bobek Objavljeno Oktober 17, 2003 Deli Objavljeno Oktober 17, 2003 V sloveniji jih baje še ni oz. je samo en testen lepotec. Ali mogoče kdo kaj več ve o njem???? Pa še malo tehničnih podatkov : Pre-ship information indicates that Mazda RX-8 price will offer a choice of two rotary power plants, but the the 2004 Mazda RX-8 price will not differ by much. The high performance rotary engine that will power one of the two models will generate 247 horsepower at 8,500 rpm with a redline of 9,000. The lower performance power plant develops 207 horsepower at 7,200 rpm and redlines at 7,200 rpm. Since there is no reciprocating vibration in a Wankel engine, the engine runs very smoothly, even turbine-like. This affords the 2004 Mazda RX-8 driver an exceptionally smooth ride and thrilling acceleration. Once you have driven a Wankel, you don't want to go back to the reciprocating piston engine. :OK: :OK: :OK: :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bobek Objavljeno Oktober 17, 2003 Avtor Deli Objavljeno Oktober 17, 2003 Začetek prodaje novega modela Mazda RX-8 V podjetja MMS d.o.o., ki na slovenskem trgu zastopa vozila znamke Mazda, so kjub velikemu svetovnemu povpraševanju za Mazdin novi edinstveni športni model Mazda RX-8 z rotacijskim motorjem in štirimi vrati, uspeli za slovenski trg zagotoviti omejeno število vozil že za letošnje leto. Tako lahko najbolj neučakani kupci prva vozila prevzamejo že decembra letos. Vsi tisti, ki se bodo odločili za nakup do konca poletja in prevzem nove Mazde RX-8 že letos, bodo nagrajeni z garancijo tolarske cene. Na razpolago so samo modeli z močnejšim motorjem (231 KM) in sicer z tremi različnimi stopnjami opreme. Model Mazda RX-8 Revolution ima sledečo serijsko opremo: štiri varnostne blazine za voznika in sovoznika ter okenske varnostne blazine za vse štiri potnike, ABS, DSC+TCS, avtomatska klimatska naprava, Xenonski žarometi z napravo za pranje, meglenke, električni pomik prednjih stekel, električno pomična in ogrevana zunanja ogledala, BOSE avdio sistem z izmenjevalcem za 6 zgoščenk, 18 palčna alu platišča, usnjen volan in prestavna ročica, itd... Mazda RX-8 Revolution je lahko vaša že za 7.906.000 SIT. Model Mazda RX-8 Revolution L ima dodatno še usnje na sedežih in ogrevana prednja sedeža. Cena za skoraj popolno opremljen model znaša 8.260.000 SIT. Najbolje opremljen model pa so pri Mazdi poimenovali Mazda RX-8 Revolution C in ima dodatno vgrajen DVD navigacijski sistem in električno pomično strešno okno. Ta popolnoma opremljen model lahko dobite za 8.968.000 SIT. Pri MMS d.o.o. opozarjajo, da se je vrsta čakajočih kupcev že začela daljšati, zato bo potrebno za letošnji nakup Mazde RX-8 kar pohiteti. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ceco Objavljeno Oktober 17, 2003 Deli Objavljeno Oktober 17, 2003 Videl rumeno, z LJ registrskimi tablicami. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tomozuki Objavljeno Oktober 17, 2003 Deli Objavljeno Oktober 17, 2003 Se opravičujem za zgornji post. Skratka, padec iz stola in grabljenje za tipkovnico. Najlepši kupe do zdaj po mojem. Videl sem pa rumenega v LJ. Takrat sem padel iz kolesa ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Morpheus Objavljeno Oktober 17, 2003 Deli Objavljeno Oktober 17, 2003 Najlepši kupe do zdaj po mojem. saj, men tud :OK: :OK: :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
urbi Objavljeno Oktober 20, 2003 Deli Objavljeno Oktober 20, 2003 Najlepši kupe do zdaj po mojem... + Wankel! :OK: Urbi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
majaCRX Objavljeno Oktober 20, 2003 Deli Objavljeno Oktober 20, 2003 Ja, res je huuuuuuda lepotica, pa Wanklov motor....mmmmmmmmmmmmmmmmmm Človek bi to kar imel :wub: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
.T. Objavljeno Oktober 21, 2003 Deli Objavljeno Oktober 21, 2003 In na katera kolesa ima pogon? Tadej Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
-pero- Objavljeno Oktober 21, 2003 Deli Objavljeno Oktober 21, 2003 ...na leva dva :) >klik< Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
.T. Objavljeno Oktober 21, 2003 Deli Objavljeno Oktober 21, 2003 ...na leva dva :) >klik< Se mi je kar zdelo, da je zadaj. Se bo dalo odlicno izziljati in igrati. Tadej Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bOnZy Objavljeno Oktober 21, 2003 Deli Objavljeno Oktober 21, 2003 najhujs je pa to da ma 2 mašine! :D :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gas gas Objavljeno Oktober 21, 2003 Deli Objavljeno Oktober 21, 2003 Mal me spominja na Viper! K ma tok dolg nos! :rolleyes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
majaCRX Objavljeno Oktober 21, 2003 Deli Objavljeno Oktober 21, 2003 najhujs je pa to da ma 2 mašine! :D :OK: BI TURBO, a!! :D :P Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jerry_exc Objavljeno Oktober 21, 2003 Deli Objavljeno Oktober 21, 2003 mazde so skos lepše :notworthy: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Sanda7 Objavljeno Oktober 25, 2003 Deli Objavljeno Oktober 25, 2003 Tale moder z zatemnjenimi šipami in spojlerčkom res ni slab.Drgač pa je še vedno motor zakon :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno November 21, 2003 Deli Objavljeno November 21, 2003 Na Tokijskem motor showu je Mazda pokazala RX-8 tud z vodikovim pogonom (kot BMW 7 ...) As the world’s only manufacturer of rotary engines,Mazda continues to develop and explore all the potential and possibilities of this unique internal combustion engine. The Renesis is Mazda’s next-generation rotary engine that was launched in early 2003 in the all-new Mazda RX-8. By virtue of its smooth performance, compact size and unique driving characteristics, Renesis was named International Engine of the Year in June 2003. It delivers high power output for a naturally aspirated engine of its size and demonstrates significantly improved fuel economy and reduced emissions compared with previous generation rotary engines. Now, as the auto industry’s attention turns to hydrogen as a potential source of power for fuel cell vehicles, Mazda confidently presents a realistic example of its hydrogen-power technology, embodied in the hydrogen-powered version of the Renesis. Fun to drive and environmentally sound, the Renesis Hydrogen Rotary Engine is a Mazda-unique alternative-fuel vehicle. It is the ultimate demonstration of the flexibility of the unique rotary engine, maintaining a traditional driving feel, yet realizing extremely clean emissions through the use of hydrogen. The Renesis Hydrogen Rotary Engine capitalizes on the advantages of the rotary engine to assure the same ease-of-operation and reliability whether the engine is running on gasoline or hydrogen fuel. Moreover, since the engine requires modifications to run on hydrogen, it could enable production of a relatively low-cost hydrogen-powered alternative-fuel vehicle. The engine has been developed with a dual-fuel system, allowing it to run on either gasoline or hydrogen, as Mazda believes desirable, flexible automotive choices will help effectively promote the usage of hydrogen fuel and the development of a supporting infrastructure. There are 2 user comments on the Mazda RX8 Hydrogen RE Comment on the Mazda RX8 Hydrogen RE General specifications Country of origin Japan Produced in 2003 Introduced at 2003 Tokyo Motorshow Drivetrain Engine Renesis R2 Engine location Front, longitudinally mounted Displacement 1.308 liter / 79.8 cu in Aspiration Naturally Aspirated Gearbox 5 Speed Manual Drive Rear wheel drive Performance figures Power 120 bhp / 89.5 kW @ 7200 rpm BHP/Liter 91.7 Torque 120 Nm / 88.5 ft lbs @ 5000 rpm Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno November 21, 2003 Deli Objavljeno November 21, 2003 pa še cel avto :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se