Morpheus Objavljeno Oktober 17, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2003 Direktor Porscheja Slovenija v Financah izjavil, da se bodo novi avtomobili v SLO dražili do konca leta 2004. Direktor Peugeota Slovenija meni, da se bodo cene dvignile leta 2005. Dotlej pa, da se ne bo kaj dosti spremenilo. Oba kot vzroke dražitev navajata uskladitve z evropskimi cenami avtov. Zgornje trditve so povzete iz spletne izdaje časnika Finance. Sam sem ugotovil, da se je npr. Volkswagen Sharan 1,9 TDI 90/66 od 28.9.00 do 26.5.03 podražil za 2116 eurov. Do cene v nemčiji mu torej manjka še cca 2500 eurov. Recimo da bo celotna podražitev znesla 4500 evrov ali malo več kot milijon SIT. Je to mogoče??? Sam o tovrstnih podražitvah nisem vedel nič. Menil sem, da so podražitve posledica padanja tolarja. Ali menite, da bodo cene šle povsem na raven evropskih? Kakšno dinamiko pričakujete? Bomo spet priča pospešenim nakupom kot pred uvedbo DDV-ja?
lojzi Objavljeno Oktober 17, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2003 (popravljeno) Seveda, prodajo vozil je potrebno vsake toliko časa spraviti iz mrtve točke, in tukaj avtomobilistični lobij uporablja vse možnosti, ki jih s svojim lobiranjem zmore, predvsem pa šibkost vsakega slovenceljna, ki se je zafrustriran 40 let vozil v "najsodobnejši tehnologiji" vzhodnoevropske produkcije za enake cene materiala in storitev kot naši zahodnoevropski kolegi. Zato, gospodje spomnite se buč z uvedbo DDV-ja, ko smo v Sloveniji dosegli rekordnih skoraj 70.000 novo registriranih vozil/leto, Videli smo, kaj se je spremenilo, če se je že cena iz cenika za malenkost po uvedbi DDV-ja, so se pa povečali komercialni popusti pri prodajalcih in zastopnikih. In, ker že dve leti tečemo mrtvi krog pri prodaji avtomobilov in se srečujemo z občutnim upadom prodaje, mora taisti lobij spet poskrbeti za buče, ki bodo naše vrle slovenceljne pripeljale v trgovino po tako zaželen nov kos pleha in žlahtne plastike. In, tako ima sedaj avtomobilistični lobij, podprt s plačljivimi novinarji kar naenkrat dve novi kosti, ki jih vrže tipičnemu slovenskemu potrošniku. Ena je seveda EU in njene cene, in druga je začetek merjenja izpušnih sistemov. To, da bo dizaster, da bomo stare in iztrošene avtomobile metali v smeti ali pa plačevali enormno drage servise, generalne in katalizatorje (300 jurjev za kat, my ass), pa lambda sonde (o katerih novinarji sploh ne vedo, kaj in zakaj so, dobili so pač samo nalogo, da prestrašijo povprečnega slovenceljna, ki mu avto še vedno pomeni podaljšani ego, ali pa ozdravitev kompleksa iz polpreteklih let.) Nihče niti z besedo ne omeni, da nekatere od teh krip ne bi smele prilesti niti do vrat tehničnega pregleda, kaj šele na drugi strani s tablicami ven... pa z abgasstesti ali brez .... Je rekel Lojzi in se takoj nato odpravil v salon po svoje novo vozilo... B) <_< Popravljeno Oktober 17, 2003. Popravil lojzi
Bojč Objavljeno Oktober 17, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2003 na žalost pa mislim, da tokrat Lojzi nima prav :cry: :cry: :cry: temveč se bodo cene(ne samo pleha) dvignile na evropsko raven :cry: :cry: :cry:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se