Gianni Objavljeno November 7, 2001 Opozori Objavljeno November 7, 2001 quote: Ti sporočim, ko bomo spet dobil dirkališče! Si sicer kje z Dolenjske? Ostali: Najem dirkališča je bil!!! cca 200DEM (/dan/motor), kar je čist totalno preveč, pa še nobene prve pomoči ni, pa gasilca. Ampak zdej so tistmu ki je to upravljal nekako to vzel (kakor sem jaz informiran), zdej se bom pa pozanimal kako je z najemo trenutno (oziroma kako bo spomladi). Ko kaj zvem, vas obvestim! Še vedno se strinjam, da dirkališče ni DOBRO, je pa boljš kot nič! Hm..dragi kolega , jst se pridružujem Previju: ASFALT MORA DA PRIMEEEEEE,POL PA NA KOLENO, če ti zadnje kolo začne drseti ker pač asfalt in guma nista dobro prijela, prehitri vstop v ovinek, slaba podlaga itd. si po domače rečeno, enostavno že za..jeb, Če pa ti stvarnik nebes in zemlje nakloni to, da ga rešiš in se polnih gat po choopersko odpelješ naprej, daj pol v nedeljo za mašo, No, da greš po kolenu skozi ovinek in še drsiš z zadnjim kolesom, a ja pa to še na mobi krogu....Ej, to si pa iz srca želim ogledat...no razen če res nisi McCoy & company "No revenge means no satisfaction" "Dober petelin ni nikoli debel!"
miki Objavljeno November 7, 2001 Avtor Opozori Objavljeno November 7, 2001 quote: quote: posluši ti Mccoy,če si se ti pelu po mobikrogu čez ciljno ravnino 200km/h,sem jest BIN Ladnova desna roka.S čim lahko na 150 metrih ravnine dosežeš to kar nakladaš in se pri tem še ustavš da zvoziš pravokotn ovink?To je probu šumaher pa si je zlamu taco pred leti in to v formuli!Ne vem kje ste vsi ti maherji,ki se tolk usajate s podvigi na takih al drgačnih zverjakih,da vas ne zasledim na kakšnih dirkah da bi pokazal svoje spretnosti,bi vsi sam zjal? Ti po moje je pa ta naš McCoj, na ranini mel burjo v hrbet(100km/h+) skoz pravokotn ovink je pa drsel, tko da mu itak ni blo treba tolk bremzat pred vstopom. Sicer pa tko al tko kot sam prav, kr skos večino ovinkov drsi! Jst sm BECIKL IN ŠE TA Z ENIM KOLESOM, V NEVOZNEM STANJU, S PREDRTO ZRAČNICO IN ZVITIM GEŠTELOM, če ta drsi z zadnjim kolesom, po možnosti seveda še po kolenu, skozi ovinek in to na MOBI KROGU. FOOOOLLLKKKK, KAKŠNO DRSENJE??????, ASFALT MORA DA PRIME fantje ne se tolk usajat okol drsenja skoz ovinke. Drseti se da tudi če nisi s kolenom na asfaltu. Lahko rečete kar hočete ampak drseti se da in stvar je zelo uporabna, ko jo naštudiraš. Gianni in kaj bi ti storil v situaciji ko ti asfalt ne drži več in motor zdrsne? a bi se pokakal? enostavno moraš probati drsenje. Nasvet: najdi kak spolzek asfalt in probaj (pa ne pretiravat) ali pa probaj v levem ovinku povozit belo črto, pa boš videl kako ti bo motor prestavlo za pol metra. Kaj pa je potem to druga kot drsenje?? sam osebno vem kar za nekaj lokacij na navadni cesti kjer je asfalt tolk zlizan, da se da drseti. In ko imaš stvar pod kontrolo je to pravi užitek. Aja pa še neki: pod pojmom drsenja tlele ne mešat zraun McCoya in njegovih POWER SLIDOV. Eno je drsenje, ki ga komaj opazi tisti za tabo, drugo je pa POWER SLIDE ki ga izvaja McCoy & Co. PS: fajn je če spednja guma med drsenjem drži smer in cesto
zviz Objavljeno November 7, 2001 Opozori Objavljeno November 7, 2001 To Miki! Sej ste že nekaj o teh stvareh prebral menda?! Jasno da se tle noben ne enači z McCoyem, ki drsi namerno in toliko kot si drset želi! Pri nas revčkih, ki še za Grobnik nimamo dnarja (tolk de boste vedl zakaj se ne vozm glih 5x na let po Grobniku) pa gre enostavno za to, da čutiš da zadnje kolo drsi (iz smeri vožnje - ampak ne ful, sam tolk da čutiš), pa se ne userješ in ga začneš popravljat, temveč mu pustiš da drsi in zadevo kontroliraš z dodajanjem/odvzemanjem gasa! Jasno, sprednje kolo je (vsaj pri men) še čist zalimano na cesto, ker za drsenje sprednga, pa že moraš met mal McCoyevske krvi! Sicer pa poznate low-sider (zdrs prednjega kolesa) in high-sider (zdrs zadnjega kolesa)?! Seveda gre pri -sider-jih za nekontroliran zdrs, ki se največkrat konča s padcem! Lep pozdrav! "Dober petelin ni nikoli debel!"
PILY Objavljeno November 7, 2001 Opozori Objavljeno November 7, 2001 MIKI BRAVO! SI EDEN REDKIH KI STVAR RAZUME! SEVEDA ZADEVA NI TAKO VROČA KOT NA DIRKAH, SE PA DA! PA ŠE NEKAJ: A STE OPAZILI ZADNJE ŠTIRI DIRKE, KAKO SE VOZI ROSSI? ZAČEL JE MAL OPONAŠATI Mcoy-a????!!!! mislim da to pol ni tolk slabo! ZVIZA PA TUD JST PODPIRAM KAR SE TIČE NJEGOVIH IZJAV! JE KR FEJST POBA!
miki Objavljeno November 7, 2001 Avtor Opozori Objavljeno November 7, 2001 mam pa kolega (fura 9-ko) in ti komot potegne špuro čez ovinek, sam če je asfalt ta prav zlizan (na našem koncu sta ena dva taka odseka) vse pa sem opazoval na lastne oči in ena špura se še dons verjetno vidi, tko da se da to narest.... jest že vem
miki Objavljeno November 7, 2001 Avtor Opozori Objavljeno November 7, 2001 quote: zviz,jaz bi na tvojem mestu raje manj odvzemal gas kot dodajal....imas vec sans,da se ti akcija izide,kot bi rad in ko boste znali drseti cez obe gumi IN ostati celi (polne gate ne stejejo ) se pa oglasite..... ------- Injection is nice but I´d rather be blown. sprednji konc pa more bit na mestu (pa je to motor al pa avto)
Pervy Objavljeno November 7, 2001 Opozori Objavljeno November 7, 2001 Mc SLIDI POZOR: zdaj pa govorimo o dveh stvareh, malem slidu v ovinku, ki je posledica zmanjsanega oprijema (happens all the time) in power slidu, ki je namenjen temu da si v ovinku hitrejsi kot z "normalno" voznjo. eeeejjjj to sta pa dve cisto drugi stvari!!!!! vsak ki se vozi po cesti je ze kdaj dozivel da mu je guma spustla (zdrsnila), zaradi nagiba, mastne ceste, crte,.... to je normalno in mores znat prav odreagirat da ne zajebes. drugo je pa power slide da kontrolirano "spodneses" zadnjo kolo in zvozis ovinek hitreje kot normalno. to pa delajo samo pri speedwayu (normalno), supermoto in NAJVECJI ASI v cestno-hitr. motociklizmu. TO PA MI NOBEDEN Z CESTAKOM (PUSTI SUPEMOTO) NE BO REKEL DA DELA NA JAVNI CESTI!!!!!! (AL PA MOBIKROGU)!!!! ce z ninjo 9 naredis v ovinku crto pomeni da sicer drsis ker se kolo v prazno suce, ampak si DOSTI pocasnejsi kot ce bi normalno peljal! to je show ne pa neka tehnika! verjamem da se tip dobro pelje ampak z tako voznjo si atraktiven in ne hiter!!! PS: 200 km/h na ciljni crti na mobikrogu??????? z serijsko mille R sem na grobniku cca 230 sel preko ciljne crte pa je tam DOOOSSSTTTIII vec ravnine, da ne govorimo o ovinku. z BMW R 1150 R sem na mobikrogu (pri bolj turisticni voznji) cez cilj peljal cca 120-130 km/h pa sem moral ABS kar obremenit pred ovinkom. SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!
PILY Objavljeno November 7, 2001 Opozori Objavljeno November 7, 2001 JSTVAM POVEM TAKO!!! LASTNE IZKUŠNJE 200 km/H JE RES MAL VELIK REČENO! 80 KM/H ČEZ ZADJI OVINEK IN NATO ČEZ CILJNO 170-180km/h (GSX-R 600) 75 KM/H ČEZ ZADJI OVINEK IN NATO ČEZ CILJNO 185-195km/h (GSX-R 1000) LASTNE IZKUŠNJE! "BERI REVIJO MOTORIST 11/2001 MOGOČE BO V NJEJ OBJAVA IZ MOBIKROGA LEP POZDRAV
zviz Objavljeno November 7, 2001 Opozori Objavljeno November 7, 2001 Fantje tole sem dobil na AvtoManiji: " Forum - tema Tema: časi na Mobi krogu Avtor: MPI Čas vnosa: 7.11.2001 7:56:44 Taki so bili najboljši rezultati posameznega kroga treningov za zadnjo dirko. Peljhan (VW golf) 1:06,490 Veljak (Honda integra) 1:09,097 Bužga (Ford escort) 1:10,097 Šuster (BMW) 1:09,383 Polanc (Škoda favorit) 1:14,161 Seljak (Yugo) 1:14,645 Očko (seicento) 1:16,259 Bužga (Astra SNP) 1:08,592" Zdej se pa mal spomnte, da so avtomobili čez ovinke precej hitrejši kot motorji, za primerjavo pa vam povem, da je Robi Z R1 (nič navito, razen Akrapovič izpuha) vozil okrog 1:09,???-1:10,???, Balinček pa s kawasakijem (SBK predelava) okoli 1:06,???-1:07,???! OK ostali "revčki" pa od 1:10 naprej! Se potem po ciljni ravnini res peljemo samo 140? Mal računajte ljudje! "Dober petelin ni nikoli debel!"
Ice Objavljeno November 7, 2001 Opozori Objavljeno November 7, 2001 @ zviz in ostali: enostavno....katera je max.hitrost s katero lahko pripeljes na ciljno ravnino na mobi-krogu? ravnina je dolga koliko? na kaksno hitrost je treba zbremzati motor,da lahko prvi ovinek prepeljes cel? sedaj pa.......jovo na novo,ring je odprt. ------- Injection is nice but I´d rather be blown.
Ice Objavljeno November 7, 2001 Opozori Objavljeno November 7, 2001 quote: za power slide mate prešvoh motorje (moje mnenje) not really.... ------- Injection is nice but I´d rather be blown.
zviz Objavljeno November 7, 2001 Opozori Objavljeno November 7, 2001 ...mmmm... Še vedno mi ni jasno zakaj se sploh tolk menmo o McCoy-u (po Gianni-jevo McCoju)? Mislim da ne vem (in mislim da se ne motim), če je kdo hotu sebe primerjat z njim???! Jst zihr ne! In tud z nobenim dirkačem, niti malo hitrejšim norcem! Itak smo ljubiteljski amaterji (govorim zase), ki pač uživajo na pisti! (in pizdi...) Pa itak brezveze de se kej repenčmo en na druzga! Keep on talking! "Dober petelin ni nikoli debel!"
Gianni Objavljeno November 7, 2001 Opozori Objavljeno November 7, 2001 quote: ...mmmm... Še vedno mi ni jasno zakaj se sploh tolk menmo o McCoy-u (po Gianni-jevo McCoju)? Mislim da ne vem (in mislim da se ne motim), če je kdo hotu sebe primerjat z njim???! Jst zihr ne! In tud z nobenim dirkačem, niti malo hitrejšim norcem! Itak smo ljubiteljski amaterji (govorim zase), ki pač uživajo na pisti! (in pizdi...) Pa itak brezveze de se kej repenčmo en na druzga! Keep on talking! No čist tko, če je McCoy in če zadevo malce preoblikuješ v naš prelepi jezik in naše za..jeb sklone je lhk tut McCoj,McCo-ju,McCoj-em..itd..No to se da, itak pa vsi vemo zakaj se gre. ..No naši "slajderj", čist mim grede, najboljše je da se spomladi dobimo na Mobi krogu, zdej lahko pišemo, kar čemo in vsi smo lahko najboljši dirkači in tralala... Jst nisem reku, da se drseti ne da, večkrat me je že v levem, ali desnem ovinku zamakl iz željene smeri: kot smo rekli prednje kolo se drži zadnje odnese iz začetega radija. Govorimo o zdrsu ki ni pod kontrolo. Ali pa da motor v ovinku divje pospešuješ in tako odneseš zadnji del, narediš seveda atrakcijo! Kontrolirano drsenje skozi cel ovinek in s tem hitrejša vožnja skozi ovinek: tudi to se da, Ampak to delajo največji svetovni asi dirkanja, s katerimi se nima smisla primerjat. Jst pač dvomim, da vsi vi "slajderji"-na MOBI KROGU SEVEDA in na NAVADNI CESTI! zadevo tolk obvladate in ste seveda tako hitrejši od vseh nas, ki bi odpeljali brez drsenja. Pustimo se presenetiti! Spomladi lahko vse probamo in naju s Pervijem lahko kej naučite ali pa midva vas! A ja pa še to...200km/h skozi cilj in to na Mobi krogu?..no comment! "No revenge means no satisfaction" "Dober petelin ni nikoli debel!" Uredil - Gianni on 07/11/2001 22:54:21
Pervy Objavljeno November 10, 2001 Opozori Objavljeno November 10, 2001 quote: Mislim da smo se res preveč razrepenčli okol tega,zato ne bi rad da se spomlad zapodimo vsi na mobikrog in se porazbijemo,ker tam to vsekakor ni zdravo,verjemte!O tipih o katerih je govoril Zviz,ki da postavljajo te cajte,predvsem Robi-ja,mislim da vem katerga misliš,lohk rečem,da sigurno to tudi doseže,sam tipu se baš j..e za motor in iz njega potegne vse čreve.Mi pa,vsaj večina,ki nimamo tolk dnarja,da bi ga stran metal si ne bomo prvošl,da se raskantamo zato da bi ne vem komu pokazal,da se lohk peleš 180km/h,čez ciljno ravnino.Kdor hoče pokazat kar zna,naj gre na Motohappening,ki ga dvakrat na leto organizirajo na Grobniku,kar so dirke za amaterje in se lahko prjav vsak ki se čuti sposobnega.Vpraš Robi-ja,ki mislim da je Že enkrat zmagal,zato vem da se zna pelat.Res pa si dec lohk vsak let kupi novo R1 in ko jo da od sebe je v k...u! saj to ni misljeno kot neko repencenje, jaz sigurno ne bom sel spomladi dokazovat ce je 200 na cilju mozno al ne ker z mojim motorjem NI. ampak ce tolko govorimo o varni voznji pa lahko o neumnostih tudi!!! SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!
PILY Objavljeno November 13, 2001 Opozori Objavljeno November 13, 2001 PERVY nekaj mi povej ....kakšen motor pa imaš da misliš da se neboš mogel peljati čez cijno ravnino 180 km/h?
Pervy Objavljeno November 13, 2001 Opozori Objavljeno November 13, 2001 quote: s takimi hudimi mašinami se pa to res neda 180 ze gre, ampak samo ce ne rabim pol prvega ovinka zvozit (front willy) SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!
VETER Objavljeno November 14, 2001 Opozori Objavljeno November 14, 2001 quote: ni primerno. asfalt se izmenjava z deli betonske piste. nekateri ovinki so skoraj pravokotni. vglavnem ni dobra podlaga. najboljse pa je da ni nobenih izletnih con in ce se zabremzas al pa pades si takoj v bunkerju, drevesu ali kaki ograji. vglavnem za kako resno voznjo je samomor. no vse zgoraj napisano je bilo aprila, ce so zdaj kaj popravili ne vem. SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!! Sem bil gor pred tremi tedni in se POVSEM strinajm z PERVIJEM !!!
hard Objavljeno November 26, 2001 Opozori Objavljeno November 26, 2001 Izletnih con res ni a ostalo.(glede asvalta) Ja kaj se bo vam pisto prlagajalo al se boste vi njej.
suzuki Objavljeno November 26, 2001 Opozori Objavljeno November 26, 2001 Hja, po moje moja proga nuditi vsaj osnovno zabavo, oz da je lustno voziti po njej. Da se seveda peljat (skoraj) kjerkoli, ampak ce ni zabave se ni lustno vozit - torej zakaj bi se?!?!?!. Zato je oblika proge in podlaga (asfalt) zelo pomembna. Komur je pa vseeno, gre pa lahko na speedway progo v Sisko in se ji "prilagodi". Hocem reci, da "cisto do konca zares" potrebujemo eno resno stezo (urejeno za motorje, avte, tekmovalce in gledalce), ne pa neko na pol poflikano letalisce usred sume... LP suzuki SharpNinja in freya 2
Ice Objavljeno November 26, 2001 Opozori Objavljeno November 26, 2001 quote: Ja kaj se bo vam pisto prlagajalo al se boste vi njej. predvsem se bos prilagajal zidu,telegrafercam in podobnim _oznakam_ ....have fun. ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
Ghost_R1 Objavljeno Januar 11, 2002 Opozori Objavljeno Januar 11, 2002 ni za dirkat je za peljat razen če delaš samomor Grobnik, 1:39.317
YZFgeorge Objavljeno Januar 11, 2002 Opozori Objavljeno Januar 11, 2002 quote: pod pojmom drsenja tlele ne mešat zraun McCoya in njegovih POWER SLIDOV. Eno je drsenje, ki ga komaj opazi tisti za taboMalo prej si še govoril nekaj druga..... quote: ali pa probaj v levem ovinku povozit belo črto, pa boš videl kako ti bo motor prestavlo za pol metra.......namreč o pol metra. Pri tem naj te popravim, da motor lahko prestavi samo za širino črte. quote:mam pa kolega (fura 9-ko) in ti komot potegne špuro čez ovinek.......vse pa sem opazoval na lastne oči in ena špura se še dons verjetno vidi, tko da se da to narest.... In vi se še kr naprej kregate, pri vsem skupaj pa je pretiravanje več kot očitno!!! Accelerate 'till you see God, then brake.
hard Objavljeno Januar 15, 2002 Opozori Objavljeno Januar 15, 2002 Me zanima, koliko od vas je že tekmovalo v kakšnem moto športu,pa kolk pokalu že mate k ste vsi tako hudičevo pametni. Jaz tekmujem že nekaj časa in vem kako kaj zgleda
Ice Objavljeno Januar 15, 2002 Opozori Objavljeno Januar 15, 2002 quote: Jaz tekmujem že nekaj časa in vem kako kaj zgleda lepo od tebe.kje kako kdaj......izkusnje; kaj skoparis,povej. ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
Ghost_R1 Objavljeno Januar 15, 2002 Opozori Objavljeno Januar 15, 2002 quote: Me zanima, koliko od vas je že tekmovalo v kakšnem moto športu,pa kolk pokalu že mate k ste vsi tako hudičevo pametni. Jaz tekmujem že nekaj časa in vem kako kaj zgleda Kje pa ti tekmuješ, na mobikrogu????? ja pa kaj še kolk vem še tam ni bilo dobene uradne moto dirke za DP... No morda se motim samo pista definitivno za CH dirke ni primerna. Bi blo treba špohle nabavit! Grobnik, 1:39.317
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se