Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Ali bi mi kdo znal karkoli povedati o Metzeler Z8?!

LP,

Jst sem zvozu en komplet Z8 interact na F800S, naredu sem z njimi neki cez 15kkm. Bil sem zelo zadovoljen z njimi, nikoli zdrsnile, manj plesejo po belih crtah in zalivkah kot so mi dunlopke prej, guma mi je dala vedno dober obcutek, tudi odlicne v dezju (nalivu). Voznja pa je za moje pojme normalna. Ne pospesujem kot matast, in ne bremzam kot munjen :P, ampak poskusam vozit com bolj gladko skozi ovinke, pa tudi nisem dirkac, da bi na cesti po kolenu fural. Sedaj, na drugem motorju, R1200ST, malcek tezji, sem prav tako montiral gor Z8 interact C ("C" pomeni da je ojacana za mal tezje motorje), in obcutko so enaki, zame guma res vredna nakupa. Motor gre lepo in konstantno v ovinek. V ovinku ne pade dol tako kot mi je na sport smart recimo. Sedaj sem prevozu z njimi okrog 11.000km, in profila je se kr precej, ceprav je blo na dopustu kr konkretno avtoceste. Tako da bodo pomoje z lahkoto zdrzale do kakih 15kkm, kot so mi prejsnje na prejsnjem motorju.

Je pa res, da sem tudi z SportSmart zelo uzival v voznji, in me mika, da bi jih probal se na tem motorju. Sem pa z njimi na F800 naredu neverjetnih 11kkm, ko so ble na indikatorjih. Za kak obisk marofa ali pa naslednje leto Daysi days, da se malo natreniram svojo voznjo, so po mojem mnenju veliko primernejse od ST ranga gume. Ce pa si premislim, in bom obisk dirkalisc izpustil, pa najverjetneje spet Z8. Z izjemo, ce dobim slucajno pirelli angel za vredu ceno, bi se te poskusu.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

potrebujem novo sprednjo gumo in se odločam med gumama Pirelli Diablo Supercorsa SC ali pa Dunlop GP D211.

Prosim če mi kdo svetuje pri nakupu (naredi primerjavo, opiše razlike gum). Gumo pa rabim za track day na Pannonia-ringu (časi okoli 2.15).

Do sedaj sem vozil GP racer, pa bi sedaj rad poizkusil nekaj bolj dirkalnega :).

Hvala in LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

supercorse se na pannoniji kr dobro držijo sem imel pa na pisti vseeno več zaupanja v GP.. je za ta namen le za razred višja guma, pa še obraba sprednje je minimalna..

mam še eno doma.. če rabiš pm (poceni)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me vaše mnenje glede skladiščenja motorja čez zimo. Motor bom imel čez zimo pokrit pod nadstreškom. Imam ga na zadnjem stojalu. Bi bilo dobro nabavit še prednjo stojalo oziroma škodi kaj prednji gumi, če par mesecev sloni na betonu?

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

o.k. potem razne čenče, da bi se guma zato kaj deformirala ne če držijo. Pol, če si prav razlagam je bistvo stojal samo v tem, da če hodiš na dirkališča, brez teh ne moreš namontirat grelcev gum :hmm:

in pa lažje namažeš verigo in čistiš platišča.

Popravljeno . Popravil honda2000
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

o.k. potem razne čenče, da bi se guma zato kaj deformirala ne če držijo. Pol, če si prav razlagam je bistvo stojal samo v tem, da če hodiš na dirkališča, brez teh ne moreš namontirat grelcev gum :hmm:

in pa lažje namažeš verigo in čistiš platišča.

lahko pa prednjo napumpaš na kake 3 bare..jest sicer imam motorje na stojalih..če ne drugega se bolje pošutim ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

o.k. potem razne čenče, da bi se guma zato kaj deformirala ne če držijo. Pol, če si prav razlagam je bistvo stojal samo v tem, da če hodiš na dirkališča, brez teh ne moreš namontirat grelcev gum :hmm:

in pa lažje namažeš verigo in čistiš platišča.

Glede na to da ga dobiš za dobrih 40E, kar ni nek hud strošek, pa še večkrat ti bo prav prišel, ga kupi že zaradi boljšega počutja :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se nimas kej bat, gumam nima bit kej, samo malo jih dopumpaj pa je.. Drugace so pa stojala na sploh zelo uporabna, jaz si ne znam predstavljat, da jih ne bi imel :)

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za info vsem, bom še nabavil sprednje stojalo.

Lp

Še nobeno zimo ni bil na stojalih pa je bilo vedno OK. Malo prestaviš vsake toliko pa je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za info vsem, bom še nabavil sprednje stojalo.

Lp

Še bolj enostavneje je pod sprednjo gumo podložiti stiropor ali sturodur, kar imaš pri roki ;)..to je najceneje varianta :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preveč komplicirate :) Gumam nima kej bit, sej ne bo motor stal 10 let :)

ma ja valda, kr nekaj... že če jo napumpaš na 3 bare in mogoče malo prestaviš vsak mesec pa sploh nima kaj bit.. ali pa res podložiš s stiroporom..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še bolj enostavneje je pod sprednjo gumo podložiti stiropor ali sturodur, kar imaš pri roki ;)..to je najceneje varianta :)

tako....pa najbolj mehak stiropor podloži, se guma vgrezne vanj in se sila porazdeli po večji površini, če te že skrbi, da se bo guma deformirala...

Pa še nekaj praktičnega, če koga zanima:

Na stojalo sem na koncu (kjer primeš z roko) namontiral tretje dodatno vrtljivo kolo. Ko je motor na stojalu, ga lahko voziš po garaži gor in dol, manevriraš levo - desno, tako, da motor lahko čisto stisneš ob steno, med vrata, pod stopnice.....kamorkoli, kjer je tesno...

tako ga lahko tudi vsakih 14 dni premakneš za 30cm, da se prednja guma ne "deformira" (čeprav se ne :) )

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tako....pa najbolj mehak stiropor podloži, se guma vgrezne vanj in se sila porazdeli po večji površini, če te že skrbi, da se bo guma deformirala...

Pa še nekaj praktičnega, če koga zanima:

Na stojalo sem na koncu (kjer primeš z roko) namontiral tretje dodatno vrtljivo kolo. Ko je motor na stojalu, ga lahko voziš po garaži gor in dol, manevriraš levo - desno, tako, da motor lahko čisto stisneš ob steno, med vrata, pod stopnice.....kamorkoli, kjer je tesno...

tako ga lahko tudi vsakih 14 dni premakneš za 30cm, da se prednja guma ne "deformira" (čeprav se ne :) )

Zelo dobra ideja :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma jst pa nič ne kompliceram enostavno vsakič,ko se spomnim mal premaknem motor pa je :OK: .Itak pa pred vsako sezono zamenjam gume tko če bi se že slučajno ulegla guma me ne skrbi preveč :OK: .

Popravljeno . Popravil Zajebant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma jst pa nič ne kompliceram enostavno vsakič,ko se spomnim mal premaknem motor pa je :OK: .Itak pa pred vsako sezono zamenjam gume tko če bi se že slučajno ulegla guma me ne skrbi preveč :OK: .

...sploh če ti una bajsa gor sedi.... :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti že veš kok je moja debela :slap:

Ja vem ja z G Norcem sva kolega že dle časa zato sem mu napisal,da ve kaka je pa vrjem,da je čisto nasprotje :boobies: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

Glede pnevmatik sem na tem forumu preiskal kar je novejšega, vedno se krešejo mnenja glede proizvajalcev gum v smislu kateri je boljši, moja dilema pa je katero vrsto pnevmatike izbrati za moj stil vožnje in vrsto motorja.

Imam super sport motor (600 ccm), stil vožnje pa je prej sport turing kot sport (če razdelimo cestne pnevmatike, v razrede: turing, sport turing, sport, super sport, hyper sport, track). Vozim se večinoma v poletnih mesecih in se ne vozim po dežju, razen če me ujame med vožnjo (letos se to ni zgodilo). Sedaj sem imel na motorju sport pnevmatiko (conti sport attack), naredil pa sem cca 8.000km.

Vedno sem mislil da bolj kot je guma športna hitreje se ogreje in je bolj mehka z čimer ima boljši oprijem. Sedaj ob prebiranju člankov in debat sem ugotovil da je ravno obratno. Turing guma naj bi se ogrela prej, v hladnem vremenu (spomladi in jeseni) doseže med vožnjo višjo temperaturo ter nudi boljši oprijem, hkrati ima ojačan sredinski pas kar ji omogoča daljšo kilomertino, še vedno pa dovoli tudi vožnjo po kolenih le ne na dirkališču ker ni narejena za visoke temperature, ki bi uničile njeno kemično strukturo.

Bral sem tudi da povsem dirkaška guma (recimo Michelin power one) zdrži le nekaj "outgasing" ciklov, v prevodu guma naj bi postala trda in plasična že po nekaj ciklih ogrevanja in ohlajanja (za dirko povsem zadosti), kar pomeni da na cesti guma gre po par nedeljskih vožnjah.

Po prebranem sedaj kolebam med Qualifier II in Road smart II pnevmatiko. Res da že sam proizvajalec za super sport ne priporoča turing gume, vendar mnogo člankov pravi da bo Road smartka povsem zadovoljiva pnevmatika, tudi za občasno zalaganje po a.k.a. planinske ride, ob predpostavki da se z njo ne bo hodilo na dirkališče a.k.a. Grobnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si z sport attackom naredil 8k in ti je ok guma, vozi dalje isto. Imaš še M5, PP2CT...to so gume nekje istega ranga....bilo kaj vzameš, bo ok.

Sam moraš ugotoviti katera guma ti najbolj "paše".

Ne kompliciraj preveč okoli gum in raje vozi ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster,

IMHO bi bila najbolj optimalna izbira zate SportSmart, ma kar dober grip, predvsem pa dolgo zdrži, celo več kot RoadSmart (tako so mi povedali prijatelji ki so vozili oboje) jst sem vozil samo SportSmart in naredil z njimi "čudežnih" 8800 kmjčkov, skoraj dva jurja več kot s katerokoli drugo do sedaj.. le za ogrevanje potrebuje malenkost več časa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!