Skoči na vsebino

Rabljeni motorji


LuCy

Priporočene objave

quote:

kje ga dobis za tak dnar??

moj je letnik 93 pa ni naprodaj...ampak za 3kDEM GA NE DAM

aja...pa enih par jih stoji v vrsti za moj motor, pa vsi dajo krepko cez 3kDEM za njega...

Kolega je dve leti nazaj prodajal 500S-a, 93 letnik za 3200. Vem da se je še eden prodajal bolj pred kratkim, vendar ne vem kaj je zdaj s to zadevo.

Sej res... moram poklicat za par delov za svojga...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Ja, seveda. Nedolgo nazaj si pa stokal, kako bi bil že čas kaj drugega dobiti

Ja, no, hehehehe.... res je. Ampak sem prekalkuliral vse stroške vzdrževanja, gum, registracije, servisov in užitkov, mi je zneslo, da ostanem kar na 500. Zaenkrat še dovolj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

quote:

GPz500S. Nja... recimo da dobre zavore, soliden zvok (2 vzporedna cilindra), dobra mašinca, komot,... pa tudi za nekatere premehko vzmetenje, prešvoh za dva, čeprav z enim potegne preko 200km/h. Približno realna cena za 93 letnik je 3kDEM, kasnejši so bili pa še malo kozmetično popravljeni.

Uf, kje pa dobiš takega za tak denar???

Saj moj skoraj stane toliko, pa je 5 let starejši. No, mogoče kakšnega zjebanega že dobiš, ampak normalnega pa zihr ne.

O nenormalnih se niti ne pogovarjam. Saj jaz bom za svojega tudi hotel 3kDEM pa je 85 letnik. OK, ni 500S (600R namreč) ampak vseeno. Taka je približno realna cena. Sicer je pa vsaka stvar vredna toliko, za kolikor jo lahko prodaš.

Dva normalna sta se dobila za to ceno. Za svojega sem dal 2.5kDEM, pa sem zadevo še registriral, naredil generalko, zamenjal gume... in niti ne dvomim da bom dobil zanj 3kDEM. Za 93 letnik 500S, če bi bil ves potrošni material zamenjan (gume, zobniki, veriga, ketna za ventile, semeringi, pakne,...) pa še registriran, potem bi bil res najbrž vreden več. Ampak takih se načeloma niti ne prodaja. Realna cena bi bila pa še vedno pod 4kDEM. Lahko bi se tudi prodalo dražje, vedno se najde kdo, ki se pusti malo nategnit. Vsekakor so pa to dobre mašince.

Lahko pa se seveda tudi motim.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Ja, no, jaz sem lani kupil tega svojega za 330.000 sitnih, pa sem zamenjal samo prve bremze, tako da je bilo vse skupaj ravno 350.000 SIT. In mi je služil pol sezone b.p.

No, potem je bilo potrebno zamenjati prvo gumo (jasno, s feltno se ne da voziti ), pa verigo. In je šel spet celo sezono b.p. Zdaj ga caka pa malo vecji servis + kaksni obrocki, tesnila... (ima 60.000 km, ne več kot 100.000 SIT, pa bo spet kot nov. Vmes je bilo pa cca. 18.000 km....

Mislim, da je vreden svojega denarja, ker mi ponuja kar precej uzitkov, pa tudi grd ni...

Mimogrede: a se vam zdi to veliko denarja? Predvsem lahko to se bolje ocenijo tisti, ki me poznajo.

Preplačal nisi zadeve, bremze, ketna in guma je pač potrošni material. Kar se pa tiče večjega servisa. A ti kej olja žre? Al zakaj bi menjal obročke? Splača se tudi pogledat, kdaj je bila (če je bila) menjana ketnca za ventile. Če jo ima na sredini, je treba komplet mašino razšraufat, da se jo zamenja. Pri 60kkm bi se že spodobilo.

Tesnila... itak se jih zamenja, če se šraufa mašinco... 100.000 je pa tudi kar veliko denarja... ne vem no. Vsaj zame. Če ti zadeva služi bp pa OK. Pa če še misliš imet kakšno sezono al pa dve.

Aja, če bo že glih na servisu, vprašaj na koliko km se naj bi štelali ventili in frgazerja.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Aja, če bo že glih na servisu, vprašaj na koliko km se naj bi štelali ventili in frgazerja.

sej to ti pise v servisni knjigi, mislim pa da je 30 k km, sam govorim cist na pamet zdele.

Kolkr pa poznam prakso pa serviserji ne odpirajo masine gor dokler gre, ker ventilov nimas kaj stelat ampak lohka samo ploscice zamenjas in nic drugega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Preplačal nisi zadeve, bremze, ketna in guma je pač potrošni material. Kar se pa tiče večjega servisa. A ti kej olja žre? Al zakaj bi menjal obročke? Splača se tudi pogledat, kdaj je bila (če je bila) menjana ketnca za ventile. Če jo ima na sredini, je treba komplet mašino razšraufat, da se jo zamenja. Pri 60kkm bi se že spodobilo.

Tesnila... itak se jih zamenja, če se šraufa mašinco... 100.000 je pa tudi kar veliko denarja... ne vem no. Vsaj zame. Če ti zadeva služi bp pa OK. Pa če še misliš imet kakšno sezono al pa dve.

Aja, če bo že glih na servisu, vprašaj na koliko km se naj bi štelali ventili in frgazerja.

Ja, da ni preplačan, vem, ker dela bp.

Rečeno je bilo, da je ketnca menjana, ampak vedeti pa ne morem, zato bo najbrž menjana. Ja, olja žre preveč, zato gre na komplet servis.

Hja, 100000 SIT je relativno veliko. Ko mi je nekdo rekel, da bi za to, kar mi bo naredil sedanji serviser, bilo čez 200000, sem rekel samo hvala lepa in se mi 100000 ne zdi veliko (oz. normalno). Ima pa motor konec koncev 13 let in 60000 km, kar pa tudi ni zanemarljivo, ne?! Že leta prinesejo nekaj obrabe materiala, vožnja pa tudi. Glede na to, da pa sam nisem mehankar, se niti ne mislim lotevat takih stvari. Raje delam še kaj honorarno, pa pridem cenovno na isto, samo da delam, kar želim...

In odločil sem se, da ga bom imel vsaj eno sezono, ampak mislim, da ga bom imel več časa. Nekako mi je prirasel k srcu, pa če bo še totalno poštiman, se mi zdi neumno menjati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah, kar se ketnce tiče, če se je ne sliši, se ne menja. Ampak če bo ravno menjal tesnila in imel odprto mašino, se splača tudi to uredit. Naj bi se pa menjala na 40-60k km. Glede obrabe materiala pa vem kako gre. Že pri moji mašini so navoji dokaj bogi. Sicer je pa v odličnem stanju. Olja ne papa nič. Ima pa tudi že nekje med 60 in 80k km.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Še ne dolgo tega si se spraševal...ali nabaviti nov motor.?????????

Sedaj boš pa naredil popolni servis...dal za to 100k sit....??????

A NEBI ŠE NEKRAT PREMISLIL?????

Hmmm... Ne?!

Klimbra, nekje me je že Brrrm spraševal in dražil, ampak naj bo, še tebi:

po kalkulaciji vseh stroškov in užitkov se mi je na koncu izšlo, da je najbolje, če še vedno vozim to, kar imam. Ker vem, kaj imam.

In da ne omenjam še kakšno leto (raje dve) odplačevanja stanovanja, ki, kot najbrž veš, je v Ljubljani svinjsko drago. Pa niti ni veliko, borih 33 m2 + 5 m2 garaže za motor.

Sicer bo potem spet sledil nakup večjega, ampak bo takrat situacija drugačna, pa bom mogoče "zraven" kupil še kakšen večji motor.

To, da vedno sanjamo o večjem in zmogljivejšem motorju, pa je dovoljeno vsem in sem tudi resno razmišljal, ampak potem sem se spomnil pregovora in sem se usedel, zajel zrak in še enkrat premislil. Rezultat je tu... motor ostaja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...
Daelim in podobna j... odpadejo!!! - brat ima skuterja te znamke in je bil v roku 6 mesecev, odkar je bil kupljen ze 5-krat na servisu - 2x crknila kljucavnica, potem akumulator in kaj vem kaj se vse, predvidevam da s "tavelikimi" Daelimi ni kaj drugace, tako da jih vsem toplo odsvetujem, itak jih je sama plastika

od best frenda sestra ma Message 50 (to je un najcenejs sesauc od daelima). menju je AKKU, ker jo je 1x zlozl, pa je kislina zacela vn tect, pa je kontakte oksidiral al korodiral al nevemkva. drugac pa ga sam tanka, in to je vso "vzdrzevanje", pa ma ze skor 6000 km. B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Aja a ni še ena barva svečke zlo pomembna. Sicer nisn čist 100% sam enkrat sn nekaj slišev da se po svečk vid kok je motor zgonjen. Tak de vas sam mal spovnem. Se bolj natančno bo pa verjetn kdo ka se bolj pozna na te stvari razložu ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja a ni še ena barva svečke zlo pomembna. Sicer nisn čist 100% sam enkrat sn nekaj slišev da se po svečk vid kok je motor zgonjen. Tak de vas sam mal spovnem. Se bolj natančno bo pa verjetn kdo ka se bolj pozna na te stvari razložu ;)

Barva svečk ti o gonjenju ne pove kej dost. Pove ti edino, če je pravilno nastavljen vplinjač in predvžig.

Črna/temnorjava: prebogata mešanica zraka/bencina ali pa prepozno da iskro. Temperatura zgorevanja manjša, mašina ne vleče tako dobro kot bi lahko.

Bela: prerevna mešanica, prezgodna iskra, motor sicer vleče malo bolje kot naj bi, ampak se pregreva.

Svetlorjava/bež: OK

V vsakem primeru mora bit svečka suha.

Če ti nekaj časa laufa zadeva na štantgasu, se ti seveda svečka obarva drugače.

Preprostega indikatorja kolk je bila zadeva gonjena ni. Malo ti povejo gume, zavore, različni zvoki v mašini etc.

Več o nastavljanju in tem tu: http://www.xs11.com/forum/showthread.php?threadid=85

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozabil omenit... prerevna mešanica... lahko naredi kakšno luknjo v bat... :D

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 let pozneje...

sej se vidi na zborih, ko kurijo gume in pokajo z auspuhi pa pol kupiš eno leto star motor v odličnem stanju...

LP

Mi lahko kdo malo bolj razlozi kaj pomeni za motor kurjenje gum in pokanje z avspuhom?

Kaj pomeni ce obcasno- ko skurijo gumo pred menjavo, recimo in kaj ce se to dela pogosto...?

Vem, da ni dobro, sam me zanima, kolk "brezvesten lastnik" si, ce jo skuris pred menjavo?

Tks!

Lp!

Flight

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi lahko kdo malo bolj razlozi kaj pomeni za motor kurjenje gum in pokanje z avspuhom?

Kaj pomeni ce obcasno- ko skurijo gumo pred menjavo, recimo in kaj ce se to dela pogosto...?

Vem, da ni dobro, sam me zanima, kolk "brezvesten lastnik" si, ce jo skuris pred menjavo?

Tks!

Lp!

Flight

Malo nastopaški, čeprav se čudovito kadi. Pokanje z izpuhom pa za zdravje motorja ni ravno najbolj. Velikokrat se zgodi tudi, da poči ovoj izpušnega lonca. Eno in drugo je stvar okusa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko smo že pri pokanju z izpuhi in kurjenju gum... V čem je pa finta, oziroma kaj hočejo pokazati s tem, ko na mestu v leru terajo motor v iberture bo blokade? Seveda podkrepljeni z raznimi substancami.

Kakšnega maxa pa rad pogledam, če ga kdo riše.

Pri pokanju pa včasih odleti tudi cel denfer... Sem že videl (CBR1000 in GSX750). Pa sta bila sama kriva- sta prej brez demferja turirala, potem pa ga pozabila prišravfat.. :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bistvu me je bolj zanimalo, ce je to, da je guma prezgana (z obrazlozitvijo, da je bilo itak pred koncem

sezone in je guma za zamenjat) zadosti, da se obrnem prec od takega motorja?

Se posebno ce povem, da sem isti motor gledal njegovih 2000 km nazaj, pa so bile nove Avonke gor?4 mesece nazaj...

Ok, sej mogoce brezveze sprasujem-ce je tip pri tako malo km uspel skuriti gume, je verjetno tako ravnal s celim motorjem...

Me pa vse skupaj zanima tudi za v bodoce oglede...

Tks again!

Flight

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi lahko kdo malo bolj razlozi kaj pomeni za motor kurjenje gum in pokanje z avspuhom?

Kaj pomeni ce obcasno- ko skurijo gumo pred menjavo, recimo in kaj ce se to dela pogosto...?

Vem, da ni dobro, sam me zanima, kolk "brezvesten lastnik" si, ce jo skuris pred menjavo?

Tks!

Lp!

Flight

Načeloma nič drugega kukr če bi vozu v prvi pri tolk obratih kukr jih je pri kurjenju

Mal pazi edino na temperaturo, ker nimaš hlajenja...

Vem da se je NSR kr hitro segrela, ko smo enkrat neki kurili :whistle:

Zdej drugo je engine abuse pa pokanje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bistvu me je bolj zanimalo, ce je to, da je guma prezgana (z obrazlozitvijo, da je bilo itak pred koncem

sezone in je guma za zamenjat) zadosti, da se obrnem prec od takega motorja?

Se posebno ce povem, da sem isti motor gledal njegovih 2000 km nazaj, pa so bile nove Avonke gor?4 mesece nazaj...

Ok, sej mogoce brezveze sprasujem-ce je tip pri tako malo km uspel skuriti gume, je verjetno tako ravnal s celim motorjem...

Me pa vse skupaj zanima tudi za v bodoce oglede...

Tks again!

Flight

Najenostavneje ti je, da vzameš s seboj nekoga, ki se na motorje spozna. Sicer pa je pri vseh nakupih enako. Več ali manj že na prvi pogled in po nekaj besesdah z lastnikom, pribljižno veš, s kom imaš opravka. Kljub vsemu pa ne pozabi, da za malo denarja, le redko dobiš veliko muzike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bistvu me je bolj zanimalo, ce je to, da je guma prezgana (z obrazlozitvijo, da je bilo itak pred koncem

sezone in je guma za zamenjat) zadosti, da se obrnem prec od takega motorja?

Se posebno ce povem, da sem isti motor gledal njegovih 2000 km nazaj, pa so bile nove Avonke gor?4 mesece nazaj...

Ok, sej mogoce brezveze sprasujem-ce je tip pri tako malo km uspel skuriti gume, je verjetno tako ravnal s celim motorjem...

Me pa vse skupaj zanima tudi za v bodoce oglede...

Tks again!

Flight

Če je v 2000km skuru gume pomeni sam to, da ga je žgal ko hudiča :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tko, da se jaz lansiram en nov topic v motosvetovo orbito. Zanima me, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu rabljenega motorja. Vec glav vec ve, zato napisite kaj ste spregledali in vam je bilo kasneje zal, kaj so vam zamolcali, prikrili, skratka, kje vse se clovek lahko zaj... ko kupuje rabljen motor.

LuCy

Jaz sicer vedno kupujem nove, sem pa prodal par rabljenih.

Rekel bi, da predvsem glej od koga kupiš. Če je oseba natančna in ima odnos do motorja, potem je motor verjetno vzdrževan in v dobrem stanju. Če je oseba na splošno poštena, ti ne bo prikrila nekih napak, ki pa jih je itak že sama odpravila, če je natančna in ima odnos do motorja.

Ko sem prodajal mojo XJ 600 Diversion, sem sicer postavil malo višjo ceno, kar je odbilo đabaroše. Ampak prišel je tip, si ogledal motor in ugotovil, kar sem vedel tudi jaz: da je motor tak kot nov, le da je 5 let star. Imel je tudi eno mikro praskico na tanku (menjava balance), za katero sem mu povedal, ker je bila itak edina. Tip je odkartal, in kot vem, mu ni bilo žal. No tak motor bi tudi jaz želel kupiti (če odmislimo, da je XJ 600 itak drek).

Ko sem prodajal naslednji motor, ga je kupil sosed - prijatelj za svojega sina, ki ga takrat sploh še ni smel voziti. Ampak ta prijatelj je poznal moj odnos do motorjev, zato je hotel imeti moj motor. Potem je moj že itak lep motor spucal še z zobotrebcem in še sam sem bil presenečen - mirno bi bil lahko tudi nov motor iz izložbe.

Torej, najbolje je kupit motor od kakega takega psihopata.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Torej, najbolje je kupit motor od kakega takega psihopata.

Na zalost je malo psihopatov-takih :worship:

Lp!

Flight

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na zalost je malo psihopatov-takih :worship:

Ja, ravno zaradi tega tudi jaz raje kupim novega.

Pri avtu je pa ravno obratno, raje rabljenega, že ulaufanega (max. tam okoli 100k km prevoženih).

Vsekakor pa ne od kakega prepotentnega mladca, ki si domišlja, da je Rossi ali Alonso.

Pa ne biti drugi užaljeni, če nimaš smole (ali če imaš srečo), naletiš tudi na dober in odlično ohranjen motor, a glede na stil vožnje - kar se žal odraža v črnih statistikah in kar vsak dan videvamo na cestah - je ta verjetnost največja pri čoperjih in precej manjša pri cestakih.

Pa dober nakup in en lep pozdrav, Andi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače, pa čeprov mal :topic: , bi si omislu za kak drug motor še kazga dučeta tam okol letnika 94-95, sam se jih še vedno ne da homologirat. Upam, da bo tud to enkrat odpravljeno. :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Oglas

Zanima me vaše mnenje o motorju na zgornjem linku.Predvsem me zanima, če se splača kupit motor s tako kilometrino. Bo verjetno kmalu potreboval večji servis kajne?? :?

Hvala za odgovore.

LP Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!