Skoči na vsebino

kaj vas mot?


Priporočene objave

Objavljeno
men najbolj pr skuterih mot ta sedeči položaj-izjema je DNA :OK:

skuter nikakor ni zame!!!

Sva že dva!

Pizada ne wem kwa mi je blo de sm skutrja nabavu! :cry:

To tut men ful ni všeč. Zato pa na svojem sedim tko, da mam noge na sovoznikovih tačkah pa sedim na sedežu tam, kjer se malo dvigne, tko da sem nagnjen naprej. Plus dobrga počutja pa še super zgleda :P

Objavljeno
moti me:

Zelo švoh luč - upam da bom kmalu dobil xenonke ;)

pa še kej bi se najdlo, ni panike ;D

tud pr RS- ki me motjo luči k svetijo glede na obrate.......

drugac pa tud mene sesalski polozaj moti - to je za picke, da se na konc sedeza lahk vsedejo (kar se pr cestakih ne morjo  :lol1:  ).

to pa si čist prau povedu....nobena se noče z mano odzad pelat, ker vsako skrbi da bo odzadi dol padla :? ..... k pa vidjo kok tam 50m od šole polagam ovinek, pa se itaq pr bogu zavežejo da se ne bodo nikol odzad pelale

:wacko:

Objavljeno

hmmmm kaj me moti pri skuterju.............2,8s = 100km/h :naughty:

poleg tega pa nic..........mal pogresam saltanje, grem pa do soseda, pa se mal z 6-ko poigram.....

Objavljeno
tud pr RS- ki me motjo luči k svetijo glede na obrate.......

tak mam jaz na atx!!! :lol1: :lol1: :lol1:

Objavljeno
Manijak s tvojo zgornjo izjavo se zelo strinjam.

K sreči pa se da tudi brez prestav vozit iz užitka, tako da pričakujem da zaradi tega (odsotnosti prestav) ne bom preveč prikrajšan.

Uživat se da sm vseen ni tko zanimiv. Tm sam gas nabiješ pa se pelaš, če pa šaltaš maš pa maw vwč dela kar je men zelo všeč.

Objavljeno
Manijak s tvojo zgornjo izjavo se zelo strinjam.

K sreči pa se da tudi brez prestav vozit iz užitka, tako da pričakujem da zaradi tega (odsotnosti prestav) ne bom preveč prikrajšan.

Uživat se da sm vseen ni tko zanimiv. Tm sam gas nabiješ pa se pelaš, če pa šaltaš maš pa maw vwč dela kar je men zelo všeč.

...ja pa tud s kuplongo se lohk igraš :rolleyes:

Objavljeno
tud pr RS- ki me motjo luči k svetijo glede na obrate.......

tak mam jaz na atx!!! :lol1: :lol1: :lol1:

moj E90 sploh nima nobene luci... :) pa blatnikov tud ne!! :D ...sedez sn tud dol dal, pa eno '60s GP50-style leseno ploscico nasraufu... :lol1: freestyle, pa ni vazn kok se peles!! :OK:

Objavljeno
Manijak s tvojo zgornjo izjavo se zelo strinjam.

K sreči pa se da tudi brez prestav vozit iz užitka, tako da pričakujem da zaradi tega (odsotnosti prestav) ne bom preveč prikrajšan.

Uživat se da sm vseen ni tko zanimiv. Tm sam gas nabiješ pa se pelaš, če pa šaltaš maš pa maw vwč dela kar je men zelo všeč.

...ja pa tud s kuplongo se lohk igraš :rolleyes:

No to je tist kar skutr nima in je men fejst ušeč.

Mi je tok žaw k sm ga nabavu sam ne morm zdej kr zamenat. Sej bo čez dve let ispit za 125 in takrt bo pa sigurn neki za šaltat.

Objavljeno (popravljeno)

no sej tuki se pa vid kolk smo si razlicni. eni bi to mel drugim je to odvec. hvala bogu da nismo vsi istga mnenja. :)

Popravljeno . Popravil romans1
Objavljeno

Ja de se mamo kje za prepirat! :D

Objavljeno

Glede na to, da imate nekateri raje več dela in opravil na motorju, bi se mogoče lahko malo razmislilo še o kakšenm novem (opravilu). Sicer mi nič pametnega ne pade na misle, za začetek pa dve ali tri ideje.

1. Da smerniki ne bi imeli avtomata za interval, ampak bi miral sam s pritiskanjem na ustrezen gumb simulirati utripanje. Dobra stran: nikoli ne pozabiš prižganega žvigavca.

2. Da se pri zaviranju stop luč ne bi prižgala avtomatično, ampak bi jo z ustreznim gumbom prižigal sam. Dobra stran: Tistemu za tabo že pred zaviranjem lahko nakakžeš kaj nameravaš.

3. Malo bolj advanced: da bi moral na nek način sam uravnavati bogatost mešanice glede na obrate. Dobra stran: Če si dovolj spteren bi lahko kaj optimiziral.

Objavljeno
Glede na to, da imate nekateri raje več dela in opravil na motorju, bi se mogoče lahko malo razmislilo še o kakšenm novem (opravilu). Sicer mi nič pametnega ne pade na misle, za začetek pa dve ali tri ideje.

1. Da smerniki ne bi imeli avtomata za interval, ampak bi miral sam s pritiskanjem na ustrezen gumb simulirati utripanje. Dobra stran: nikoli ne pozabiš prižganega žvigavca.

2. Da se pri zaviranju stop luč ne bi prižgala avtomatično, ampak bi jo z ustreznim gumbom prižigal sam. Dobra stran: Tistemu za tabo že pred zaviranjem lahko nakakžeš kaj nameravaš.

3. Malo bolj advanced: da bi moral na nek način sam uravnavati bogatost mešanice glede na obrate. Dobra stran: Če si dovolj spteren bi lahko kaj optimiziral.

sam pol bi mogu 2 leti izpit za skuter delat, ker bi itaq ko bi mel vožnjo vse zamešu, pa bi namest žmigavcev utripu z bremzo :xx:

Objavljeno
Glede na to, da imate nekateri raje več dela in opravil na motorju, bi se mogoče lahko malo razmislilo še o kakšenm novem (opravilu). Sicer mi nič pametnega ne pade na misle, za začetek pa dve ali tri ideje.

1. Da smerniki ne bi imeli avtomata za interval, ampak bi miral sam s pritiskanjem na ustrezen gumb simulirati utripanje. Dobra stran: nikoli ne pozabiš prižganega žvigavca.

2. Da se pri zaviranju stop luč ne bi prižgala avtomatično, ampak bi jo z ustreznim gumbom prižigal sam. Dobra stran: Tistemu za tabo že pred zaviranjem lahko nakakžeš kaj nameravaš.

3. Malo bolj advanced: da bi moral na nek način sam uravnavati bogatost mešanice glede na obrate. Dobra stran: Če si dovolj spteren bi lahko kaj optimiziral.

malo si to zakompliciral!! :lol1:

men se glih nea ljubi nonstop stiskat gumbe!! :BUA:

Objavljeno

Jah tok časa pa spet nimam ko se pelem! :D

Pa sj žmigovca nikol ne dam, luči pa mam pržgane če se kdo drug kj igra z motorjem. Sam jih nikol ne pržgem ne ugasnem(razn ponoč).

  • 2 let pozneje...
Objavljeno

kaj vas mot na scuterju.ter kaj bi spremenil :OK:

dal bi večje potače(varnost) in menjalnik :D

Objavljeno

Eto, DiTech napake:

-zelo slaba sprednja luč

-nima dolgih luči

-nima tačk za sopotnika, tak da morjo noge tišat od stran na ono plastiko

-prešvoh amortizerji

Glede prestavljanja sem že velikokrat povedal da mi bolj paše ročno, ampak za 50 kubov seniti ne splača, bo pa drugo leto na 125... Bremze so odlične, vsaj js tako mislim... Pol pa je to, da majo usi skuterji preveč plastik in mamo določeni velik stroškov z njimi :blush: :rolleyes:

LP, Nejc

Objavljeno

Glede na to, da imate nekateri raje več dela in opravil na motorju, bi se mogoče lahko malo razmislilo še o kakšenm novem (opravilu). Sicer mi nič pametnega ne pade na misle, za začetek pa dve ali tri ideje.

1. Da smerniki ne bi imeli avtomata za interval, ampak bi miral sam s pritiskanjem na ustrezen gumb simulirati utripanje. Dobra stran: nikoli ne pozabiš prižganega žvigavca.

2. Da se pri zaviranju stop luč ne bi prižgala avtomatično, ampak bi jo z ustreznim gumbom prižigal sam. Dobra stran: Tistemu za tabo že pred zaviranjem lahko nakakžeš kaj nameravaš.

3. Malo bolj advanced: da bi moral na nek način sam uravnavati bogatost mešanice glede na obrate. Dobra stran: Če si dovolj spteren bi lahko kaj optimiziral.

:lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

Objavljeno

Ampak res, to pa so čudne ideje :D :lol1:

Objavljeno

mene na SF2 nič ne moti. spredna luč zelo dobro sveti. že kratka je ful dobra pa ma močno svetlobo. z dolgo se pa itak fajn vidi. bremze pa tud ful vredi primejo.

Objavljeno

Če ni offtopic... bii vprašal kaj lahko naredim z sprednjo lučjo na ditechu, k ponoči skor nič ne vidiš .... :S

Objavljeno

mogoče bi pomagale celo kake nove plastike.

To itq k mi jo je en "kamenček" zdrobil, ko sem za avtom peljal :S Samo tudi brez je enako. Se da kupiti kakšne močnejše luči? In kje? V sloveniji mislim ;)

LP

Objavljeno (popravljeno)

Am Angel Eyes ? :) so žarnice halogenke notr (se mi zdi) ko da bi mogl kr dobr svett + super stayling ;)

Poglej na skuterkitu :)

Popravljeno . Popravil Jur3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!