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

hvala...

sem še malo pobrskal naokoli in mislim da Michelin Pilot Road 2ct tud nebi bla slaba rešitev.

jo je že kdo sprobal? in ali se da zanest na te mehkejše robove pri road-ki?

Lp

ne, brezveze jo vsi hvalijo ....

Objavljeno

Suzuki, in kaj je potem dobra SS guma, recimo za učenje kolenčkanja :kva2: :hmm:

Objavljeno

U fak suzuki... js sm pa glih Dunlop Qualifierke gor namontiru :headbang: ... ma kurc.. bom pa še naprej moj KK stil vozu. :naughty:

Objavljeno

U fak suzuki... js sm pa glih Dunlop Qualifierke gor namontiru :headbang: ... ma kurc.. bom pa še naprej moj KK stil vozu. :naughty:

Mogoče je pa Suzuki preveč pričakoval ?

Sam imam s qualifierkami kar dobre izkušnje. Kar se tiče oprijema pravzaprav do sedaj najboljše, je pa res, da življenska doba ni ravno blesteča in težkih motorjev (FJR) ne zdrži najboljše.

Objavljeno

Suzuki... jebopasmater se čist strinjam s tabo. Dolg časa nisem druge gumice fural kot Dunlop (207RR, 208 in Qualifier). Letos prvič probal Metzeler in je resnično boljša. Trenutno imam Qualifier samo na zadnjem kolesu, pa že lahko povem, da je slaba :glare: Oz. slabša od Metzelerk (ker nisem imel druge možnosti, sem jo magu pač gor dat).

PS: da ti je prednjo pnevmatiko pojedl pri 1500 se mi zdi mal čudno :hmm: A so ble dost napumpane?

Objavljeno

Suzuki, in kaj je potem dobra SS guma, recimo za učenje kolenčkanja :kva2: :hmm:

Hola!

meni se je zgolj za cestno vožnjo zlo obnesla Dunlop D 208 RR, ki pa hitro kolapsira na pisti, pa tud v dežju ni briljirala, čeprav takrat itaq vozim KK... za mešanico cesta pista lahko zelo pohvalim Metzeler M3 in Pirelli Diablo Corsa - kar je skor ista guma, v glavnem samo druge črte gor narisane... obe se hitro segrejeta in dobro držita, zdržita tud (relativno) veliko kmjev, fajn tud na pisti... letos bom preizkusil še tanovo Corso III

@ Brdavs: menda so ble - žal preveril le na črpalki, ker sem pozabil doma svoj pritiskometer :headbang:

@ maus: morda se bo tebi bolje obnesla, kaj pa vem... poslušaj kaj ti bo povedala... ti pa KK, zihr ja :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

OK in kje dobiš pirelice ali metzelerke na tvojem koncu :hmm: , cena :hmm:

Objavljeno

Hola Klajba,

da ne bo reklame, dobiš PM :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Jaz sem zaenkrat zelo zadovoljen z Qualifier gumami je pa res, da nisem še nič drugega vozil razen zgonjene 208RR :BUA:

Prednjo imam cca 700Km (obraba še ni vidna) zaenkrat ogreta še ni zdrsnila (upam da tako tudi ostane), zadnja ima okoli 3500Km SS vožnje in ogreta tudi ni zdrsnila pri brutalnem pospeševanju iz ovinka (črte ter zebre izvzete :grim ker tam me pa je malce premetavalo ) je pa znucana nekje do polovice.

Popravljeno . Popravil shark357
Objavljeno

... (črte ter zebre izvzete :grim ker tam me pa je malce premetavalo ) ...

Evo... točno to, kar si napisal. Qualifierca (zadnja) tut men lepo drži v lepih ovinkih, lepo segreta na dobrem asfaltu. Ko je pa podlaga malo bolj zahtevna (kakšna bela črta, gladek asfalt ipd.) se pa stvar neha. In prav tu se pozna, kera guma je vredna kakšnega € več. Ker: ko te enkrat zmeče in si posran, je že malo prepozno (in ja: govorim iz lastnih izkušenj) :blush:

Objavljeno (popravljeno)

ima kdo izkušnje z michelin sirac in pilot activ? sam imam to kombinacijo, sirac spredaj, pilot activ zadaj (vem da ni najboljša ideja imeti mešane gume, ampak zaradi dimenzij so bile te skoraj edine ki so bile na voljo). jaz sem po prvih 100km zelo zadovoljen, za moj stil vožnje in motor mislim da so kar vredi izbira :)

Popravljeno . Popravil Chrasher
Objavljeno

Jaz imam vprašanje... morda je nekoliko neumno pa vendar... Kako je z gumami, ki so nerabljene (nove), so pa 2004 letnik, se pravi 3 leta stare... A te gume že izgubijo prožnost in več niso varne ali se kako drugače pozna starost? hvala za odgovor :)

Objavljeno

Jaz imam vprašanje... morda je nekoliko neumno pa vendar... Kako je z gumami, ki so nerabljene (nove), so pa 2004 letnik, se pravi 3 leta stare... A te gume že izgubijo prožnost in več niso varne ali se kako drugače pozna starost? hvala za odgovor :)

Do dve leti se stejejo za nove...sicer pa stara guma postane trda, in spremenijo se ji tud ostale lastnosti...lahko se ne ogreva tko k treba...

Objavljeno

ima kdo izkušnje z michelin sirac in pilot activ? sam imam to kombinacijo, sirac spredaj, pilot activ zadaj (vem da ni najboljša ideja imeti mešane gume, ampak zaradi dimenzij so bile te skoraj edine ki so bile na voljo). jaz sem po prvih 100km zelo zadovoljen, za moj stil vožnje in motor mislim da so kar vredi izbira :)

Z Pilot Activ sicer nimam izkušenj, sem pa imel Michelin Shirac pred leti na KTM LC2 in so se obnesle naravnost odlično napram novimi Pirelli (z Pirellijevimi gumami sta mi obe gumi tako hudičevo zdrsavali, da nisem mogel verjeti in so šle po hitrem postopku dol) katere so bile v originalu gor, tako na cesti kot na makadamu.

Tak da Michelin Shirac :OK:

Objavljeno

Evo na VFR sm nataknu Michelin Pilot Road 2CT.....zadeva mi daje zelo dobre občutke prvih 500km. Me zanima kako bo s trajnostjo. Do roba dobro drži

P.S.: Udodno prodam popolnoma nove Michelin Pilot Road 2CT ker imam 2 kompleta. ( 120/70 17, 180/55 17) Pošljite PM.

Objavljeno

dopuščale bodo še večje nagibe ;)

Opazla, ja.. zelo v redu :OK: tudi po dežju držijo zelo dobro.. duhec me je s takim pogledom :blink: lovil :P

Objavljeno

zanimajo koga dunlop D208RR 120/70 in 190/50?

zelo ugodno--->PM

drugac pa ve kdo,ce se ze dajo v slo dobit qualifierke RR in kje

Objavljeno

drugac pa ve kdo,ce se ze dajo v slo dobit qualifierke RR in kje

V slo še kake dva tedna nikjer.

Objavljeno

Jebena je ta stvar z gumami :) Vsi (z mano vred) bi rad da zdrzi 15k km in drzi tudi na prehodu za pesce po mokrem. Vsega so krivi proizvajalci ki nalasc delajo gume ki se obrabijo tko hitro samo da bi vec kupovali! :fredy: :devil: :lol:

Ok, hec na stran...

Qualifier: suzuki me je posteno ustrasil. Jst jo imam zdej prvic na motorju, in sicer zadaj. Vzel sem jo izkljucno zato ker sem kupil motor s zlizano zadnjo gumo in sm moru komaj homologirat + registrirat in bi bli problemi.. aja, pa najcenejsa je bla. Jst slabih izkusenj nimam sploh, v bistvu sploh ni slaba, je pa res, da spredi jo ne dam pa niti ce mi jo senkajo. Pa ne zato kar je napisal suzuki, pac pa ker jih je imela devilish ko jih je kupla in so cist prevec polozne, torej ne ostre, ne kaze da bi dovoljevale jake nagibe. Sem navajen da je guma /\ oblike, da ima cimvecjo nalezno povrsino pr straneh, ne pa po sredini. Hvala bogu so sle iz SV-ja (motor od devilish) hitro dol, zdej pa powerce sekajo :OK:

@klajba: napisal si da se ti zdi 255eur za par pilot powerc dosti. Ne vem kako je v vasih koncih sam pri nas je tko da dunlopke dobis zelo zelo poceni (itak hitro grejo, se zrabijo), michelinke manj, bridgestone se manj. V bistvu sem iskal bolj primerjave cen tistih michelink konkretno, dunlopke dobimo tudi mi za dzabe. :OK:

Za moj motor bi najraje dajal kake gume s cim manjso gostoto profila pr straneh, torej neki kot so recimo pilot race, supercorsa ipd. (btw, a so se kake podobne?) Sam pr nas na goriskem imamo samo Simcica k ima sicer dunlop in michelin poceni, ostalega pa niti nima tko da je izbira majhna. :(

Bi moral nekako dobit ksn kontakt od nekoga iz Slovenije ce ima kake poceni gume (ce se najdes v tem opisu imam odprt Inbox na stezaj :OK: ).

Imam obcutek, and correct me if I am wrong, da imajo gume alla pilot power alpa brigestone 014 (zame) prevec gost profil kar pomeni da na cesto (recimo v ovinkih) deluje manjsa povrsina, posledicno se guma prej segreje (vec trenja na manjso povrsino), zategadelj se prej obrabi in duhec mora ze spet obiskat gumista. To je sicer uredu za lahke motocikle alpa nekoga k se ne prevec nagiba, ampak za kakega suzukita alpa mene pac nekako ni. Btw, se strinjam kot je nekdo napisal, da je tudi dosti odvisno od mesanice gume, ne samo profila in trdote/mehkobe. :)

Ok zdej blodim k je ze pozno tko da sm malo zasel. Se opravicujem, dragi bralec ce tratim tvoj cas ;)

Kje smo ostali? ja, da rabmo gume. No, bom pisal suzukitu PM, da vidmo kaj bo imel za povedat :OK:

V bistvu me zelo zelo mikajo pilot power, sam mi tezi k bom ENKRAT hotel it na grobnik in bom posran ko pes. V ovinek se ne bom upal nagnit in vse vkop bo krneki, placal bom pisto zato da bom vozil po jajcih skozi ovinke, no tnx!

Ce vsaj moj moped ne bi bil tko tezek.. :doze:

Objavljeno

Jest lahk opišem moje izkušnje;Na svoji 1000 fazerki sem lani imel qualifier pa sem bil z njimi zlo zadovoljen,guma je držala ko hudič,nikol tud na črti ni blo nobenih zdrsov,edin tresla je prednja ko sto mater ko sem ga teru na full.Govorim sicer za bolj grob asfalt,na gladkem se tko ni za preseravat.Naredu sem pa z njimi ene 4000 km,pa to bolj SS.Sem pa tud na mobikrogu gledu enga tipa se je s temi gumami na ninji 636 pelu na trepalnice in to pol ure na full brez postanka :eek: ,tko da .....

Letos sem dal gor pilot power,ker so rekl da bo dlje zdržala....Guma v ovinkih sicer drži,na črti pa flikah po cesti pa drči ko prasica,me je že enparkrat orenk preplašla.Motor se pa po ovinkih tud mal čudn obnaša,ko da bi ga zvijal,sej me ni panika,sam mal neugodno se počutim ko ne veš ka je.Tudi ko ga teram po ravnini se mi zdi da gre sem pa tja,kot da bi ble gume prazne.Pumpal sem jih 2,3 in 2,5 zadnjo kot priporoča michelin za ta motor,pa se mi zdi da ni glih ok.Z njimi sem naredu 1000 km,pa je na zadnji po robovih še ene pol profila,po sredi malo več,se prav da nekaj več ne bo zdržala od dunlopa.

Objavljeno

Sam sem imel na R1 Qualifier....sam bi gumo ocenil kot zelo dobro. Tudi pri grobem pospeševanju iz ovinko ni nikoli presenetila. Trajnost zadnje je bila pa max 3500km.

Objavljeno

Letos sem dal gor pilot power,ker so rekl da bo dlje zdržala....Guma v ovinkih sicer drži,na črti pa flikah po cesti pa drči ko prasica,me je že enparkrat orenk preplašla.Motor se pa po ovinkih tud mal čudn obnaša,ko da bi ga zvijal,sej me ni panika,sam mal neugodno se počutim ko ne veš ka je.Tudi ko ga teram po ravnini se mi zdi da gre sem pa tja,kot da bi ble gume prazne.Pumpal sem jih 2,3 in 2,5 zadnjo kot priporoča michelin za ta motor,pa se mi zdi da ni glih ok.Z njimi sem naredu 1000 km,pa je na zadnji po robovih še ene pol profila,po sredi malo več,se prav da nekaj več ne bo zdržala od dunlopa.

Aha, potem je powerca kriva za flike?? Ker meni je zadnjič zadnji del tko zaneslo (levo-desno-levo), da sm bla prepričana, da če me bo z isto močjo vrglo še 1x, me katapultira.. :ninja: Hvala bogu ni blo nič in dečki z mano so mi tudi rekli, da katapult skorajda ni možen.. no.. ne vem.. šlo je za levi ovink, v katerega sem šla s kar veliko hitrostjo za tisti ovink.. (110km/h +-10) Mene je pošteno ustrašlo.. je pa tudi res, da je moj zadnji amortizer tudi na najtrši nastavitvi mehek (SV 650S in njegovo vzmetenje :BUA:)

Kar se pa ravnine tiče in ovinkov, se pa jaz nimam kaj pritoževat.. pri 200km/h se je motor držal popolnoma v redu.. guma ni javljala nobenih nepravilnosti :) Ovinki pa kot sem že rekla - fenomenalno.. takega občutka sigurnosti še nisem doživela.. občutek imam, da ga lahko kolikorkoli položim in ono bo držalo kot lepilo :OK: Tko da jaz ne čutim nič tega zvijanja.. V bistvu, ko sem prej imela zadaj Pilot Power in spredaj BT 014, mi je v kombinaciji z mojim nesrečnim amortizerjem v ovinkih fajn "zibalo" zadnji del (pri hitri vožnji).. zdaj, ko imam komplet je tudi tega zibanja veliiiiko manj.. Tako da se že samo zaradi tega počutim bolj sigurna v ovinkih..

V glavnem zaenkrat :OK: Profil bom pa komentirala čez še kakih par-100 km..

Objavljeno

No mene zanima kolko stanejo nove pirelli speed demon gume??

So pa orginal na TZR 50.

Objavljeno

No mene zanima kolko stanejo nove pirelli speed demon gume??

So pa orginal na TZR 50.

Pomojm da bo bols da se obrnes na ksnga vulkanizerja... .)

Objavljeno

- znamka in model pnevmatike: michelin pilot sport

- model motorja: kawa ninja 636 l.04

- prevoženi kilometri: 9800

- način vožnje: 30%agresivna-športna, 70% umirjena-potovalna, 0%dirkališče

- vrsta ceste: lokalne-magistralne 90%, mesto 5%, avto cesta 5%

- oprijem na mokrem: ocena 6

- oprijem izven sezone: (12°-18°C) ocena 5

- oprijem v "sezoni" 20°C ocena 8

- način obrabe: zadnja po sredini , prva enakomerno po celi gumi

- 25% km s sopotnico

- CENA z motnažo: ?...prva vgradnja...

- komentar: ...ne mara belih crt in se pocasi segreje, potem pa brez presenecenj...to je bila moja krstna sezona...

- znamka in model pnevmatike: dunlop d208

- model motorja: kawa ninja 636 l.04

- prevoženi kilometri: 2500 (potem prodal motor)

- način vožnje: 40%agresivna-športna, 60% umirjena-potovalna, 0%dirkališče

- vrsta ceste: lokalne-magistralne 90%, mesto 5%, avto cesta 5%

- oprijem na mokrem: ocena 7

- oprijem izven sezone: (12°-18°C) ocena 6

- oprijem v "sezoni" 20°C ocena 8

- način obrabe: zadnja enakomerno po celotni povrsini , prva po robovih

- 20% km s sopotnico

- CENA z motnažo: ups...?

- komentar: ...na delavno temp. pride hitreje kot PILOT SPORT in se vroca tudi hitreje obrablja...vlival manj zaupanja kot PILOT SPORT...zdrzala bi se 1x toliko km...

lp flox

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!