Tomozuki Objavljeno December 2, 2008 Opozori Objavljeno December 2, 2008 (popravljeno) Ne, da mislim, sigurno prideš ceneje skozi. Vbistvu o teh zadevah ni več kaj povedat, ker so v Financah naredili ekonomsko računico med pri nas kupljenim Avengerjem in prepeljanim iz ZDA. Seveda so upoštevali pot tja in nazaj, nakup, carinjenje, kontejnerski prevoz in homologacijo. Pripeljani Avenger je bil kar 4000€ cenejši od tukaj kupljenega, kar je slabi stari milijon tolarjev. Za moje pojme to ni malo. Glede homologacije za avtomobile, ki jih pri nas ne prodajajo - we have some mutual friends :D Popravljeno December 2, 2008. Popravil Tomozuki
sesir Objavljeno December 3, 2008 Opozori Objavljeno December 3, 2008 Še vedno ni točnega primera za avto in niste napisali kako je z lučmi in ostalimi stvarmi za uvoz,kot tudi v kateri državi ga lahko sploh kupiš,da do nekle izpolnjuje norme!Vidiš to je to!Vsi kao neki vemo a realno...Kdo ima za nov avto gre tu kupit.Mi ko pa bi kupil nekaj let stare pa na koncu pridemo do zaključka da...Glej,če so oni zračunali 4000eu pa vse vejo pa nikamor niso rabli it!Ti moraš štet tudi svoj čas in potne stroške do USA in tam stroške!Al pa odštevajma 4000 potni 600eu tam 700eu,potem pot v belgijo in nazaj 500eu,tvojih vsaj 10dni plus prijatlove vsaj 3 je to vredno vsaj 600 večini več.Se strinjaš?Je to 2400 je pol razlike,če gre vse skozi kot mora 1600eu.Pa ne mi rečt,da tolk ne najdeš v eu tudi ceneje,če iščeš.Ne vem no,da konkreten primer,pa me prepričaj v nasprotno,pa ne za avto,ki stane 60,000plus ampak do 20-30.Čeprav mislim,da vsi gledamo-te te avte še za manj dnara!Sej res,da je tema o USA avtih ampak mislim,da se je držimo,ker moramo tud ugotovit,kako do njih po čim lažji poti :naughty: :naughty:
NejcZ Objavljeno December 4, 2008 Opozori Objavljeno December 4, 2008 Ne, da mislim, sigurno prideš ceneje skozi. Vbistvu o teh zadevah ni več kaj povedat, ker so v Financah naredili ekonomsko računico med pri nas kupljenim Avengerjem in prepeljanim iz ZDA. Seveda so upoštevali pot tja in nazaj, nakup, carinjenje, kontejnerski prevoz in homologacijo. Pripeljani Avenger je bil kar 4000€ cenejši od tukaj kupljenega, kar je slabi stari milijon tolarjev. Za moje pojme to ni malo. Glede homologacije za avtomobile, ki jih pri nas ne prodajajo - we have some mutual friends :D Še vedno ni točnega primera za avto in niste napisali kako je z lučmi in ostalimi stvarmi za uvoz,kot tudi v kateri državi ga lahko sploh kupiš,da do nekle izpolnjuje norme!Vidiš to je to!Vsi kao neki vemo a realno...Kdo ima za nov avto gre tu kupit.Mi ko pa bi kupil nekaj let stare pa na koncu pridemo do zaključka da...Glej,če so oni zračunali 4000eu pa vse vejo pa nikamor niso rabli it!Ti moraš štet tudi svoj čas in potne stroške do USA in tam stroške!Al pa odštevajma 4000 potni 600eu tam 700eu,potem pot v belgijo in nazaj 500eu,tvojih vsaj 10dni plus prijatlove vsaj 3 je to vredno vsaj 600 večini več.Se strinjaš?Je to 2400 je pol razlike,če gre vse skozi kot mora 1600eu.Pa ne mi rečt,da tolk ne najdeš v eu tudi ceneje,če iščeš.Ne vem no,da konkreten primer,pa me prepričaj v nasprotno,pa ne za avto,ki stane 60,000plus ampak do 20-30.Čeprav mislim,da vsi gledamo-te te avte še za manj dnara!Sej res,da je tema o USA avtih ampak mislim,da se je držimo,ker moramo tud ugotovit,kako do njih po čim lažji poti :naughty: :naughty: Slabo bereš? :)
sesir Objavljeno December 4, 2008 Opozori Objavljeno December 4, 2008 (popravljeno) :nono: Očitno ti slabo čitaš,ker oni so delali to vsaj mislim zgolj teoretično in za nov avto. Glej npr. Ford mustang 2005 te pride tu na cesto okol 20keu.Tam stane okol 11000$ se pravi okol 7500eu.Ko pa k temu prišteješ prevoz(1400),carino(vsaj 3800)ddv(2800),dmv in homologacijo(200),predelava avta v nemčiji(1400),te pride 17keu plus prevoz avta na prikolici v nemčijo na predelavo,kar je lep strošek. Pa te pride avto koliko?S tem,da lep čas čakaš na plačanega mačka v žakljuPa tu nisem štel tvojega časa,kje pa so šele stroški,če greš še sam ponj na Florido kot je napisal tomozuki!? Dajte me prepričat,da se motim in je velik cenej bom še začel razmišljat o nakupu lepe jajce Popravljeno December 4, 2008. Popravil sesir
Tomozuki Objavljeno December 4, 2008 Opozori Objavljeno December 4, 2008 Jaz mislim, da ti bolj sam sebe nočeš prepričat, kot pa da bi te mi :) Kaj ti pa manjka pri teoriji? Tudi ti si samo špekuliral. Mislim, da ni več kaj reči. Če se je nekdo, ki ima izkušnje iz ekonomije, prepričal, da je Avenger v ZDA s vsemi stroški vred cenejši kot v Sloveniji, potem ne bom spet en tistih sumničavih standardnih Slovencev, ki bom vedno imel neki "kaj pa če" na zalogi. Poleg tega pa poznam človeka, ki iz USA uvaža avtomobile in se izplača - ker drugače tega več ne bi počel. Najcenejši Mustang letnik 2006 se pri nas prodaja za 22.500€ ali 28.548$. Novega v ZDA dobiš za 20.430$ ali 16,101€. Ok, prvo te čaka carina, ki je okoli 10%, kar ceno zviša 17711€, prevoz z ladjo (cca 1000€) dvigne ceno na 18711€, DDV pride na 21253€, DMV je 7% (če je cena večja ali enaka 12518,77817 EUR/p/st vendar manjša kot 16691,70422 EUR/p/st : 7,00000%), kar znese 22740€ + cca 1000€ homologacije (ni zapleteno, zamenjava števcev in smerokazov). Torej, 23740€. Pot tja in nazaj te z letalom in ladja za avto, pride okoli 700€, pa recimo 2 prenočitvi po 40€. Vse skupaj: 25480€. Vendar omenjava novega pa še ročni menjalnik ima. Seveda obstoja še ena pot, ki zaobide birokracijo in pri kateri ti ni potrebno plačati DMV-ja in DDV-ja. Moraš pa poznat pravega človeka ;) Mislim, da jih je na forumih kar nekaj, ki se kar sami ponujajo :)
ImenitnaPriložnost Objavljeno December 4, 2008 Opozori Objavljeno December 4, 2008 avto bo vozen že v letošnjem decembru.motor je že na poti, k mehaniku pride danes ali jutri... ... ampak več vzdihov, pogledov, občudovanja, pohval in podobnega sem deležen kot razmrščen voznik ropotajoče 30 let stare korvete, kot pa polizan in spedenan nažigovalec nizkokubaturnega rally specialca. Jah, tut prav, če rabiš poglede, vzdihe in občudovanje ter pohval, tudi prav - karkoli ti paše... Kakšen pa je točno model te tvoje korete?
ImenitnaPriložnost Objavljeno December 4, 2008 Opozori Objavljeno December 4, 2008 Brezveze da se sploh preganjamo kaj je boljše, nabrita Impreza, M3, Skyline, Supra, alpa old-school ameriški Muscli, ker je sama primerjava že krneki. No, ampak mal se je pa treba kurčit, a ne de? Pa se it, kdo ma večjega pa komu dalje nese? Men, mimogrede, nese celo okol vogla! :D
sesir Objavljeno December 4, 2008 Opozori Objavljeno December 4, 2008 Najcenejši Mustang letnik 2006 se pri nas prodaja za 22.500€ ali 28.548$. Novega v ZDA dobiš za 20.430$ ali 16,101€. Ok, prvo te čaka carina, ki je okoli 10%, kar ceno zviša 17711€, prevoz z ladjo (cca 1000€) dvigne ceno na 18711€, DDV pride na 21253€, DMV je 7% (če je cena večja ali enaka 12518,77817 EUR/p/st vendar manjša kot 16691,70422 EUR/p/st : 7,00000%), kar znese 22740€ + cca 1000€ homologacije (ni zapleteno, zamenjava števcev in smerokazov). Torej, 23740€. Pot tja in nazaj te z letalom in ladja za avto, pride okoli 700€, pa recimo 2 prenočitvi po 40€. Vse skupaj: 25480€. Ok sej vem,da obadva vema kaj govorima!Čeprav carino plačaš na ceno z ladiskim prevozom in te pride več,pa,če ga dobiš v Kp ti ga na carini ne spustijo skozi za 17101eu kolk bi ga ti rad ocarinil ampak ajd tud,da ga!Kolk je pa cena takega istega pri nas,ker ne vem kero mašino si gledal?To,da se ukvarjajo vema oba,samo midva oz. mi se menimo tu za en avto zase.Pa misliš,da ko zamenjaš,števec kateri dvomim,da stane za mustang tako malo,če je za ninjo 500eu,pa recimo da vse to menjaš sam in te pride 1000e! Pol prideš s tem avtom na LPP z ameriškimi papirji in te spustijo skozi?Ker ti,ki se ukvarjajo s tem delajo drugače pa nema o tem glih tu lahko po p.m
ELO Objavljeno December 4, 2008 Opozori Objavljeno December 4, 2008 Jah, tut prav, če rabiš poglede, vzdihe in občudovanje ter pohval, tudi prav - karkoli ti paše... Kakšen pa je točno model te tvoje korete? to o vzdihih in vsem ostalim sem napisal v enem od mojih predhodnih postov... in ne, ne rabim jih. tudi moj picek se mi vzdigne brez avta, motorja, jahte in ostalih (3,1415)zdarij... ni največji, pa podaljška vseeno ne rabim, tako da tudi ta teorija ne pije vode... ;) sicer pa: c3 targa. motor (malce močnejši kot po defaultu) se že vgrajuje, nove gume se pa že veselijo, da se jim bo v obdobju utekanja vsaj malce prizanašalo, hehe... p.s.: če pa bi rad videl, kako zgleda tisto v prvi vrsti tega posta te pa v ljubljani povabim na eno pomladansko furo... tako, da boš lažje vedel... saj se itak poznamo, dukatisti, a ne?? ;)
sesir Objavljeno December 4, 2008 Opozori Objavljeno December 4, 2008 ELO kje pa si ti naroču mašino a to si novo kupo al rabljeno?Z menjalnikom al brez?
ImenitnaPriložnost Objavljeno December 4, 2008 Opozori Objavljeno December 4, 2008 p.s.:fakerze in ostali harley treffeni. pa vse pojave na motorjih... pa custom motorji, pa nasploh vsi motorji, ki niso supersport petarde... kaj so, motoristi ali zgolj pozerji??? kakorkoli, mlado motoristko, v usnjenih tangicah in zgoraj brez mi je prav lepo pogledati. in se ne sekiram da je po vaše "pozerka". nasprotno, želim si več "pozerk"!!!! mogoče si pa katera želi tudi več "pozerjev"... le zakaj ji ne bi ustregli?? pa ne vem, zakaj se sploh opravičuješ saj smo itak sami pozerji na motosvetu :-) eni bolj, eni manj "obdarjeni" kar ma pač svoje posledice :D
ImenitnaPriložnost Objavljeno December 4, 2008 Opozori Objavljeno December 4, 2008 Hilton to pa zgleda ko se reče!Upam,da nakup za dušo,kot triumf! ma kako dušo - za poziranje :-) Pa saj s tem ni nič narobe (dokler ne pride na moj hof imponirat, mi dol visi :))
ImenitnaPriložnost Objavljeno December 4, 2008 Opozori Objavljeno December 4, 2008 p.s.: če pa bi rad videl, kako zgleda tisto v prvi vrsti tega posta te pa v ljubljani povabim na eno pomladansko furo... tako, da boš lažje vedel... saj se itak poznamo, dukatisti, a ne?? ;) Jah, ne vem, če se, jaz nisem glih najbolj družabne sorte. Za vožnjo se komot zmenva, sam me mal skrbi, da ni dost placa za truplo 1,95 m in 130 kg ... :-) Nazadnje, ko je kolega pršu z Poršom GT3, je bla jeba in sem ga po passata domov poslal, ker mi res ni blo tolk za trpet :D
ELO Objavljeno December 4, 2008 Opozori Objavljeno December 4, 2008 hehe, moj kolega je nekak tvoj kaliber. bo treba brez strehe, ja... ;) motor sem kupil nov, nerabljen, v nemčiji, od modela, ki se očitno ukvarja s prodajo GM motorjev in ostalih zadev. kupil sem samo blok, brez menjalnika, ter komplet tesnil. menjalnik je sicer tristopenjski avtomatik... l.p.
ELO Objavljeno December 4, 2008 Opozori Objavljeno December 4, 2008 eni bolj, eni manj "obdarjeni" kar ma pač svoje posledice :D saj če bi imel vsaj za par mm daljšega lulčija bi lahko imel kakega V6. tako pa moram žal imeti V8 :whistle: :whistle: :whistle: :rolleyes:
ImenitnaPriložnost Objavljeno December 5, 2008 Opozori Objavljeno December 5, 2008 (popravljeno) saj če bi imel vsaj za par mm daljšega lulčija bi lahko imel kakega V6. tako pa moram žal imeti V8 :whistle: :whistle: :whistle: :rolleyes: v mislih sem imel "pleharsko obdarjeni" za med nogam me ne zanima, tist je sam med nami, genetiko in žensko, ki si jo želimo zadovoljiti :-) Popravljeno December 5, 2008. Popravil mashina
ELO Objavljeno December 5, 2008 Opozori Objavljeno December 5, 2008 nekateri kupujejo tudi zaradi tistega mednožnega.... jebiga...
Tomozuki Objavljeno December 5, 2008 Opozori Objavljeno December 5, 2008 Ok sej vem,da obadva vema kaj govorima!Čeprav carino plačaš na ceno z ladiskim prevozom in te pride več,pa,če ga dobiš v Kp ti ga na carini ne spustijo skozi za 17101eu kolk bi ga ti rad ocarinil ampak ajd tud,da ga!Kolk je pa cena takega istega pri nas,ker ne vem kero mašino si gledal?To,da se ukvarjajo vema oba,samo midva oz. mi se menimo tu za en avto zase.Pa misliš,da ko zamenjaš,števec kateri dvomim,da stane za mustang tako malo,če je za ninjo 500eu,pa recimo da vse to menjaš sam in te pride 1000e! Pol prideš s tem avtom na LPP z ameriškimi papirji in te spustijo skozi?Ker ti,ki se ukvarjajo s tem delajo drugače pa nema o tem glih tu lahko po p.m Cena števcev je 159.99$, komplet zadnjih luči za EU homologacijo pa 109.99$. Mislim, da druga ni potrebno zamenjat. Še zadnjih luči vbistvu ne, če jih pelješ k enemu graverju, da ti naredi krogec z E oznako noter. Primerjal pa sem V6 mašino, najšibkejšo možno (4.0, 210KM), vendar je ameriški bil ročni menjalnik, v Sloveniji pa avtomatski. Deli za ameriške avte so res brezveze poceni in se ne morejo primerjat z deli EU avtomobilov ali Japonskih avtomobilov. Motorjev pa sploh ne.
oilpower Objavljeno December 11, 2008 Opozori Objavljeno December 11, 2008 Jaz mislim tudi tako, vsak ima svoje prednosti in slabosti. Meni na primer zunanji videz ameriških avtov ubija, res je noro dober. Je pa res da se kakšen mustang težko primerja z imprezo ali pa evo-tom, če gledamo vozne lastnosti. Debilna primerjava!! Kako boš primerjal avto s štirikolesnim pogonom za stare mame z mustangom ali kakšnim U.S. muscle avtom, ki ima pogon samo na zadnji par koles? To ni tak hec vozit, kot EU in rizi bizi jajca z FWD ali celo AWD! Pol je pa avto kriv ker ne speljejo ovinka! Velik zmogljiv motor in zadnji pogon je čisto drug svet, ki ga večina slovenčkov nikoli ne bo doživela. To je res neverjeten užitek. Avto že z nizkimi obrati vrti in vleče za šalo in moči nikakor ne zmanjka! Tisti, ki nikoli niste vozili kaj takega raje ne pametujte. Vsedite se raje v svoje kaloriferje pa obrate na ful, da se sploh premaknete.
k0ci Objavljeno December 11, 2008 Opozori Objavljeno December 11, 2008 Debilna primerjava!! Kako boš primerjal avto s štirikolesnim pogonom za stare mame z mustangom ali kakšnim U.S. muscle avtom, ki ima pogon samo na zadnji par koles? To ni tak hec vozit, kot EU in rizi bizi jajca z FWD ali celo AWD! Pol je pa avto kriv ker ne speljejo ovinka! Velik zmogljiv motor in zadnji pogon je čisto drug svet, ki ga večina slovenčkov nikoli ne bo doživela. To je res neverjeten užitek. Avto že z nizkimi obrati vrti in vleče za šalo in moči nikakor ne zmanjka! Tisti, ki nikoli niste vozili kaj takega raje ne pametujte. Vsedite se raje v svoje kaloriferje pa obrate na ful, da se sploh premaknete. point je v tem, da amerikanerji znajo samo iz lubenice iztisniti 1dcl soka, medtem ko evropejci in japonci dobijo toliko soka že iz pomaranče :photo:
oilpower Objavljeno December 11, 2008 Opozori Objavljeno December 11, 2008 point je v tem, da amerikanerji znajo samo iz lubenice iztisniti 1dcl soka, medtem ko evropejci in japonci dobijo toliko soka že iz pomaranče :photo: Verjetno s tem misliš konje v motorju. Jaz ne vem kaj je z vami a mislite, da so samo konji važni, da avto "poleti"? Pozabljate na NAVOR!! Ni vse v konjih!! In motor z velikim navorom in primernim številom konjev je tisto pravo! Kaj ti bo npr. navit 1.8l motor z 120-130KM ki se šele pri 6000rpm komaj premakne navora ima po kot kavni mlinček! Pri velikih muscle motorjih ni hec v tem, da američani nebi znal več konjev iztisnit iz motorja ampak tega preprosto nočejo! In ti motorji imajo res hudo surovo moč, ki jo noben navit rižotar nima!
k0ci Objavljeno December 11, 2008 Opozori Objavljeno December 11, 2008 če ti je tok všeč navor pač vzameš dizla, nemški 3.0 TDI recimo, iztisne 240 KM pri 4000/min in 450 Nm pri 1400/min v primerjavi z 4.0 V6, ki naredi borih 210 KM pri 5250/min ter 325 Nm pri 3500/min.....da pri tem sploh ne zaidemo k porabi :whistle: :whistle:
impulz Objavljeno December 11, 2008 Opozori Objavljeno December 11, 2008 (popravljeno) če ti je tok všeč navor pač vzameš dizla, nemški 3.0 TDI recimo, iztisne 240 KM pri 4000/min in 450 Nm pri 1400/min v primerjavi z 4.0 V6, ki naredi borih 210 KM pri 5250/min ter 325 Nm pri 3500/min.....da pri tem sploh ne zaidemo k porabi :whistle: :whistle: Popravljeno December 11, 2008. Popravil impulz
oilpower Objavljeno December 11, 2008 Opozori Objavljeno December 11, 2008 če ti je tok všeč navor pač vzameš dizla, nemški 3.0 TDI recimo, iztisne 240 KM pri 4000/min in 450 Nm pri 1400/min v primerjavi z 4.0 V6, ki naredi borih 210 KM pri 5250/min ter 325 Nm pri 3500/min.....da pri tem sploh ne zaidemo k porabi :whistle: :whistle: Ni fora, da mi je navor kar tako brez veze všeč, povedat sem hotel, da konji brez pravega navora niso vredni pol qurca! Dizla ne maram zato ker ima že moj bencinar več navora kot tale mercedes, ki ga omenjaš. Če bi se pa že odločil za dizla pol pa pride v poštev samo Fordov power stroke 6.4l s preko 350km in skoraj 900Nm pri 2500rpm! Z raznimi čipi in elektroniko se da s tega motorja še veliko več stisnit, če želiš, vendar jaz pravim, da je bolje čim manj elektronike. Kateri V6 motor pa si tukaj dal za primer?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se