Skoči na vsebino

Test zimskih gum v Motoreviji


Priporočene objave

Objavljeno

Sam eno vprašanje.......a je kje v testih omenjena FULDA??????

Objavljeno

@klimbra: zadnjič si mi govoril da se za tvojo novo pridobitev nikjer ne dobiš gum ki bi ustrezale tvojemu avtu (185/65-15). Malo spremljam tele papirnate bane ki jih dobivam domov in vidim da vsi najcenejši (nalite) imajo gume za tvoj avto. Le zakaj jih potem ne bi imeli tudi novih saj so vendar nekje morali dobiti osnovo da so jih nalili. (sorry ampak ne da pa se mi iskati po netu ali pa hoditi okoli vulkanizerjev za tvoje gume :P )

Objavljeno
@klimbra: zadnjič si mi govoril da se za tvojo novo pridobitev nikjer ne dobiš gum ki bi ustrezale tvojemu avtu (185/65-15). Malo spremljam tele papirnate bane ki jih dobivam domov in vidim da vsi najcenejši (nalite) imajo gume za tvoj avto. Le zakaj jih potem ne bi imeli tudi novih saj so vendar nekje morali dobiti osnovo da so jih nalili. (sorry ampak ne da pa se mi iskati po netu ali pa hoditi okoli vulkanizerjev za tvoje gume :P )

Hanzi...... :naughty:

Dimenzije so 185/60......in tle je problem/15

Gume najdu.....naroču..... namontiral ......"Fulda".....sam me nekak ne prepričajo najbl.......ma bomo vidl,ko pade prvi sneg!!!!!

Nalite gume.......najn danke :hmm: :xx: :xx: :xx:

Objavljeno

Sava......slovenski ponos!!! :P :D

Sem mel na cliotu k je bil nov Continentalke in dons vem, da če bi mel takrat letne Savine bi bil moj avto dons že totalka!!! :wacko: :unsure: Sem pol kupu valda poceni letne savine in mi 60 konjev v tretji vrti na mokri cesti! No sej vem na suhi so bile pa ok.......katere pa niso na suhi!!!

Pol sem kupu pa sava zimske s2 in morm rečt da so ble malo glasne držale so pa tako na snegu kot na mokrem tako da ocena glede na ceno čista 5!!!! :OK: :D

Letos sem pa kupu sava m+s S3 pa da vidmo če bodo vsaj tok dobre kot njene prednice!!! :? :doze:

Naj vam malo povem tistim k še niste zamenal gum pa bi radi kupl nove zimske (sava al pa nokian)!Sem preklical vse vulkanizerje in prišel do zelo različnih rezultatov!!Zanimal sem se za nakup 4 kom gum (Sava M+S S3 dimenzije: 165/70-13) z montažo in centriranjem (+ventilčki)!! :D :P

Pazi to :

Špan brezovica : ...........................49.000sit (vključen popust na cash in ddv)

Jakšič center :................................47.000 (popust na cash in ddv)

Vulco logatec:.................................41.000sit (komplet z montažo)

-

-

-

-

Pol sem pa vidu v Leclercovem katalogu akcijo gum!!!Cena gume yy.yyysit x4 kom v ceno pa je vključena tudi montaža in centriranje!!!(edini - je to da je treba stare gume sabo vzet...te ti vzamejo na smetišču zastonj......al pa počakaš na kosovni odpad)!Za vsako gumo ti vrnejo ne glede na dimenzijo 1.300 sit za montažo in teh 1.300 x 4 (4 kom gum) lahko kasneje porabiš kot bon v leclercu!

Tako sem dal jest za gume 41.000 sit nato pa sem nazaj dubu cca 6.000 sit (za hrano in podobno porabu v Leclercu) in tako so me gume pršle 35.000 sit kar pa se mi zdi resnično zelo ugodno!!!Ceneje ne gre!!! :D :D

Ciao,by Pero

Objavljeno

najboljse izkusnje z zimskimi gumami sem dosedaj naredil z michelin alpin serijo. edino kar me moti je, da pri xantii vcasih prevec zdrsavajo zaradi prevelikega navora (ali premajhne teze) na pogonski osi. verig tudi v najvecjem snegu se nisem potreboval, ceprav jih imam pozimi vedno v avtu.

kar se testa tice je ta narejen za neko povprecje. v D in A pac izhajajo iz dejstva, da se ceste ze med snezenjem cistijo in da naj bi ne prislo do obilnih debelin snega na cestah. zato tudi veliko vecji povdarek na mokro in/ali delno poledenelo cestisce in obnasanje v ovinkih in pri zaviranju v mokrem/plundri.

Objavljeno
najboljse izkusnje z zimskimi gumami sem dosedaj naredil z michelin alpin serijo. edino kar me moti je, da pri xantii vcasih prevec zdrsavajo zaradi prevelikega navora (ali premajhne teze) na pogonski osi. verig tudi v najvecjem snegu se nisem potreboval, ceprav jih imam pozimi vedno v avtu.

kar se testa tice je ta narejen za neko povprecje. v D in A pac izhajajo iz dejstva, da se ceste ze med snezenjem cistijo in da naj bi ne prislo do obilnih debelin snega na cestah. zato tudi veliko vecji povdarek na mokro in/ali delno poledenelo cestisce in obnasanje v ovinkih in pri zaviranju v mokrem/plundri.

Ice a lahko ti dobis kak tuj test gum, ki so jih testirali samo v snegu in ledu? Glasnost, udobje, obnasanje na suhi cesti, to mene ne zanima.

Tadej

Objavljeno

Ekola še moje mnenje.

Sama sem imela v svoji vozniški karieri ene 7 vrst zimskih gum. Od michelin do nalitih. Nobena me nikjer ni pustila oz,nikoli nisem ostala na nespluženi cesti in iz neskidanega dvorišča vedno pridem brez večjih problemov. OK. nalite se res mal čudno oglašajo pri mal večjih hitrostih--120km/h(avtocesta).

Mi je pa mal smešen, ko gledam vaške racerje z ,,najboljšimi -najdražjimi,, gumami v obcestnem grabnu. Če so zimske razmere na cesti pa ne ravno sneg (ta je na cesti zelo kratek čas) poledica npr. si idiot (in teh je veliko) če misliš, da lohk z ,,hudimi zimskimi gumami,, izigravaš šumaherja ( pol se pa še čudiš, da ti ni znesl.)

Imela tut hrošča-zadnji pogon pa so Sava M+S čist ok. Seveda mal občutka in NIČ preseravanja.

Objavljeno
Tko, da ne vem ce bi strinjal s tvojim dezniskim stavkom kao VSE gume od Save so zanic, razen Eskimo. Katere gume pa ti priporocas za dirke gokardov? Katere za na skuterje? Mislim, ce bi moral Savine zazgat...

Govor je o gumah za avtomobile.

Poznaš kako dobro Savino gumo za avtomobile (Eskimo je zgolj solidna) ?

Sem pa res v prvem stavku posplošil na vse Savine gume. Se posipam s pepelom :)

LP,

Klemen

Objavljeno
Govor je o gumah za avtomobile.

Poznaš kako dobro Savino gumo za avtomobile (Eskimo je zgolj solidna) ?

Sem pa res v prvem stavku posplošil na vse Savine gume. Se posipam s pepelom :)

LP,

Klemen

Tole o gumah za go-carte in skuterje ja mal OFF TOPIC pa vendarle.

Pred leti je Sava naredila najboljso gumo za skuter na svetu. Neka nemska motorevija je objavila testiranja. Vzeli so nekaj deset skuterjev. Z njimi so uveljavljeni dirkaci vozili po pisti. Vsak je vozil skuter, na ketrem so menjavali gume in to tako, da dirkac ni vedel, na katerih gumah vozi. V glavnem iz tega testa je Savina guma izsla kot ABSOLUTNA ZMAGOVALKA. Aja vozili so pa na cas.

Za go-cart gume pa ne vem, sem prej prodal gocart, kot so jih zaceli delati v Savi. Lahko ti pa povem, da na go-cartu drzijo vsake tekmovalne gume. Pazit moras samo to, da gume niso tiste, ki so namenjene za rent a go-cart.

Jaz sem na svojemu vozil Bridgestone. Obstajale so tri vrste tekmovalnih slickov in sicer A, B, C. A so bile najmehkejse C pa najtrse. Gume rental so bile pa u iber trde. Drsele so ful in to zdrzale so ful. Ko sem v dveh urah z gumami A prisel do platna in ko je ena mala guma stala tolk kakr guma za Yuga, sem se iz znanih razlogov ($$$$$$$$$!!!!) odlocil za rental gume.

No sedaj pa pojdimo nzaj na temo ZIMSKE PNEVMATIKE.

Tadej

Objavljeno

Ice hvala za link.

Sem si podrobno ogledal test od ÖAMTC. Vsec mi je to, ker je objavljen test iz leta 2001, 20002 in 2003.

Tako vidim, da v zadnjem casu delajo gume manj grobe, da ni vec vazno obnasanje na snegu ampak na mokri cesti in hladnem asfaltu.

Npr. gume iz leta 2001 imajo veliko bolj grob profil kot tiste iz leta 2003. Tudi ocena na samem snegu je bila leta 2001 boljsa.

Test je bolj narejen za drzave EU, kjer so ceste lepo sciscene in so le mokre. Tudi razdalje so vecje kot pri nas, zato na oceno vpliva glasnost, udobje, upor. Te stvari so lahko vazne ne neki poti od Celocvca do Hamburga. Pri nas na primer od Ljubljane do Celja je pa cisto vseen, ce ti tistih 70 kilometrov gume malce pojejo in zaradi upora avto pokuri na tej poti 1 dcl bencina vec.

Na testih sem nasel tudi Savino Eskimo S3. Guma je solidna in se lahko enakovredno kosa z ostalimi svetovnimi proizvajalci.

Ampak letna Savina guma Effecta je pa KURAC. Na testu je totalno popusila. Zdalec najslabsa ocena v mokrem.

Ice a lahko najdes kake podatke za tiste gume, s katerimi vozijo rallye po snegu. Npr finski 1000 jezer. Tisto so strogo namenske gume za sneg. Take me zanimajo. Npr Andros pokal vozijo na Michelinkah (xy??) z nekim cudnim kockastim profilom, vendar so tam se zeblji zraven.

Tadej

Objavljeno

O Savinih gumah.

Pred leti, ko imel petvaljnega Audia 100 Avant in ko je pokuril gume Continental Contact, sem nanj namestil Savine Rapidex R2 (nekaj takega se jim je reklo).

Avto je šel skozi ovinke kot po tračnicah tako s kontinentalkami, kot s savami. :)

Nikoli ne imel občutka, da bi bila Sava poden od podna.

Objavljeno
O Savinih gumah.

Pred leti, ko imel petvaljnega Audia 100 Avant in ko je pokuril gume Continental Contact, sem nanj namestil Savine Rapidex R2 (nekaj takega se jim je reklo).

Avto je šel skozi ovinke kot po tračnicah tako s kontinentalkami, kot s savami. :)

Nikoli ne imel občutka, da bi bila Sava poden od podna.

Rapidex imam tudi sam. Dobra letna guma. Poden od podna je pa Savina Effecta. Poglej si test, ce ne verjames.

Tadej

Objavljeno

Kot vidim nihče ni omenil KUMHO (na stari Vitari so se dobro obnesle tudi takrat ko 4 kolelesni pogon ni bil vklopljen, pa še cenovno so bile najugodnejše, ki smo jih letos na začetku leta lahko dobili).

Sama se na gume ne spoznam, moja boljša polovica pa zraven vseh možnih oznak vsako leto na novo preveri še vse mogoce informacije prodajalcev, proizvajalcev, revij, kolegov, na netu, ..., še posebej če se odločamo za nakup novih.

Prej nas Savine ( točnih oznak se žal ne spomnim) pozimi niso razočarale.

Trenutno pa je odločitev, da se bodo predvidoma drugo leto za Octavio kuple Kumho (oznake se spet ne spomnim zagotovo, mohoče H1) - glede na karakteristike in ceno. ;)

Objavljeno

Nikar ne kupujte gum zmake Barum! 1. zimo imel na prvi osi Uniroyal na zadnji Barum. Zadaj je mal zanašalo... Ko sem premestil skoraj nove Barumke spredaj in napol obnucane Uniroyalke zadaj se je takoj pokazal da je šel zadaj avto kot po tračnicah, spredaj pa samo naravnost iz ovinka... Drugače pa sem na bivši Hondi vozil Sava eskimo s2 in sem bil izredno zadovoljen. Morda kdo ve kaka je razlika med S2 in S3?

Objavljeno

Blagor se vam, ki lahko zbirate med različnimi proizvajalci. Ali pa tudi ne. Sam imam najbolj čudno mero, ker se jih da nameriti: 265/65/17. In seveda tovrstno gumo dela samo en proizvajalec na svetu. V motor svetu je taka zgodba Ducatija Multistrade.

Objavljeno
Sam imam najbolj čudno mero, ker se jih da nameriti: 265/65/17.

S tako siroko gumo pa po snegu ne bos dalec prisel.

Tadej

Objavljeno

Glede na to da je terenec ima tudi 4x4 in sploh ne rabi zimskih gum :OK:

Če pa slučajno zabredeš v polmetrski sneg pa verige in gasa(saj se dobijo verige kajne :hmm: )

Objavljeno
Glede na to da je terenec ima tudi 4x4 in sploh ne rabi zimskih gum :OK:

Če pa slučajno zabredeš v polmetrski sneg pa verige in gasa(saj se dobijo verige kajne :hmm: )

hanzi, tako enostavno spet ni. vsi (s tem mislim predvsem ÖAMTC in nekaj offroaderjev v klubu v grazu) priporocajo tudi za 4x4 vozila zimske gume. ze samo sama zimska mesanica se obcutno razlikuje od letne. tako je tudi ogromna razlika pri oprijemu na zimski podlagi ali mrzli cesti med visokimi in nizkimi temperaturami pri letnih gumah.

Objavljeno

Sem imel dve leti Lado Nivo. Res je. Sla je po snegu kot tank. Na semaforju je tudi vse nascala. 4x4 je bil res zakon.

Problem pa se je pojavil, ko je bilo potrebno zabremzati na zasnezeni cesti. Tu ti 4x4 ne pomaga. So se avti z dvokolesnim pogonom in zimskimi gumami ustavili dosti prej.

Pa tudi na ovinku je zacelo prej odnasat.

4x4 je bil res zakon za po snegu, ko sem dal pa gor grobe zimske gume z lamelami je slo pa se fuuuul boljs. Da ne govorim o tem kako se je zamnjsala zavorna pot na snegu in ledu.

Tadej

Objavljeno

Res je. Ta nova Cruiserica je. In res je, na terenski avto je potrebno dati ta prave zimske gume. Pozimi smo "rajali" po Pohorju in čisto vsi, ki niso imeli pravih zimskih gum, so končali v jarku. Niti ni tak problem kam prilesti, večji in oz. najhujši problem je ustavljanje, vožnja navzdol in pa prečna stabilnost.

Pokazalo se je pa še nekaj - zmotno razmišljanje šoferjev in ponosnih lastnikov, da je takale zadeva vsemogočna. Ni, le dalj prideš v težkih razmerah. Ampak počasi, ker je zadeva težka 2 tone in polovičko. Ko pa ta masa začne poplesavati je preprosto neobvladljiva.

@hanzi: verige se dobijo na oddelku za gospodarska vozila. V globokem snegu je pa en problem, ko ti verige ne pomagajo - avto lahko nasede s trebuhom. Skratka, ne da se kar zapoditi vanj in gaziti.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!