Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

tulk kompliciranja pa čist preveč offtopic besed

sem samo vprašu če se bo z 190 gumo boljše slabše ali enako peljati v ovinek

samo to

brez zamere :004

A ti misliš, da bodo na motomarsu bolj pametni kot v fabrki, kjer delajo feltne in gume. Verjetno ni brez razloga takšna dimenzija navedena, ali misliš, da so v fabrki kartali in pili pozno v noč, potem pa določili dimenzijo :blush: ?

Edit: Bog ne daj, da se ti kaj naredi s takšno dimenzijo, ki ni homologirana, ker boš avtomatično kriv in potem boš na MS spraševal ali si kriv ali ne, kot sedaj iščeš izgovor, da bi namestil takšno gumo. Skratka, namesti to, kar je v homologaciji in pika.

Popravljeno . Popravil bikez
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ker boš avtomatično kriv...

No ja, čist tko ni, v pravu poznamo tut en institut, ki se mu pravi vzročna zveza, itd..

Je pa res, da imaš lahko zaradi tega probleme in če nimaš ravno nekih tehtnih razlogov zakaj bi gor dajal 190 (npr ker bi se vozil tudi po pisti in bi pogruntal iz izkušpenj, da ti ta dimenzija veliko bolj ustreza) daš gor lepo predpisano dimenzijo pa je.. Dajat 190 zaradi izgleda je pa bedasto, sploh ker se 190 guma na 5.5 col feltni bolj uvije in ni bistveno širša kakor 180...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brez izpita pa še neregistriran motor.. Res bo najbolje kar slajke, ker vidim, da si res caR..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men je vseeno itak nimam izpita, motor niti ni več registriran

bom dal 190 gor pa da vidmo... hvala LP

Dejte mu medaljo, prosim!!! :slap:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic:

zadnjič je dotični osebek omenjal, da umetnica52 = bivši Kiki (oz. nekaj zelo podobnega)... če ga kdo pozna...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..a ni na Fazer 1000 original 190?

.. drugače pa če si imel na 5,5 feltni 180 gumo, pa da si šel preko roba, pa da te je spodvijalo, si moral biti že hujši kot Rossi....

Tudi ko rob gume zvoziš do roba - po kolenu... je guma samo povaljana do roba..več ne verjamem da si šel..... obraba je na skrajnem robu zanemarljiva...skrajni rob gume se "poravna" z asfaltom... če ti ostane tistih 3-5mm nepovaljane gume, pomeni, da je tistih 3-5mm odveč. Nč bat... inženirji že mnoooogo let razvijajo gume in je guma narejena za globoke nagibe... tudi za po pisti..

O.K.... pustimo zdej dirkalne dimenzije 200 /60 ..ipd...ki so narejene strogo za tekmovalne namene....

fzs 1000 ima original 180 gumo. sej glih v tem je fora, da s kolenčkanjem sam motor ostane bolj pokončen. meni kolenčkanje ne gre najbolje, se pa zato motor bolj nagne. enak problem sem imel z fzs 600, ki je imela original 160/60/17. pa sem namontiral 180/55/17 in je bilo bolje...vsaj zame in moj način vožnje. meni pač bolj odgovarja 190, pa ne zaradi izgleda, ker ni razlike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic:

zadnjič je dotični osebek omenjal, da umetnica52 = bivši Kiki (oz. nekaj zelo podobnega)... če ga kdo pozna...

haha

jaz poznam... kaj te zanima??? piši mi :004

kokerkoli brezveze

moje zadnje oglašanje tukaj, hvala vsem ki ste podali mnenje, me je samo zanimalo kaj bi se doseglo z 190 gumo

mnenja so različna

papa :drunk:

Popravljeno . Popravil umetnica52
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men je vseeno itak nimam izpita, motor niti ni več registriran

bom dal 190 gor pa da vidmo... hvala LP

... haha... sem ti moral prlepit všečkota... hahahhaha... si CAR!... ahhahahahaahaa

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, na žwerco obesu Roadsmart 2..190/50/17 pa da vidmo kaj bo nardila. Če bo dosegla 10000km smo zmagali in jo še dam v nasprotnem grem nazaj na sportsmart, ki je delala okorg 7-8kkm, a je bila za ovinke mnogo-mnogo boljša.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sportsmart, ki je ... bila za ovinke mnogo-mnogo boljša.

kak veš? že naredil toliko kilometrov da si lahko naredil primerjavo? ali samo prvi občutki?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst tud kr mal razočaran nad Roadsmart II. Lahko jo primerjam z Metzeler M3, ki sem jo zvozil, vsaj po odnašanjih v suhih pogojih. Guma mi definitivno ne vliva zaupanja in moram priznati, da mi je bla Roadsmart I velik bolj zaupanja vredna. Kilometrina bo pa verjetno večja z dvojko, kar mi je bil prvotni cilj, ampak zdej sm prišel do spoznanja, da je bolš met mal več gripa pa manjšo kilometrino kot pa obratno. Skratka, odkril sem toplo vodo! :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kak veš? že naredil toliko kilometrov da si lahko naredil primerjavo? ali samo prvi občutki?

Jst pišem po prevoženih 4k km na Roadsmart II...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nabavil Sportsmart II, naredil 150 km in bil zelo zadovoljen z njimi, moram pa povedat, da bo sedaj nekdo drug z njimi še bolj zadovoljen, ker jih je dobil zastonj, saj mi je bil danes ponoči na Ptuju izpred hiše Suzuki GSR 600, l. 2006 modre barve, reg. štev. MBEC-93 ukraden.

Sedaj pa z veliko žalostjo med nemotoriste.

Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kak veš? že naredil toliko kilometrov da si lahko naredil primerjavo? ali samo prvi občutki?

prvi občutki, sicer pa poglej obliko ene in druge. Sem pa zvozil par kompletov roadsmart1 in sportsmart. Razlika je sigurno v občutku in gripu skozi ovinke, verjamem da se je bom slej ko prej navadil pa vendar, pri sportu moraš motor dol tiščati in je boljši občutek kontrole kot pri roadu ko ti pa kar sam pada. Sicer pa to ni toliko pomembno, če bo kilometrina zadovoljiva.

Zvozil sem tudi koplet BT016, kilometrina nikakva, pa vendar v primerjavi s sportsmart, vsaj po mojem okusu veliko boljša guma. Ne zamuja, je precizna natančna hitrej odzivna kot sportsmart, ki recimo v začetku nagiba zgubi kako desetinko (stotinko ) in šele potem reagira. Sicer so pa to moji občutki na moj stil vožnje.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nabavil Sportsmart II, naredil 150 km in bil zelo zadovoljen z njimi, moram pa povedat, da bo sedaj nekdo drug z njimi še bolj zadovoljen, ker jih je dobil zastonj, saj mi je bil danes ponoči na Ptuju izpred hiše Suzuki GSR 600, l. 2006 modre barve, reg. štev. MBEC-93 ukraden.

Sedaj pa z veliko žalostjo med nemotoriste.

Lp.

...živijo...

..bi ti dal všečkota za tale post, ker mi ni všeč, da si ostal brez....

Upam, da ga dobiš nazaj v takem stanju, kot je šel...

Si imel kaj varovano (ketne, alarem, ključavnica...)?

(se opravičujem , ker smetim, ker tole bolj paše pod "Alarem za motor" ) ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst tud kr mal razočaran nad Roadsmart II. Lahko jo primerjam z Metzeler M3, ki sem jo zvozil, vsaj po odnašanjih v suhih pogojih. Guma mi definitivno ne vliva zaupanja in moram priznati, da mi je bla Roadsmart I velik bolj zaupanja vredna. Kilometrina bo pa verjetno večja z dvojko, kar mi je bil prvotni cilj, ampak zdej sm prišel do spoznanja, da je bolš met mal več gripa pa manjšo kilometrino kot pa obratno. Skratka, odkril sem toplo vodo! :grrr

...s tem namenom sem šel na GP Racer...pred tem imel SportSmart in sem bil zelo zadovoljen z njo.... zdej pa se mi samo smeji...

pa če pogledaš primerjavo stroškov med eno pa drugo gumo...recimo s SportSmart naredim ene 6000km, z GP Racer pa ene jurja manj... pa zračunajte kolk je to razlike.... raj se eno furo manj peljem, pa v ostalih furah bolj uživam... ;)

...itaq je motor luxuz...( ne govorim za motorje za vsakodnevne potrebe)

;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst tud kr mal razočaran nad Roadsmart II. Lahko jo primerjam z Metzeler M3, ki sem jo zvozil, vsaj po odnašanjih v suhih pogojih. Guma mi definitivno ne vliva zaupanja in moram priznati, da mi je bla Roadsmart I velik bolj zaupanja vredna. Kilometrina bo pa verjetno večja z dvojko, kar mi je bil prvotni cilj, ampak zdej sm prišel do spoznanja, da je bolš met mal več gripa pa manjšo kilometrino kot pa obratno. Skratka, odkril sem toplo vodo! :grrr

Tole pa ni prvič, da sem prebral da je nekdo rahlo razočaran nad RoadSmart II v primerjavi z RoadSmart I :hmm:

Jaz osebno sem bil zadovoljen tako s SportSmart na bivši FZ6 (se pa strinjam, da so malo trome/počasne pri prelaganju v S zavojih), kot sedaj z RoadSmart I na tenerejki.

Glede na namen motorja se vsaka pelje zelo lepo.

A je mogoče kdo peljal Continental RoadAttack 2 (ki spadajo v razred gum, kot so RoadSmart I ipd.)???

Po testih so dobile najboljše ocene za vožnjo po suhem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst tud kr mal razočaran nad Roadsmart II. Lahko jo primerjam z Metzeler M3, ki sem jo zvozil, vsaj po odnašanjih v suhih pogojih. Guma mi definitivno ne vliva zaupanja in moram priznati, da mi je bla Roadsmart I velik bolj zaupanja vredna.

...hmmm... mogoče jih pa le nisi vozil pod enakimi pogoji.... recimo RS I si vozil poleti.... RS II pa pozno jeseni in zdaj, zgodaj spomladi, ko pogoji na cesti niso primerljivi...

...samo tako... naglas razmišljam... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...s tem namenom sem šel na GP Racer...pred tem imel SportSmart in sem bil zelo zadovoljen z njo.... zdej pa se mi samo smeji...

pa če pogledaš primerjavo stroškov med eno pa drugo gumo...recimo s SportSmart naredim ene 6000km, z GP Racer pa ene jurja manj... pa zračunajte kolk je to razlike.... raj se eno furo manj peljem, pa v ostalih furah bolj uživam... ;)

...itaq je motor luxuz...( ne govorim za motorje za vsakodnevne potrebe)

;)

S tvojega zornega kota imaš vsekakor prav, ampak z mojega stališča je pa kr hitro problem ko motor transformiram v turing, pa je potrebno narediti kakih 300km po AC in dobesedno skurim gumo po sredini. Za te namene je pa čista zguba in škoda dobre športne gume. Nadalje, če ti guma naredi cca 5000km, moraš stalno meriti in računati ali se lahko s tako gumo podaš na potovanje cca2000km ali ne.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oboje so ble vožene na "začetku" sezone, če začetek sezone sploh obstaja... Februar, Marec pa April...

Popravljeno . Popravil gandi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S tvojega zornega kota imaš vsekakor prav, ampak z mojega stališča je pa kr hitro problem ko motor transformiram v turing, pa je potrebno narediti kakih 300km po AC in dobesedno skurim gumo po sredini. Za te namene je pa čista zguba in škoda dobre športne gume. Nadalje, če ti guma naredi cca 5000km, moraš stalno meriti in računati ali se lahko s tako gumo podaš na potovanje cca2000km ali ne.

... ja itak.... pozabil sem napisat to, kar si dodal .... tudi jaz jokam za gumo, ko se s svojo skupaj kam podava.....pa ne greva kam daleč ;)

...ampak, jebat ga... ;) tukaj ni kompromisov.... ali eno ali drugo.. vmes je pa mal tko - mal tko... hahahhahah

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... ja itak.... pozabil sem napisat to, kar si dodal .... tudi jaz jokam za gumo, ko se s svojo skupaj kam podava.....pa ne greva kam daleč ;)

...ampak, jebat ga... ;) tukaj ni kompromisov.... ali eno ali drugo.. vmes je pa mal tko - mal tko... hahahhahah

včasih je vmes najslajše :P
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po prebranem, ne vidim razloga da bi iz roadsmart mk1 prešaltal na roadsmart 2? po 7000 Km zmanjkuje bokov.

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!