Skoči na vsebino

Wanklov motor


Priporočene objave

Objavljeno

en teden nazaj sem v Gradcu videl RO 80 (očitno še v redni uporabi, saj je ravno tankal.

Sicer pa kupim Citroen GS birotor - resno.

Objavljeno
...Sicer pa kupim Citroen GS birotor - resno.

In koliko si pripravljen odsteti zanj :hmm:

Objavljeno

Wanklov motor je čisto v redu zadeva, jasno da ima slabosti ki jih klasični bencinski motorji nimajo.

Ampak če bi se delalo na razvoju wankla toliko kot na klasičnih 4T bencinskih motorjih bi danes govorili o Ottovem motorju kot neki eksotiki, isto velja o 2T motorjih ki so problematični zaradi okoljevarstvenih zahtev in se počasi ukinjajo pa čeprav bi se dalo najti rešitve glede mazanja kot je to že pokazala Honda pri enemu od svojih skuterejev.

Jebat ga razvoj je šel v drugo smer, pač Wankel se je pojavil prepozno. Kdor prvi pride prej melje.

LP

Leteči

Objavljeno
ne me narobe razumet, sistem delovanja mašine je izjemen in ne bi se branil kakega primerka, predvsem me zanima zvok in način pospeševanja, ampak na žalost ne bo šlo, ker te zadeve stojijo na ogled po raznih muzejih in stvari, ki se ne premikajo, me ne zanimajo

Žalostno, da Mazda svoje nove modele pošilja naravnost v muzeje...

Muzejski eksponat:

rx-8-1.jpg

D.

Objavljeno

izjeme ne potrjujejo pravila

verjetno pa super avto, tale mazdič

sej drugač pa več al manj vemo za obstoj wankl mazde...a pa je to revolucija v industriji, kot npr prehod iz fergazarja na vbrizg, večventilska tehnika? verjetn ne, ane

Objavljeno (popravljeno)

Jest sem se pa tolk zapalu za tole mazdo, da sem bil že pri uvozniku se dogovarjal in nekaj cenkal, tko da se zna zgodit da bo v letu 2004 na SLO cestah en wankl ziher.

Sicer nisem se še cisto 100% odloču, bo pa odločitev padla do decembra.

Popravljeno . Popravil SymRu
Objavljeno

Če je že podnaslov prednosti/slabosti, se moramo vprašati za koga. Za uporabnika, inženirja, dizajnerja, okoljevarstvenika ...

Drugačnost in prezgodnje kikirikanje je s prizorišča odnesla tovarno NSU, Mazda kot naslednik je tu bolj pametna, pa je kljub temu dobiila polena s prepovedjo dirkalnikov na kolute. Wanklov motor je predvsem tehnična poslastica drugačnosti, ki pa jo uporabnik plača. S porabo goriva in olja, slabšim zaviralnim efektom agregata, njegovo krajšo življensko dobo..., agregat je pa na meji dovoljenosti packanja okolja (zanj veljajo omejitve klasičnih bencinskih motorjev, dizli so še vedno lahko precej večji packi).

Za imeti tako vozilo se morata sešteti zahteva po drugačnosti in všečnost modela, v katerega je ta agregat vgrajen. Uporabnost je v vsakem primeru postranskega pomena.

Pa srečno in uživaško spidy, če se boš zapletel v romanco z RX8.

  • 5 let pozneje...
Objavljeno

Ok prve verzije so res bile slabe saj je bilo vse skupaj v razvoju. Ampak zakaj za vraga so potem zmagali na LeMans 24h 1991? Na žalost so jim po tem prepovedali sodelovat z rotacijskimi motorji samo, da so upočasnili razvoj.

http://www.youtube.com/watch?v=VnMauoMcNes...feature=related

In potem imamo še rotacijski motor Norton rotary NRV 588

Nato pride serijska RX7 biturbo, ki je tako ali tako legenda.

In sedaj še RX8 za katero bodo spet rekli 1.3l motor z 231KM kateri ogromno pije! No in koliko popije kak Z350? In bognedaj PIJE OLJE bodo rekli :)) vsak avto pije olje le, da pri Wnklovem motorju to ni napaka temveč je del delovanja motorja saj se na tak način zagotovi tesnenje in mazanje kompletne komore. Drži res je, da so pri RX8 menjali motorje pri 50000km in zakaj? Zato, ker eni ne gledajo navodil kjer lepo piše, da treba kontrolirat nivo olja in prav za take so namestili merilnik pritiska olja in lučko za nivo olja.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!