k0ci Objavljeno Julij 19, 2007 Opozori Objavljeno Julij 19, 2007 a mi lahko prosim kdo pove koliko naj bi bile napumpane gume za vožnjo na pisti, v mojem primeru dunlop qualifier :hmm:
SEOI-NAGE Objavljeno Julij 19, 2007 Opozori Objavljeno Julij 19, 2007 Jaz jo na pisti malo spustim in sicer 2,3 - 2,5 Bar-a
danci1973 Objavljeno Julij 19, 2007 Opozori Objavljeno Julij 19, 2007 a mi lahko prosim kdo pove koliko naj bi bile napumpane gume za vožnjo na pisti, v mojem primeru dunlop qualifier :hmm: Na Yamaha R-Days so nam strokovnjaki gume spustili na 1.9 - 2.0, kar se je obneslo čisto OK. D.
siks Objavljeno Julij 20, 2007 Opozori Objavljeno Julij 20, 2007 a mi lahko prosim kdo pove koliko naj bi bile napumpane gume za vožnjo na pisti, v mojem primeru dunlop qualifier :hmm: 2.1/2.4 pp grobnik lp6
danci1973 Objavljeno Julij 20, 2007 Opozori Objavljeno Julij 20, 2007 Zanimiv forum, na katerem se ukvarjajo pretežno s moped pnevmatikami, temperaturami in pritiski ... Pirelli Privateer Večina tam jih pritisk preverja pri segretih gumah in ga nastavi na 29 PSI (1,99 bar) zadaj in 33 PSI (2.28 bar) zadaj - seveda pa je 'pravi' pritisk odvisen od površine proge, temperature, mopeda in seveda od same gume. D.
Port Folio Objavljeno Julij 20, 2007 Opozori Objavljeno Julij 20, 2007 vozim že drugi komplet diablo strade, super guma zame. :worship: Koliko km si pa naredu s prvim kompletom ?
simonsi Objavljeno Julij 20, 2007 Opozori Objavljeno Julij 20, 2007 ene 13kkm, Pumapano 2.5, 2.9, zadnja po sredini skoraj gladka. Z bolj umirjeno vožnjo bi še kaj več iztisnil.
hurikan Objavljeno Julij 20, 2007 Opozori Objavljeno Julij 20, 2007 Jaz pa vozim 1200 LT in bi moral menjati gume, vendar ne najden nikogar v Sloveniji :naughty: , ki bi jih imel. Mere so 120/70 ZR 17 in 160/70 ZR 17. O gumah nimam pojma. Trenutno sta na motorju Bridgestone gumi s katerimi sem zadovoljen. Naredil 18.000 z zadnjo in s sprednjo 8000. Hvala za pomoč. :worship:
bu5a Objavljeno Julij 20, 2007 Opozori Objavljeno Julij 20, 2007 Jaz pa vozim 1200 LT in bi moral menjati gume, vendar ne najden nikogar v Sloveniji :naughty: , ki bi jih imel. Mere so 120/70 ZR 17 in 160/70 ZR 17. O gumah nimam pojma. Trenutno sta na motorju Bridgestone gumi s katerimi sem zadovoljen. Naredil 18.000 z zadnjo in s sprednjo 8000. Hvala za pomoč. :worship: Michelin pilot road2 v teh dimenzijah ti lahko jst zrihtam.
hurikan Objavljeno Julij 20, 2007 Opozori Objavljeno Julij 20, 2007 Michelin pilot road2 v teh dimenzijah ti lahko jst zrihtam. Hvala, sem pozabil napisati, da je motor BMW 1200LT, stvar ima 380kg plus jaz in gospa >500kg. Nekaj so na .......... (uradni servis BMW) jamrali, da Michelin ni verificiran za ta motor. No, na avtomobilih in na prejšnjem motorju (Moto Guzzi California) sem imel vedno Michelin pa se je dobro obneslo. Po koliko in kje in kdaj mi jih lahko zrihtaš? Jutri grem s starimi na Grossglockner- bodo še zdržale teh 500km, potem pa res moram obuti nove. lp
bu5a Objavljeno Julij 20, 2007 Opozori Objavljeno Julij 20, 2007 Hvala, sem pozabil napisati, da je motor BMW 1200LT, stvar ima 380kg plus jaz in gospa >500kg. Nekaj so na .......... (uradni servis BMW) jamrali, da Michelin ni verificiran za ta motor. No, na avtomobilih in na prejšnjem motorju (Moto Guzzi California) sem imel vedno Michelin pa se je dobro obneslo. Po koliko in kje in kdaj mi jih lahko zrihtaš? Jutri grem s starimi na Grossglockner- bodo še zdržale teh 500km, potem pa res moram obuti nove. lp 300€ z montažo.Dobiš jih lahko takoj v Litiji. Več pa na PM
Urban K. Objavljeno Julij 20, 2007 Opozori Objavljeno Julij 20, 2007 (popravljeno) Živjo! A ve kdo kok je najboljši tlak v gumah za Aprilio RS 125 (za športno vožnjo) za Pirelli Dragon Supercorsa PRO (110/70, 150/60), ker nekdo mi je reku, da se za na dirkališče pumpa uspred 2,1 uzad pa 2,2 (na motorju originalno piše uspred 1,8 uzad 2,0). Men je reku, da nej mam kr uspred 2,1 uzad pa 2,2, ker se ne vozm tok počas, zdej me pa zanima če je res to najboljši tlak, ker mislim da mi je prva guma (soft), zato zdrsnla v ovinku na Ridah, ker mam pač uspred 2,1 (nisem pa 100%, da prou zaradi tega, sej supercorsa nej bi držala tud pr vožnji čez rob prve gume, jsr sm ga pa lih do roba prve zalagou)? Zdej sm zrihtu motor pa bi se šou jutr spet mal pelat pa nočem spet pod ograjo končt, tko da bi rd dubu najbolj primeren tlak. Popravljeno Julij 20, 2007. Popravil Kermi1
k0ci Objavljeno Julij 20, 2007 Opozori Objavljeno Julij 20, 2007 1: za športno vožnjo naj bi bil tlak v gumah nižji od predpisanega s proizvajalčeve strani (za original gume) 2: guma ne more držati smeri če gre čez rob 3: če bi bilo vse lepo in prav bi morala zadnja guma it do roba, pri prvi gumi pa še ostane nekaj mm do roba 4: dvomim da si na rs125 sploh lahko ogrel supercorso pro na delovno temperaturo
SEOI-NAGE Objavljeno Julij 20, 2007 Opozori Objavljeno Julij 20, 2007 1: za športno vožnjo naj bi bil tlak v gumah nižji od predpisanega s proizvajalčeve strani (za original gume)2: guma ne more držati smeri če gre čez rob 3: če bi bilo vse lepo in prav bi morala zadnja guma it do roba, pri prvi gumi pa še ostane nekaj mm do roba 4: dvomim da si na rs125 sploh lahko ogrel supercorso pro na delovno temperaturo PERFEKTNO NAPISANO ! 4. Lahko jo ogreješ ampak moraš res ful šponat pa velik pospeševat pa zavirat da pride do velik trenja
k0ci Objavljeno Julij 20, 2007 Opozori Objavljeno Julij 20, 2007 no ja sam za zadnjo trditev nisem siguren ker po vsej verjetnosti je guma glede na svoje dimeznije (110 in 150) tudi narejena z drugačnim odstotkom določenih zmesi kot tiste za večje motorje, da se prej ogreje......v mislih imam predvsem manjšo kubikažo motorja, ki je obut vanje ter posledično manjšo težo, ki jo morajo gume nosit
fish Objavljeno Julij 21, 2007 Opozori Objavljeno Julij 21, 2007 Sem prišel do Rid, se odpeljal gor in dol brez problema. Nato sem se ustavil ob cesti za cca.15 min. Odločil sem se,da se še enkrat odpeljem gor in dol. Dol sem vozil v koloni ker so se mi glih " nasrali", tko da nisem mogel dobro ogreti gum. Ko sem se vračal proti " glavnem" ovinku, in sem se sredi ovinka " ulegel ", mi je po besedah očividcev spodneslo prednjo gumo, tako da je motor padel in ga je odneslo v skale čez cesto. :headbang: Motor totalka, meni nič. :OK: Motor cbr 600rr, na motorju gume qualifier! :? Meni in očividcem se je zdelo vse v najlepšem redu, tako da me zanima po vaših izkušnjah naslednje: :hmm: - ali se je to zgodilo zaradi premalo ogretih gum in je bilo 15 min. postanka usodnih - ali zaradi verjetnosti premalo dodanega plina v ovinku - ali so te gume sploh primerne (meni se zdijo malo pretrde) - ali pač zaradi forsiranja kolena do tal in moškega ega Za pametne komentarje se vam zahvaljujem ! .)
Pips Objavljeno Julij 21, 2007 Opozori Objavljeno Julij 21, 2007 Pozdravljeni! Na R1200GS imam gume Metz.Tourance že 12000km in so obrabljene do 3/4 ,ker pa vozim pretežno po asvaltu razmišljam,da bi bil naslednji komplet Metz.Z6.Zanima me, če bi me Z6 držale dlje in kaj boljše v ovinkih in na mokri cesti kod M.T.Za vaše mnenje ,mogoče celo izkušnje se vam zahvaljujem.lp in srečno vožnjo. :worship:
fish Objavljeno Julij 21, 2007 Opozori Objavljeno Julij 21, 2007 Nahitro si ga preveč nagnil. Dobrodošel predlog - thanks !
Erik Objavljeno Julij 21, 2007 Opozori Objavljeno Julij 21, 2007 pa premal ogrete gume...dol gor dol ogrevaš gume pol dol se pa že lahko kulturno pelješ :whistle:
solo Objavljeno Julij 21, 2007 Opozori Objavljeno Julij 21, 2007 Sem prišel do Rid, se odpeljal gor in dol brez problema. Nato sem se ustavil ob cesti za cca.15 min. Odločil sem se,da se še enkrat odpeljem gor in dol. Dol sem vozil v koloni ker so se mi glih " nasrali", tko da nisem mogel dobro ogreti gum. Ko sem se vračal proti " glavnem" ovinku, in sem se sredi ovinka " ulegel ", mi je po besedah očividcev spodneslo prednjo gumo, tako da je motor padel in ga je odneslo v skale čez cesto. :headbang: Motor totalka, meni nič. :OK: Motor cbr 600rr, na motorju gume qualifier! :? Meni in očividcem se je zdelo vse v najlepšem redu, tako da me zanima po vaših izkušnjah naslednje: :hmm: - ali se je to zgodilo zaradi premalo ogretih gum in je bilo 15 min. postanka usodnih - ali zaradi verjetnosti premalo dodanega plina v ovinku - ali so te gume sploh primerne (meni se zdijo malo pretrde) - ali pač zaradi forsiranja kolena do tal in moškega ega Za pametne komentarje se vam zahvaljujem ! .) Ali pa si v ovinku bolj obremenil prednjo gumo namesto zadnje?
Jure Objavljeno Julij 21, 2007 Opozori Objavljeno Julij 21, 2007 Sem prišel do Rid, se odpeljal gor in dol brez problema. Nato sem se ustavil ob cesti za cca.15 min. Odločil sem se,da se še enkrat odpeljem gor in dol. Dol sem vozil v koloni ker so se mi glih " nasrali", tko da nisem mogel dobro ogreti gum. Ko sem se vračal proti " glavnem" ovinku, in sem se sredi ovinka " ulegel ", mi je po besedah očividcev spodneslo prednjo gumo, tako da je motor padel in ga je odneslo v skale čez cesto. :headbang: Motor totalka, meni nič. :OK: Motor cbr 600rr, na motorju gume qualifier! :? Meni in očividcem se je zdelo vse v najlepšem redu, tako da me zanima po vaših izkušnjah naslednje: :hmm: - ali se je to zgodilo zaradi premalo ogretih gum in je bilo 15 min. postanka usodnih - ali zaradi verjetnosti premalo dodanega plina v ovinku - ali so te gume sploh primerne (meni se zdijo malo pretrde) - ali pač zaradi forsiranja kolena do tal in moškega ega Za pametne komentarje se vam zahvaljujem ! .) Jaz sem videl tvoj padec, sem bil tam, ko se je zgodilo. Sprednja guma ti je kar naenkrat spustila, je bilo jasno videt.. Glede na to, da sem na ridah kar domac ti lahko zagotovom, da se da s Qualifierko tudi hitreje letet cez tisti ovinek, brez da trzne, govorim iz izkusenj.. Pri tebi je bil pomoje usoden ravno tisti 15 minutni postanek. Gume se hitro ohladijo in pocasnja voznja dol in na polno gor je definitivno premalo, da spravis gumo na delovno temperaturo.. Tudi prevelik tlak zmanjsa oprijem. Nekateri npr vozijo zadaj 2.9, meni pa je npr pri tem tlaku Qualifier ful plesala.. Ko sem pumpal 2.4 je bila pa kot lepilo.. Ce si imel prevelik tlak v prednji gumi je torej imela manj oprijema + ogrevala se je pocasneje. Ne vem sicer koliko si vesc voznje po kolenu, ampak vem pa, da ce si se takrat sele privajal take voznje je zelo verjetno, da si motor prisilno tiscal k tlem, samo zato, da bi prisel do kolena.. To pocne veliko tistih, ko se ucijo take voznje, na zalost pa je tako rinjenje motorja k tlem, kar dober recept za padec.. Glede plina v ovinku je pa tako.. Ne bi rekel da je razlog premalo dodanega plina, zaradi tega ti ne more spustit guma, ti pa lahko spusti, ce si bil recimo na meji oprijema in nisi ovinka speljal tekoce enakomerno, z dodajanjem plina, ampak si plin kar naenkrat odvzel, ker si mogoce hotel popravit linijo.. Nenaden odvzem plina pri mejnem nagibu se lahko konca kot padec, zato ker se v tistem primeru motor posede naprej in se dodatno obremeni prvo gumo. Nisem pa videl, ali si naredil to ali ne, to bos sam najbolj vedel. LP, DeX
2384nsdf83 Objavljeno Julij 21, 2007 Opozori Objavljeno Julij 21, 2007 Meni in očividcem se je zdelo vse v najlepšem redu, tako da me zanima po vaših izkušnjah naslednje: :hmm: - ali se je to zgodilo zaradi premalo ogretih gum in je bilo 15 min. postanka usodnih - ali zaradi verjetnosti premalo dodanega plina v ovinku - ali so te gume sploh primerne (meni se zdijo malo pretrde) - ali pač zaradi forsiranja kolena do tal in moškega ega Za pametne komentarje se vam zahvaljujem ! .) 1. očividci niso glih strokovnjaki, da bi blo njihovo mnenje referenčno 2. zalagal si na najboljšem asfaltu v državi .... :whistle:
Fritz Objavljeno Julij 21, 2007 Opozori Objavljeno Julij 21, 2007 - ali pač zaradi forsiranja kolena do tal in moškega ega 90% tole, ostalo pa verjetno drugi dejavniki. Pomembno je, da si cel. Se mi je zdelo, da je ta tema namenjena pnevmatikam, ne pa tehniki vožnje in padcem.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se