TOMAŽ Objavljeno November 3, 2003 Opozori Objavljeno November 3, 2003 en teden nazaj sem v Gradcu videl RO 80 (očitno še v redni uporabi, saj je ravno tankal. Sicer pa kupim Citroen GS birotor - resno.
Max Objavljeno November 4, 2003 Opozori Objavljeno November 4, 2003 ...Sicer pa kupim Citroen GS birotor - resno. In koliko si pripravljen odsteti zanj :hmm:
Leteči Objavljeno November 4, 2003 Opozori Objavljeno November 4, 2003 Wanklov motor je čisto v redu zadeva, jasno da ima slabosti ki jih klasični bencinski motorji nimajo. Ampak če bi se delalo na razvoju wankla toliko kot na klasičnih 4T bencinskih motorjih bi danes govorili o Ottovem motorju kot neki eksotiki, isto velja o 2T motorjih ki so problematični zaradi okoljevarstvenih zahtev in se počasi ukinjajo pa čeprav bi se dalo najti rešitve glede mazanja kot je to že pokazala Honda pri enemu od svojih skuterejev. Jebat ga razvoj je šel v drugo smer, pač Wankel se je pojavil prepozno. Kdor prvi pride prej melje. LP Leteči
danci1973 Objavljeno November 6, 2003 Opozori Objavljeno November 6, 2003 ne me narobe razumet, sistem delovanja mašine je izjemen in ne bi se branil kakega primerka, predvsem me zanima zvok in način pospeševanja, ampak na žalost ne bo šlo, ker te zadeve stojijo na ogled po raznih muzejih in stvari, ki se ne premikajo, me ne zanimajo Žalostno, da Mazda svoje nove modele pošilja naravnost v muzeje... Muzejski eksponat: D.
D.J. Objavljeno November 6, 2003 Opozori Objavljeno November 6, 2003 izjeme ne potrjujejo pravila verjetno pa super avto, tale mazdič sej drugač pa več al manj vemo za obstoj wankl mazde...a pa je to revolucija v industriji, kot npr prehod iz fergazarja na vbrizg, večventilska tehnika? verjetn ne, ane
spidy Objavljeno November 6, 2003 Opozori Objavljeno November 6, 2003 (popravljeno) Jest sem se pa tolk zapalu za tole mazdo, da sem bil že pri uvozniku se dogovarjal in nekaj cenkal, tko da se zna zgodit da bo v letu 2004 na SLO cestah en wankl ziher. Sicer nisem se še cisto 100% odloču, bo pa odločitev padla do decembra. Popravljeno November 6, 2003. Popravil SymRu
ceco Objavljeno November 6, 2003 Opozori Objavljeno November 6, 2003 Če je že podnaslov prednosti/slabosti, se moramo vprašati za koga. Za uporabnika, inženirja, dizajnerja, okoljevarstvenika ... Drugačnost in prezgodnje kikirikanje je s prizorišča odnesla tovarno NSU, Mazda kot naslednik je tu bolj pametna, pa je kljub temu dobiila polena s prepovedjo dirkalnikov na kolute. Wanklov motor je predvsem tehnična poslastica drugačnosti, ki pa jo uporabnik plača. S porabo goriva in olja, slabšim zaviralnim efektom agregata, njegovo krajšo življensko dobo..., agregat je pa na meji dovoljenosti packanja okolja (zanj veljajo omejitve klasičnih bencinskih motorjev, dizli so še vedno lahko precej večji packi). Za imeti tako vozilo se morata sešteti zahteva po drugačnosti in všečnost modela, v katerega je ta agregat vgrajen. Uporabnost je v vsakem primeru postranskega pomena. Pa srečno in uživaško spidy, če se boš zapletel v romanco z RX8.
Diablo Objavljeno April 18, 2009 Opozori Objavljeno April 18, 2009 Ok prve verzije so res bile slabe saj je bilo vse skupaj v razvoju. Ampak zakaj za vraga so potem zmagali na LeMans 24h 1991? Na žalost so jim po tem prepovedali sodelovat z rotacijskimi motorji samo, da so upočasnili razvoj. http://www.youtube.com/watch?v=VnMauoMcNes...feature=related In potem imamo še rotacijski motor Norton rotary NRV 588 Nato pride serijska RX7 biturbo, ki je tako ali tako legenda. In sedaj še RX8 za katero bodo spet rekli 1.3l motor z 231KM kateri ogromno pije! No in koliko popije kak Z350? In bognedaj PIJE OLJE bodo rekli ) vsak avto pije olje le, da pri Wnklovem motorju to ni napaka temveč je del delovanja motorja saj se na tak način zagotovi tesnenje in mazanje kompletne komore. Drži res je, da so pri RX8 menjali motorje pri 50000km in zakaj? Zato, ker eni ne gledajo navodil kjer lepo piše, da treba kontrolirat nivo olja in prav za take so namestili merilnik pritiska olja in lučko za nivo olja.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se