Skoči na vsebino

Peugeot 307


.T.

Priporočene objave

Vceraj sem na TV Tedniku gledal prispevek, kako je en tip s primorske v LJ pri pooblascenem trgovcu in serviserju kupil novega Peugeota 307.

Ko je prisel domov je:

- opazil, da je barva hrapava (ko je klical servis, so rekli, da je to samo konzervans)

- rezervno kolo je bilo napacnih dimenzij (ni bilo tisto pomozno!)

- klima ne dela

- centralno zaklepanje nagaja

- iz masine pusca olje (je pokazalo karter)

- ........

Pri voznji domov so mu odpovedali smerni kazalci (zmigovci). Pri hitrosti nad 110 km/h mu volan trese. Tudi med zaviranjem mu volan trese.

Na TV tedniku je generalni uvoznik povedal, da je avto kljub vsemu temu se varen in normalno vozen, da so nastete napravilnosti le zgolj manj pomembne in da sploh ne vplivajo na voznost avtomobila.

Od vseh nastetih nepravilnosti (pa ceprav je od nakupa avtomobila minilo ze 9 mesecev) so mu uspeli popraviti le delovanje smernih kazalcev. Avto je moral pustiti na servisu, za nadomestni avtomobil so pa rekli, da ga nimajo. Niti napacnega rezervnega kolesa mu niso zamenjali.

Kupec sedaj zahteva nov avto ali pa vrnjeno kupnino. Avto je pregledal tudi sodni izvedenec, ki je ugotovil iste napake.

Trzna inspekcija je izdala odlocbo, da je potrebno avto zamenjati, pa se je uvozik pritozil (bo avto ocenil se Peugeotov cenilec) in bo zgleda vse skupaj padlo v vodo.

Za podoben primer sem pred dvema mesecama bral v casopisu DELO v Pismih bralcev. Tam je sel oskodovani s pritozami do maticne tovarne, pa so mu lepo rekli, da je za resevanje pritozb v SLO pristojen generalni uvoznik v SLO. Tip je nato dobil prst u dupe!

Me zanima ali ima Peugeot po vsem svetu tak odnos do kupcev ali nas francozi se naprej pristevajo med balkance in s tem za drugorazredno rajo?

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hodlmayr International => poglej malo kaj vse delajo na novih avtomobilih, pa ti bo jasno zakaj do tega pride ... to je samo ena od večjih firm, ki se bavi s tem ...

VSE O NJIH

Sama sem bila na ogledu enega od njihovih podjetij v AUT in povem ti, da dobijo toliko poškodovanih novih avtomobilov, ki jih popravijo, preden grejo ti avtomobili v salone, da verjet ne moreš ... in se vprašaš potem, ko vse to vidiš, kako nov je sploh avto, ki si ga kupil ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hodlmayr International => poglej malo kaj vse delajo na novih avtomobilih, pa ti bo jasno zakaj do tega pride ... to je samo ena od večjih firm, ki se bavi s tem ...

kaj moram klkiknit, da lahk vidim to, kar delajo na novih avtomobilih?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prokleti kurci majo pod passwordom ni javno ... :angry: ...

Ko smo mi bli tam so enmu Fordu menjali havbo in vrata ... pa še kup stvari ... ti povem enkrat ob kavici ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Na TV tedniku je generalni uvoznik povedal, da je avto kljub vsemu temu se varen in normalno vozen, da so nastete napravilnosti le zgolj manj pomembne in da sploh ne vplivajo na voznost avtomobila....

:fight2: :blink: sej niso resni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Osebki iz Peugeot Slovenija:

Ime in priimek Vir

EMMANUEL LAURENT DEHAUDT Pooblaščenec Ajpes

HUGUES GUY TASSE LIONEL Pooblaščenec Ajpes

JACQUELOT DE CHANTEMERLE DE VI Pooblaščenec Ajpes

LIONEL TASSE Vodstvo Kompass

XSAVIER JEAN RAQUL CRESPIN Pooblaščenec Ajpes

Gre jim zelo dobro. Finančno namreč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da se ti to lahko zgodi povsod. Pred petimi leti sem kupil novega Renaulta, ko sem ga pripeljal domov, ugotovil, da je avto bil ličan, barvan, še špric kita niso očistili z police prtljažnika. :hmm:

Sprva so se izgovarjali, ko sem pa postal zoprn, smo se dogovorili za uredu finančno nadomestilo.

B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hodlmayr International => poglej malo kaj vse delajo na novih avtomobilih, pa ti bo jasno zakaj do tega pride ... to je samo ena od večjih firm, ki se bavi s tem ...

VSE O NJIH

Sama sem bila na ogledu enega od njihovih podjetij v AUT in povem ti, da dobijo toliko poškodovanih novih avtomobilov, ki jih popravijo, preden grejo ti avtomobili v salone, da verjet ne moreš ... in se vprašaš potem, ko vse to vidiš, kako nov je sploh avto, ki si ga kupil ...

Točno tko, če bi ljudje vse to vedl, poj...!!!

Drgač pa tko kot sm reku - še kr zgleda, ampak DONT BUY THIS SHIT!!!

Ima mati 206-tko pa je več na servisu kot doma, pa skoz neki ropota pa pr 30.000km so ji menal robe za ta mal šlepar!!!

Pejte k Hondi al pa Toyoti pa bo, pol se pa na Nemce (dizel) obrnte, če vm japonerji niso všeč!

Moje skromno mnenje.

lp

Popravljeno . Popravil flero
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja pa se od sodelavca Renault Megane 1.6 16 V:

- nov avto ima prevozenih "ze" 760 kilometrov in ga je ze dvakrat odpeljala avtovleka. Prvic: prazen akumulator, drugic: senzor prostega teka na vztrajniku.

Pa zadnji desni amortizer skripa, ko dezuje avto postane crn, ker gumijasta okenska tesnila spustijo barvo.

Hvala lepa za taka jajca!

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No moderatorji, mislim, da ta tema spada pod "probleme s koncernom PSA" sej je še vedno aktualna tema al se motim?

Se mi zdi da je smiselna ločitev teh dveh tem ker se tukaj dejansko gre za slab odnos podjetja do kupca.

Je pa padlo to na pravo avtohišo (vsaj če sklepam iz mojih izkušenj z nekaj podjetji, ki prodajajo in servisirajo Peugeot avtomobile).

Ker če bi avtohiša Vič opravila garancijska popravila ne bi ta zgodba bila nič posebnega (slabe gume - mogoče uležane -> tresenje avtomobila, pregrete zavore -> tresenje pri zaviranju, smerniki -> serijska težava 307-ic, ...).

Za ta denar res ne moreš pričakovati neke kvalitete, pričakuješ pa vsaj odpravljanje napak v garanciji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kaj naj zdaj naresdim s temi dvemimi temami. če ju zdržim bo zadovoljen nekdo in če ju pustim bo zadovoljen nekdo drug. V vsakem primeru pa se bo našel nekdo ki bo lahko odprl temo: Moderatorji....

Sicer pa je tole off topic samo to mi je prišlo na misel zdele. Aja sem gledal dnevnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za ta denar res ne moreš pričakovati neke kvalitete.....

Sam zdej pa nevem ...takele izjave me tok razpiz.... :angry: :angry: Če je zate 3 mio sit ,kolikor stane najcenejsi 307 ,malo denarja pol si ...ugibaj.Hitra računica...če imaš za SLO povprečje dobro(recimo) plačo,recimo 200k moraš DELAT celih 15 mesecev da zaslužiš 3 mio,s tem da živiš od svetega duha in ti Karitas plačuje položnice.Dej drugič raje majčkeno premisli preden pred vsemi izkazuješ svoj odnos do denarja,ki ga očitno (hvala bogu) imaš na pretek.

BTW Če imajo žmigavci kaj zveze s razmerjem kvaliteta/cena pol pa res ne vem kam gremo/grejo...žmigavci delajo na 15 let stari totalno zjahani stoenki ali katrci.

Je pa žal vedno več primerov okvar in hib novih avtomobilov(možno tudi da to bolj prihaja v javnost)in pri le teh zelo prednjačijo ravno Francozi.še dobro da mi francoski avtomobili niso bili nikoli všeč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@lightning : Malo prehitro si napisal. Ni hec v tem da bi imel preveč denarja (na mojo veliko žalost), ampak v tem da malo drugače računava.

Naj pokažem še moj "izračun".

Povprečna cena 307-ice je nekaj čez 3Mio. Ampak ta denar ti ob nakupu avtomobila ne izgine, kvečjemu vrednost mu pada. Ob padanju vrednosti se ti delno vrača v smislu manjše porabe goriva, manjših stroškov servisov, manjših izgub živcev pri okvarah :), ... kar zna privesti do tega da se s takim avtom (za katerega povprečni sodržavljan dela skoraj dve leti kljub temu da mu položnice plačuje Karitas ...) voziš skoraj enako drago kot z avtom za nekajkrat manj denarja (in višjimi stroški).

V "majhne" avtomobile (v Sloveniji je anomalija, da se vozimo večinoma z majhnimi avtomobili, tako da 307ica za naše razmere dejansko ni manjši avto) se vgrajuje toliko opreme, da ta predstavlja konkreten del cene vozila, kar pa ne povečuje kvalitete (v smislu zanesljivosti), ampak je potrebno pri drugih sklopih zato šparati. Poglej si koliko stane enako velik A3 s podobno opremo.

p.s. : Peugeot pa nikoli ni spadal pod nezanesljive avtomobile, tako da kakšno posploševanje v smislu kvarljivosti ni ravno na mestu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@lightning : Malo prehitro si napisal. Ni hec v tem da bi imel preveč denarja (na mojo veliko žalost), ampak v tem da malo drugače računava.

Naj pokažem še moj "izračun".

Povprečna cena 307-ice je nekaj čez 3Mio. Ampak ta denar ti ob nakupu avtomobila ne izgine, kvečjemu vrednost mu pada. Ob padanju vrednosti se ti delno vrača v smislu manjše porabe goriva, manjših stroškov servisov, manjših izgub živcev pri okvarah :), ... kar zna privesti do tega da se s takim avtom (za katerega povprečni sodržavljan dela skoraj dve leti kljub temu da mu položnice plačuje Karitas ...) voziš skoraj enako drago kot z avtom za nekajkrat manj denarja (in višjimi stroški).

V "majhne" avtomobile (v Sloveniji je anomalija, da se vozimo večinoma z majhnimi avtomobili, tako da 307ica za naše razmere dejansko ni manjši avto) se vgrajuje toliko opreme, da ta predstavlja konkreten del cene vozila, kar pa ne povečuje kvalitete (v smislu zanesljivosti), ampak je potrebno pri drugih sklopih zato šparati. Poglej si koliko stane enako velik A3 s podobno opremo.

p.s. : Peugeot pa nikoli ni spadal pod nezanesljive avtomobile, tako da kakšno posploševanje v smislu kvarljivosti ni ravno na mestu.

Zadnje čase je očitno tako,že če bereš ta forum in še,tvoja razlaga me ni prepričala!Prej naštete stvari se ne bi smele dogajat niti pri ladi desetki ,ki je ena od najcenejših na našem trgu.Skratka to je slaba tolažba če rečeš ,ja ku.. sej sem dal itak sam tri miljone za avto in mi žmigavci lahko crknejo.Če pa še nisi zadosti potolažen si pa še rečeš da je A3(avto enakega razreda) itak še dva mio dražji in prideš do sklepa da ti res lahko komot kaj crkne ker si kupu pač poceni jajca.

S tem da se s 307 voziš skoraj enako drago/poceni kot s kakim slabšim avtom se tudi nebi ravno strinjal.Pri slabšem avtu niti pod razno niso višji stroški!!Le zakaj bi bili???Vzameš recimo ax,saxo,clio,felicia,fabia... ki stanejo res kar nekaj manj(jasno osnovne verzije) in mi prosim povej razlog ,ki potrjuje tvoje domneve.Ogledala,odbijači in servis je po moje za te avtomobile cenejši,porabi enaka ali še manjša....edino kar je res da jim vrednost hitreje pada ,kar pa itak pri vseh avtih prehitro

Popravljeno . Popravil lightning
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da se take stvari ne bi smele dogajati je skregano z realnim svetom :)

Evo se približno verjetnost (če je zaupati rezultatov raziskave), da se ti okvara zgodi na določenem modelu.

http://212.227.253.142/reisetipps/Pannen_2002.jpg

Na Internetu imaš tudi zadosti materiala na temo serijske napake (in verjemi vsak model jih ima kar nekaj).

Glede možno da se s starejšim avtomobilom voziš enako drago kot z novim pa ne pozabi na primerjavo znotraj istega razreda. Pri porabi računaj kak liter razlike, pri servisih cca 100kSIT/letno, ... primerjaj z izgubo vrednosti "novega" - izguba vrednost "starega", ...

Izračun ni težak, samo ocene stroškov je včasih težko dobiti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@klemens:da bi me servis pri avtu stal 100ksit/leto ga takoj prodam ( to je možno samo pri ...) Že tistih nekaj 10 izrednih tisočakov se mi trapasto zdi ampak toliko pa res lahko investiram v avto na leto.100 pa no way. Ali pa se naj neham vozit. :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

( to je možno samo pri ...)

Tistih ki vzdržujejo avtomobile, da ne postanejo čez nekaj let razpadajoče škatle :)

Na kar se seveda ljudje navadijo in jim je normalno.

Nisem pa mislil da stane toliko, ampak toliko več pri starejšem avtomobilu kot pri novem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Dejte mal zadihat! Pa globoko! :D Kot souporabnik 307 XT 2,0 (ne dizl) letnik 02 morm povedat, da je tale avtomobilcek cist O.K. V primerjavi z kakim golfom...phh. Je pa res, da so dolocene stvari mal slampasto-povrsno skonstruirane, kar pa so res malenkosti. Rocica za zmigavce je dobesedno cudna :hmm: pa tud havba in streha sta hrapavi, kot je omenjeno v prvi objavi te teme.. Mislim, pa kaj! Vozne lastnosti pa so zelo zadovoljive, kot poraba goriva itd. Kar se tice stroskov pa ta avtomobil (ceprav je nizji srednji razred) ni za tiste, ki se sprasujejo, ali bojo kupili crn ali bel kruh zaradi cenovne razlike.. blebetam? Ce samo za zimske gume das 160.000, kaj sele ostali stroski... Zaenkrat pa z njim se nismo imeli tezav, razen pri vzigu in prostem teku je 1X nagajav, takrat ko je bilo -13° C, kar ni popovno opravicilo. DOst zaenkrat, ker ne vem, ce se kdo prebira to temo.

Srecno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Avtomobilov naredijo na tisoče.... Logično je da čist usi niso Ok in da jih ima nekaj tovarniško napako, kljub temu da se to ne bi smelo zgoditi! stvar je samo v tem da se nekateri proizvajalci dajo v zobe za avto vreden 4mio, ki za njih ne predstavlja tako vsoto kot za kupca!! Verjamem pa da pop.. če se to zgodi ravno tebi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje je kokr nabašeš.... lahko imaš avto, ki bo delal brezhibno cel cajt, lahko ti pa crkne vse skupi v roku enega tedna.

Kar se pa tiče barve... sigurno je bil popravljan, ker se je med prevozom kej zgodil... sem tud že videl, da ko so z vagonom prevažal jeklene koničke, je mularija metala kamne nanje. Lepo, ane... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!