Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

Pizda folk, pa kaj res rabte da vam use, čist use prnesemo k riti? Imaš miljon gume-strani in se vam ne da mal poklikat???

Jao, včasih me prou preseneti ta vaša lenoba internetna. informacije vam dobesedno škačejo v fris ampak neee, forumaši bojo raje povedali... Če že vprašaj če kdo ve kje se dobi ceneje, kake hude veze, pa to se potem naprej po PM-jih rešuje...

Objavljeno

@burjek: umiri konje. kej mislis da nism pokliku ze vsega zivega? neki poceni gum sem ze dobil, samo vsi prodajajo poceni samo dunlop alpa michelin, jst pa iscem metzeler ali pirelli. razen vulkanizerstva volcic iz komna imajo vsi drazje.

in pravzaprav sprasujem lih forumase ker sigurno se bo kdo hotu pohvalit da je dobil tam in tam gume poceni, s tem bo naredil reklamo prodajalcu, jst in ostali bomo dobili ceneje, posel bo cvetel in vse bo ok. kje pa ti kupujesh gume drgac? btw, lahko na PM ;)

Objavljeno

...tole je pa ostal od D208 RR po slabih 2000 km :huh: . Dokaj turistične vožnje :grim

post-1291-1178517147_thumb.jpg

Objavljeno

ker nisem našel nobene primerne teme za tlak v gumah, sprašujem tu! koliko vi kaj polnite gume? tlak v gumah... pa kolko meni priporočate na SV-ju 650 mam pa qalifier pa d208f.

Objavljeno
...tole je pa ostal od D208 RR po slabih 2000 km :huh: . Dokaj turistične vožnje :grim

Evo, to se je men lansko leto naredilo na CBR 600F, 2kkm, pa je bila takšna. Ko pa si začutil, da je zdrsnila, je pa tudi prijela. Sedaj jih imam ponovno na 954-ki, pa mi na avtocesti od Radovljice do Naklega ni prav nič tresla, zavijala ali kaj podobnega..

ker nisem našel nobene primerne teme za tlak v gumah, sprašujem tu! koliko vi kaj polnite gume? tlak v gumah... pa kolko meni priporočate na SV-ju 650 mam pa qalifier pa d208f.

Jaz svoje tlačim 2,5 spredaj in 2,9 zadaj ( D 208 RR), dva tedna nazaj sem imel pa 2,4 in 2,7. Drugače poglej navodila proizvajalca, ali pa vprašaj na pooblaščen servis...

zanimajo koga dunlop D208RR 120/70 in 190/50?

zelo ugodno--->PM

drugac pa ve kdo,ce se ze dajo v slo dobit qualifierke RR in kje

Povej ti men letnico in državo izdelave. Qualifier RR mislim da jih ima Sitar, pa še nekoga sem zasledil na avtonetu...

Objavljeno

ker nisem našel nobene primerne teme za tlak v gumah, sprašujem tu! koliko vi kaj polnite gume? tlak v gumah... pa kolko meni priporočate na SV-ju 650 mam pa qalifier pa d208f.

Toliko kot ti piše v navodilih za motor. :headbang:

Objavljeno (popravljeno)

Kec, calm down :smoke: Nekateri pač za prvič ne vejo.. Tudi ti si enkrat zvedel prvič .) :P :)

Popravljeno . Popravil devilish
Objavljeno

A za gum(ic)e? Ja imaš prav. :grim

Objavljeno

A za gum(ic)e? Ja imaš prav. :grim

:lol1:

Pa so ti povedal da jih ne smeš "pregret"?? :lol1: :lol1:

Pa redno jih vzdržuj(beri:menjaja)

:lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

za crknt :photo:

Objavljeno

kaj je razkika v višini gume 50 ali 55 ali se to pozna pri naleženi površini gume :?

Objavljeno (popravljeno)

Hola miha,

ne zameri, ampak tole računat si se naučil v osnovni šoli... višina gume je 50% širine al pa 55% širine, razlika je torej točno... no, koliko?? :)

seveda se pozna, točno zaradi tega jih sploh delajo, v čem bi bla sicer poanta??? :)

precejšnja razlika je v obliki gume, npr 190/55 (najbrž gre za te gume, a ne) so v primerjavi s 190/50 bolj "špičaste", zato znajo bit na ravnem bolj nemirne, odkupijo pa se z večjo stransko fleho v ovinkih in vsemi prednostmi, ki jih to prinese... samo poglej kakšne gume vozijo v MotoGPju, čist drugačne kot mi :)

spremenijo se seveda tudi prestavna razmerja saj ima guma večji obseg, kar se da kompenzirat z drugim zobnikom, spremeni se seveda tudi višina zadnjega dela motorja, kar vpliva predtek, za sabo potegne tudi drugačnoi nastavitev vzmetenja itd itd... skratka to se ne dela kar na pošrek, če hočeš da ma efekt je to cela znanost :)

saj če želiš menjat 190/50 za 190/55 bodo razlike sicer opazne, a ne strašanske, če pa želiš menjat npr 180/55 za 190/60 ali celo 190/70 (pogosto na predelanih 600 SS motorčkih) pa bo spremenba zelo velika - kar izračunaj si!

poleg tega "povišane" gume ponavadi niso homologirane za na cesto, zato znate imeti v primeru nesreče težave z zavarovalnico, če se bo kdo zapičil v to... ne pozabit na to!

PS dekleta in fantje (nasplošno za vse, ker sem zadnja dva, tri tedne dobil ful PMjev z vprašanji glih o temle) brez zamere, vem da je najlažje tkole vprašat, pa naj se nekdo drug matra namesto vas, ampak tolk tipkanja kot tole zahteva je pa res tu mač, zato sem samo nakazal na kaj vse je treba misliti... in glede na kompleksnost zadeve se boste veliko več naučili če boste sami malo pomislili, al pa pobrskali po Netu, prebrali kakšen članek v dobri motoreviji, tud branje strokovnih knjig NI kaznivo... vsaj za razjasnitev osnovnih pojmov... obljubim vam da ne bo zelo bolelo :)

Popravljeno . Popravil suzuki
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Jep Suzuki, dober si ti, da se ti da tolk napisat, sam zvedl smo pa velik od tebe :OK: , pa kš spor smo rešili, pa dvom. Hvala...

Objavljeno

A za gum(ic)e? Ja imaš prav. :grim

gume, gumice, pumpanje, ... vse to .) :krneki: :topic: :whistle: :)

Objavljeno

Hola miha,

ne zameri, ampak tole računat si se naučil v osnovni šoli... višina gume je 50% širine al pa 55% širine, razlika je torej točno... no, koliko?? :)

Ja to sm se res navadu :blush:

precejšnja razlika je v obliki gume, npr 190/55 (najbrž gre za te gume, a ne) so v primerjavi s 190/50 bolj "špičaste", zato znajo bit na ravnem bolj nemirne, odkupijo pa se z večjo stransko fleho v ovinkih in vsemi prednostmi, ki jih to prinese... samo poglej kakšne gume vozijo v MotoGPju, čist drugačne kot mi :)

ja ja tole me je pa zanimal

hvala SUZUKI :OK:

Objavljeno

Ja to sm se res navadu :blush:

ja ja tole me je pa zanimal

hvala SUZUKI :OK:

A ni pomemben tudi obseg gume, al se motim :hmm: . Pri višini 50 je sigurno manjši.

Jaz imam na svojmu namesto originalne širine 170-60-17 gor 180-55-17. Obseg je skoraj isti. Striže par milimetrov.

Objavljeno

Hola MARJA,

seveda je, saj sem to (mogoče malce bolj implicitno) napisal v svojem postu :)

pozabil pa sem posebej omeniti še to, da je pametno pred inštaliranjem višje gume v svoj (serijski) motorček preveriti, če je v zadnjih vilicah sploh dovolj prostora za tolk višjo (in ponavadi tud širšo) gumo, pri tem pa upoštevat tudi to, da se guma pri veliki hitrosti še malo raztegne, torej ne sme bit na knap, enaka skrb tudi za prednji blatnik :)

itaq se je treba najprej vprašat, al se take gume sploh splača dat na drugače sicer čisto serijski motor, kaj bomo s tem sploh pridobili... mislim da zelo malo ali celo nič, IMHO zna bit prej celo slabše, če ne znamo pravilno nastavit vzmetenja ali pa če se ga sploh ne da... :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Jst sm pa v dilemi za mojo VTR SP-1. Motor je pac sporten in tezek :glare: , vozim ga temu primerno. No sej ne da divjam, sam se zelo zelo rad nagibam v ovinkih, ravnine mi niso zanimive in so sluzijo samo kot povezava med ovinki :OK: Zato so tudi vse moje gume dosti dosti prehito obrabijo pr straneh. To bi rad po eni strani preprecil zato me zanima kaj cem zdej za poleti dat spredi.

Duhec: Za VTR SP (Informacija iz prve roke po več preizkušenih pnevmatikah .) )Pirelli Supercorsa 120/70 in 190/55 ter mešanico SC2 (Medium) in zadeva se tako na cesti kot dirkališču obnese odlično.. :OK: Edina hiba je res sorazmerno kratka življenska doba in cena :blush:

lp rok

Objavljeno

Duhec: Za VTR SP (Informacija iz prve roke po več preizkušenih pnevmatikah .) )Pirelli Supercorsa 120/70 in 190/55 ter mešanico SC2 (Medium) in zadeva se tako na cesti kot dirkališču obnese odlično.. :OK: Edina hiba je res sorazmerno kratka življenska doba in cena :blush:

lp rok

Pa pejmo po vrsti :)

1.) Kolko je ta cena?

2.) 190/55: ta visja in bolj spicasta guma me je zacela mocno mikat. duhec love spicaste gume :OK: a je ful drazja?

3.) Kake so pa se kej gume dol po tvoji lestvici k se tudi obnesejo dobro pa imajo maaalo vecjo zivljensko dobo in so maaalo bolj poceni? :blush: (sej ne druzga ma se prevec vozim in vzdrzevat 1 avto.. ma kaki avto, en bmw in en motor pa pol je malo huda in treba sparat, ni druge)

Mislim, da je to to. Studiram pa prist v Lj z motorjem pa se ti pol pridem zraven se pokazat pa "poracunat" :beer1: za pomoc pri nakupu. ;)

Lp

duhec

Objavljeno

3.) Kake so pa se kej gume dol po tvoji lestvici k se tudi obnesejo dobro pa imajo maaalo vecjo zivljensko dobo in so maaalo bolj poceni?

Lp

duhec

Pilot Power (zadaj tudi 55 višina) .)

Objavljeno

Amen. :worship: Pilot gre danes gor. :OK: Tokrat samo spredi, zadi pa ko zradiram to Qualifier. Sej kot kaze bo hmali.. :glare:

@RVT: zaradi napovedi prekrasnih popoldanskih ploh sm sel v LJ z avtom. Pa drugic... ;)

Objavljeno

Nekaj me bega, pa bom kar vprašal.

Na ta novem Banditu so originalno nameščene D218. Kakšne so to gume? Zgleda da so samo za prvo vgradnjo ker se je sicer ne dobi.

lp, p.

Objavljeno (popravljeno)

:eek: supersport :eek:

http://www.dunlop.de/de/data/tyre/mbike/fr00motorad.html

LP :yea1:

(je bandit v igri ? )

SPORTMAX D218

[supersport]

Speziell für die schnellsten aktuellen Supersport-Bikes entwickelter High-Speed-Reifen. Extreme Hochgeschwindigkeitsstabilität

Durch den endlos gewickelten JLB Aramidgürtel.

Hervorragender Grip bei gleichzeitig hoher Abriebfestigkeit

Erreicht wurde dies durch eine neue Laufflächenmischung mit einem speziellen Ruß hoher Dichte und das neu entwickelte Profildesign. Hierbei nimmt die Steifigkeit der Profilblöcke von der Reifenmitte zu den Schultern hin kontinuierlich zu.Speziell für die schnellsten aktuellen Supersport-Bikes entwickelter High-Speed-Reifen.

Vorderrad F

120/70 ZR 17 M/C (58W) TL J

120/70 ZR 17 M/C (58W) TL L

120/70 ZR 17 M/C (58W) TL M

Hinterrad

180/55 ZR 17 M/C (73W) TL M

190/50 ZR 17 M/C (73W) TL J

190/50 ZR 17 M/C (73W) TL L

Popravljeno . Popravil Fazer03
Objavljeno
preluknjal sem gumo zadnjo ker je še skoraj nova imam v mislil injekcijo ali popravilo gume odznotraj vulkanizacija .

kakšne so vaše izkušnje z injekcijam ali jih kdo uporabjla in ali je komu tako popravljena guma spustila

kaj svetujete :hmm:

Jaz sem tudi pred leti preluknjal gumo in sem jo dal popravit, potem naredil še ca6000km in ni bilo problema.

Daj jo popravit, samo kakšnemu takemu vulkanizerju, ki se ukvarja tudi z motorji, ker obstaja več vrst inekcij in daj raje kakšen ojro več za boljšo.Meni je takrat popravil z karboskim vložkom.

LP

Objavljeno

A so na netu kje testi gum 2006/07 , podobno kot imajo na motorjet strani?

Bi rad mal videl nove modele, še posebej qualifier.

Objavljeno

Mene pa zanima, če ma kdo kakšne izkušnje z novimi bridgestone bt-021 :doze: (oprijem v suhem/mokrem, življenjska doba, cena). Je guma dosti boljša od bt-020? Zdj mam na fazerci qualifierko, pa jo kar pridno pobira, zato razmišljam o nakupu bolj trde gume. :hmm:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!