FalcoR Objavljeno Maj 16, 2001 Opozori Objavljeno Maj 16, 2001 Zanima me kaj je razlika v cilindru med Rotax 122 in Rotax 123 motorjem (Aprilia RS125) Hvala!
melandri Objavljeno November 19, 2002 Opozori Objavljeno November 19, 2002 Tudi mene to zanima, ve mogoče kdo kaj o tem?
manjak Objavljeno November 19, 2002 Opozori Objavljeno November 19, 2002 Nop, nč ne vem o tem. :oops:
melandri Objavljeno November 19, 2002 Opozori Objavljeno November 19, 2002 Heh, saj vprašal sem , če kdo kaj ve! :D
AREA Objavljeno November 19, 2002 Opozori Objavljeno November 19, 2002 http://www.geiwiz.de/katalog/katalog/katal...s=8&language=en
FalcoR Objavljeno November 20, 2002 Avtor Opozori Objavljeno November 20, 2002 Mene je to zanimalo preden sem šel predelovati mašino. Na hitro je razlika samo v dveh luknjah (od štirih) s katerima se cilinder pritrdi na blok. Ko sem dobil Polini 154cc kit sem opazil, da je razlika tudi v enem boost kanalu, ki ga nova mašina ima stara pa ne. Uglavnem Polini kit je možno montirati in deluje (treba je zvrtati novi dve luknji in minimalno zbrusiti spodnji del bata ker drugače tolče ob blok motorja). Glede na razlike bi vam za RS predlagal raje orginal race cilinder+bat. Jaz sem to dajal na Clasica 125 + Rave ventil + vplinjač in se mi je splačalo ker nisem hotel dobiti iz mašine max HP ampak toliko povečanja, da je možno brez problema prehitevati. BTW. Polini kit = 74.000 SIT, Aprilia racing (samo cilinder) = 130.000 SIT. Rave ventil + krmilna elektronika = 80.000 SIT LP, FalcoR
manjak Objavljeno November 20, 2002 Opozori Objavljeno November 20, 2002 Kakšna pa je razlika u pospeških pa končni
melandri Objavljeno November 20, 2002 Opozori Objavljeno November 20, 2002 Falcor, kje pa si ti to kupil? Zakaj pa je za rs dražji? Pa se pozna to kaj potem pri končni s tem kitom in pri pospeških?
FalcoR Objavljeno November 24, 2002 Avtor Opozori Objavljeno November 24, 2002 Kit od Polinija lahko kupiš v LindeMPA v LJ. Obstaja samo kit za staro mašino in ga je treba malo predelati da paše na nove mašine (BTW spodnji del mašine je pri RS in Classicu enak (razlika je samo v prestavnem razmerju 5 in 6 prestave)). Na moči se pozna precej (po občutku v riti približno 40% več moči) pri clasicu (prej 18PS). Točne podatke bom poslal sem ko bo naštelan frgazer na roli. LP
melandri Objavljeno Januar 20, 2003 Opozori Objavljeno Januar 20, 2003 FalcoR kako je zdaj s tvojo mašinco, kako se je obneslo?
Ven0m Objavljeno Januar 20, 2007 Opozori Objavljeno Januar 20, 2007 Ja jz bom dobu zj kit 175ccm :OK: Vse izprawno za GP!Vse skup bo koštal 450€ :worship:
play Objavljeno Januar 20, 2007 Opozori Objavljeno Januar 20, 2007 Ven0m a si ti že poštekov, da so tukej nazadnje pisal leta 2003 zdj je pa leto 2007, a si mogoč mau za cajtm ??! :blink:
GHOST RIDER Objavljeno Januar 20, 2007 Opozori Objavljeno Januar 20, 2007 Ven0m a si ti že poštekov, da so tukej nazadnje pisal leta 2003 zdj je pa leto 2007, a si mogoč mau za cajtm ??! :blink: :lol1:
Ven0m Objavljeno Januar 20, 2007 Opozori Objavljeno Januar 20, 2007 Ven0m a si ti že poštekov, da so tukej nazadnje pisal leta 2003 zdj je pa leto 2007, a si mogoč mau za cajtm ??! :blink: Ubistvu sm ja :D
sava Objavljeno Januar 20, 2007 Opozori Objavljeno Januar 20, 2007 sej je samo točn 4 leta minil :P :P :P
_ales_ Objavljeno Januar 22, 2007 Opozori Objavljeno Januar 22, 2007 Ven0m a si ti že poštekov, da so tukej nazadnje pisal leta 2003 zdj je pa leto 2007, a si mogoč mau za cajtm ??! :blink: bolš da se v 4 leta staro temo poserje k pa da bi šou novo odpirat :grim
ROBČEK Objavljeno Januar 22, 2007 Opozori Objavljeno Januar 22, 2007 (popravljeno) Mene je to zanimalo preden sem šel predelovati mašino. Na hitro je razlika samo v dveh luknjah (od štirih) s katerima se cilinder pritrdi na blok. Ko sem dobil Polini 154cc kit sem opazil, da je razlika tudi v enem boost kanalu, ki ga nova mašina ima stara pa ne. Uglavnem Polini kit je možno montirati in deluje (treba je zvrtati novi dve luknji in minimalno zbrusiti spodnji del bata ker drugače tolče ob blok motorja). Glede na razlike bi vam za RS predlagal raje orginal race cilinder+bat. Jaz sem to dajal na Clasica 125 + Rave ventil + vplinjač in se mi je splačalo ker nisem hotel dobiti iz mašine max HP ampak toliko povečanja, da je možno brez problema prehitevati. BTW. Polini kit = 74.000 SIT, Aprilia racing (samo cilinder) = 130.000 SIT. Rave ventil + krmilna elektronika = 80.000 SIT LP, FalcoR Da te malo popravim: Rave ventil stane 48.000 SIT z krmilno enoto (preveril pri APRILIA MB) Torej cene z leti padajo. Popravljeno Januar 22, 2007. Popravil ROBČEK
Priporočene objave