Skoči na vsebino

V8 avtomobili


jhribar1

Priporočene objave

Ni fora, da mi je navor kar tako brez veze všeč, povedat sem hotel, da konji brez pravega navora niso vredni pol qurca! Dizla ne maram zato ker ima že moj bencinar več navora kot tale mercedes, ki ga omenjaš. Če bi se pa že odločil za dizla pol pa pride v poštev samo Fordov power stroke 6.4l s preko 350km in skoraj 900Nm pri 2500rpm! Z raznimi čipi in elektroniko se da s tega motorja še veliko več stisnit, če želiš, vendar jaz pravim, da je bolje čim manj elektronike.

Kateri V6 motor pa si tukaj dal za primer?

katero vozilo pa imas, da je bencinc s toliiiiiiiiko Nm?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nekomu, ki še ni nikoli vozil vsaj N/A V8 motorja je itak brezveze karkoli razlagat...

evo vam, ljubitelji 2.0 tdi-jev in ostalih zajtrkov, ko boste kdaj kaj takega peljali vam bo jasno, o čemu se govori v temi V8 avtomobili: http://www.pistonheads.com/roadtests/WeineckCobra.htm

srećno!!!

nikoli nisem nic rekel proti V8 amerskim avtomobilom, ampak me samo zanima, kaj vozi da je tak preprican v svoje trditve :)

In nikakor nisem zagovornih raznih tdi motorjev, dalec od tega :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni fora, da mi je navor kar tako brez veze všeč, povedat sem hotel, da konji brez pravega navora niso vredni pol qurca! Dizla ne maram zato ker ima že moj bencinar več navora kot tale mercedes, ki ga omenjaš. Če bi se pa že odločil za dizla pol pa pride v poštev samo Fordov power stroke 6.4l s preko 350km in skoraj 900Nm pri 2500rpm! Z raznimi čipi in elektroniko se da s tega motorja še veliko več stisnit, če želiš, vendar jaz pravim, da je bolje čim manj elektronike.

Kateri V6 motor pa si tukaj dal za primer?

primerjal sem med:

AUDI A6 3.0 TDI

...in...

FORD MUSTANG 4.0 V6

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ultima GTR, pa še sam si jo lahko sestaviš in pride veliko cenejša kot pa če jo kupiš, pravijo, da je sestavljanje tega avtomobila prav tako zabavno kot vožnja :)

640 ali 720 konjski chevrolet V8 motor, Porshe menjalnik

0-60 mph v 2,8s (640 konjska različica ); 2,6s (720 konjska različica)

Drugače pa je šasija zasnovana tako, da zdrži motor do 1000 konjev

zaviranje 100 mph do 0 mph pa 3,97s

impressive

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

primerjal sem med:

AUDI A6 3.0 TDI

...in...

FORD MUSTANG 4.0 V6

Fordov 4.0l V6 motor je NEMŠKI!! Najdemo ga v ford explorerju, ford aerostar, ford rangerju, Landroverju....in mustangu. Tko, da ni treba američane krivit glede zmogljivosti tega motorja!! Pa verjetno je tale audi tudi precej dražji od mustanga.

Gixxer!

Nekako si res ne želim povedat kateri avto imam. Naveličan sem otročjih in nezrelih pripomb do katerih potem hitro pride, kot naprimer: velik avto majhen lulek, simpatizer naftnega lobija in podobnie neumnosti! Zdaj, če mi ne verjameš pa nič, tukaj nimam kaj. In, kot praviš bi itak lahko na netu našel kakšen primeren avto in sliko. Tako, da res nima veze, če povem ker mi potem neboš nič bolj verjel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni fora, da mi je navor kar tako brez veze všeč, povedat sem hotel, da konji brez pravega navora niso vredni pol qurca! Dizla ne maram zato ker ima že moj bencinar več navora kot tale mercedes, ki ga omenjaš. Če bi se pa že odločil za dizla pol pa pride v poštev samo Fordov power stroke 6.4l s preko 350km in skoraj 900Nm pri 2500rpm! Z raznimi čipi in elektroniko se da s tega motorja še veliko več stisnit, če želiš, vendar jaz pravim, da je bolje čim manj elektronike.

Kateri V6 motor pa si tukaj dal za primer?

Je popolnoma vseeno kater USA ali EU daš,ker ima dizel pri istih ccm vedno več navora!

S420cdi 320KM in 730/2200

a8 4.2tdi ma 326KM in 650Nm/1600vrt

Bmw 535d pri 2993ccm 286KM in 580/1750

Včasih so USA avti mogoče res imeli večji navor,kot EU avti zdaj pa temu ni več tako.

Če samo pogledamo,ko je ven prišu FORD Gt40 l.2003 je imel skozi popolnoma vse vrtljaje enkrat večji navor kot ferrari F360CS.Spet pri večjih kubikih ampak vseeno zanimiva primerjava.

Par primerjav:

5.7hemi 340KM in 525Nm/4000vrt

srt8 6059ccm 430KM in 569Nm/4800vrt

Corvette 6.0 404 KM in 546Nm 4400

Sl 55 517KM in 720/2600

corvette zo6 7.0 512KM in 637Nm/4800vrt

Viper 8.4 612KM in 760Nm/5000

Sl 65 612KM in 1000Nm/2000vrt

Seveda bo zdaj kdo reku to niso N/a motorji je pa ta N/a

Slk 55 360KM in 510Nm/4000vrt

Clk 55 leta 2002 347KM 510/3000

Corvette leta 2002 344KM 483/4200

Tako,da tud te vaše teorije o večjem navoru so iz trte zvite!

Dejstvo pa je,da imajo vsi EU avti poln k... neke elektronike in s tem ubijejo polovico užitka vožnje!In zato so nam in nam bodo USA avti zanimivi,če pustimo ceno,ki pa je pri novem avtu sploh ne gre primerjat!Je pa res,da je not vse plastično.Mene bolj moti oziroma se sprašujem zakaj ne naredijo korak naprej z podvozji,ker bi potem res mešali štrene EU proizvajalcem!?

Viper bi sedel v garažo ko njegov "soimenjak" v golaž :evilgrin:

To,da nočeš povedat ker avto imaš pa nima veze z tem,da nočeš povedat,ker tudi,če poveš katero mašino imaš ne moremo vedet,kater avto imaš.Tako,da po moje s kr ugotovil,da imaš nižji navor! :evilgrin: Pa koci je govoru o audiju ne mercedesu

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Viper bi sedel v garažo ko njegov "soimenjak" v golaž :evilgrin:

tako kot je bila corvetta kupljena kot nagrada po končanju nekega projekta v letu 2007, tako se bo ob naslednjem končanem projektu v8 corvetti v garaži pridružil viper srt/10.

upam da že v letu 2009... :alien1:

bo treba novo temo odpreti, 10 cilindrčkov pa to...

Popravljeno . Popravil ELO
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tako kot je bila corvetta kupljena kot nagrada po končanju nekega projekta v letu 2007, tako se bo ob naslednjem končanem projektu v8 corvetti v garaži pridružil viper srt/10.

upam da že v letu 2009... :alien1:

bo treba novo temo odpreti, 10 cilindrčkov pa to...

Vso srečo in upam,da res,kot tudi upam,da se bomo kje srečali in kako rekli ter sprobali :naughty:

Pa če tud čez 3leta :photo: Ker viper se mi zdi en takih avtov kot cobra!weineck cobra pa je dober avto 1600konjev.Sam za ma ful pretirano ceno.Za pol manjši denar lahko imaš močnejšega,hitrejšega viperja.Za tvojo corvetto obstaja kit,da narediš iz nje viperja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je popolnoma vseeno kater USA ali EU daš,ker ima dizel pri istih ccm vedno več navora!

S420cdi 320KM in 730/2200

a8 4.2tdi ma 326KM in 650Nm/1600vrt

Bmw 535d pri 2993ccm 286KM in 580/1750

Včasih so USA avti mogoče res imeli večji navor,kot EU avti zdaj pa temu ni več tako.

Če samo pogledamo,ko je ven prišu FORD Gt40 l.2003 je imel skozi popolnoma vse vrtljaje enkrat večji navor kot ferrari F360CS.Spet pri večjih kubikih ampak vseeno zanimiva primerjava.

Par primerjav:

5.7hemi 340KM in 525Nm/4000vrt

srt8 6059ccm 430KM in 569Nm/4800vrt

Corvette 6.0 404 KM in 546Nm 4400

Sl 55 517KM in 720/2600

corvette zo6 7.0 512KM in 637Nm/4800vrt

Viper 8.4 612KM in 760Nm/5000

Sl 65 612KM in 1000Nm/2000vrt

Seveda bo zdaj kdo reku to niso N/a motorji je pa ta N/a

Slk 55 360KM in 510Nm/4000vrt

Clk 55 leta 2002 347KM 510/3000

Corvette leta 2002 344KM 483/4200

Tako,da tud te vaše teorije o večjem navoru so iz trte zvite!

Dejstvo pa je,da imajo vsi EU avti poln k... neke elektronike in s tem ubijejo polovico užitka vožnje!In zato so nam in nam bodo USA avti zanimivi,če pustimo ceno,ki pa je pri novem avtu sploh ne gre primerjat!Je pa res,da je not vse plastično.Mene bolj moti oziroma se sprašujem zakaj ne naredijo korak naprej z podvozji,ker bi potem res mešali štrene EU proizvajalcem!?

Viper bi sedel v garažo ko njegov "soimenjak" v golaž :evilgrin:

To,da nočeš povedat ker avto imaš pa nima veze z tem,da nočeš povedat,ker tudi,če poveš katero mašino imaš ne moremo vedet,kater avto imaš.Tako,da po moje s kr ugotovil,da imaš nižji navor! :evilgrin: Pa koci je govoru o audiju ne mercedesu

Seveda se strinjam, da ima dizel pri enaki kubaturi večji navor, kot bencinar. Zato sem tudi omenil Fordov Power stroke dizel, če bi mi bil samo navor pomemben. Še tretjič!!: govoril sem o primerjavi rižotov in EU avtomobilov z amerikanci in zakaj imajo slednji tako velike motorje pa tako malo konjev! Ker je pooleg konjev pomemben tudi navor!! A je to tako težko dojet! In vožnja z muscle avtomobilom je res čisto drug užitek, kot pa s kakšno malo navito mašinco.

Pa to o plastični notranjosti amerikancev je tudi bedna! Kakšno notranjost imajo pa Jap ali pa EU avtomobili? Zlato? Dej nehite že s tem! Problem je ker folk ponavadi primerja en poceni ameriški avto z najhujšim mercedesom. Doma imam dva amerikanca oba sta stara 17let eden ima res bolj ceneno notranjost vendar je to poceni delavski avto, ki pa ima kljub "plastični" notranjosti vso opremo (klima, tempomat, aut.menjalnik...) drugi je iz višjega cenovnega razreda in je notranjost zelo udobna brez cenene plastika in čeprav je avto precej star niso materjali notri nič slabši, kot pri novih mercedesih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me pa res zanima kakšne avtomobile vozite, če so taki komentarji. V8 in podobno je zame že preveč denarja za bencin. Pa zakaj tako grajanje dizlov, jaz imam doma 3. dizle pa dva nista počasna, eden je pa terenec in ta pije tudi 15. litrov nafte, če je treba pa se mi zdi, da je to veliko. So pa sanje veliki ameriški avtomobili, kot so Doge Ram, Cadillac Escalade, Hummer.......itd ampak enkrat, če bo, ko bo več denarja pri hiši.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me pa res zanima kakšne avtomobile vozite, če so taki komentarji. V8 in podobno je zame že preveč denarja za bencin. Pa zakaj tako grajanje dizlov, jaz imam doma 3. dizle pa dva nista počasna, eden je pa terenec in ta pije tudi 15. litrov nafte, če je treba pa se mi zdi, da je to veliko. So pa sanje veliki ameriški avtomobili, kot so Doge Ram, Cadillac Escalade, Hummer.......itd ampak enkrat, če bo, ko bo več denarja pri hiši.

Hecen tale tvoj post! Praviš za bencin je škoda denaraj za nafto pa ne?? Jaz imam porabo med 14l do 17l bencina se pravi, da to ni neka huda razlika. Pri drugem, ki ima precej manjši motor je poraba 9l do 11l pa prav tako ni počasen. Koliko pa mislite, da je poraba V8 amerikancov, 30lit.? Ja saj se najdejo tudi taki, ampak to so tisti oldskool muscle stroji pa še tisti imajo porabo ponavadi do MAX 20l-25l. Z raznimi predelavami pa se poraba lahko tudi poveča. Malo novejši motorji z fuelinjectorjem pa poraba po večini ni več tako huda.

Verjamem. da tvoja dizla nista počasna, vendar so to vseeno ne more primerjat z ameriškim V8 športakom! Že zaradi samega norega občutka, ko pritisneš na gas!

Pa še to, jaz vozim samo amerikance razlogi so poleg tega, da so mi zelo všeč še, ker so poceni, zadovoljiva kvaliteta in zanesljivost, poceni vzdrževanje in rezervni deli, veliko avta in opreme za manj denarja. In zato mi za porabo dol visi saj se drugje pogliha.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@oilpower: pomoje se brezveze trudiš razložit point amerikancev in prepričevat slovensko populacijo o tem :P to je tko kt bi šu razlagat kok je Ducati nezahteven, pocen za vzdrževat in dober motor :D k je v bistvu vse res, sam enmu povprečnmu Slovencu pa to težko dopoveš :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@oilpower: pomoje se brezveze trudiš razložit point amerikancev in prepričevat slovensko populacijo o tem :P to je tko kt bi šu razlagat kok je Ducati nezahteven, pocen za vzdrževat in dober motor :D k je v bistvu vse res, sam enmu povprečnmu Slovencu pa to težko dopoveš :rolleyes:

samo bedak ti bo verjel da voda ni mokra :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem raje spregledal ko ste primerjali EU nizko kobaturo z USA,Ampak,da nekdo si sploh drzne primerjat italijanske stroške z USA je pa ze šmešno!

Ne bit tolk pameten o ducatiju,če ga sploh nimaš.Stroški vzdrževanja oz. rednih servisov in velikih so "SMEŠNO"nizki v primerjavi z isto ccm EU kar se avtov tiče!Kar pa se ducati tiče pa ga ima samo en prijatelj in ima več stroškov kot,če bi mel japonski moped!Več o tem ne vem!Vem pa.da so deli za USA skoraj smešno poceni!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni ni poanta koliko pije, ampak z katerim koli kar jih poznam, se pogovarjam vedno je govora o tem koliko pije in vsi hočejo varčne avtomobile. Je res, da to kar ti nudijo amerikanci ti evropejci in japonci še dolgo ne bodo, vsaj za isto ceno ne. Spet pa ne moremo za večino ameriških avtomobilov, ki se prodajajo v evropi reči, da so amerikanci, ker se v ameriki sploh ne prodajajo. Tudi jaz imam amerikanca doma ampak je dizel. Drugače pa sem vozil veliko amerikancov, že zaradi tega ker sem živel v ameriki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni ni poanta koliko pije, ampak z katerim koli kar jih poznam, se pogovarjam vedno je govora o tem koliko pije in vsi hočejo varčne avtomobile. Je res, da to kar ti nudijo amerikanci ti evropejci in japonci še dolgo ne bodo, vsaj za isto ceno ne. Spet pa ne moremo za večino ameriških avtomobilov, ki se prodajajo v evropi reči, da so amerikanci, ker se v ameriki sploh ne prodajajo. Tudi jaz imam amerikanca doma ampak je dizel. Drugače pa sem vozil veliko amerikancov, že zaradi tega ker sem živel v ameriki.

Saj vem, da so ljudje obsedeni s porabo, to ni pametno! Jaz imam srečo, da imam tako družbo v kateri povečini vsi vozijo amerikance z večjimi motorji in mi se nikoli ampak res nikoli ne pogovarjamo o porabi in ceni bencina ali pa da bi primerjali med seboj koliko kakšen avto požre. Zato nismo obremenjeni s tem in to ne vpliva na nas. Me pa velikorat razni neznanci vprašajo po porabi in zanima jih samo to, nič drugega o avtu. Tem z veseljem povem, da je poraba od 35lit. naprej. Pol pa zložijo pameten obraz in zadovoljno pritrdi: ja saj sem vedel, da je poraba tu nekje, poznam!! Potem se še nekaj časa zgraža nad porabo in zadovoljen odite, ker je on tako pameten in jaz tako neumen ker vozim tak avto.

Kaj pa pomeni varčen avto?? A je važno samo, da ima majhno porabo? Kaj pa cena in vzdrževanje avtomobila? Govorim konkretno zame! Jaz sem kupil avto, ki je bil zelo poceni zato sem ga lahko plačal takoj! Denar na roke! Brez dolgoletnih kreditov. Imam ga že več kot štiri leta, vozim ga vsakodnevno in edini strošek poleg bencina so redni servisi. Tko, da sem prepričan, da moj avto ni nič večji strošek, kot avtomobili večine slovencev.

Katere ameriške avtomobile, ki se tu prodajajo v USA pa ne, imaš v mislih? Kolikor jaz vem se vsi prodajajo tudi v ameriki razen npr. chryslerje lahko v evropi ŽAL dobiš tudi z dizlom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ker je meni avto samo prevozno sredstvo, mi je poraba in ekonomičnost zelo važna.

Če bi ga pa smatral kot motorje, bi mi bilo pa vseeno. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ker je meni avto samo prevozno sredstvo, mi je poraba in ekonomičnost zelo važna.

Če bi ga pa smatral kot motorje, bi mi bilo pa vseeno. :)

Jaz pa prav avtomobile smatram nekako tako, kot ti motorje! Vendar samo ameriške! Rad kaj postorim, popravim sam ali pa s prijatelji delamo kakšne male predelave in podobno. Najraje se pa se seveda vozim, tudi na U.S. car srečanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

ta vikend sem sem imel na testu novega fordovega mustanga gt.

kar uživaški avto... z magnaflow izpuhom sva poskrbela za otroški jok... avto kar vleče v badass attitude!

klinc pa nizkokubaturni japonski izstrelki ;)

pa tako opevana poraba... pod 20l/100km... so pa gume zato dosti večji strošek ;)

powerslidanje s toliko navora pa ti nariše ear-to-ear nasmeške, pa še avto je dokaj predvidljiv.

definitivno prijetna igrača!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!