Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Zanima me kaj je razlika v cilindru med Rotax 122 in Rotax 123 motorjem (Aprilia RS125)

Hvala!

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Nop, nč ne vem o tem. :oops:

Objavljeno

sanja se mi ne...

LP

Objavljeno

Mene je to zanimalo preden sem šel predelovati mašino.

Na hitro je razlika samo v dveh luknjah (od štirih) s katerima se cilinder pritrdi na blok. Ko sem dobil Polini 154cc kit sem opazil, da je razlika tudi v enem boost kanalu, ki ga nova mašina ima stara pa ne. Uglavnem Polini kit je možno montirati in deluje (treba je zvrtati novi dve luknji in minimalno zbrusiti spodnji del bata ker drugače tolče ob blok motorja). Glede na razlike bi vam za RS predlagal raje orginal race cilinder+bat. Jaz sem to dajal na Clasica 125 + Rave ventil + vplinjač in se mi je splačalo ker nisem hotel dobiti iz mašine max HP ampak toliko povečanja, da je možno brez problema prehitevati.

BTW. Polini kit = 74.000 SIT, Aprilia racing (samo cilinder) = 130.000 SIT. Rave ventil + krmilna elektronika = 80.000 SIT

LP, FalcoR

Objavljeno

Kakšna pa je razlika u pospeških pa končni

Objavljeno

Falcor, kje pa si ti to kupil? Zakaj pa je za rs dražji? Pa se pozna to kaj potem pri končni s tem kitom in pri pospeških?

Objavljeno

Kit od Polinija lahko kupiš v LindeMPA v LJ. Obstaja samo kit za staro mašino in ga je treba malo predelati da paše na nove mašine (BTW spodnji del mašine je pri RS in Classicu enak (razlika je samo v prestavnem razmerju 5 in 6 prestave)). Na moči se pozna precej (po občutku v riti približno 40% več moči) pri clasicu (prej 18PS). Točne podatke bom poslal sem ko bo naštelan frgazer na roli.

LP

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

FalcoR kako je zdaj s tvojo mašinco, kako se je obneslo?

  • 3 let pozneje...
Objavljeno

Ja jz bom dobu zj kit 175ccm :OK: Vse izprawno za GP!Vse skup bo koštal 450€ :worship:

Objavljeno

Ven0m a si ti že poštekov, da so tukej nazadnje pisal leta 2003 zdj je pa leto 2007, a si mogoč mau za cajtm ??! :blink:

Objavljeno

Ven0m a si ti že poštekov, da so tukej nazadnje pisal leta 2003 zdj je pa leto 2007, a si mogoč mau za cajtm ??! :blink:

:lol1:

Objavljeno

Ven0m a si ti že poštekov, da so tukej nazadnje pisal leta 2003 zdj je pa leto 2007, a si mogoč mau za cajtm ??! :blink:

Ubistvu sm ja :D

Objavljeno

sej je samo točn 4 leta minil :P :P :P

Objavljeno

Ven0m a si ti že poštekov, da so tukej nazadnje pisal leta 2003 zdj je pa leto 2007, a si mogoč mau za cajtm ??! :blink:

bolš da se v 4 leta staro temo poserje k pa da bi šou novo odpirat :grim

Objavljeno (popravljeno)

Mene je to zanimalo preden sem šel predelovati mašino.

Na hitro je razlika samo v dveh luknjah (od štirih) s katerima se cilinder pritrdi na blok. Ko sem dobil Polini 154cc kit sem opazil, da je razlika tudi v enem boost kanalu, ki ga nova mašina ima stara pa ne. Uglavnem Polini kit je možno montirati in deluje (treba je zvrtati novi dve luknji in minimalno zbrusiti spodnji del bata ker drugače tolče ob blok motorja). Glede na razlike bi vam za RS predlagal raje orginal race cilinder+bat. Jaz sem to dajal na Clasica 125 + Rave ventil + vplinjač in se mi je splačalo ker nisem hotel dobiti iz mašine max HP ampak toliko povečanja, da je možno brez problema prehitevati.

BTW. Polini kit = 74.000 SIT, Aprilia racing (samo cilinder) = 130.000 SIT. Rave ventil + krmilna elektronika = 80.000 SIT

LP, FalcoR

Da te malo popravim: Rave ventil stane 48.000 SIT z krmilno enoto (preveril pri APRILIA MB) Torej cene z leti padajo.

Popravljeno . Popravil ROBČEK
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!