PSI_Hunter Objavljeno November 6, 2003 Opozori Objavljeno November 6, 2003 torej je potem edina varianta, da me pol ustavi mr. Božo in nameri mojo hitrost in mi pol rece, ces fante teb pa gre tole krepko vec kot bi moralo it..... ampak zregistreram ga pa se vedno lahko kot 50cc ce un na tehnicnem nau dojel....tko da je enak riziko kot zdej, ce mi drot zatezi sm ga naj.....mam ga pa registreranga na 50cc kot bi mogu bit ceprov ni, in to je mislm da tud topic....... :hmm:
MaraudeR Objavljeno November 6, 2003 Opozori Objavljeno November 6, 2003 kar se tiče TPjev...če si mal iznajdljiv se da čez spravit totalno predelan oz. neizpraven motor...zato pa so uvedli inšpekcijski nadzor...
Brrrm Objavljeno November 6, 2003 Opozori Objavljeno November 6, 2003 Bil popoldne na tehničnem za avto. Ker avto izpraven in opravil brez težav, težil stricu pregledniku za skuter. Je stric rekel, takole: glede bele tablice je najbolj pomemben letnik skuterčka. Če je skuter deklariran za do 50 km/h in če je bil sestavljen leta 2002 in kasneje, potem ima v homologacijskem itak zapisano, da je motorno kolo in dobi belo tablico. Če je roba starejša pa naj bi mu, kljub 50 km/h, ostala rumena tablica. Pa sem zinil, da so kolesa z motorjem po novem do 45 km/h, vse ostalo, hitrejše, so pa motorna kolesa. Pa je stric rekel, da je sicer to res in da se je država na začetku topogledno zagnala, sedaj so pa že malo zaustavili konje in ni čisto več tako. Tako, da kot vse kaže, bo naš NRG2 ostal kolo z motorjem. Bomo videli. Vzačetku marca mu poteče registracija.
denZ Objavljeno November 6, 2003 Opozori Objavljeno November 6, 2003 :hmm: za belo tablco morš pol met 2002 ali novejši skuter, če sm prau razumel.....a če pa maš starejšega pa ne gre nikakor gor spravt bele tablce (jst bi jo full rad mel)
_Roba_ Objavljeno November 6, 2003 Opozori Objavljeno November 6, 2003 a če pa maš starejšega pa ne gre nikakor gor spravt bele tablce (jst bi jo full rad mel) Kdo pa je reko da ne gre?
PSI_Hunter Objavljeno November 6, 2003 Opozori Objavljeno November 6, 2003 kar se tiče TPjev...če si mal iznajdljiv se da čez spravit totalno predelan oz. neizpraven motor...zato pa so uvedli inšpekcijski nadzor... in ta inspekcijski nadzor naj bi pomeni kaj........... :?
Brrrm Objavljeno November 7, 2003 Opozori Objavljeno November 7, 2003 @Roba To je rekel tisti velemojster na tehničnem pregledu. Tebi je očitno šlo. Kako si to izpeljal? Daj, opiši, ne pa tu zgolj z nekimi opazkami nastopati. :angry: @PSI_hunter Inšpekcijski nadzor pomeni, da ti potem, ko zapuščaš prostor tehničnega pregleda po opravljenem pregledu, lahko pristopi poseben tehnični inšpektor in od tebe zahteva, da gre tvoje vozilo še enkrat skozi tehnični pregled, tokrat zastonj, ki ga nadzira inšpektor lastnoročno. In če se pokaže, da je na vozilu kaj narobe in da je to preglednik spregledal, jo preglednik faše s kaznijo in morda celo z odvzemom licence, tebi pa uniči že opravljeni pozitivni tehnični pregled. In ti tu ne moreš nič, ker v pravilniku piše, da moraš omgočiti ..., če ne, kazen.
PSI_Hunter Objavljeno November 7, 2003 Opozori Objavljeno November 7, 2003 @PSI_hunter Inšpekcijski nadzor pomeni, da ti potem, ko zapuščaš prostor tehničnega pregleda po opravljenem pregledu, lahko pristopi poseben tehnični inšpektor in od tebe zahteva, da gre tvoje vozilo še enkrat skozi tehnični pregled, tokrat zastonj, ki ga nadzira inšpektor lastnoročno. In če se pokaže, da je na vozilu kaj narobe in da je to preglednik spregledal, jo preglednik faše s kaznijo in morda celo z odvzemom licence, tebi pa uniči že opravljeni pozitivni tehnični pregled. In ti tu ne moreš nič, ker v pravilniku piše, da moraš omgočiti ..., če ne, kazen. hm torej ce sm te prav zastopu, mi on lahko zahteva se en tehnicni, ki ga ne placam, in grem se enkrat na uno masino.....torej ce sem v prvo opravil ta teh. pregled, in un inspektor v to dvomi, in gre moj motor se enkrat na un aparat pod budnim ocesom unga inspektorja, ce sm ga v prvo naredu, ga bom se v drugo una masina ne laze...... bolj pomembno vpresanje je ali ima ta qurac palac portugalac od inspektorja uzakonjeno pravico da ti izmeri volumen valja, kompresijo, oz. da z podrobnim razstavljanjem tvojega motorja ugotovi da imas predelanega.....
PSI_Hunter Objavljeno November 7, 2003 Opozori Objavljeno November 7, 2003 in ce mu ne omogocis, in placas kazen..........a ti se velja al ne?
denZ Objavljeno November 7, 2003 Opozori Objavljeno November 7, 2003 in ce mu ne omogocis, in placas kazen..........a ti se velja al ne? kok pa je ta kazn...da vidim če se mi bol splača to plačat, al pa pustit da ugotovijo da mam celga predelanega :wacko:
Brrrm Objavljeno November 8, 2003 Opozori Objavljeno November 8, 2003 Pa kaj ste sedaj navalili na kontrolo izvajanja tehničnih pregledov. To je bolj problem preglednikov, kot vas. Ker s skuterji, ki po vaše letijo 100+ km/h in na sebi nimajo nič več drugega originalnega, kot le še stopalke za sovoznika, tehničnega ne boste izpeljali že ob običajnem pregledu. :P
PSI_Hunter Objavljeno November 15, 2003 Opozori Objavljeno November 15, 2003 Pa kaj ste sedaj navalili na kontrolo izvajanja tehničnih pregledov. To je bolj problem preglednikov, kot vas. Ker s skuterji, ki po vaše letijo 100+ km/h in na sebi nimajo nič več drugega originalnega, kot le še stopalke za sovoznika, tehničnega ne boste izpeljali že ob običajnem pregledu. :P zakaj????.................................................... :?
bOnZy Objavljeno November 15, 2003 Opozori Objavljeno November 15, 2003 Pa kaj ste sedaj navalili na kontrolo izvajanja tehničnih pregledov. To je bolj problem preglednikov, kot vas. Ker s skuterji, ki po vaše letijo 100+ km/h in na sebi nimajo nič več drugega originalnega, kot le še stopalke za sovoznika, tehničnega ne boste izpeljali že ob običajnem pregledu. :P :OK: :OK: :OK: :naughty: :lol1: :lol1: :lol1:
_Roba_ Objavljeno November 15, 2003 Opozori Objavljeno November 15, 2003 Pa kaj ste sedaj navalili na kontrolo izvajanja tehničnih pregledov. To je bolj problem preglednikov, kot vas. Ker s skuterji, ki po vaše letijo 100+ km/h in na sebi nimajo nič več drugega originalnega, kot le še stopalke za sovoznika, tehničnega ne boste izpeljali že ob običajnem pregledu. :P Sej kdo pa je reko da mores tja motor peljat :) O:-)
[rain] Objavljeno November 15, 2003 Opozori Objavljeno November 15, 2003 En tukaj je izustil, da ce je bil skuter skup dan leta 2002 ali kasneje, da mu v prometni pise kolo z motorjem in dobi rumeno tablico. Jazst mam skuter letnik 2003, v prometni mi, sem sel zdajle gledat v garazo, pise Kolo z motorjem, pogledam še na rit od skuterja in guess what, zadaj ma rumeno tablico gor nasravfano.
_jezus_ Objavljeno November 16, 2003 Opozori Objavljeno November 16, 2003 mene boli ***** za tehnicni... Itaq mi v promteni pise da je prvi tehnicni leta 2005...
MaraudeR Objavljeno November 16, 2003 Opozori Objavljeno November 16, 2003 (popravljeno) ,15 Nov 2003 @ 20:25] En tukaj je izustil, da ce je bil skuter skup dan leta 2002 ali kasneje, da mu v prometni pise kolo z motorjem in dobi rumeno tablico. Jazst mam skuter letnik 2003, v prometni mi, sem sel zdajle gledat v garazo, pise Kolo z motorjem, pogledam še na rit od skuterja in guess what, zadaj ma rumeno tablico gor nasravfano. , zato ker imaš homologirano max.hitrost 45 km/h....če bi podrobneje prebral, bi ugotovil, da tisto o motornem kolesu velja, če imaš homologirano max.hitrost 50 km/h Popravljeno November 16, 2003. Popravil MaraudeR
[rain] Objavljeno November 16, 2003 Opozori Objavljeno November 16, 2003 (popravljeno) in zakaj mi v prometni nič ne piše, da mam prvi tehnični šele čez 3 leta, čeprav sem skuter kupil letos ??? :huh: Popravljeno November 16, 2003. Popravil [rain]
Jack_ass Objavljeno November 16, 2003 Opozori Objavljeno November 16, 2003 ' date='16 Nov 2003 @ 10:06'] in zakaj mi v prometni nič ne piše, da mam prvi tehnični šele čez 3 leta, čeprav sem skuter kupil letos ??? :huh: Zarad Kač
..::NRG::.. Objavljeno November 17, 2003 Opozori Objavljeno November 17, 2003 ' date='16 Nov 2003 @ 10:06'] in zakaj mi v prometni nič ne piše, da mam prvi tehnični šele čez 3 leta, čeprav sem skuter kupil letos ??? :huh: To je itak zdj čist use pomešan, noben nč neve kerih pravil se nj drži, še najbolj zmedeni pa so na uni tipi na tehničnem, ki mu vsak drugi dan pod nos pomolijo papir z spremembo zakon, tko da jst se sploh več ne sekiram, enostavno me boli kur*c :devil:
scoot-fr3ak Objavljeno November 17, 2003 Opozori Objavljeno November 17, 2003 Pa kaj ste sedaj navalili na kontrolo izvajanja tehničnih pregledov. To je bolj problem preglednikov, kot vas. Ker s skuterji, ki po vaše letijo 100+ km/h in na sebi nimajo nič več drugega originalnega, kot le še stopalke za sovoznika, tehničnega ne boste izpeljali že ob običajnem pregledu. :P Sej kdo pa je reko da mores tja motor peljat :) O:-) kak pa je to sploh možno da nea rabiš skutera pelat na tehničnega???? prek vez :hmm: . al greš tja kr enostavno s papiri.
_Roba_ Objavljeno November 17, 2003 Opozori Objavljeno November 17, 2003 (popravljeno) kak pa je to sploh možno da nea rabiš skutera pelat na tehničnega???? prek vez :hmm: . al greš tja kr enostavno s papiri. B) B) B) :) Popravljeno November 17, 2003. Popravil _Roba_
_OKI_ Objavljeno November 17, 2003 Opozori Objavljeno November 17, 2003 Jaz pa sem peljal skutera tja, vendar bližje kot na 50 metrov ni prišel do valcnov B) B) :yea2:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se