Thundercat Objavljeno Oktober 28, 2003 Deli Objavljeno Oktober 28, 2003 Na nekem drugem forumu se že pojavljajo posamezniki ki bodo rentali katalizatorje :rolleyes: Koliko je to res sicer ne vem ampak za 300 tisoč bi si ga tudi jaz sposodil za 1 dan pa recimo plačal samo 20 tisoč. ideja je v bistvu ekonomska in nič drugega...ker katalizator je drag...in neke rešitve bodo sigurno prišle na dan...sam smisel takemu ravnanja(razen ekonomski) pa ni....vse ostalo pa prav razmišljaš.... :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MaraudeR Objavljeno Oktober 28, 2003 Deli Objavljeno Oktober 28, 2003 (popravljeno) na trgu se že pojavljajo obnovljeni (originalni) in univerzalni katalizatroji...cene pa se gibljejo med 30.000 in 70.000 SIT (odvisno od prostornine motroja) Popravljeno Oktober 28, 2003. Popravil MaraudeR Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bojč Objavljeno Oktober 28, 2003 Deli Objavljeno Oktober 28, 2003 Največjo "terno" bodo zadeli tisti, ki imajo motor zanič(žre olje...), pa jim je to uničilo še katalizator. Pri teh "srečnežih" tudi rentanje ne bo nič pomagalo. LP Bojč Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Brrrm Objavljeno November 7, 2003 Deli Objavljeno November 7, 2003 Ta teden so imeli poskusno merjenje izpuhov.... V Moto reviji (nov 2003) je članek Res pripravljeni?, ki ga je spisal (fk), kjer podaja nekaj ugotovitev iz tistega poskusnega tedna od 20. do 25. oktobra, ko so na tehničnih merili kakovost izpušnih plinov vozil. Med drugim piše (smiselno povzeto): -le dobra polovica vseh pregledanih avtov je preživela plinski test -dobra desetina lastnikov plinskega testa ni dovolila opraviti (še ni bilo obvezno, po 1. decembru pa izmikanja ne bo več) -od bencinskih kišt letnik 1986 in starejših jih je plinski test preživelo le dobri dve petini (40 + %) -od bencinskih kišt brez katalizatorja, izdelanih po letu 1986 je bilo plinsko zdravih 46 % -od bencinskih kišt s katalizatorjem jih je zdravo dihalo 60 % -dieselske kište niso sajile v 46 %, vse ostalo pa je preveč dimilo Dodatna zapažanja: -pri starejših kištah se je rado zgodilo, da so ob prestajanju preskusa (terajo jih na več kot 2000 obratov, diesle pa do konca) popokale nekatere cevi ob motorju (moja opazka: če ne bodo dali kakšnih olajšav za prave oldtimerje, bo tisto ropotijo iz 30., 40., 50. in 60. let vso razgnalo) -izkazalo se je, da nekateri katalizatorji zdržijo tudi več kot 100000 km -sonde lambda pa zdržijo od 70000 do 80000 km -veliko težav je bilo z avtomobili, starimi 3 leta, pripeljanimi iz tujine. Ropotija je bila tako zmahana, kot so pri nas kupljeni avtomobili zmahani po 7 letih. V glavnem, od decembra dalje bo veselica. Najbolj bodo trpele denarnice. Tehnični pregledi naj bi bili zaradim plinometrije dražji za okoli 2000 tolarjev. Pripravljajo pa tudi posebno poslastico. Ponovni tehnični v roku treh dni po zavrnitvi je sedaj zastonj. V bodoče zna biti, da bo potrebno ponovni pregled tudi plačati z do 50 % osnovne cene. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pero Objavljeno November 8, 2003 Deli Objavljeno November 8, 2003 Sam tokle bi klele naredu mal reklame??!!! :? :wacko: Sem učer vidu v eni štacuni v LJ katalizator za vsa vozila (razen za dizle), ki je kao univerzalen in pride 26.000 sit! Je od firme Walker in nanj ti dajo 2. letno garancijo!!! :D :P :) :OK: :notworthy: Meni se zdi zadeva kar ugodna!!! Za vse ostale info v PM!! Ciao,by Pero PS:Mislim da nas ni malo tistih pri katerih bodo na tehničnem zahteval nov katalizator!! :wacko: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gec Objavljeno November 8, 2003 Deli Objavljeno November 8, 2003 Ja kaj se pa čudite! Država rabi denar pa si je spet nekaj zmislila!!! EKO učinek pa mislim, da ga ne bo. Naj raje tovarno dušika ruše zaprejo, je itak zgubaš v zrak pa spušča ogromno emisij! :BUA: gec Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
<=YaMaHa=> Objavljeno November 13, 2003 Deli Objavljeno November 13, 2003 Jst mislm da so teli pregledi izpušnih emisij sam še dodatni zaslužek za državo in ne vem kolk so kej geniji ki so sestavljal pa se spomnl ta zakon kej gledal na čist okolje <_< ...mogoče na papirju v osnovi pa sam da kradejo naši poslanci denar revnih meščanov pa so srečni in zdravi!!! :angry: Bo pa tud mal pripomoglo k čistemu okolju...to pa ne zanikam! :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
urbi Objavljeno November 15, 2003 Deli Objavljeno November 15, 2003 Hej, a je kdo seznanjen s podrobnosmi glede kriterijev o vsebnosti plinov, ki jih bodo začeli merit s 1.12...? Zanima me naslednje: - kaj vse bodo merili (CO, NOx,...) - so mejne vrednosti postavljene neglede na letnik ali ne? (mi je en znanec razlagal, da so kriteriji (vsaj) trije; brez katal., avto s katal. starejši od 1994 in s katal. mlajši od 1994)... Urbi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Leteči Objavljeno November 15, 2003 Deli Objavljeno November 15, 2003 Glede katalizatorjev pa obstaja neka firma v Izoli ki jih obnavlja in ima tudi patent za to zadevo. Garancija je 50 000 km ali 2 leti cena za katalizator ki je v originalu cca 230kSIT pa je okoli 50kSIT. LP Leteči Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Thundercat Objavljeno November 16, 2003 Deli Objavljeno November 16, 2003 tudi sam sem tako slišal.....vsekakor ekonomsko ugodna varjanta...pa baje da imajo ful dela s temi rečmi že sedaj...kaj šele bo... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
elektronik Objavljeno November 17, 2003 Deli Objavljeno November 17, 2003 Mislim, da je tako: S katalizatorjem in lambda regulacijo: CO v prostem teku (500 - 1100 min-1) <= 0,5 % vol CO v povišanem prostem teku (2000 - 32000 min-1) <= 0,3 % vol 0,97<=lambda<=1,03 v povišanem prostem teku (2000 - 32000 min-1) Vozila brez katalizatorja, prvič dana v promet po 30.09.1986: CO v prostem teku (500 - 1100 min-1) <=3,5 % vol Vozila brez katalizatorja, prvič dana v promet pred 01.10.1986: CO v prostem teku (500 - 1100 min-1) <=4,5 % vol Pri dieselskih motorjih se meri absorbcijski koeficient (k) oz. dimnost. Dimnost se meri pri treh zaporednih pospeševanjih z vrtljajev prostega teka na maksimalne vrtljaje (3 x turiranje na mestu, gas do podna!!!). Pri tem srednja vrednost dimnosti pri treh zadnjih pospeševanjih ne sme preseči mejne vrednosti oz. zakonske vrednosti (2,5 m-1 za atmosferske in 3 m-1 za turbo diesle). Dodatni pogoj je pasovna širina dimnosti (delta k) oz. razlika med največjim in najmanjšim izmerjenim k-jem pri treh zadnjih pospeševanjih. Delta k ne sme preseči zakonske vrednosti (0,5 m-1). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se