Zx_R Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 A mogoče kdo ve kje se ugodno dobi Michelin Pilot Power? Lahko tudi na PM. Če bi pa kdo rad poceni Dunlopke, naj pa tudi pošlje PM, da mu posredujem info kje se dobi :) LP, DeX Dex kako to da boš prešaltal iz dunlopa???
Jure Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Dex dej ti men reč, ker DOT je bla zadnja guma in kje je bila narejena ( made in... ) Bom pogledal, pa ti povem.. Se mi pa zdi da je zadnja made in USA, prednja pa in France. Dex kako to da boš prešaltal iz dunlopa??? Ker fulll hitro grejo.. Niti 3k nimajo še, pa so precej spohane, bo kmalu konec, z obema. Za Pilot Power vseeno pravijo, da se da naredit malo več km z njimi. Bom probal pa videl kako se obnesejo. Še vedno lahko prešaltam nazaj na Dulnop :)
Klajba Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Dex kako to da boš prešaltal iz dunlopa??? Zx R, odgovori mi sledeče. V ovinku si stisnil prednjo zavoro. Kako so se ti obnašale dunlopke :hmm:
Zx_R Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Hja tak je, če jih primerjam z diablo corsa III potem lahko rečem da slabo, če pa jih primerjam z bt014 potem pa dobro, bt014 mi je na 636 pri zaviranju full silila pokonci, qualifierka manj, še zmeraj trdim da so za tako ceno in čist ''normalno'' vožnjo po cesti odlične gume, za kaj več sigurnosti pa sem raje prešaltal na že omenjeno varianto. Tudi kakšen kamen ali dva sta znala včasih delat malo preglavic, res pa je da je dost odvisno tud od tlaka v pnevmatikah , nastavitev gewind...,
Jure Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Zx R, odgovori mi sledeče. V ovinku si stisnil prednjo zavoro. Kako so se ti obnašale dunlopke :hmm: Meni tudi motor postavlja pokonci.. Se mi zdi da je malce bolj občutno kot pri Pirelli Diablo. Drugega pa probal nisem. Danes grem namontirat Pilot Power pa poročam kako se obnesejo v primerjavi z Dunlop :)
Klajba Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Meni tudi motor postavlja pokonci.. Se mi zdi da je malce bolj občutno kot pri Pirelli Diablo. Drugega pa probal nisem. Danes grem namontirat Pilot Power pa poročam kako se obnesejo v primerjavi z Dunlop :) Evo, men tudi. Dex, ali te je prepričala izjava od tistega motorista z VFR-ko zadnjič na ridah. Sam nekaj pa ni vedel, pa men je tudi šele potem užgalo. Dunlopke spustijo pa potem nazaj primejo, če ni prehudo. Michelinke pa držijo kot da bi jih prilimal, ko pa spustijo, pa spustijo. Vendar to so meni povedali, povem pa jaz to tebi zato, da boš šel na ride s tem predsodkom. Raje jih dobro probaj, prej kot boš šel na koleno. Da ne bo kakšna pizdarija.
snoopy Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Evo, men tudi. Dex, ali te je prepričala izjava od tistega motorista z VFR-ko zadnjič na ridah. Sam nekaj pa ni vedel, pa men je tudi šele potem užgalo. Dunlopke spustijo pa potem nazaj primejo, če ni prehudo. Michelinke pa držijo kot da bi jih prilimal, ko pa spustijo, pa spustijo. Vendar to so meni povedali, povem pa jaz to tebi zato, da boš šel na ride s tem predsodkom. Raje jih dobro probaj, prej kot boš šel na koleno. Da ne bo kakšna pizdarija. Jst mam zadi mišelinko....na ridah še ni spustla pa sm že po tleh iskril z drsniki na škornu...ko je ogreta drži :grim ...jo je pa treba seveda ogret :D ...sm pa to že slišal da ko spusti zlepa ne prime...na avtih sm tut že stesterov...na motorju...mi še ni spustila :worship: :worship: :grupni:
Klajba Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Jaz samo to pravim, da se na koleno spuščajmo bolj ko se da, po pameti. Enkrat sem ža letel po tleh, na koncu sem se lahko samo še smejal, ker mi nič ni bilo, razen odrgnine na kombinezonu, škornjih in plastiki na motorju, ogledalo, smerniki, podrsan Igor, zlomljena tačka...
Zx_R Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 (popravljeno) No to je res ena zelo dobra lastnost qualifierk ker popuščajo res postopoma in se jih da zlahka krotiti z gasom. :worship: :worship: za mischelinke iz prve roke tega ne vem povedat sem pa že slišal enako štorijo kot klajba še posebej za verzijo 2ct. Popravljeno Junij 4, 2007. Popravil Zx_R
snoopy Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 No to je res ena zelo dobra lastnost qualifierk ker popuščajo res postopoma in se jih da zlahka krotiti z gasom. :worship: :worship: za mischelinke iz prve roke tega ne vem povedat sem pa že slišal enako štorijo kot klajba še posebej za verzijo 2ct. Kakšno štorijo???jst mam 2CT power road...pa mi še ni spustla...razn če sm hotu(pri speljevanju)
Jure Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Evo, men tudi. Dex, ali te je prepričala izjava od tistega motorista z VFR-ko zadnjič na ridah. Sam nekaj pa ni vedel, pa men je tudi šele potem užgalo. Dunlopke spustijo pa potem nazaj primejo, če ni prehudo. Michelinke pa držijo kot da bi jih prilimal, ko pa spustijo, pa spustijo. Vendar to so meni povedali, povem pa jaz to tebi zato, da boš šel na ride s tem predsodkom. Raje jih dobro probaj, prej kot boš šel na koleno. Da ne bo kakšna pizdarija. Sem čisto pozabil že kaj je govoril tisti z VFR, tako da to ni vplivalo na mojo odločitev. :) Za Pilot Power sem se odločil zgolj zaradi tega, ker pričakujem iz njih kakšen km več kot iz Qualifierk. Pri Qualifierju sem drugače zelo zadovoljen z gripom in filingom, ki ga daje guma, ampak kaj ko tako hitro grejo.. Pomoje pri Pilot Power ne bi smela bit problem vožnja po kolenu, konec koncev je to SS guma, namenjena ravno takšni vožnji. Seveda pa mora bit topla, to vedno pazim, tudi pri Dunlopu sem si vedno vzel čas za ogret. Drugače pa se govori vse sorte. Včeraj mi je npr. nekdo govoril, da je Qualifier baje zakon guma ampak da ko spusti pa spusti :) No vsekakor bom počasi stopnjeval nagib, da vidim kako se obnese vse skupaj. Upam da ne bom brcnil v temo s to izbiro in končal na tlek v kakšnem ovinku.. Ampak sodeč po vseh testih, ipd, Pilot Power ne bi smela biti slabša kar se tiče oprijema pri športni vožnji od Dunlop Qualifier.. Konev koncev, če Snoopyu drži Pilot Road, bo menda Pilot Power tudi meni :)
snoopy Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 @Dex: teb ne bo tok dobr držala...zato da te bom lahko lovil :kva2: vsaka SS guma mora držat če je topla...moje mnenje
Klajba Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Jaz probujem oprijem tako, da v ovinku navijem gas in potem vidim, ali pnevmatika drži ali spusti. Seveda za kratek čas. Do sedaj so mi Dunlopke te grehe vse odpuščale.
Jure Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Ne vem sicer kako ti to točno počneš, ampak kakor si jaz predstavljam, zna bit to dober recept za it po tleh :rolleyes:
Klajba Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 @Dex: teb ne bo tok dobr držala...zato da te bom lahko lovil :kva2: vsaka SS guma mora držat če je topla...moje mnenje Kateremu pa dodam sledeče. Pri trših gumah se polimeri težje raztezajo, kar pomeni, da se težje oblikujejo ter stem posledično težje prilagajajo razgibani podlagi. Ker se težje raztezajo, za raztezanje tudi porabijo več toplote, kar pomeni različno segrevanje pnevmatike po celi površini. V koliko sem zopet flancal gnila semena me prosim popravite z utemeljenimi dejstvi ali preverjenimi članki. Se že v naprej posipam z pepelom. Ne vem sicer kako ti to točno počneš, ampak kakor si jaz predstavljam, zna bit to dober recept za it po tleh :rolleyes: Ne, saj ne navijem do konca, kje pa, pa tudi spustim ne potem do minimuma. Samo toliko da, te malo brcne. Vem pa da je to bolj kot ne :slap:
snoopy Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 ko se guma segreva se tudi zrak v njej...verjetno se potem segreva bolj ali manj enakomerno... sam imam 2CT gumo pa se mi je ob strani lepla kot čugumi po sredini pa...se je lepila manj...oz ...skoraj nič... na to ciljaš@klajba???
Klajba Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 ko se guma segreva se tudi zrak v njej...verjetno se potem segreva bolj ali manj enakomerno...sam imam 2CT gumo pa se mi je ob strani lepla kot čugumi po sredini pa...se je lepila manj...oz ...skoraj nič... na to ciljaš@klajba??? Da, vendar to je 2CT zasnova ( pnevmatika z enako zmesjo na robovih in tršo na temenu ), nekaj podobnega naj bi imele tudi Qualifierke ( dve različni zmesi ter neskončno dolga tanka nit, zaradi katere se lažje segreva po celotni površini ), medtem ko 208 RR je narejena iz ene plasti, zaradi česar pa je morala biti narejena iz mehkejših polimerov. Upam da ne nakladam...
snoopy Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 ta nove 2CT so narejene tako da je po vsej površini mehka zmes po sredini pa "nalepljena" trša...mislim da sem videl tako slikco nekje na netu...bom zvečer poiskal pa nalimam tle...
SiR Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 ta nove 2CT so narejene tako da je po vsej površini mehka zmes po sredini pa "nalepljena" trša...mislim da sem videl tako slikco nekje na netu...bom zvečer poiskal pa nalimam tle... ni treba, saj vsi vemo, za kaj gre (razen tebe... )
Jure Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Ravnokar prišel od vulkanizerja, spredaj namontiral Pilot Power. Zadnja pride pa kmalu na vrsto :) No prvi vtisi so taki. Naredil sem cca 10km po okolici Cerknice zmerne vožnje. Predvidevam da je v teh 10km po sredini tekalne površine zaščitni namaz, ki drsi že šel dol.. Guma se pri zmerni vožnji vsekakor manj segreje oziroma kasneje segreje kot Qualifier. Ko sem poskusil zavirati na ravnini, mi je guma blokirala in drsela, medtem ko je Qualifier na istem mestu po enaki vožnji dvigala na prvo kolo.. Tudi ko sem jo potipal je bila Powerca bolj hladna kot prej Dunlopka.. Sicer je še prezgodaj, da bi podajal kakršne koli tehtne ugotovotve, ampak zdi se mi, da so Pilot Power za zmerno vožnjo ali bolj umirjeno vožnjo slabše kot Dunlop Qualifier ker se ne ogrejejo in ne dajo iz sebe svojega potenciala.. Bom poročal kako se obnese ko jo bom lepo zvozil in enkrat spravil na pravo temperaturo.
no_name Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Naj popravim, da na gumi ni "zaščitni" premaz ampak je "ločevalni premaz" ki skrbi, da guma pade iz vulkanizirnega kalupa (da se ne prilepi na kalup)
simonsi Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Pa ta premaz naj bi skrbel tudi zato, da se guma pri skladiščenju ne "izsuši" prehitro.
Zx_R Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Dex po desetih km nikakor ne moreš ocenit gume plus tega boš dobil tapravi felling ko boš menjal obe in šele takrat ti bo motor komal lepo padel v ovinek.
RVT Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 ta nove 2CT so narejene tako da je po vsej površini mehka zmes po sredini pa "nalepljena" trša...mislim da sem videl tako slikco nekje na netu...bom zvečer poiskal pa nalimam tle... http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=2465 ;)
Jure Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Dex po desetih km nikakor ne moreš ocenit gume plus tega boš dobil tapravi felling ko boš menjal obe in šele takrat ti bo motor komal lepo padel v ovinek. Normalno, zato pa sem tudi napisal, da je prezgodaj da bi podajal kakršnekoli tehtne ugotovitve :) Ampak dejstvo, da je guma po določenem št. km zmerne vožnje manj topla kot prej Qualifier pa ostaja in to je tudi vse kar sem napisal. Vsi ostali vtisi pridejo, ko bo tudi zadaj Pilot Power, in bodo obe gumi zvoženi in sprobani :) To, da Pilot Power rabi dlje, da se ogreje kot Dunlopka je pa itak splošno znano, oziroma sem slišal od kar ene par folka, ki so sprobali oboje :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se