Skoči na vsebino

Honda XL 600 V Transalp


BRANE

Priporočene objave

Serbus !!!

Punca ima XL600V l.'91, pa ji kuri okrog 10l, gre pa nikamor!

Zanima me:

a.) Kol'k ma XL600V l.'91 približno normalno porabo,

b.) Kateri servis na Štajerskem priporočate,

Hvala.

StormBringer

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Punca ima XL600V l.'91, pa ji kuri okrog 10l, gre pa nikamor!

Kol'k ma XL600V l.'91 približno normalno porabo,

StormBringer, poslal sem ti že odgovor na email, ki si mi ga poslal. Sicer pa je povprečna poraba tam okrog 6l, je pa zelo odvisna od stila vožnje. 10l je pa preveč!

-------------------------------------------------------

I started out with nothing, and I still have most of it left.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja men tudi žre deset litrov........vendar........sam v primeru da mi tank pušča!!

Ej tole zadevo bo treba pa hitr na servis pelat, pa mal batne obročke pogledat in mogoče kak filter zamenat pa ole tudi!!!!

Ja jest sem mel sedaj porabo tam nekje od 5-6 litrov!Raje 5!Res da ne divjam ravno vendar preeko 6 litrov bi morala biti že zelo lepa vožnjica(beri hitra:za TA)!!Men na potovanju povprečno porabi 4.5l s ful posodo za gorivo,dva gor in 60 kg prtljage!!!!!Malo!!!

Transalp-jest sem gledu Metzler pa sem videl eno ogromno slabost namreč niso priporočljive za sopotnika!!!!!!Vse ostalo pa jeok!Verjetno bom nabavu kar Michelin!In sedaj samo 120 širino pa da vidim kako bo šlo!!!

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

strombringer: pregledati,ocistiti in nastaviti razplinjace; dize,igle ali oboje ne pase skupaj.mogoce se zracni filter in svecke ocistiti/zamenjati.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se bom pa še jaz naredil, da sem pameten:

Naštelat ventile, frgazarje, prevert kompresijo pa gasa... seveda če je kompresija OK.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

quote:

Transalp-jest sem gledu Metzler pa sem videl eno ogromno slabost namreč niso priporočljive za sopotnika!!!!!!

Kje si pa to našel? Sicer pa je ta podatek zame itak nepomemben...

-------------------------------------------------------

I started out with nothing, and I still have most of it left.

Tudi meni ni fora najbolj jasna. Sam se na TA uporabljal Tourance solo in duo, pa ni bilo nikol problemov. Metzeler je v primerjavi z Bridgestone kot fičo/mercedez (seveda vodi Metzeler).

LP Hector

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja bo treba pa res servisek narest par ketnc zamenat, pa batne obročke,svečke, olje,.........pa še pa še!!!!!!!!!!!

Ej sem prebral test v Avtomagazinu test enduro gum za motorje!Notri so podatki za vsako gumo posebej - stabilnost v ovinkih, lega na ravnini, mirnost gum, občutek, občutek s sopotnikom,.......

Res je da so bili te podatki pridobljeni na BMW 1150GS, pa vendar!

Meni je zelo pomembna karakteristika gum z sopotnikom, tako da bom verjetno vzel Michelinke!Pol bom pa vidu in primerjal z Dunlopkami!

Upam da bo zadeva ratala!Ej kje so pogoji nabave gum najugodnejši!?

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

še zdej mi ni nihče nič povedal o ventilih, pa sem samo zato odprl ta topic. Razpisali pa smo se....

LP

Uf, Brane, od vprašanja je minilo že pol leta. Sem bil prepričan, da že veš odgovor... Torej - zračnost ventilov za TA XL600V pri hladnem motorju je:

l. '87 in '88: 0,10mm za sesalni in izpušni

l. '89 in novejše: 0,15mm sesalni in 0,20mm izpušni

Sicer pa je na kratko o nastavljanju ventilov za TA objavil Deti na svoji web strani:

http://www.ta-deti.de/ta/valves.html

-------------------------------------------------------

I started out with nothing, and I still have most of it left.

Popravil/a - transalp dne 01/05/2002 ob 12:28:23

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Crknala je črna skrinjica(ignition box), če kdo ve za kakšno naj mi sporoči, ker je nova svinjsko draga.

Aha! Na en cilinder je pa Transa najbrž res bolj en motokultivator... Pa še za cilinder ni zdravo, ker ga nezgoreli bencin spira...

Stormbringer, "ignition box" - pravzaprav gre za "C.D.I." (Capacitor Discharge Ignition) - je znan problem pri starejših TA. Na konektor C.D.I. namreč pritiska plastična osnovna plošča sedeža, ki se ob obremenitvi (sedenje) upogne. Pri letniku '94 in novejših je Honda spremenila gumijasto držalo teh "škatlic", tako da so bolj odmaknjene od spodnje površine sedeža. Tudi na starejših TA je možno uporabiti ta nova držala, pa še prav draga niso (glede na druge Hondine dele...). Rešitev je tudi dodatna podpora sedeža, ki preprečuje nasedanje na C.D.I. Sam sem si že na začetku preventivno naredil dodatno ploščo iz debelega pleksi stekla z izrezom za C.D.I., med to ploščo in okvir pa vstavil še trpežnejši gumijast trak. Sedež sedaj nalega po vsej dolžini okvira, tako da ni težav z upogibanjem.

Sicer pa je pogosto C.D.I. enote mogoče popraviti. Ponavadi namreč popoka baker tiskanega vezja tik ob konektorju ali pa počijo sami spajkani spoji. Glej tole:

http://www.ta-deti.de/ta/knownproblems.html#blackbox

Vsekakor se splača poskusiti s popravilom, saj nimaš kaj izgubiti. Je pa fino, če imaš kaj izkušenj z elektroniko in spajkanjem, sicer je uspeh vprašljiv...

-------------------------------------------------------

I started out with nothing, and I still have most of it left.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se bom jaz malp pozanimal za CDI enoto!Če jo ne popraviš že prej!Ej kolk pa pride nova zadevščina?

Ej jaz servise delam na 10.000km čeprav so predpisani na 6.000km!Olje naj bi se menjalo na 12.000 km tako da mislim da delam kar prav saj je servis na 6.000 res mal pretirano!Svečke menjam na 20.000km filtr za zrak pa tudi na 20.000!Ostalo pa po potrebi oz kot mi svetuje serviser!Kaj pa vi?

Na poti v Dubrovnik in nazaj mi je povprečna poraba z polno obremenjenim motorjem znašala 4.7l na 100km!Sem kar zadovoljen ampak loh bi še manj!

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skrinjica stane v Avstriji 260 Euro, pri nas pa še več.

Popravilo,pa se tudi ni posrečilo.

S V I N J A R I J A !!!!!!!!!!!!!!

StormBringer

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Skrinjica stane v Avstriji 260 Euro, pri nas pa še več.

Popravilo,pa se tudi ni posrečilo.

Škoda... A lahko malo več napišeš, kako se "popravilo ni posrečilo"? Pri spajkanih spojih je včasih precej težko videti razpoko. Kot je videti, spojev ni prav veliko, tako da bi lahko vse skupaj na novo pospajkal v 15 minutah. Je pa tudi res, da nekatere C.D.I. pač crknejo (brez mehanskih poškodb). Vsekakor me zadeva okoli poskusa popravila zelo zanima! Z elektroniko imam preko 20 let prakse, največ ravno s popravili...

Tudi cena za novo C.D.I. me preseneča!!! A je ta cena iz Avstrije mogoče za obe C.D.I skupaj? V Nemčiji naj bi nova (en kos) koštala med 150 in 175 evrov. Pa še Mwst nazaj, pa bi bilo mogoče za preživet!

-------------------------------------------------------

I started out with nothing, and I still have most of it left.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej sem se pozanimal za elektroniko pa se je tip ŽAL odločil da je ne proda!!Ej me zanima če bi na TA pasala kaka druga elektronska zadeva od kakega dvovaljnika!

Macica za gume je že zmenjeno sam še potrdit mormo zadevo tako pa bo!Michelinke dobimo za 36.500 sit in to tazaden 'valjar' širine 130 ker 120 ne obstaja michelin!Se bomo zmenli v kratkem !Sem hotu še robove gum pobrust na Grobniku 25. maja pa mi očitno ne bo ratal saj je guma čist fuč od preobremenjenega motorja in dolge poti v DU!!

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK Pero, lepo da si se potrudu, sam povej kdaj, pa gremo.

Sicer pa sem pri Metzelerju našla ene cestne gume, ki bi po dimenzijah pasale na naše TA, me pa zanima, kako bi to vplivalo na motor in njegove vozne lasnosti:

spredaj:90/90/21

ME880 ali ME33 Laser

zadaj: 130/80/17

ME550

Mogoče bi IKE znal kaj na to temo povedat, ker sem to našla na njihovi spletni strani (telefon, ki mi ga je dal Furi pa ne dela- beri: noben se ne oglasi).

Sicer pa gre za neke gume, ki so menda primerne za čoperje pa touring motorje med drugim tudi TDM-ke.

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Metzler so primerne Tourance ali pa enduro 4 vendar jih ne moremo dobiti pa tako ugodnih cenah kot Michelin tako da bom kar pri Michelinkah ostal!!

Ciao,by Pero

Pero, ko sem jaz spraševala, je bilo med Tourance in Michelin samo približno jurja razlike v ceni. In še to so Michelin cenej samo zaradi popusta, ki ga bomo dobili. Sicer bi bile Metzelerke.

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo moja TA ma nove copatke. Metzeler Tourance. Tut zaščitna plast je že dol (včeraj skupaj z AF1 naredila dobrih 150 km čez Kočevje-Dvor-Ivančna Gorica). Te gume SEKAJO!!! Totalna razlika proti starim.

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še malo o gumah za TA. Sam še vedno nisem zamenjal gum, ker za moped preprosto ni časa - kot kaže, letos in v prvi polovici naslednjega leta z motorjem ne bo prida zabave. Kdaj pa kdaj se bom vseeno skušal vsaj oglasiti na 3M...

Mislim, da je Mačica odlično izbrala gume za svojo TA. Pero, če vztrajaš pri Michelinkah, bi te rad opozoril, da naj bi model "T66" na mokri podlagi izredno slabo prijel (informacija s TA mailing liste in kluba nemških voznikov TA). Si mislil kupiti Michelin T66 ali Sirac? BTW, je tvoja TA črne barve?

-------------------------------------------------------

I started out with nothing, and I still have most of it left.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tema se je začela s štelanjem ventilov, no zdaj imam pa še jaz eno vprašanje s tem v zvezi.

V kratekm me čaka 2. servis (12k km). Mi je reku serviser, da bo treba štelat ventile. A je to res že potrebno? In kakšne so prednosti tega štelanja?

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP

Ventile je treba občasno štelat. Štela se neki luft, od katerega je odvisno pravilno delovanje in trajnost motorja.Če je lufta premalo, je nevarnost, da ventil spušča in to je lahko zelo hudo.Če ima ventil preveč lufta, spet ni dobro, navzven se to čuje v leru kot eni klik-kliki.

Macica, upam, da sem bil vsaj malo jasen.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvsem me zanima, ali je to po 12000 km res že potrebno?

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsak proizvajalec predvidi servisne intervale, kar je razvidno iz servisne knjižice. Običajno je to na 12k km oziroma vsaki drugi servis. Običajno ni potrebna "radikalna" nastavitev ventilov, vsekakor pa je boljše da se prekontrolira in po potrebi nastavi, kot pa da pride do napake oziroma okvare (saj veste za kaj so ventili).

Ni važno kaj - važno da je Bandit !!!!!

LP SBN

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!