poggy Objavljeno November 3, 2003 Deli Objavljeno November 3, 2003 zanima me, če je kdo že registriru odblokiran skuter kr majo od letos naprej homologirane tut nekatere skuterje brez blokad, npr za runnerja je možna reg. do 45km/h, 50km/h in 98km/h Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Petzl Objavljeno November 3, 2003 Deli Objavljeno November 3, 2003 ja eden kle v nasih krajih je stalkerja, pa ma tabelo tablco Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Roba_ Objavljeno November 3, 2003 Deli Objavljeno November 3, 2003 Jaz ga mam reg pod Motorno Kolo z rumeno tablico Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Petzl Objavljeno November 3, 2003 Deli Objavljeno November 3, 2003 kako ti je pa to uspelo? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
poggy Objavljeno November 3, 2003 Avtor Deli Objavljeno November 3, 2003 sej to mam js tut, sam bom šu aprila za 125 delat izpit, pa ga bom pol pod 98 kmh registriru pol pa ni problemu s kapsi pa na autocesto loh greš... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jerry_exc Objavljeno November 3, 2003 Deli Objavljeno November 3, 2003 kašne so pa kej razlike v cen za 45,50,98km/h? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
poggy Objavljeno November 3, 2003 Avtor Deli Objavljeno November 3, 2003 to pa mene tut zanima, sam za 98 nebi smel bit dražje od 40k sit Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jerry_exc Objavljeno November 3, 2003 Deli Objavljeno November 3, 2003 to skor sigurn ne če je 125 mav čez 30 :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jebediah Objavljeno November 3, 2003 Deli Objavljeno November 3, 2003 Torej, mam ditecha kot vidte spomladi bo pa NAJBRŽ pršlo notr še polini 70 pa polini prenosi pa me zanima, katere papirje rabm, da ga registriram pod 70ccm in posledično grem potem še lahk na avtocesto in te fore? s tem pač da mam jz pod 125 ccm kak je z temi homologacijami, atesti ipd? :unsure: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Roba_ Objavljeno November 3, 2003 Deli Objavljeno November 3, 2003 kako ti je pa to uspelo? VIP :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jerry_exc Objavljeno November 3, 2003 Deli Objavljeno November 3, 2003 a nebi blo bol če bi tole vprašov v temi registracija k se je lih odprla tud pa je govora o postopku registracije do 98km/h <_< Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Roba_ Objavljeno November 3, 2003 Deli Objavljeno November 3, 2003 Od enega kolega sosed si je NRGja al nekaj ze pod 70ccm registriral pa mislim da ni rabo nevem kaj dosti drugih papirjev Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jerry_exc Objavljeno November 3, 2003 Deli Objavljeno November 3, 2003 kšn potrdiv iz servisa mogoč da je 70 not :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Roba_ Objavljeno November 3, 2003 Deli Objavljeno November 3, 2003 kšn potrdiv iz servisa mogoč da je 70 not :? Mozno... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Grilzz Objavljeno November 3, 2003 Deli Objavljeno November 3, 2003 Aja? Kokr jst vem je večina (vsaj kakih 5 let nazaj) 70ccm mašin narejena samo za dirkališča in nimajo nobenih homologacij za na cesto. Registriri kot 50ccm zakaj bi si delal brezvezne probleme. Če imaš sedaj not 50 ccm nimaš kaj imet registriranega kot 125ccm, če imaš so te lepo nategnil. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
poggy Objavljeno November 3, 2003 Avtor Deli Objavljeno November 3, 2003 OPOZORILO Navedeni celotni postopek ali del postopka predelave je po ZVCP prepovedano izvajati na skuterjih, ki so v uporabi v cestnem prometu. Sestavek je namenjen zgolj predstavitvi montaže in zmogljivosti delov za predelave, ki so na voljo na spletni strani www.scooterkit.com v športni konfiguraciji. Končne zmogljivosti so odvisne od faktorjev, ki nanje vplivajo in niso konstantne za vse tipe agregatov (tip agregata, tip skuterja, leto izdelave, izrabljenost, stopnja predelave, vremenski pogoji,..). Priporočamo vam, da vse stopnje predelave izvrši pooblaščeni servis vaše blagovne znamke skuterja. Vsa imena blagovnih znamk, zajeta v besedilu so last njihovih zakonitih lastnikov. Predelava je bila izvršena na Piaggio NRG mc3 DD LC, model 2003, 4000 km (serijski agregat+deblokada transmisije+deblokiran športni izpuh nižjega cenovnega razreda). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jebediah Objavljeno November 3, 2003 Deli Objavljeno November 3, 2003 hm, potrdilo, zakaj pa? sej bi lahk odpru cilinder pa vidu, pravico ima :devil: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jebediah Objavljeno November 3, 2003 Deli Objavljeno November 3, 2003 ne fora je meni v tem, če me z 70ccm dobi da sem šel 100 ali pač kolikor tudi 65 je dovolj, mi napiše samo kazen za prehitro vožnjo, če me pa z 50ccm in rumeno tablco, potem pa veste :cry: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Grilzz Objavljeno November 3, 2003 Deli Objavljeno November 3, 2003 70ccm polini ni za na cesto. Evo še enkrat če si prej spregledu. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
denZ Objavljeno November 3, 2003 Deli Objavljeno November 3, 2003 sej mislim da nekje čist na malo gor na teh delih, s katerimi mi predelujemo te strojčke piše :NOT FOR HIGHWAY USE Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jerry_exc Objavljeno November 3, 2003 Deli Objavljeno November 3, 2003 pomoje piše not for local roads alpa kej takga čeb blo highway je sam na avtocesto prepovedan :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
PSI_Hunter Objavljeno November 4, 2003 Deli Objavljeno November 4, 2003 hmmmmm.......registracija......kupis malossi elektronko, das zanjo okol 24000 sit, pol mas pa tm en tak sraufek, ki ga vrtis, da gra motor 50 in to je to.......mas pa salter ON/OFF sepravi k je salter na OFF gre motor, kolikor pac gre (oziroma se bolje k je to u bistu se sportna el. zravn), ko je pa salter na ON, gre pa motor, toliko, kot mu ti z unim sraufkom dopustis, torej problem solved....... :OK: :OK: in kje pise (zakonsko, in ne v brosuri zraven kita), da jst ne smem uporabljat polinija, ce mi gre motor 50 km/h, tko kt ma homologacijo...... :naughty: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_jezus_ Objavljeno November 4, 2003 Deli Objavljeno November 4, 2003 Hja, to tud mene zanima ko bo treba drugo leto registrirat. Ce bi ga registriral pod 70ccm, moras met izpit za 125ccm, je tak? Ker res, ce me dobijo da grem 90km z rumeno tablco je se kej vec ko pa speeding ticket. U najslabsem primeru da ti skuter nazaj predelajo :cry: Kaj se pol najbl splaca ce mas 70ccm skuter in izpit samo za 50ccm? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jerry_exc Objavljeno November 4, 2003 Deli Objavljeno November 4, 2003 po se bol splača registrirat za 50 k itak ne smeš 70 vozt. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BOJAN6 Objavljeno November 5, 2003 Deli Objavljeno November 5, 2003 sej to mam js tut, sam bom šu aprila za 125 delat izpit, pa ga bom pol pod 98 kmh registriru pol pa ni problemu s kapsi pa na autocesto loh greš... Na avtocesto greš lahko z 150 ali več kubiki. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se