Skoči na vsebino

ATV (All Terrain Vehicle) ali Quad


Priporočene objave

Objavljeno
Sorry, težave s slikco.

jebenti...kaj to je guma za traktor al kaj....s tem atv-ja sigurno nč ne ustavi....

Objavljeno

No glede telih ATVju je tkole:

-izpit zaenkrat(do maja 2004)velja le če maš B kategorijo drugače pa maja 2004 pride na plano nova I kategorija, ki bo zajemala te štirikolesnike...mislim da gre definicija I kat.prb. tkole:pod I-kat. bodo spadali lahki štirikolesniki s kubaturo do 50ccm in končno do 50km/h(al 45km/h :? ) pol je pa še ena varianta da bo pa izpit do 100 al 125 al 150ccm pa omejitev na kilovate al kko...no da ne boste mislili da sem si to izmislu lahk preverte te podatke v posebni naknadni izdaji dveh al treh listkov, ki so priloženi knjigi VARNA VOŽNJA te podatke sem se pa uču mal man kot pol leta nazaj tko da nism tud 50%tn da sem kej prov povedu sam sem pa sigurn d tam piše d pride ta kategorija maja 2004 pa da bo mela neki v zvezi s temi kubaturami pa kilovati pa ta srajne pa vem tud d je naslovljena kot LAHKI ŠTIRIKOLESNIKI.Aja...pa men se zdi da jo bomo lahko šli delat pri 16 al neki podobnga mislm pa da jo dobiš zraven ko B kat. narediš(kt motokultivatorje pa mopede).

-no glede modelov ATVjev pa mislim d je tak rekreativn eden najbolših en od Yamahe(bil v filmu Cradle 2:The Grave k se ATV pa krosa ganjata)drugače je pa tega v svetu kr neki sam pri nas ga bol poredko vidš...vidu sem ga že doskrat tle na našem koncu ker mislm d ga nekdo tle ma pa zmeri mem moje bajte prtiši kar močno!Drugače ga pa ma od moje mami bratranc in se menmo že glih kšn let,let pa pol d ga gremo mal furat pa je meu zdej to sezono razbitga(80 je v traktor prtišu...brez čelade)zdej ga je pa menda skupi spravu in je kul...ma pa enga 250 kubičnga in prav d nega k ma 130kg d ga na zadno uzdigne kadar če da ni terena k ga nebi zvozu in d je to res dobesedno STROJ!

Drgač je pa moj oči mal pesimističn glede teh ATVjčov k majo zelo kratko medosno razdaljo pa dokaj visoki so(glede na razmerje medosne razdalje recimo gokarda pa ATVja)tko da na ovinkin ne more bit nevemkolk stabilen...pelu ga pa še nism tko da naj to povejo uni k so se že fural!

P.S.:

Welcome!

Objavljeno

po ovinkih mora ga počrez gont, če ne se zvrne.

druga varijante je bolj počasi..

Objavljeno

No moj kolega ima ATV GRIZZLY 660 YAMAHA in vam povem da je zadeva full OK!Kar se tiče stabilnosti je zadeva v rokah kolega kot zalimana na zemljo.Z ATV-eom greš lahko tudi na kros progo in si daš duška.Sam sm ga parkrat probov in lahko rečem da je stvar za nabavit.(seveda če te ta zadeva zanima)

Objavljeno (popravljeno)

Glede registracije ATV-jev v Evropi:

Vsi so registrirani samo s posamično homologacijo oz. predelavo (smerniki, ogledala, cestno-legalne pnevmatike... ). Je pa res, da ponekod prodajalci sami montirajo kite in potem prodajo modele kot homologirane za cestno rabo (Nemčija, Italija, Španija... )

Velike firme-proizvajalci, ne podpirajo oz. nasprotujejo cestno rabo, zaradi prevelike nevarnosti oz. nestabilnosti na trdi podlagi, s tem povezanimi nesrečami in posledično slabo reklamo...

Zato so veliki proizvajalci v Ameriki ustanovili združenje za promocijo varne uporabe ATV-jev imenovano ASI -ATV Safety Institute >link<

Trenutno v Evropi samo Yamaha poskuša uvesti podoben sistem, oziroma usposablja inštruktorje za tečaje varne vožnje. Ostali uvozniki se do sedaj še niso odzvali njihovim pozivom za sodelovanje...

Popravljeno . Popravil INSTRUCTOR
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Zanima me, če ima kdo kakšne praktične izkušnje z športnimi ATV-ji. Mogoče konkretno SUZUKI QUAD SPORT Z 400.

Objavljeno
Zanima me, če ima kdo kakšne praktične izkušnje z športnimi ATV-ji. Mogoče konkretno SUZUKI QUAD SPORT Z 400.

samo z bombardiejevimi modeli rally, quest (delovna - atv) in RS (športni - quad)

Objavljeno
Zanima me, če ima kdo kakšne praktične izkušnje z športnimi ATV-ji. Mogoče konkretno SUZUKI QUAD SPORT Z 400.

Jah js sam vem če hočeš u gmajno si kup ATV za cesto pa makedam je pa sigurn bol napet z quat!! :D

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

Da malo osvežim temo:

Je v Sloveniji že komu uspelo registrirat ATV z več kot 150ccm(450ccm). Če mu je, naj prosim svojo izkušnjo deli še z menoj in mojim kolegom.

Marauder in njemu podobni: v novem zakonu ki pride v veljavo 1.1. so kaj omenjeni ATV? :?

Objavljeno

Zbirke Državnega zbora RS - predlogi zakonov - Zakon o varnosti cestnega prometa - sprejet predlog

sicer pa:

- lahko štirikolo je motorno vozilo s štirimi simetrično nameščenimi kolesi, katerega masa ne presega 350 kg (brez baterij in z nazivno močjo motorja največ 4 kW, če gre za vozilo na električni pogon), pri katerem delovna prostornina motorja z notranjim izgorevanjem ne presega 50 ccm oziroma pri katerem konstrukcijsko določena hitrost ne presega 45 km/h;

- štirikolo je motorno vozilo s štirimi simetrično nameščenimi kolesi (razen lahkih štirikoles), katerega masa ne presega 400 kg, če je namenjeno prevozu oseb, ali 550 kg, če je namenjeno prevozu tovora (brez baterij, če gre za vozilo na električni pogon), pri katerem nazivna moč motorja ne presega 15 kW;

Objavljeno

To se pravi nad 15KW :blink: :wacko:

Objavljeno

Videl sem ga že, registriranega samo ta je bil po mojem 150ccm, največ 250 ccm

Objavljeno
Velike firme-proizvajalci, ne podpirajo oz. nasprotujejo cestno rabo, zaradi prevelike nevarnosti oz. nestabilnosti na trdi podlagi, s tem povezanimi nesrečami in posledično slabo reklamo...

Zato so veliki proizvajalci v Ameriki ustanovili združenje za promocijo varne uporabe ATV-jev imenovano ASI -ATV Safety Institute >link<

Za cesto, kot pravis so neprimerni in prenevarni. V ZDA se je v zadnjem desetletju, s temi vozilci pobilo mnogo vec ljudi kot z motornimi kolesi. Primerni so za njihove dolge pescene plaze, kjer organizirajo tudi dirke. Res zelo nevarna vozila!

Objavljeno

registrirani so tudi 400 ccm in 650 od bombardier-a, ampak samo "delovni modeli" ATV, športni quad DS 650 pa ne.

Objavljeno
Za cesto, kot pravis so neprimerni in prenevarni. V ZDA se je v zadnjem desetletju, s temi vozilci pobilo mnogo vec ljudi kot z motornimi kolesi. Primerni so za njihove dolge pescene plaze, kjer organizirajo tudi dirke. Res zelo nevarna vozila!

Nevarna vozila so ATVji res...ampak se da na njih uživat in izživljat do amena :D :yea2: :yea2: :yea2:

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Kaj novega na tem področju?

Kako se lahko registrirajo močnejši Bombardierji, če pa zakon govori o 15KW?

Ali je problem le v homologizaciojah?

Ali lahko nehomologiran ATV spravim skozi atest in potem registriram?

Koliko stane atest?

Objavljeno

A test oziroma certifikat stane cca 80 - 120 k, vendar se ga lahko naredi samo če tovarna da svoj certifikat za tehnično ustreznost. Načeloma (ni pa preverjeno) nobena tovarna (yamaha, bombandier...) še ni dala s testa da se lahko ATV tudi registrira. ATV ki so registrirani v EU (in posledično pri nas) so delo bolj ali manj iznajdljivih trgovcev ki so dobili luknjo v zakonu. V primeru da se uporabniku kaj naredi lahko sledijo miljonske tožbe do izdajatelja homologacije do je pa v tem primeru trgovca. (v primeru da pride do smrtne žrtve zaradi napake na materialu)

Kaj več na PM

Objavljeno

na cesti kazen za vožnjo z neregistriranim vozilom, izven ceste pa kazen za vožnjo v naravnem okolju

Objavljeno
na cesti kazen za vožnjo z neregistriranim vozilom, izven ceste pa kazen za vožnjo v naravnem okolju

Ja takonekako, čeprav so zaenkrat kar strpni do ATV-jev. Vsaj v naših krajih

(al pa ne vedo za kaj se gre in modro molčijo)

Objavljeno
kakšne so potem pa kazni če te kifeljci ulovijo?? :fight2:

lp

koliko so potem kazni,ker pri nas so kifeljci zelo agresivni glede motorjev,

:fight2:

Objavljeno

Na ministrstvo sem poslal vprašanje o registraciji delovnega štirikolesnika (ATV). Moj mail so prebrali, bomo videli, če mi bodo naklonili odgovor.

Napisal sem pa takole:

Spoštovani!

Zanima me, ali lahko delovni štirikolesnik (ATV) moči do 15KW, ki bi se uporabljal za prevoz orodja in materiala s prikolico na polje in v gozd, registriram kot traktor, oz kako drugače, kakor to pač počno po Evropi in drugje po svetu. Ker bi na poti na polje in v gozd moral prevoziti tudi nekaj malega ceste (nekaj sto m), smatram, da mora biti vozilo registrirano. Ali pa se motim in se taka vozila obravnavajo kot motokultivatorji in jih ni potrebno registrirati za lokalni promet??

LP XXXXXXXXXX

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

jst mam izpit (zankrat) kategorije H (kolo z motorjem).mislu sem kupit APN6 alpa ATX-a (neki od tega) samo se čedalje bol nagibam k ATV-jem.zanima me pa:

1. če kupim recimo nek močnejši ATV (več kot 50ccm) in ka kupim kot motokultivator,se z njem ne smem vozit po cestah (oz. se lahko,samo če me smrkci dobijo tenko piskam)ž

2. kaj se mi bol splača?da zdaj kupim moped,pa potem ATVja (pri 18) al se mi splača zdaj kupit recimo 50ccm atvja (mislim.če se da slednjega nabrit tako da bo bol letu/grabu).

3. če kupim ATVja,kerga (v primeru da lahko dobim 125+ (v kar dvomim) ni problema,samo kolko sem jest gledu 50ccm so sami neki čudni.edino yamaha je interesantna - zgleda mal bol športno)

Objavljeno

Ostan kar na APN-nu ker lahko začneš goorit o portnih ATV-jih šele od 250 cm dalje in v cenovnem rangu + 2 MIO. Če si pa misliš kupit 50 ccm ATV je pa to bolj en jajc ki še v breg ne gre. (verjemi mi). Ko bo prišla pomlad te vabim na predtaitev ATV kjer boš lahko sprobal vse (50, 150, 250 in 650) pol se boš pa mal lažje odločil.

Aja - včeraj smo se vozilo po okoliških travnikih. ATV rules na blatnem na asvaltu je pa bolj poden.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!