Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Na moji zadnji Z6-tki se vidijo samo še slončkovi podplati in ni nobenega sledu o kakem robu :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Dec to si gledal mojo gumo :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- znamka in model pnevmatike: DUNLOP QUALIFIER

- model motorja: z750

- prevoženi kilometri: 4000

- način vožnje: 70%agresivna-športna, 30% umirjena-potovalna, 0%dirkališče

- vrsta ceste: lokalne-magistralne 90%, mesto 5%, avto cesta 5%

-oprijem na mokrem: ocena 4

- oprijem izven sezone: (12°-18°C) ocena 7

- oprijem v "sezoni" 20°C <+ ocena 8

-način obrabe: zadnja po celotni površini enakomerno , prva po levem in desnem robu

- 0% km s sopotnico

-CENA z motnažo: 190eur

-komentar: še za pisto niso več tak so zlizane, kar hitro se zagrejejo,pred zdrsom začne nakazovat možen zdrs

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dec to si gledal mojo gumo :naughty:

Sinko, kar svojo sem gledal .)

Po 8.000 km+ opažam, da je zadnja guma še vedno lepo oblikovana, prednja pa počasi postajo enmau oglata, kar se tudi vedno bolj opaža pri sami vožnji. Zelo se moram trudit, da v ovinku peljem začrtano linijo, ker mi moped sili v zavoj, kar se prej ni dogajalo. Jaz to pripisujem obrabi gum, če sem pa v zmoti, pa naj me gdo spravi k pameti ... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- znamka in model pnevmatike: Dunlop Qualifier 160/60-17 in 120/60-17

- model motorja: Hyosung Comet GT 650

- prevoženi kilometri: 3500

- način vožnje: 75 %agresivna-športna, 25 % umirjena-potovalna, 0% dirkališče

- vrsta ceste: lokalne-magistralne 90%, mesto 5%, avto cesta 5%

- oprijem na mokrem: ocena 6

- oprijem izven sezone: (12°-18°C) ocena 9

- oprijem v "sezoni" 20°C <+ ocena 9

- način obrabe: Zadnja: po levem robu skoraj do platna, po desnem malo manj, po sredini še cca 2mm profila

Prednja: Po robovih do indikatorjev

- 0% km s sopotnico

- CENA z montažo: 170€

- komentar: Z oprijemom gume zelo zadovoljen, tudi pri vožnji po kolenu oziroma večjih nagibih guma zelo stabilna in vliva zaupanje. Zdrs je nakazan predhodno. Doživel tri manše kontrolirane zdrse kot posledico pretiravanja s plinom.. Sem pa gume pumpal 2.2 spredaj in 2.4 zadaj, zato mogoče tudi malce hitrejša obraba. Vulkanizer mi je ob menjavi namreč napumpal zadnjo gumo 2.9 in guma se zdaleč ni obnesla dobro, ni vlivala zaupanja in je precej drsela. Pri tlaku 2.4 vse super. Če potegnem črto, guma se hitro segreje, dobro drži tako v toplih kot bolj hladnih pogojih, se pa pri športni vožnji zelo hitro obrabi. Kdor misli tiščat naj raje izbere Dunlop GP Racer oziroma kakšno podobno gumo pri konkurenci.

Slika (skurjena sredinaje posledica burnouta ne navadne obrabe):

post-1190-1182383139_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- znamka in model pnevmatike: D208 120/70 180/55

- model motorja: SV1000s

- prevoženi kilometri: 8855km

- način vožnje: 3% agresivna-športna, 97% umirjena-potovalna, 0% dirkališče

- vrsta ceste: lokalne-magistralne 91%, mesto 3%, avto cesta 6%

- oprijem na mokrem: ocena 9

- oprijem izven sezone: (12°-18°C) ocena od 9

- oprijem v "sezoni" 20°C <+ ocena 10

- način obrabe: po sredini 0.5mm do platna, po robovih 1mm do indikatorjev

- 98% km s sopotnico

- CENA z montažo: 233€

- komentar: super gume če se voziš sam, premehke za dva, na avtocesti jo kar žre, še posebej nad 140km/h, menjana za PR2

Popravljeno . Popravil tombgo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo izkušnje z Dunlop GP Racer? Je mehkejša kot Qualifier? Na motorju sem jih dobil zraven skoraj nove.

Zaenkrat nimam pripomb nad njimi. Mogoče malo daljši čas segrevanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sinko, kar svojo sem gledal .)

Po 8.000 km+ opažam, da je zadnja guma še vedno lepo oblikovana, prednja pa počasi postajo enmau oglata, kar se tudi vedno bolj opaža pri sami vožnji. Zelo se moram trudit, da v ovinku peljem začrtano linijo, ker mi moped sili v zavoj, kar se prej ni dogajalo. Jaz to pripisujem obrabi gum, če sem pa v zmoti, pa naj me gdo spravi k pameti ... .)

odvisno kako misliš oglata :hmm: če ima po sredini manj profila kot pri strani potem motor težje potegneš v ovinek, ampak ko gre enkrat čez tisti rob ki nastane zaradi prekomerne obrabe na sredini, potem pa res začne močno vleči v ovinek

ponavadi to opaziš ko menjaš gumo, gre motor lepše v ovinek oz. kar sam pade vanj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker moram zamenjat gume me zanima ce kdo pozna kaksno firmo/itd kjer bi jih dobil ugodno (lahko na PM). Gledal sem ze moto-gume.si... Najrajsi bi kupil d208 (cena ++ :)) ali pa metzeler z6. Pilot road 2 tudi izgledajo super na papirju, ker naj bi zdrzale veliko km, vendar so malce prevec zasoljene. Mogoce kaksne izkusnje?

Kaj menite o tem da bi najprej zamenjal samo zadnjo? (prednji manjka se 2mm do indikatorja in tudi obrabljena je precej enakomerno)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest tut iščem vilkanizerja iz lj oz. okolice enga ugodnga... rabm za bandita 600.. se učer domov prpelem pa se že platn vidi..

lp x5x

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker moram zamenjat gume me zanima ce kdo pozna kaksno firmo/itd kjer bi jih dobil ugodno (lahko na PM). Gledal sem ze moto-gume.si... Najrajsi bi kupil d208 (cena ++ :)) ali pa metzeler z6. Pilot road 2 tudi izgledajo super na papirju, ker naj bi zdrzale veliko km, vendar so malce prevec zasoljene. Mogoce kaksne izkusnje?

Kaj menite o tem da bi najprej zamenjal samo zadnjo? (prednji manjka se 2mm do indikatorja in tudi obrabljena je precej enakomerno)

D208 je super guma,vendar če sta dva na mopedu jo vidno pobira.Sam sem bil pred indikatorjem 1,5mm,

po prevoženih 500 km (2+ nekaj prtljage) max. 140 kmh je pogledalo platno skoraj čez celotno gumo po sredini.Žal ne vem koliko je bilo skupnih kilometrov prevoženih z gumo,ker sem jo dobil skupaj z motorjem. Spredaj je pilot pover skoraj kot nova in enakomerno pobrana po celotni površini.Danes nabavil zadnjo PR2 ,upam da zdrži nekaj več, jasno z dvema na mopedu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

D208 je super guma,vendar če sta dva na mopedu jo vidno pobira.Sam sem bil pred indikatorjem 1,5mm,

po prevoženih 500 km (2+ nekaj prtljage) max. 140 kmh je pogledalo platno skoraj čez celotno gumo po sredini.Žal ne vem koliko je bilo skupnih kilometrov prevoženih z gumo,ker sem jo dobil skupaj z motorjem. Spredaj je pilot pover skoraj kot nova in enakomerno pobrana po celotni površini.Danes nabavil zadnjo PR2 ,upam da zdrži nekaj več, jasno z dvema na mopedu.

Sam imam zadaj tudi D208, spredaj pa D252; po zgornjem citatu sodeč je bolje, da menjam gume (so tik pred indikatorjem), imam pa imen iti na morje v okolico Makarske po Jadranski magistrali (jaz in sopotnica + prtljaga).

Razmišljam pa o obeh gumah Michelin Pilot Road 2 (mislim, da je takšna oznaka), kaj pravite na to gumo, ali naj v kaj druga obujem Fazer-co? MMG, Dunlopa nočem več :).

Kaj svetujete ? :)

Popravljeno . Popravil VmasIna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker moram zamenjat gume me zanima ce kdo pozna kaksno firmo/itd kjer bi jih dobil ugodno (lahko na PM). Gledal sem ze moto-gume.si... Najrajsi bi kupil d208 (cena ++ :)) ali pa metzeler z6. Pilot road 2 tudi izgledajo super na papirju, ker naj bi zdrzale veliko km, vendar so malce prevec zasoljene. Mogoce kaksne izkusnje?

Kaj menite o tem da bi najprej zamenjal samo zadnjo? (prednji manjka se 2mm do indikatorja in tudi obrabljena je precej enakomerno)

Tudi jaz sem vrgel uč na Pilot road 2. Tukaj je 155eu, kar se mi ne zdi pretiran. Sam ni na zalogi :( . Ker menjam gumo prvič, me zanima o gumi in na kaj je treba pazit pri vulkanizerju?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam imam zadaj tudi D208, spredaj pa D252; po zgornjem citatu sodeč je bolje, da menjam gume (so tik pred indikatorjem), imam pa imen iti na morje v okolico Makarske po Jadranski magistrali (jaz in sopotnica + prtljaga).

Razmišljam pa o obeh gumah Michelin Pilot Road 2 (mislim, da je takšna oznaka), kaj pravite na to gumo, ali naj v kaj druga obujem Fazer-co? MMG, Dunlopa nočem več :).

Kaj svetujete ? :)

Metzeler al pa continental...se splaca pogledat... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hitrostni razred, ki pa sigurno presega zmogljivosti tvojega motorja

V podatkih piše za moj motor:

Spredaj: 120/70 ZR17 M/C 58W

Zadaj: 180/55 ZR17 73W

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V podatkih piše za moj motor:

Spredaj: 120/70 ZR17 M/C 58W

Zadaj: 180/55 ZR17 73W

58 pa 73 je indeks obremenitve (teze)...W pa hitrostni razred kateri je do 270km/h ...brez skrbi nc ekstra

Popravljeno . Popravil Fabo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej ste že skor vsi prišli iz današnje fure pa bi mi lahko malo pomagali:

Vprašanje se glasi kam v Ljubljani dati zamenjati gume, ker sem jih že naročil

in dobil, pa me sedaj zanima, kje jih zamenjat, šel bi to narest jutri??? Ali se res moraš

prej naročit prou povsod ali je možno kot pri ostalih storitvah, priti počakat 90 min in se odpeljati?

Zanima me samo LJ, pa ne mi predlagat Špana iz Brezovice, ker se mi ne daje 40 ojrov za menjavo, to je skor pol

cene moje ene gume :headbang:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej ste že skor vsi prišli iz današnje fure pa bi mi lahko malo pomagali:

Vprašanje se glasi kam v Ljubljani dati zamenjati gume, ker sem jih že naročil

in dobil, pa me sedaj zanima, kje jih zamenjat, šel bi to narest jutri??? Ali se res moraš

prej naročit prou povsod ali je možno kot pri ostalih storitvah, priti počakat 90 min in se odpeljati?

Zanima me samo LJ, pa ne mi predlagat Špana iz Brezovice, ker se mi ne daje 40 ojrov za menjavo, to je skor pol

cene moje ene gume :headbang:

lp

jest sm bil danes pri španu..26 evrov res pa je da sem mel gume s sabo..in feltne..če je na motorju je dražje..

pa mislim da je povsod tako..

se pa hudo potrudijo moram rečt..

pohvale..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo sem prejle gledal..pirelli ima naprimer najvišji hitrostni razred W..druzga ne prodajajo..kaj pol se ne smem nad 270 peljat al kako??? :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem iz lj... pa sem klicaru okoli... pri stipiču(zaloška) se mi zdi da je 15€.

drugač sm se zapelov v cerknico h šegi.. me je zadnja guma Dunlop D208 + montaža prišla 120€

montaža me 6.5€

res da je daleč(iz lj) sam itaq se rad-i vozm-o.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

seveda komplet menjava ventilov tut zraven paše..

no ja..jest sm itak poln denarja tko da raj mal več plačam :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem iz lj... pa sem klicaru okoli... pri stipiču(zaloška) se mi zdi da je 15€.

drugač sm se zapelov v cerknico h šegi.. me je zadnja guma Dunlop D208 + montaža prišla 120€

montaža me 6.5€

res da je daleč(iz lj) sam itaq se rad-i vozm-o.

lp

Šega je zakon :D Iz vseh koncev se motoristi vozijo k nam v Cerknico menjat gume :) Pa tudi cene pnevmatik so ok :OK: Je pa Toni vsestranski mojster, k njemu vozijo tudi na redne servise in ostala manjša popravila.. Na zalogi ima tudi DIDove evrižne sete, vse Motulove izdelke, Lucas in Nissin ploščice ter akumulatorje.

Jaz sem redni gost tam, super storitev za ugodno ceno. Pa še faca je :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!