Skoči na vsebino

Registracija odblokiranega skuterja


poggy

Priporočene objave

zanima me, če je kdo že registriru odblokiran skuter kr majo od letos naprej homologirane tut nekatere skuterje brez blokad, npr za runnerja je možna reg. do 45km/h, 50km/h in 98km/h

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej to mam js tut, sam bom šu aprila za 125 delat izpit, pa ga bom pol pod 98 kmh registriru pol pa ni problemu s kapsi pa na autocesto loh greš...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, mam ditecha kot vidte

spomladi bo pa NAJBRŽ pršlo notr še polini 70 pa polini prenosi

pa me zanima, katere papirje rabm, da ga registriram pod 70ccm in posledično grem potem še lahk na avtocesto in te fore? s tem pač da mam jz pod 125 ccm

kak je z temi homologacijami, atesti ipd? :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a nebi blo bol če bi tole vprašov v temi registracija k se je lih odprla tud pa je govora o postopku registracije do 98km/h <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja? Kokr jst vem je večina (vsaj kakih 5 let nazaj) 70ccm mašin narejena samo za dirkališča in nimajo nobenih homologacij za na cesto.

Registriri kot 50ccm zakaj bi si delal brezvezne probleme.

Če imaš sedaj not 50 ccm nimaš kaj imet registriranega kot 125ccm, če imaš so te lepo nategnil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OPOZORILO

Navedeni celotni postopek ali del postopka predelave je po ZVCP prepovedano izvajati na skuterjih, ki so v uporabi v cestnem prometu. Sestavek je namenjen zgolj predstavitvi montaže in zmogljivosti delov za predelave, ki so na voljo na spletni strani www.scooterkit.com v športni konfiguraciji. Končne zmogljivosti so odvisne od faktorjev, ki nanje vplivajo in niso konstantne za vse tipe agregatov (tip agregata, tip skuterja, leto izdelave, izrabljenost, stopnja predelave, vremenski pogoji,..). Priporočamo vam, da vse stopnje predelave izvrši pooblaščeni servis vaše blagovne znamke skuterja. Vsa imena blagovnih znamk, zajeta v besedilu so last njihovih zakonitih lastnikov. Predelava je bila izvršena na Piaggio NRG mc3 DD LC, model 2003, 4000 km (serijski agregat+deblokada transmisije+deblokiran športni izpuh nižjega cenovnega razreda).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne fora je meni v tem, če me z 70ccm dobi da sem šel 100 ali pač kolikor tudi 65 je dovolj, mi napiše samo kazen za prehitro vožnjo, če me pa z 50ccm in rumeno tablco, potem pa veste :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmmmm.......registracija......kupis malossi elektronko, das zanjo okol 24000 sit, pol mas pa tm en tak sraufek, ki ga vrtis, da gra motor 50 in to je to.......mas pa salter ON/OFF sepravi k je salter na OFF gre motor, kolikor pac gre (oziroma se bolje k je to u bistu se sportna el. zravn), ko je pa salter na ON, gre pa motor, toliko, kot mu ti z unim sraufkom dopustis, torej problem solved....... :OK: :OK:

in kje pise (zakonsko, in ne v brosuri zraven kita), da jst ne smem uporabljat polinija, ce mi gre motor 50 km/h, tko kt ma homologacijo...... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, to tud mene zanima ko bo treba drugo leto registrirat. Ce bi ga registriral pod 70ccm, moras met izpit za 125ccm, je tak?

Ker res, ce me dobijo da grem 90km z rumeno tablco je se kej vec ko pa speeding ticket. U najslabsem primeru da ti skuter nazaj predelajo :cry:

Kaj se pol najbl splaca ce mas 70ccm skuter in izpit samo za 50ccm?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej to mam js tut, sam bom šu aprila za 125 delat izpit, pa ga bom pol pod 98 kmh registriru pol pa ni problemu s kapsi pa na autocesto loh greš...

Na avtocesto greš lahko z 150 ali več kubiki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!