Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Da bi se jest šeu ADMINA,MOTORADIRKARJA??????? :hmm:

:lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

Za noben gnar tega sveta!!!!!!!!!!!

BTW.....še doma ne uspem vse v red spraut,KAKO BI ŠELE NA TEMLE MOTOMARSU?????

Popravljeno . Popravil klimbra
Objavljeno
PROSIL BI VSE UPORABNIKE, DA V MINI PROFIL DATE SVOJO SLIKO!! tak bi vsak vedel, s kom ma opravka! .) :)

Zok !!!

porkamast,

a ti veš kaj zahtevaš.. sine,

v kaj se spuščaš.. ????

če ys objavim svojo sliko.. te ne bo nikoli več na forum

s tabo pa v trenutku pobegne pol Motomarsovcev,

drugi polovici se bodo pa en teden tako tresli prstki,

da ne bodo mogli tipkat

treta polovica bo pa rekla:

fuuuj, kej tazga..

:SS

da spljoh ne govorim o četrti polovici.. kaj bi blo z no

:naughty:

kr vpraši Vale, pa Bibo.. pa druge

k sm pršou na na srečanje se pol ure nben iz grmovja ni upu

kše kej tazga u življenju vidl niso

:lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

Objavljeno

:kva1: numero uno, si ti prijavljen na NFS letos? :xx: .......da mogoce se potegnem nazaj denar.... :blink:

Objavljeno
:kva1: numero uno, si ti prijavljen na NFS letos? :xx: .......da mogoce se potegnem nazaj denar.... :blink:

brez skrbi - nisem

veš da vm ne bi pokvaru pijanke za nč na svetu

:naughty:

Objavljeno

torej ys bi pustil polno svobodo..

ne bi komentiral

ne bi kritiziral

ne bi zaklepal

ne bi opozarjal

samo

1X/14 dni pospravil, počistil (arhiviral) tehnične teme balasta ostalo pa...

....kudkojiljubimojipress

:wacko:

se popolnoma strinjam z 1

Objavljeno

Ko bi bil yst motorator.... :huh: :hmm:

...

...

bi bil Mr Hyde vajenec proti meni! :devil:

LP,

Dr Jekyll :naughty:

Objavljeno

A kdo komurkoli brani biti admin? :devil: Jaz si tega ne želim, glede moderatorstva pa ...

Glede slike: jo imate v avatarju kaj bi še radi :devil:

Objavljeno

Za tiste ki se ne morete sprijazniti s tem da niste Moderatorji in Admini in bi to radi bili. Dobro si preberite kaj piše spodaj /CP iz enega drugega foruma. Povem pa da jaz tak moderator ne bom nikoli. Prijetno branje. :devil:

Lastnosti in sposobnosti moderatorja

Uspešen moderator bi moral imeti kožo debelo kot nosorog, par oči tudi na zatilju, srce matere Tereze, Salomonovo modrost in Einsteinovo inteligenco, pa še nadnaravno zmožnost zaznavanja ... Šalo na stran. Nekateri ljudje imajo naravno sposobnost, da posameznikom in skupinam pomagajo opredeliti in rešiti njihove probleme, vendar si nas večina pridobi to sposobnost z učenjem in vajo. Naslednji skupek lastnosti in veščin, čeprav nikakor ni popoln, zajema znanje in spretnosti, ki so potrebni za učinkovito moderiranje.

Ni treba, da ste visoki, atletske postave ali izjemno privlačnega videza, da bi lahko učinkovito usmerjali skupinsko delo, vendar pa moderator ne more biti uspešen brez nekaterih posebnih osebnostnih lastnosti.

SAMOZAVEDANJE VERODOSTOJNOST

Realno zavedanje svojih dobrih in slabih strani ter potreb je temeljna lastnost, potrebna za uspešno moderiranje.

Če npr. moderator zastavi skupinski proces tako, da postavi pravila, ki jih skupina mora upoštevati in ne dovoli razprave o tem, ali bodo ta pravila skupini olajšala doseganje cilja, njegova potreba po nadzoru prevlada nad potrebami skupine.

Kadar skupinski proces ne prinese želenega uspeha, je to pogosto zato, ker je moderator (pod)zavestno bolj zaposlen z zadovoljevanjem lastnih potreb. Uspešni moderatorji sami sebe dobro poznajo -- spoznavali so se z izkušnjami, razmišljanjem in iskanjem razlogov za svoje vedenjske vzorce. Jasno se zavedajo, kako osebne potrebe vplivajo na njihovo učinkovitost.

Moderatorji se morajo zavedati svojih prednosti in slabosti in redno preverjati, kakšen učinek imajo te na njihovo delo, z vprašanji, kot so:

Ali se strinjam z nekom, ker imam podobno mnenje ali ker bi se mu želel prikupiti? Ali imam glavno besedo, ker hočem zmeraj imeti vse pod nadzorom? Ali podzavestno vodim člana skupine k odgovoru, ki se mi zdi najboljši, ali k takšnemu, ki bo najkoristnejši za skupinski proces?

Če moderator ni dodobra preučil svojega vedenja in odzivanja, ne bo mogel ugotoviti, kako najbolje pomagati komu drugemu.

ZMOŽNOST VŽIVLJANJA V ČUSTVA DRUGIH

Sposobnost, da vidimo stvari s stališča druge osebe, imenujemo zmožnost vživljanja v čustva drugega ali empatija. Uspešni moderatorji se zavedajo svojih individualnih nazorov in so jih zmožni dati na stran, da bi preučili in razumeli nazore nekoga drugega. Moderator npr. lahko obupuje ali se jezi na člane skupine, ki navidezno ne morejo spremeniti svojega vedenja, če ne uvidi, da se ravnajo po ustaljenih vedenjskih vzorcih v svojem miselnem svetu.

Biti zmožen vživljanja v čustva drugih ne pomeni, da sprejmete svet nekoga, ki mu ravno pomagate, kot edino resničnost, sprejmete pa, da ta oseba svet doživlja na svoj način in iz tega izhajate pri delu.

Lahko se npr. zgodi, da bo v skupini, ki jo moderirate, nekdo, ki se bo ob odzivih drugih članov počutil zelo ogroženo. V njegovem svetu kritika pomeni napad. Čeprav veste, da odzivi niso bili mišljeni kot napad, morate najprej njegovo ogroženost razumeti kot njegovo realnost, šele nato mu lahko pomagate, da se iz odzivov česa nauči.

Zmožnost vživljanja v čustva drugih je dobro uporabiti tudi, da bi se uprli skušnjavi primerjati izrečeno s tem, kar ste sami doživeli. Morda se boste z vodstvenim delavcem posvetovali, kako prebroditi težavo pri skupinskem delu, ko vas bo preblisnila misel: »Ta človek ni pri pravi! Noben pameten direktor ne bi storil česa podobnega!« Čeprav obstaja verjetnost, da je vaša ugotovitev pravilna, je pomembneje, da se osredotočite na dogajanje in ga poskusite videti iz njegovega zornega kota. Bolj ko ste zmožni razumeti njegov miselni in čustveni svet, učinkovitejši moderator ste lahko. (Morda boste celo ugotovili, da so njegove odločitve v njegovem svetu popolnoma smiselne!)

Empatija je ključna za uspeh moderiranja skupinskega procesa. Vedenjski vzorci, ki ovirajo napredek pri skupinskem delu, se morda moderatorju zdijo popolnoma nesmiselni; če se vživi v posameznika, ki se tako vede, pa je slika popolnoma drugačna. Če želi moderator uspešno razreševati konflikte, zmanjšati odpor do sprememb in doseči pri članih skupine resnično pripadnost skupnim ciljem, mora ne le sam biti zmožen videti probleme z različnih vidikov, temveč tudi naučiti člane skupine, da ravnajo podobno.

PRILAGODLJIVOST

Prilagodljivost je zmožnost sprejemanja delovnega ritma drugih ali spreminjanja strategije, če se pokaže potreba. Čeprav je skupinski proces sistematično zasnovan, se ljudje redko obnašamo natanko po pravilih. Moderatorjeva naloga je, da se prilagodi raznim načinom odzivanja ljudi na spremembe. Pri razreševanju konfliktov in iskanju rešitev se lahko posamezniki zelo vznemirijo, ko pridejo na dan zatajevane dileme. Moderator mora biti sposoben proces upočasniti, pospešiti, spodbuditi ali pa se iz njega umakniti, kakor narekuje ritem dela. Tudi najgenialnejši načrt ne bo uspešen, če zahteva več ali manj, kot udeleženci zmorejo in hočejo izpeljati.

Pri moderiranju skupinske razprave lahko, denimo, pride na dan dolgo prikrit, kritičen problem, ki ga je treba rešiti. V takšnem primeru je bolje opustiti načrtovani program in se v okviru časovnih omejitev za skupinsko delo posvetiti potrebam skupine.

Moderatorji si včasih premočno prizadevajo, da bi oblikovali program za »popolno« moderiranje, pri katerem nato vztrajajo ne glede na spremenjene okoliščine ali potrebe članov skupine. Uspešen moderator je sposoben učinkovito prilagoditi ali popolnoma spremeniti program med samim moderiranjem.

ZMOŽNOST UVELJAVLJANJA

Za učinkovito moderiranje je potrebna tudi sposobnost uveljavljanja svojih zahtev. Moderator mora po potrebi predlagati osnovna pravila komunikacije in doseči, da so spoštovana, ustaviti proces, če je to v skladu s potrebami članov skupine po učenju česa novega, in preprečiti, da bi sodelujoči v procesu utrpeli fizično ali duševno škodo. Uspešen moderator mora vedeti, kdaj kaže skupino voditi v želeno smer in mora biti pripravljen na člane skupine tudi vplivati, če je to potrebno.

POZORNOST

Le malo stvari je za uspešno moderiranje tako pomembnih, kot je moderatorjeva odlična sposobnost opazovanja. Sposobnost zaznavati, kaj se dogaja okoli vas in v vas, je poglavitni pripomoček, s katerim se odločate o načinu moderiranja in merite svoj napredek. Uspešen moderator mora biti sposoben ugotoviti, ali skupina napreduje v smeri zastavljenih ciljev, kako se razvijajo odnosi v skupini in kako je sam uglašen z dogajanjem. Opazovanje vključuje tudi komaj zaznavne vedenjske vzorce, ki lahko predstavljajo morebitno oviro za uspešno delo. Že samo iz načina, kako so člani skupine posedli po prostoru, je mogoče razbrati pereč problem, ki tare skupino.

Z opazovanjem je povezano t. i. »trosmerno razmišljanje«. Med moderiranjem se je treba ves čas zavedati treh stvari:

1. Ali skupina napreduje proti postavljenim ciljem? Ali bo delo opravljeno?

2. Ali člani skupine med seboj vzpostavljajo pozitivne odnose? Ali odnosi pomagajo pri doseganju ciljev?

3. Ali ste kot moderator popolnoma v dogajanju in osredotočeni na pomoč skupini pri doseganju ciljev? Z drugimi besedami, kaj se dogaja v vas?

Morda bo v začetku treba nekaj vaje, da bi zavestno ohranili tri stvari naenkrat v glavi ob vsem, kar sicer zaznavate med moderiranjem, vendar je za uspešno moderiranje tovrstno preverjanje potrebno. Z razvijanjem te sposobnosti boste postali pozorni na malenkosti, ki naznanjajo napredek ali slepo ulico pri delu, pomembne probleme, ki prihajajo na površje, nastajajoče konflikte, pa tudi točko, ko niti vi niti člani skupine ne premorete več fizične in psihične energije za nadaljevanje procesa.

SPOSOBNOST PODAJANJA ZNANJA

Moderator mora znati podajati nova znanja, vendar ne le pred tablo in s kredo v roki. Uspešen moderator je zmeraj pozoren na tako imenovane »učne trenutke« oziroma priložnosti, v katerih si ljudje pridobijo nova znanja ali oblikujejo nova stališča. Celo nekaj tako preprostega, kot je skupna odločitev za petminutni odmor, lahko postane priložnost za učenje. Če moderator opazi, da se skupina odloči za odmor vsakič, ko se razprava približa določenemu problemu, lahko omeni svoje opažanje in člane skupine vpraša, kaj naj bi to pomenilo. Opozarjanje članov skupine na njihovo vedenje je lahko katalizator napredka skupinskega dela.

Verodostojnosti ni mogoče meriti z univerzitetnimi diplomami, poklicnimi certifikati ali potrdili o opravljenih usposabljanjih. Nekateri ljudje zmotno verjamejo, da jim bo njihova usposobljenost samodejno prinesla verodostojnost. Toda sama usposobljenost ni dovolj. Verodostojni posamezniki trdno verjamejo v pravilnost svoje usmeritve in namenov, zato kljub oviram dosegajo svoje cilje. Verodostojnost vključuje tudi resnično skrb za dobrobit drugih. Trden sistem prepričanj moderatorju pomaga pri učinkovitem reševanju težkih problemov.

Razprava v skupini postaja npr. vse bolj vroča, vendar je moderator prepričan, da lahko skupina le z razpravo načne problematično temo. Ostaja osredotočen na dinamiko skupine, pri čemer nadzira lastno vznemirjenost, skrbi, da nobeden ni verbalno zlorabljen in pomaga skupini opredeliti rešitve za obravnavani problem. In prav verodostojnost, ki si jo je v skupini pridobil, mu omogoči, da uspešno opravi svojo dolžnost.

DOSLEDNOST

Za ohranitev verodostojnosti je izjemno pomemben z njo povezan koncept doslednosti. Uspešen moderator je resnicoljuben, odprt, iskren in ničesar ne skriva. Prav poštenost mu omogoča, da je učinkovit katalizator.

Če moderator izjavlja, da mu je delo s skupino v veselje in upa, da bo uspešno, pri tem pa se izmika pogledom članov skupine in govori z enoličnim glasom, govorica njegovega telesa ni v skladu z njegovimi besedami: njegovo sporočanje ni dosledno. Skupina zato prejme dvojno, nasprotujoče si sporočilo.

Čeprav moderatorjevo govorjenje ni sprejeto z odobravanjem, lahko zaradi doslednosti v besedah in dejanjih zbuja zaupanje in spoštovanje.

Kadar ljudje pri vodji zaznajo nedoslednost, pogosto rečejo: »Nekaj na njem mi ne vzbuja zaupanja. Ne morem natančno opredeliti, za kaj gre, vendar me nekaj moti.«

Najpomembnejše, kar si je treba zapomniti glede verodostojnosti in doslednosti, je, da način življenja in odzivanja pove o nas vsaj toliko kot besede. Uspešen moderator živi v skladu s svojimi vrednotami.

ZMOŽNOST SPREJEMANJA

Zmožnost sprejemanja pomeni, da ljudi sprejmemo takšne, kot so, ne da bi dovolili, da naša osebna čustva vplivajo na naše delo. Pri moderiranju se srečamo z zelo različnimi ljudmi in nekateri nas lahko zelo presenetijo. Od moderatorja se v vsakem primeru pričakuje, da bo dosegel želeni rezultat. Njegovo mnenje o značaju, navadah, obnašanju, oblačenju in nazorih članov skupine ni pomembno za doseganje ciljev in ne sme zmanjševati njegove učinkovitosti. Njegova vloga ni, da bi sodil; ostati mora osredotočen na proces, ki vodi do zastavljenega cilja, oziroma na ovire na tej poti, ne da bi zapravljal energijo za predalčkanje in predsodke. Tega bo zmožen le, če bo sprejemal ljudi takšne, kot so.

Vsi se nekako odzovemo na prvo srečanje z neznano osebo. Naš odziv včasih temelji na neznatnih značilnostih osebe, ki zbudijo v nas spomine na druge ljudi, ki so ji podobni, ali pa nas spomnijo na nas same. Naj si bodo boleči ali srečni spomini, če se ne zavedamo teh primerjav, se lahko ulovimo v past pristranskih predsodkov.

S stališča skupine zmožnost sprejemanja pomeni, da je moderator sposoben začeti moderiranje v skupini, kakršna pač je. Če si želi močnejše vodstvo, drugačne kulturne vzorce ali večjo zrelost članov skupine, to ne bo ničesar spremenilo. Sposoben mora biti opredeliti in sprejeti stvari, ki jih ne more spremeniti (danosti), ter na njih graditi svojo strategijo uvajanja sprememb.

Včasih se pri moderiranju zgodi, da oseba, ki potrebuje moderatorjevo pomoč, naleti na stvari, na katere ne more vplivati, in morda ji bo moderator priskočil na pomoč pri sprejemanju neizogibnih dejstev in preusmerjanju energije na druga področja. Uspešen moderator je sposoben spreminjati stvari, ki jih je mogoče spremeniti, se sprijazniti s stvarmi, ki jih ni mogoče spremeniti, in je dovolj moder, da prepozna razliko med njimi.

ZMOŽNOST ČUSTVOVANJA

Eno od najpreprostejših, a najučinkovitejših orodij, ki jih uporablja uspešen moderator, je zmožnost zavedati se svojih čustev in jih tudi izražati. Številne skupine posežejo v jedro problema šele, ko je moderator pripravljen priznati, kaj v tistem trenutku občuti: »Nekoliko jezen sem zaradi tega, kar je Peter pravkar izjavil, in zanima me, če podobno čuti še kdo drug v skupini.« Moderator problem izpostavi tudi kot svoj (»nekoliko jezen sem«), nato pa skupini prepusti odločitev, ali gre za pomemben problem ali ne. Pogosto kak drug član skupine nato izrazi še kakšno bojazen, ki je skupna tudi drugim.

Izražanje lastnih čustev je pri moderiranju zelo pomembno. Ljudje se včasih oddaljijo od svojih čustev tako, da pri govorjenju uporabljajo 2. osebo, tako kot v naslednjem, zelo pogostem primeru dialoga:

»In kako ste se počutili ob tem?«

»Človek bi kar znorel, veste. V tako jezo te spravi.«

Ko slišimo kaj podobnega, bi najraje zgrabili govornika za ovratnik in ga stresli: »Hej, pa saj govorimo o tebi, ne o meni! To so tvoja, ne moja čustva. Zakaj ne rečeš: Tako sem jezen?!« Moderatorji spodbujajo ljudi, naj se čutijo odgovorne za dosežene rezultate skupinskega dela in prevzemanje odgovornosti se začne s spreminjanjem načina govorjenja.

TEHNIČNA USPOSOBLJENOST

Čeprav tehnična usposobljenost še ni zagotovilo za verodostojnost, je vsekakor ključnega pomena. Za uspešnega moderatorja sta razumevanje vedenjskih vzorcev posameznikov in znanje o skupinskih procesih neprecenljiva. Moderiranje lahko zajema vodenje usposabljanja, predstavitve ali procesne skupinske vaje, zato mora moderator odlično obvladati vse.

KOMUNIKATIVNOST

Razvita sposobnost komuniciranja je prav tako dragocen pripomoček. Uspešen moderator bi moral biti sposoben s kar najbolj omejenimi, dobro izbranimi, verbalnimi ali neverbalnimi, pa tudi pisnimi posredovanji pozitivno usmerjati sogovornika ali skupino. Moderator lahko samo s tem, da pogleda posameznika, popolnoma preusmeri skupino in primora člane, da se spoprimejo s pomembnim problemom. Stvari, na katere ste pozorni, besede, ki jih izrečete, govorica telesa, šale, vse to so sporočila ljudem, ki jim skušate pomagati. Za učinkovito moderiranje je zelo pomembno, da se znate jasno in smiselno izražati.

Sposobnost komuniciranja je še posebej ključna, kadar želimo doseči, da bi ljudje izrazili svoja čustva in občutenja. Veliko ljudi se boji nastopati v javnosti, še bolj pa so v zadregi, če so primorani v javnosti spregovoriti o svojih čustvih. Mnogim je izjemno težavno izraziti, kar čutijo, precej bolj ko to, kar mislijo, in ta nezmožnost lahko ovira skupinski proces.

Od moderatorjevih sposobnosti komuniciranja je odvisno, ali je to oviro mogoče premostiti. Moderator se mora zavedati lastnih občutkov in jih pokazati drugim članom skupine, kadar so v korist moderiranju. Čeprav se je spreminjanja mišljenja mogoče lotiti z logiko in analizo, moderiranje skoraj zmeraj vključuje tudi čustvene odzive in moderator mora biti zmožen uporabiti čustveno energijo tako, da omogoča sprejemanje sprememb.

SPOSOBNOST USMERJANJA

Zgodi se, da skupina omahuje, in takrat mora moderator prevzeti krmilo in z odločnejšim nastopom preusmeriti dogajanje k želenim ciljem. Skupinsko delo mora usmerjati tako, da udeležencem ne odvzame odgovornosti za dosežene rezultate. Uspešen moderator nadzira le, kadar je to res nujno.

(iz priročnika Moderiranje skupinskih procesov, avtorice dr. Cirile Toplak, Umanotera, Ljubljana, 2001)

Ste prebrali dobro?

Objavljeno
kr vpraši Vale, pa Bibo.. pa druge

k sm pršou na na srečanje se pol ure nben iz grmovja ni upu

kše kej tazga u življenju vidl niso

v bistvu nobenga nisi zanimal ..tko da .....ne LAŽI!!!

JOKE :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

Objavljeno

1 pa js te takrat nisem prvič videla ... c-c-c kje maš spomin ... še z Alko sva te domov peljale, ko smo se prvič srečali ...

Objavljeno

Osebno se mi zdi nadvse fina delitev foruma na strokovni in nestrokovni del. ....tako bi osebno na mestu moderatorja v strokovnem delu resnično brisala vse neumestnosti in stvari ki ne pašejo v posamezne teme...brez milosti....ker to pač vzdržuje nek znosen nivo tega dela forum.....po moje bi si Ice lahko dovolil se malceveč čiščenja v Motociklizmu

drugi, nestrokovni del je pač prosto po prešernu in je lahko popolnoma razpuščen...razen ce se uporabniki sami odločijo, da je potreben restrikciji n čiscenja....

gospodu Andreju pa, ki mi je namenil repliko, da bi najbrz zbrisala vse poste predvsem zato ker jih ne bi razumela.....hvala.....ampak...od kje se midva že poznava?....se ne a ne?......

poudarila bi tudi rada dejstvo, da uporabniki spletnih forumov vse preveč radi pozabljajo da na forumu komunicirajo(mo) z živimi ljudmi, ki premorejo čustva, znanje, izkušnje in želijo(tako kot mi) od okolice določeno mero spoštovanja in uvidevnosti......s posamezniki kot smo mi sami.....................zato spoštujmo svoje sogovornike.....grobe in neslane šale pa prihranimo za tiste, za katere smo popolnoma prepričani da jih bodo razumeli........................

Da se ne bo slučajno komu kdaj zgodilo, da ga bo sram, ko bo moral pokazati svoje obličje pred ostalimi motosvetovci, ker ne bo sposoben stati zasvojimi besedami.................a ne?

kajti......marsikatera zloba (recimo jest).....se bo ob njegovi stiski takrat z užitkom nalajala. :devil:

Objavljeno

počasi mam že pun kufer tega, kaj se sme in kaj se ne sme pisat po forumu..

STRAN OD RAČUNALNIKOV, GREMO NA MOTORJE IN GAAASSAAAAA :kva1:

pa bo mir :zzz:

Objavljeno (popravljeno)

@Hanzi & @Tejka

:topic:

čitajta začetek & naslov

mogoče je treba še enkrat

* Tejki, ki tako "vse razume" :lol1:

in

* Hanziju, ki je bolj občutljive sorte povedati, da

to ni kritika obstoječega moderatorijainadministratorija

zato ne rabimo nikakršnih razlag ali za- in izgovorov, pojasnil - saj vsi vemo, kako krvavotežko je vaše delo - matr ys včasih nisem znal reda med dvemi mulci nardit, kaj šele tu..

ampek vsak od nas

"mašta o tem kajbibločebiblo"

kapiš Tejkica?

:?

menda ja no.. sej ni tako težko

:004

ps BTW matr maš smisu za humor, punca.. svaka ti čast

:lol1:

Popravljeno . Popravil 1
Objavljeno

hehe kr neki :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

Objavljeno
1 pa js te takrat nisem prvič videla ... c-c-c kje maš spomin ... še z Alko sva te domov peljale, ko smo se prvič srečali ...

yess - sevede vem..

.. to je bilo mišljeno bolj kot vic & ker si mi ti najbolj v spominu ostala (ocvirki, pa to, kako neznasko si se trudila in skrbela za vse nas..)

:) :) :)

:004

Objavljeno

aaaaaaaaa hvala za razlago ... sicer pa se nisem nič kaj pretirano trudila ... sem vedno takšna kot sem ... in se ne "trudim" kaj dosti ... ta beseda mi ni všeč ... ker me spominja na lezenje v rit :( :angry:

Objavljeno
..ta beseda mi ni všeč ... ker me spominja na lezenje v rit  :(  :angry:

no ja - tega pa res nisem vedel, na kaj te ta beseda spominja

:cry:

veš kaj,

predlagam, da se pr Pepetu (sej bo to kmal) dol usedeva

za kako minutko al pa dve, pa nardiva spisek.. en tak mejhen slovarček,

na temo:

"Na kaj spominjajo Vale nekatere od besed"

prow gotow se bom potem v bodočnosti veliko laže znašel v življenju

:)

in me ne boš več kregala..

prow?

&

oblubm, da bom slovarček imel vedno pri roki

:rolleyes:

Objavljeno (popravljeno)

:lol1: :lol1: :lol1: ja pa ja :lol1: :lol1: :lol1:

priznajdatipoticaniblavšečpasvasibot :P

Popravljeno . Popravil Vale
Objavljeno

Letos bo pa dolga zima........

...... pa še začela se ni ........

Objavljeno

Če bi bil lahko admin, bi uvedel obvezno samo-avtorizacijo vsakega posta s 5 minutnim zamikom ... to že nekaj časa prakticiram pri sebi in vam povem, da marsikatero neumnost izločim ali objavo napišem bolj jasno ...

V praksi bi izgledalo, da se po 5 minutah od objave uporabniku odpre novo okno z vsebino napisane objave (podobno kot opozorilo na PM), ki ga še enkrat prebere in potrdi za objavo ali izbriše.

Veliko več samokontrole bi bilo, večina izbruhov jeze in neumnosti pa bi bilo na tak način izločenih saj je 5 minut že dovolj, da se ohladi razgreti živec ali ustvari minimalna časovna distanca.

hough ... Hotschko has spoken B)

Objavljeno
... vam povem, da marsikatero neumnost izločim...

Yst tudi redno izločam.

Običajno zgodaj zjutraj in imam potem čez dan mir. B)

Objavljeno
Če bi bil lahko admin, bi uvedel obvezno samo-avtorizacijo vsakega posta s 5 minutnim zamikom ... to že nekaj časa prakticiram pri sebi in vam povem, da marsikatero neumnost izločim ali objavo napišem bolj jasno ...

sej sama ideja je kul...sam v 5 minutah lahko nekdo še 10 objav za tvojo napiše....v objavi malo zatežiš in potem te 10 folka citira in nadira...čez pet minut pa bi ti popravil svojo objavo in bila bi velika zmeda..... :blink:

Objavljeno
:lol1:  :lol1:  :lol1:  ja pa ja  :lol1:  :lol1:  :lol1:

priznajdatipoticaniblavšečpasvasibot  :P

koko bi lahko tebi Vale odrekel priznanje,

spljoh če me takole "postaviš ob zid"

:cry:

evo - priznam,

:unsure:

ampak pogojno,

ker iz izkušenj vem, da vaja dela mojstra..

ti si pa še tkooo mlada.. in prepričan sem,

da bodo tvoje potice,

če ne boš obupala,

nekoč prava poslastica

:P :P :P :P :P :P

pa če dobiš ključ za zaklepanje tem al pa ne

:naughty:

Objavljeno
brez skrbi - nisem

veš da vm ne bi pokvaru pijanke za nč na svetu

:naughty:

.....skoda....

Objavljeno

da bodo tvoje potice,

če ne boš obupala,

nekoč prava poslastica

:P :P :P :P :P :P

Ah to je že, sam odvisno za koga ... :D ...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!