Morpheus Objavljeno Oktober 23, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2003 M... jim pa to več ni za verjet ,država nas bo ubila. :angry: kolikor sem gledal bojo z 1.12. začeli meriti, emisijo izpušnih plinov, in če je katalizator fuč pač novga kar pa ni glih poceni Sam ne vem pa kakšni ukrepi bodo veljali za avte ki so starejši in nimajo katalizatorja. pa še tehnični se podražijo nekje na 9000sit
SiR Objavljeno Oktober 23, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2003 M... jim pa to več ni za verjet ,država nas bo ubila. :angry: kolikor sem gledal bojo z 1.12. začeli meriti, emisijo izpušnih plinov, in če je katalizator fuč pač novga kar pa ni glih poceni Sam ne vem pa kakšni ukrepi bodo veljali za avte ki so starejši in nimajo katalizatorja. pa še tehnični se podražijo nekje na 9000sit Za stare avtomobile se mi zdi (nisem pa zihr) praviloma veljajo predpisi, kot so veljali v času izdelave avtomobila. Torej, če takrat ni blo nujno varnostnih pasov in volana, tega tudi danes ne rabi imet. Pa še glede crknenga katalizatorja - ja pizdulinu, kaj si pa mislil, kat. crkne, pa ga ne rabiš menjat, ker ni "nujno potreben za vožnjo" (se da čez ovinke ganjat tud brez njega)? jao... :lol1:
barkafe Objavljeno Oktober 24, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2003 za stare avtomobile (brez katalizat.) to ne velja - voziš jih lahko dokler ne crkne
MaraudeR Objavljeno Oktober 24, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2003 (popravljeno) in če je katalizator fuč pač novga kar pa ni glih poceni če je nekaj fuč pač zamenjaš, pa če gre za katalizator, svečko, žarnico,... v bistvu bo to s katalizatorjem še najmanj, ko bodo enkrat prišli na evropski način kontrole vozil bo potrebno menjati vse naknadno vgrajene športne feltne, avspufe, volane,... ki niso vpisani v homologacijki kartonček...sicer je vse to že predpisano, ampak se še ne izvaja na TP Popravljeno Oktober 24, 2003. Popravil MaraudeR
zlati Objavljeno Oktober 24, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2003 ta teden sem registriral avto R CLIO 1.2 l95 na tehničnem pregledu so opravili poskusno merjenje plinov in ugotovili da nekaj ne štima po pregledu podvozja in ostalega vozila so dejali da je katalizator zanič .Peglednik mi je dejal da stem vozilom 1.decembra nebi opravil tehnični pregled lep pozdrav
SiR Objavljeno Oktober 24, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2003 ta teden sem registriral avto R CLIO 1.2 l95 na tehničnem pregledu so opravili poskusno merjenje plinov in ugotovili da nekaj ne štima po pregledu podvozja in ostalega vozila so dejali da je katalizator zanič .Peglednik mi je dejal da stem vozilom 1.decembra nebi opravil tehnični pregled lep pozdrav JA, saj tud če maš kako bremzo crkneno al pa gumo prazno al pa je sploh nimaš, al pa luč, te na tehničnen obrnejo, a ne? NE vem, zakaj te zarad katalizatorja ne bi ... :lol1:
Thundercat Objavljeno Oktober 24, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2003 a bo stvar kdaj obvezna tudi za motorje....?? :hmm:
MaraudeR Objavljeno Oktober 24, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2003 (popravljeno) a bo stvar kdaj obvezna tudi za motorje....?? :hmm: bo takrat, ko bo obvezna vgradnja katalizatorjev v nove motorje...do tedaj pa merijo samo glasnost Popravljeno Oktober 24, 2003. Popravil MaraudeR
Zok Objavljeno Oktober 24, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2003 a ni katalizator v motorjih ze zdej obvezen?? sam ne vem v cem je fora da majo skuterji katalizator, ko pa se z oljem zapaca ze prvi teden totalno?!?
Vale Objavljeno Oktober 24, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2003 V Kopru so že začeli merit in sem gledala zadnjič prispevek na TV ... na tehnični pregled so čakali do 5 ur in so bili zelo sitni ...
MaraudeR Objavljeno Oktober 24, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2003 (popravljeno) a ni katalizator v motorjih ze zdej obvezen?? po vsej verjetnosti ni, ker še ga nimajo vsi novi motorji...se pa zadeve (glede emisij) zaostrujejo in verjetno bo kmalu obvezen za vse motorje... ...načeloma pa je v EU tako, da če imaš že sedaj v motorju vgrajen katalizator si v celoti oz. delno oproščen plačilo takse za onesnaževanje okolja... Popravljeno Oktober 24, 2003. Popravil MaraudeR
Brrrm Objavljeno Oktober 24, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2003 Ta teden so imeli poskusno merjenje izpuhov, da se še praktično pripravijo na 1. december 2003. Katalizator je na avtomobilu (motorciklu) potrošna roba, kot gumice na brisalcih. Gumice crknejo tako v času pol do enega leta, katalizator pa naj bi doživel 150000 km. Če je vse v redu in če ima avto prijazno porazdelitev kilometrov, to je dolge vožnje. Sicer pa experti pravijo, da gredo katalizatorji rakom žvižgati tam nekje okoli 100000 km. In če stane novi katalizator 200000 tolarjev, je pač vsakemu prevoženemu kilometru potrebno prišteti še 2 tolarja dodatnih, katalizatorskih stroškov. Komu ne bodo merili plinov pa je lepo zapisano v eni podobni registracijski temi, mislim, da v splošno, vendar ne grem sedaj tega iskati.
Vale Objavljeno Oktober 24, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2003 Če kupiš "neorginal" katalizator, ki ti glih tako paše v avto te stane od 30-50 čukov
Brrrm Objavljeno Oktober 24, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2003 Ne vem, ta tematika me še eno leto ne bo zanimala, ker ima meganček 100000 km prevoženih in na srečo registracijo konec novembra tako, da se za eno leto še rešim. Drugo leto bo pa že vse znano, kje se da kaj poceni dobiti in da dela. :D
hotschko Objavljeno Oktober 24, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2003 jaz bom pa kar dizla ubodu ... katalizator nima spljoh ... :) :P
Codeine Objavljeno Oktober 24, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2003 na evropski način kontrole vozil bo potrebno menjati vse naknadno vgrajene športne feltne, avspufe, volane,... ki niso vpisani v homologacijki kartonček...sicer je vse to že predpisano, ampak se še ne izvaja na TP Pa še kako se izvaja... Če nimaš vpisano v "homoton" vsega, kar si zamenjal na avtu TP ne narediš pa konec. Slednje preglejujejo celo pri policijski kontroli. Sicer pa vpis v homologacijo ne predstavlja nobenega problema, če imajo vgrajeni deli vso potrebno dokumentacijo. Če pa je nekdo tako len, da se mu ne ljubi vpisat vsega na LPP v homoton je pa sam kriv za posledice. Sploh pa je veliko bolje, da se zadeva vpiše v homoton v primeru nesreče, da te zavarovalnica ne "udavi", ker si imel kao neoriginalne dele vgrajene na avtomobilu. In tako je tudi prav, da iz cest zginejo domači mojstri, ki so doma rezali, greli itd. fedre in podobne zadevščina.
Zok Objavljeno Oktober 24, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2003 jaz bom pa kar dizla ubodu ... katalizator nima spljoh ... :) :P glih tak ti merijo emisije, fora pa je, da ti ga do blokade navijajo med meritvijo. aja, pa baje sploh ne prevzemajo odgovornosti ce gre kaj narobe. :BUA: :fight2: :doze: :angry:
viking Objavljeno Oktober 24, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2003 glih tak ti merijo emisije, fora pa je, da ti ga do blokade navijajo med meritvijo. aja, pa baje sploh ne prevzemajo odgovornosti ce gre kaj narobe. :BUA: :fight2: :doze: :angry: O:-) Prevzamejo odgovornost, če gre kaj narobe v primeru, da imaš redno vzdrževan avto, seveda pri pooblaščenem serviserju(poštempljana servisna knjiga podkrepljena z računi), če pa tega nimaš......pa oni nič krivi :BUA: :BUA:
.T. Objavljeno Oktober 24, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2003 (popravljeno) Pri dieselih bodo merili dimljenost (upam, da bodo koncno s cest izginili smrdljivi Renaulti Trafici - najbolj smrdeci kombiji na svetu) Pri avtomobilih s katalizatorji bodo merili, ce le ti se zadostno delujejo, ce niso ze istroseni. Pri starih avtomobilih bez katalizatorja, bodo merili emisije v izpuhu. Te emisije bodo morale ustrezati tistim iz leta, ko je bil avto narejen. Joj kolk mam rad svojega strega BMWjcka! Tadej Popravljeno Oktober 24, 2003. Popravil Tadej
premza Objavljeno Oktober 24, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2003 (popravljeno) Eni boste kupovali katalizatorje vsakih nekaj let, :P drugi bomo pa plačevali davek na onesnaževanje! B) In koliko bo to pomagalo k čistejšemu okolju? NIČ! Avtomobili s katalizatorji več porabijo, kar pomeni še več toplogrednih plinov! Katalizator je treba tud naredit, kar pomeni dodatno porabo energije. Aja, pa zato, da si ga lahko kupiš, moraš zaslužit. Zaslužiš tako, da nekaj proizvajaš. Proizvajaš, kot velika večina, itak samo drek. Da lahko ta drek proizvedeš, spet porabiš energijo in proizvedeš še več dreka... Zemlja pa tačas počasi umira, umira, umira, ...! Aja tisti pa, ki nimamo katalizatorjev, bomo moral več proizvajat (dreka, kaj pa drugega), da bomo več zaslužili in davek na onesnaževanje plačevali. Davek bo šel pa za... kaj že??? ...proizvodnjo dreka... Tehnologijo imamo, da bi se lahko zastonj okol vozili, uporabljamo pa 250 let staro Wattovo zasnovo, ki ji je kasneje Otto dodal nekakšno notranje izgorevanje! Pol na vse skupi nataknemo eno tehnološko čudo (katalizator) in mislimo, da smo Boga za jajca prijel! Ampak vsaka druga rešitev pomeni manj prihodka, manj zaslužka, manj rasti, ... :angry: BANDA KAPITALISTIČNA! A sem malo zašel... :? O:-) Popravljeno Oktober 24, 2003. Popravil premza
viking Objavljeno Oktober 24, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2003 A sem malo zašel... :? O:-) Ne bistvo si zadel :yea2:
Bojč Objavljeno Oktober 28, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2003 Pri dieselih bodo merili dimljenost (upam, da bodo koncno s cest izginili smrdljivi Renaulti Trafici - najbolj smrdeci kombiji na svetu) Tadej Ti so še v redu. Največji dizlovi smrdljivci so volkswagni(golf 2). LP Bojč
lojzi Objavljeno Oktober 28, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2003 Pri dieselih bodo merili dimljenost (upam, da bodo koncno s cest izginili smrdljivi Renaulti Trafici - najbolj smrdeci kombiji na svetu) Tadej Ti so še v redu. Največji dizlovi smrdljivci so volkswagni(golf 2). LP Bojč Nask, ima Tadej kar prou. Bolj kot Renaultofi trafiki so smredeli samo še Deutzi v JNA :yea2: :lol1: :hmm:
D.J. Objavljeno Oktober 28, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2003 no no, stari dizli so vsi kadili in pacali enkrat sem videl pospešiti starega opel rekorda in na mestu kjer se je oblak dima staknil s tlemi je ostal velik madež, ki je celo malo drsel en nasvet vsem preden pripeljete avto na tehničnega ga imejte ogretega na delovno temperaturo, še bolje pa, da je je segret na kaki avtocesti pri voll-gasu s tem se zagotovi najbolj optimalno delovanje mašine pri pregledu in najnižjo stopnjo klobas, ki jih bojo po tanovem merili pooblaščeni kljukci
Hanzi Objavljeno Oktober 28, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2003 Na nekem drugem forumu se že pojavljajo posamezniki ki bodo rentali katalizatorje :rolleyes: Koliko je to res sicer ne vem ampak za 300 tisoč bi si ga tudi jaz sposodil za 1 dan pa recimo plačal samo 20 tisoč. Se pa bojim drugega problema: kja če ne bo samo katalizator vzrok za slab izpuh. vemo da je več faktorjev ki vpliva na čist izpuh med drugim tudi elektronika(lambda sonda, vžig, raazmerje zraka in bencina itd). Bojim se tarad tega ker serviserji ne vejo natančno kje se problema lotit in bodo kar nekaj poskušali pa menjali (in seveda računali) pa še evdbo ne bo dobro. plačali boma pa seveda mi. Očitno bo res treba jit nazaj na golfa 2 tokrat na dizelna. Bo še najmanj problemov popravit (zna praktično vsak) ne pa nekaj iber super novo tehnologijo, za katero še v tovarni ne vejo kako deluje kaj šele pooblaščeni mehanik s triletno šolo na servisu "Za hribom 13". Čim manj nepredvidenh stroškov z avtom čepa že bodo pa upam da boste vsaj ugotovili kje nagaja.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se