NejcZ Objavljeno Junij 1, 2007 Opozori Objavljeno Junij 1, 2007 Fiksne tačke? To pa ni dobr... js raje nebi več, mal spodnese, te nabije na tačko, prekotala na drugo stran.. nene :unsure:
C4V4L13R Objavljeno Junij 1, 2007 Opozori Objavljeno Junij 1, 2007 a jebi ga...če pa gre tako globoko :blush: :topic:
Original-One Objavljeno Junij 1, 2007 Opozori Objavljeno Junij 1, 2007 vzrok za tvoj padec sumim da je tole, kar je poudarjeno. Ker gume imajo tisto zaščitno plast, k drsi fuuuuuul! Zaščitna plast gre dol po 10km.. oz. čim jo enkrat ogreješ
bajsi Objavljeno Junij 2, 2007 Opozori Objavljeno Junij 2, 2007 ja zdej vem da se s to gumo D220 pač ne da polagat ovinku da brusiš tačke. neumnost, najdi pravi razlog, lahko je hitrost, asfalt, nasedanje kakšnega dela motorja, nepravilen pritisk v gumi (izkušenejši ti bodo povedali da se npr. pri proizvajalcu motorja priporoča pritisk v zadnji prevmatiki pri obremenitvi nad 90 kg 2.9 bara - podatek za moj motor, pri razgibani vožnji na podeželski cesti, kjer hitrosti niso previsoke pa lahko spustiš pritisk na 2.4 bara, da guma bolje dela.... to isto stvar odsvetujejo za AC) nikakor pa ne zdrži izjava da ta guma ne pusti nagiba do roba, vpliva lahko tudi oblika karkase, ki je pri ST gumah drugačna kot pri SS gumah, SS ima bolj "strm" bok in je zato naležna površina v nagibu večja in posledično takšna guma nudi več oprijema, vse to skupaj ali pa samo kakšna od napisanih stvari je lahko vzrok za zdrs..... Vsaka guma - tudi ST - se pelje po robu, preko tega roba pa težko. LP Bajsi
BONO Objavljeno Junij 2, 2007 Opozori Objavljeno Junij 2, 2007 Še moja zelo kratka izkušnja o >>zaščitni plasti<< na Dunlop Qualifer: od vulkanizerja na prvo vožnjo in po cca 10 km levi ovinek, sprednja guma zdrsne in ne prime več!!!!!!!! :headbang: Epilog: R1 prodana razbita!
Zx_R Objavljeno Junij 3, 2007 Opozori Objavljeno Junij 3, 2007 Pomoje razlog za to res brezvezno nesečo tiči bolj v tvoji glavi kot v sami gumi, zaščitna plast ni bila odstranjena zato sama karkasa sploh ni mogla odigrat svoje vloge, ko ti pa začne prednja guma enkrat močneje drset pa itaq sam veš da te več niti bog ne reši pred padcem. Iz lastnih izkušenj povem da jo lahko začneš zalagat takoj z 0 km vendar postopoma in na preverjeni podlagi.
Jure Objavljeno Junij 3, 2007 Opozori Objavljeno Junij 3, 2007 Na mojem cometu bo počasi čas, da zamenjam gume.. Sedaj sem skozi fural Dunlop Qualifier in sem z oprijemom zadovoljen, vendar guma zelo hitro gre.. Na zadnji imam cca 2500km pa je rob že precej zdelan, mogoče bo zdržala 3500km.. Prva ima cca 3500km in je rob fertik, kar mi nekako ne gre v račun, glede na to, da bi morala prva zdržat nekako vsaj 1,5 zadnje.. No nima veze. Odločil sem se, da poskusim Michelin Pilot Power, upam da bodo trajale malce dlje kot te Dunlopke.. Sedaj pa me zanima, kakšna je razlika med gumo dimenzije 120/60 in 120/70.. in 160/60 in 160/65.. Ok, jasno mi je da so slednje višje ampak zanima me kako se ta sprememba višine pokaže v praksi. Kako je z lokom gume. Pri cometu pridejo gume npr. že itak malce bolj strisnjene stisnjene, da je lok tako velik, da v nobenem primeru ne moreš zvozit roba, tudi z vožnjo po kolenu, dvignjenih tacah, ipd ne.. Pa ni problem v konstrukciji motorja, da se ga ne bi dalo tako položit ali kaj podobnega, ker sem se že velikokrat fural za kakšnimi SS motorji, pa so vsi peljali do roba, medtem ko je pri meni ostalo še 1cm gume, enostavno ima guma prevelik lok.. Kaj bi se spremenilo, če bi dal npr 120/70 in 160/65, bi bil ta lok gume manjši in bi se dalo tekalno površino gume bolj izkoristit, ali bi nezvožen in neuporabljen del pri robu postal še večji. tnx, DeX
Zx_R Objavljeno Junij 3, 2007 Opozori Objavljeno Junij 3, 2007 Kaj z zadnjo ne prideš do roba ali misliš prednjo???
Jure Objavljeno Junij 3, 2007 Opozori Objavljeno Junij 3, 2007 Z obema ne pridem do roba, ker je tako hud lok.. Pri drugih motorjih je manjši. Npr. qualifierka 180 je precej manj "stisnjena" kot qualifier 160. Pri nagibu kjer je qualifier 180/55 zvožena ima 160/60 še 0,5-1cm frej.. In me zanima, če bi bilo npr pri 160/65 kaj bolje, ali bi neizkoriščen del bil še večji. Enako me zanima za prvo.
kuntakinte Objavljeno Junij 3, 2007 Opozori Objavljeno Junij 3, 2007 Pol leta furu 120/60/17, namesto 120/70/17 na hornetki 600. Motor padal v ovinke z lahkoto vendar, bolj ko se je guma izrabljala bolj so bli ti ¨padci¨ težji za kontrolirat(da ne rečem, da se je Pilot power sport neenakomerno po sredini izrabljala?? in je bla zadeva še bolj katastrofalna). Po zamenjani gumi bil sam sebi srčno hvaležen, da sem šel nazaj na 120/70(Qulifierko). Mogoče bi bila situacija z profilom 65 kaj boljša, vendar ne bom več eksperimentiral. Bi pa prej priporočal zamenjavo tipa gume(različne SS ali ST, kot si že sam planiral), kot pa, da se preveč pretirava z višino.
k0ci Objavljeno Junij 3, 2007 Opozori Objavljeno Junij 3, 2007 ali si imel pilot sport ali pa pilot power, odloči se ...sploh pa pravijo da je pilot sport "slaba" guma, medtem ko je power čisto nasprotje
Jure Objavljeno Junij 3, 2007 Opozori Objavljeno Junij 3, 2007 (popravljeno) Pol leta furu 120/60/17, namesto 120/70/17 na hornetki 600. Motor padal v ovinke z lahkoto vendar, bolj ko se je guma izrabljala bolj so bli ti ¨padci¨ težji za kontrolirat(da ne rečem, da se je Pilot power sport neenakomerno po sredini izrabljala?? in je bla zadeva še bolj katastrofalna).Po zamenjani gumi bil sam sebi srčno hvaležen, da sem šel nazaj na 120/70(Qulifierko). Mogoče bi bila situacija z profilom 65 kaj boljša, vendar ne bom več eksperimentiral. Bi pa prej priporočal zamenjavo tipa gume(različne SS ali ST, kot si že sam planiral), kot pa, da se preveč pretirava z višino. Ja ampak pri nama je kontra.. Ti si dal 120/60 namesto 120/70, jaz pa že imam 120/60 in bi probal 120/70 in me zanima kaj to konkretno pomeni oziroma kje in kako se bo to poznalo (v teoriji) in kakšna bo razlika v loku gume.. A bo pri višji še težje prit do roba, do katerega že itak ne pridem? Pa se mi ne gre zato, da bi rob zgledal zvožen, ampak da bi uporabljal čimvečjo površino gume, ker sedaj mi ostaja guma pri robovih neizkoriščena.. Popravljeno Junij 3, 2007. Popravil DeX
KeC Objavljeno Junij 3, 2007 Opozori Objavljeno Junij 3, 2007 Dnes okusil asfalt! Srečno končalo z opraskanim akrapovičem in pokrovkom na motorju! Brzina okoli 70km/h ovinek 180 stopin, vzrok pof.... Dunlop d 220!!! Prej vozil d208 in Qualifier ni bilo problema ker sem pač hotel da mi bojo gume zdržale za dle časa (več kot 4000) sem razmišljal o d220 in jo tudi nabavil šel probat in po 100km vožnje spustila v ovinku!!!! Zato ne šparat na gumah Ne vem če je toliko problem v gumi. Z6 je tretirana kot ST guma, pa mi še nikoli ni zdrsnila zaradi tega ker bi slabo grabila. Pa je bila na Z750 zguljna do roba na Sprint ST pa tudi skoraj do roba (več trenutno ne gre zaradi central štenderja, ga bo treba odstranit). Ah ja na Z750 držala 15.000km :evilgrin:
kuntakinte Objavljeno Junij 3, 2007 Opozori Objavljeno Junij 3, 2007 ali si imel pilot sport ali pa pilot power, odloči se ...sploh pa pravijo da je pilot sport "slaba" guma, medtem ko je power čisto nasprotje Pilot sport. Sorry za nedorečenost. Drugo izjavo pa lahko tud sam potrdim-s tem, da ko je bila nova je blo še nekak..
krava Objavljeno Junij 3, 2007 Opozori Objavljeno Junij 3, 2007 me zanima kaj to konkretno pomeni oziroma kje in kako se bo to poznalo (v teoriji) in kakšna bo razlika v loku gume.. A bo pri višji še težje prit do roba, do katerega že itak ne pridem? Pa se mi ne gre zato, da bi rob zgledal zvožen, ampak da bi uporabljal čimvečjo površino gume, ker sedaj mi ostaja guma pri robovih neizkoriščena.. Ja, prijatelj, če ima guma višji presek ima več naležne površine, torej, še bo težje zvozit jo do konca, kot gumo z nižjim presekom. Višja je torej bolj 'predvidljiva', proti gumi nižjega preseka, ki pa občutno bolj & hitreje pada po ovinkih. :OK:
simonsi Objavljeno Junij 3, 2007 Opozori Objavljeno Junij 3, 2007 Z obema ne pridem do roba, ker je tako hud lok.. Pri drugih motorjih je manjši. Npr. qualifierka 180 je precej manj "stisnjena" kot qualifier 160. Pri nagibu kjer je qualifier 180/55 zvožena ima 160/60 še 0,5-1cm frej.. In me zanima, če bi bilo npr pri 160/65 kaj bolje, ali bi neizkoriščen del bil še večji. Enako me zanima za prvo. Jaz bi bil ves vesel, če bi imel še cm folge pri vožnji do tace. Ga lahko vsaj brez skrbi sem pa tja premetavaš. Ali pa te skrbi, da zgledaš pussy, ker nimaš do roba zvožene. :whistle:
Jure Objavljeno Junij 3, 2007 Opozori Objavljeno Junij 3, 2007 Ja, prijatelj, če ima guma višji presek ima več naležne površine, torej, še bo težje zvozit jo do konca, kot gumo z nižjim presekom. Višja je torej bolj 'predvidljiva', proti gumi nižjega preseka, ki pa občutno bolj & hitreje pada po ovinkih. :OK: Tnx za info.. Nisem čisto vedel kako si razlagat to višino, lahko bi namreč višina pomenila tudi samo višji stranski rob gume pri enako veliki naležni površini iz česar bi verjetno sledil manjši lok le te.. Jaz bi bil ves vesel, če bi imel še cm folge pri vožnji do tace. Ga lahko vsaj brez skrbi sem pa tja premetavaš. Ali pa te skrbi, da zgledaš pussy, ker nimaš do roba zvožene. :whistle: Po eni strani imaš prav, tako sem 100%, da ne morem prevozit roba gume.. Manjši lok bi rad zgolj zaradi tega, ker glede na to da ostaja tistih 5mm do 1cm gume neizkoriščene to verjetno pomeni, da se pri nagibu peljem po manjšem stičnem delu gume na podlago, kot bi se sicer.. Drugače pa tudi če bi imel bojazen, da zgledam pussy zaradi roba, bi to težko prišlo v poštev, ker je rob gume tam kjer je zvožen tako scufan in natrgan, da je kar grdo :) Enostavno se mi zdi škoda, da ne izkoriščam cele gume.. Tu pa še primer: To recimo še ni max nagib, ki se ga da doseči, je šlo bolj z rezervo zaradi nepretople podlage pri fotoshootingu :) Od tu se da še umaknit koleno noter in bolj uleč, tako da primejo tace (ki so itak že dvigenne z racing distančniki) in ko se taca še malo umakne prime grušt tam kjer je prišraufano stransko stojalo.. Ampak to res že ležiš ful, ker sem že precej odbrusil stran s flexsarco kjer prijemlje.. In še vedno ostane vsaj 5mm. In se mi zdi škoda puščat neizkoriščeno gumo, če je mogoče možnost ponajt gumo, ki bi se jo dalo v celoti koristit :)
simonsi Objavljeno Junij 3, 2007 Opozori Objavljeno Junij 3, 2007 Mal te provociram, se mi je kar zdelo da boš kakšno slikco nalepil. :P
Jure Objavljeno Junij 3, 2007 Opozori Objavljeno Junij 3, 2007 No sedaj, ko si dobil svoje, pa hitro še kakšen nasvet kaj naj naredim da rešim ta problemček :)
simonsi Objavljeno Junij 3, 2007 Opozori Objavljeno Junij 3, 2007 Čisto sem potešen, ker sem videl eno sliko nagnjenega motorja. :ninja: Glede gum pa rajši enega izkušenega rejserja pobaraj, jaz rajši ST gume gulim. Če ne gre bolj nagnit, se pa še malo bolj skloni in bolj z motorja dol zlezi. Nižje težišče je hitrejše, če se ti gre za to.
krava Objavljeno Junij 3, 2007 Opozori Objavljeno Junij 3, 2007 Ja prijatel, če bi še rad bolj 'zalagal' s tem motorjem pa se vsed' na zadnji sedež, enako stori z nogami in odstrani sprednje stopalke. Ali menjaš za ss motor. ...najverjetnje, pa boš zamenjal gume , spredaj flikni višino 60, zadaj 50. Pa ne obremenjuj se kako zgledajo gume, ker lahko drago stane.
MarduK Objavljeno Junij 3, 2007 Opozori Objavljeno Junij 3, 2007 No sedaj, ko si dobil svoje, pa hitro še kakšen nasvet kaj naj naredim da rešim ta problemček :) Pri Cometu je problem v original predpisanih in montiranih gumah. Ali natančneje, deklarirane dimenzije kanala feltne niso točne. Za prednjo gumo ne vem točno, je pa tu isti problem kot pri zadnji - feltna je enostavno preozka za navedene gume. Pri 5" je ponavadi montirana 160/60-17" guma, pri Cometu je feltna siroka največ 4.5" (ne glede na to, kar pravijo korejčki, ki deklarirajo 5"). Zato se po preseku gledano napihne in nima pravega loka. Za 4.5" feltno je običajna dimenzija 150/60-17". Poizkusi s čim takim. Spredaj ista zgodba (tanjša guma) Za boljše predstavljanje: Motor parkiraj zraven kakega motorja z istim dimenzijam gum (TDM900, ZR-7), kjer boš že na oko lahko videl razliko v širini felten...
Jure Objavljeno Junij 3, 2007 Opozori Objavljeno Junij 3, 2007 (popravljeno) Če ne gre bolj nagnit, se pa še malo bolj skloni in bolj z motorja dol zlezi. Nižje težišče je hitrejše, če se ti gre za to. Sem že napisal zakaj se mi gre.. In se mi zdi škoda puščat neizkoriščeno gumo, če je mogoče možnost ponajt gumo, ki bi se jo dalo v celoti koristit :) Ja prijatel, če bi še rad bolj 'zalagal' s tem motorjem pa se vsed' na zadnji sedež, enako stori z nogami in odstrani sprednje stopalke. Ali menjaš za ss motor....najverjetnje, pa boš zamenjal gume , spredaj flikni višino 60, zadaj 50. Pa ne obremenjuj se kako zgledajo gume, ker lahko drago stane. Beri zgoraj.. Ne gre se kako zgelda ali, da bi lahko bolj zalagal, ker mislim da je nagib, ki ga motor omogoča itak skrajna meja pred zdrsom gume.. Trenutno stanje Cometa je daleč od originalnih nastavitev tac in ostalega in tudi možen nagib je posledično znatno večji, kolegu na ninji 600 prej zagrabi taca, pa je brez tistih štiftov na tacah. Fora je v tem da guma ostaja neizkoriščena in bi rad dal gor tako, da bo. Pri Cometu je problem v original predpisanih in montiranih gumah. Ali natančneje, deklarirane dimenzije kanala feltne niso točne.Za prednjo gumo ne vem točno, je pa tu isti problem kot pri zadnji - feltna je enostavno preozka za navedene gume. Pri 5" je ponavadi montirana 160/60-17" guma, pri Cometu je feltna siroka največ 4.5" (ne glede na to, kar pravijo korejčki, ki deklarirajo 5"). Zato se po preseku gledano napihne in nima pravega loka. Za 4.5" feltno je običajna dimenzija 150/60-17". Poizkusi s čim takim. Spredaj ista zgodba (tanjša guma) Za boljše predstavljanje: Motor parkiraj zraven kakega motorja z istim dimenzijam gum (TDM900, ZR-7), kjer boš že na oko lahko videl razliko v širini felten... Se mi je zdelo, da mora bit kaj takega.. Ker sem tudi jaz že opažal, da so gume na ostalih motorjih, ki imajo dimenzijo 160 bolj široke in z manjšim oziroma manj ostrim lokom kot pri cometu.. Bom mogoče pa res kar 150 namontiral gor :D Pa še cenejše so :D Popravljeno Junij 3, 2007. Popravil DeX
Jure Objavljeno Junij 3, 2007 Opozori Objavljeno Junij 3, 2007 A mogoče kdo ve kje se ugodno dobi Michelin Pilot Power? Lahko tudi na PM. Če bi pa kdo rad poceni Dunlopke, naj pa tudi pošlje PM, da mu posredujem info kje se dobi :) LP, DeX
Klajba Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 A mogoče kdo ve kje se ugodno dobi Michelin Pilot Power? Lahko tudi na PM. Če bi pa kdo rad poceni Dunlopke, naj pa tudi pošlje PM, da mu posredujem info kje se dobi :) LP, DeX Dex dej ti men reč, ker DOT je bla zadnja guma in kje je bila narejena ( made in... )
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se