Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

A mi lahko kdo prosim pove, kje se da najceneje dobit gume Pirelli MTR01 širine 120/70-17 in 160/70 R17.

Hvala.

Cene se preveč spreminjajo, boš moral kar sam preverit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mi lahko kdo prosim pove, kje se da najceneje dobit gume Pirelli MTR01 širine 120/70-17 in 160/70 R17.

Hvala.

kaj nima Z750 180/55/17 vzadaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj nima Z750 180/55/17 vzadaj?

bo drzal... :)

Popravljeno . Popravil Fabo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj nima Z750 180/55/17 vzadaj?

ima... ;) sej nism reku, da rabm za Z-ja. Ampak gre se za DUKEa II. (pa ni moj)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako se obnesejo Metzeller Tourance

Kolikšna je kaj realna cena za komplet?

Hvala vnaprej.

Super.

Ene 180-200€

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...evo, namontiru Qualifier na motor (zadnja guma), bom vidu če so res tko dobre, kot so opevane... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da še jaz pristavim svoj piskrček. Kako se obnesejo Metzeller Tourance na Kawasakiju KLE 500 pri zgolj in samo potovalni vožnji? Kolikšna je kaj realna cena za komplet?

Hvala vnaprej.

sem imel lani točno to kombinacijo...SUPER

Na asfaltu drži za 10, na šodru oz makadamu tudi dobro sede in kontrolirano spušča...po terenu pa nisem vozil (vsaj ne toliko da bi lahko svetoval).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kere gume najbl priporočate za endurco bl za off-road sam ne tok krampe k od kroske....zej mam ene od Mitasa pa je :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- znamka in model pnevmatike: metzeler enduro 3 sahara

- model motorja: kawa KLR 650 l.87

- prevoženi kilometri: 7500

- način vožnje: 40%agresivna-športna, 60% umirjena-potovalna, 0%dirkališče

- vrsta ceste: lokalne-magistralne 80%, mesto 10%, avto cesta 10%

- oprijem na mokrem: ocena 8

- oprijem izven sezone: (12°-18°C) ocena 8

- oprijem v "sezoni" 20°C ocena 9

- način obrabe: zadnja po sredini , prva enakomerno po celi gumi

- 0% km s sopotnico

- CENA z motnažo: ?

- komentar: ...ne mara avtocest in vročine, lepo je držala celo zimo 6500km, potem pa jo je prvi topli vikend pobral po sredini (zadnjo)

znamka in model pnevmatike: mitas (ne vem več modela, ker ga ne delajo več)

- model motorja: kawa KLR 650 l.87

- prevoženi kilometri: 10000

- način vožnje: 40%agresivna-športna, 60% umirjena-potovalna, 0%dirkališče

- vrsta ceste: lokalne-magistralne 80%, mesto 10%, avto cesta 10%

- oprijem na mokrem: ocena 9

- oprijem izven sezone: (12°-18°C) ocena 9

- oprijem v "sezoni" 20°C ocena 10

- način obrabe: zadnja enakomerno po celi gumi, prva enakomerno po celi gumi

- 0% km s sopotnico

- CENA z motnažo: bilo je zelo poceni ne vem točno

- komentar: ...dokaj mehka guma, prime povsod, tudi pogojno pesek na cesti, škoda da takih ne delajo več

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mi lahko kdo na kratko pove kakšne gume so kaj Pirelli Diablo? Primerljive so naprimer s čem (če mi lahko kdo približno uvrsti v kak rang)? Morda celo kakšno mnenje o gumah? Bi bil zelo hvaležen :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nihce mi ni znal opisat razlike med Diablo in Diablo strada, razen pri enem vulkanizerju sem zvedel, da je Strada novejsi model...Pa Diablo je drazji za par evrov.

Pri Monstru so Diablo prva vgradnja, zato sem za nove izbral Diablo Strada. Zadnja z montazo 156 eur, prvo placala zavarovalnica :krneki: ...

Primerjat z drugimi ne znam, ker sem se vajenc (pise pod avatarjem :P ), jih je pa vecina vulk. pohvalila, da so baje dobre za turing voznjo ( hitro segrevanje, dober oprijem in dosti km ...).

Tule je pa se en <a href="http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com).com/default.asp?rb=6&id=48" target="_blank">opis</a>, sicer star, ampak mogoce bo kaj pomagalo...

Lp!

Flight

Link ne gre skozi oglasevalski filter...Tole je to...

Pirelli Diablo Strada

100% turna pnevmatika

Pirelli označuje svojo novinko Diablo Strada kot športno-turno s posebej športnimi geni!?!

Besedilo: Jure Urbančič

Izraza športno in turno se tako kot pri motociklih, tudi pri pnevmatikah izrabljata do neskončnosti. Čeprav sta si v svoji osnovi malce nasprotna, pa je res, da so tako imenovane športno-turne pnevmatike male deklice za vse in v dinamiki celo presegajo radikalne športnice iz preteklih let. Ne smemo pa pozabiti na dejstvo, da so tudi športno-turni motocikli vse močnejši in hitrejši.

Diablo Strada je od sestre iz serije Diablo podedovala odličen oprijem v vseh elementih vožnje, lahkotnost in natančno vodljivost. V Diablo serijo pa prinaša udobje, odličen oprijem na mokrem cestišču in vzdržljivost.

Nivo oprijema na suhem dosega običajne športne pnevmatike, struktura in izbira gume omogočata hitro ogrevanje na delovno temperaturo.

Vgradili so ničstopinjsko tehnologijo jeklenega plašča, ki zagotavlja togost pnevmatiki tudi ob ekstremnih zahtevah in obremenitvah. Tehnologija ICS ali Ideal Contour Shaping omogoča pravilno izbiro karkase za prednjo in zadnjo pnevmatiko. Tudi kanali za odstranjevanje vode so izdatni, tako teče zadnja pnevmatika po poti, ki jo »očisti« prednja. Zato so lahko profil ob robovih zadnje gume celo zmanjšali.

Samo za Diablo Strada so razvili sistem HGHM ali High Grip – High Mileage, kar pomeni mešanico gume, ki zagotavlja tako oprijem kot trajnost pnevmatiki.

Posebej dobro se Pirelli Diablo Strada razume z motocikli kot so Honda VFR, Ducati ST4 ali Suzuki SV 1000. Ravno z njimi so v tovarni odpeljali tudi največ testnih krogov. Pirelli Diablo Strada bo na voljo vse od decembra 2004, sprva v sedmih dimenzijah.

Popravljeno . Popravil flight69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Strada je zelo podobna z6, le nekoliko mehkejša je, špičast profil in označena kot najbolj športna med touring gumami.

Doma čaka že drugi komplet strade. Meni zelo odgovarja. Po 11kkm, dosti avtoceste poln gas in pospeševanja na polno, je zadnja guma po sredini na indikatorjih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- znamka in model pnevmatike: metzeler M3

- model motorja: hornet 900

- prevoženi kilometri: ca. 6000 (pa še bo za cca. 1000km)

- način vožnje: 50%agresivna-športna, 50% umirjena-potovalna, 0%dirkališče

- vrsta ceste: lokalne-magistralne 90%, mesto 5%, avto cesta 5%

-oprijem na mokrem: ocena 8

- oprijem na suhi cesti 10

-način obrabe: zadaj enakomerno po celotni povšini ,spredaj bolj po desni

- ca. 30km z sopotnikom

-CENA z montažo:cca. 270€

-komentar:skregana z zalivkami,bele črte ji niti ne delajo problemov,solidno drži tudi hladna,hitr se segreje,.....no uglavnem odlična guma :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No Cometu 650 jo imam (Qualifierko) zadaj sedaj nekaj več ko 1500km, pa je rob več kot polovico že pobran.. Tako da več kot 3500km ne pričakujem z njo.. Pa ni Comet neka huda mašina, ima le 80KM.. Si nočem niti predstavljat kaj bi s to gumo naredilo na kakšni VTRki :D

Ti bom povedu zlo zlo hmali. :BUA: 2000km in je jo kr.. dosti manj. Tipicna Dunlopka. Segreje se hitro, porabi tudi, drzi dobro. Upam, da bo z Powerco zadi kaj boljse glede porabe. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dnes okusil asfalt! Srečno končalo z opraskanim akrapovičem in pokrovkom na motorju! Brzina okoli 70km/h ovinek 180 stopin, vzrok pof.... Dunlop d 220!!! Prej vozil d208 in Qualifier ni bilo problema ker sem pač hotel da mi bojo gume zdržale za dle časa (več kot 4000) sem razmišljal o d220 in jo tudi nabavil šel probat in po 100km vožnje spustila v ovinku!!!! Zato ne šparat na gumah

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dnes okusil asfalt! Srečno končalo z opraskanim akrapovičem in pokrovkom na motorju! Brzina okoli 70km/h ovinek 180 stopin, vzrok pof.... Dunlop d 220!!! Prej vozil d208 in Qualifier ni bilo problema ker sem pač hotel da mi bojo gume zdržale za dle časa (več kot 4000) sem razmišljal o d220 in jo tudi nabavil šel probat in po 100km vožnje spustila v ovinku!!!! Zato ne šparat na gumah

vzrok za tvoj padec sumim da je tole, kar je poudarjeno. Ker gume imajo tisto zaščitno plast, k drsi fuuuuuul!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vzrok za tvoj padec sumim da je tole, kar je poudarjeno. Ker gume imajo tisto zaščitno plast, k drsi fuuuuuul!

jst jih še rajš mal več nardim z večjo previdnostjo

rajš 200 km pa je za zihr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst jih še rajš mal več nardim z večjo previdnostjo

rajš 200 km pa je za zihr

js tut jst, mi je tut po 170ih kilometrih mal zdrsnla, tko da treba najprej uno plast dol spravt (loh jo s smerglpaperjem dol poberš) pol šele polagat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eh no ne vem če je to res od te plasti; z prvo gumo staro 3 dni sem šel na mobikrog in jo brez problema olupil od roba do roba, pa ni niti enkrat zdrsnila

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eh no ne vem če je to res od te plasti; z prvo gumo staro 3 dni sem šel na mobikrog in jo brez problema olupil od roba do roba, pa ni niti enkrat zdrsnila

je res, na žalost :BUA: še bl pa drsi uno lepilo, k so etikete gor nalimane, pa če ne gre dol :BUA: bi kmal iz ovinka letu :xx:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dnes okusil asfalt! Srečno končalo z opraskanim akrapovičem in pokrovkom na motorju! Brzina okoli 70km/h ovinek 180 stopin, vzrok pof.... Dunlop d 220!!! Prej vozil d208 in Qualifier ni bilo problema ker sem pač hotel da mi bojo gume zdržale za dle časa (več kot 4000) sem razmišljal o d220 in jo tudi nabavil šel probat in po 100km vožnje spustila v ovinku!!!! Zato ne šparat na gumah

Lahko, da je tudi zaščitna plast pripomogla k temu, da je guma zdrsnila, sploh če si se prej peljal bolj po ravnem in je bil to prvi bolj resen nagib..

Če pa si že prej gumo lepo zvozil po celi tekalni površini, pa mislim da plast po 100km ne bi smela bit več problem.. Važno je namreč le, da se gumo postopoma zvozip o celi tekalni površini in tista plast gre relativno hitro dol.. Fora je samo v tem, da proizvajalci po navadi priporočajo min 200-300km zmerne vožnje zato, ker je nekako pričakovano, da ta razdalja zajame dovolj razgiban način vožnje in tudi kakšne zavoje, da gumo lepo zvoziš, ker se boš težko peljal 300km samo naravnost in boš v tej razdalji primoran zvozit gumo tudi pri strani.. Stvar je taka, da če se iz Maribora odpraviš v Lj po avtocesti, si naredil 200km, pa ti bo guma po ovinkih še vedno zelo drsela, torej nisi naredil nič.. Če pa greš na ride in počasi povečuješ nagib ter postopoma zvoziš gumo po vsej površini, je pa 50km več kot preveč, da ni o zaščtini plasti ne duha ne sluha več :)

D220 enostavno ni guma za SS vožnjo.. Zato tisti, ki se radi hitreje peljemo, bolje da damo akk eur več, pa kupimo primerne gume.. Se splača :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja zdej vem da se s to gumo D220 pač ne da polagat ovinku da brusiš tačke. Pač vsaka šola nekaj stane jaz sem odnesel zelo uredu. Verjetn jo bom dal dol in šel spet nazaj na preizskušeno (iz moje strani) Qualifierko ki je brez večjih problemov zagrabila ob morebitnih zdrsih. Gumo D220 sem po montaži polahko upelal in sem imel dober filing, pač v ostrem ovinku mogoče je bil za to gumo pregladek asfalt mi je zdrsnila in ni več zagrabla nazaj (se ni ujela). Ja pa še razmišljal sem da bom nadomestil z novimi daljšimi "lulčkami" ki so pršraufane na tačkah, bom imel spet mal prej mejo, ker jih imam zdaj že skor v nulo zbrušene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem, kaj naj js s tačkami, k so fiksne :eek:

sm jo že mal pogulu, sam kr čutiš, kako te odnaša...enkrat me bo sam zavrtelo okol osi :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!