Skoči na vsebino

Reklama in antireklama


Fazer03

Priporočene objave

Nemška kakovost

Po anketi, ki jo izvedel ADAC, so nemški vozniki (z besedo: nemški vozniki) uvrstili Mercedes-Benz in VW med tri najslabše znamke, kar se tiče zadovoljstva kupcev.

Po mnenju 38.454 voznikov, se je med 33-imi proizvajalci vozil slabše odrezal le še Land Rover. Stvar je šla tako daleč, da bi ob neupoštevanju kakovosti poprodajnih storitev MB končal na zadnjem mestu. Nasplošno so se nemške znamke slabo odrezale, saj se je Ford uvrstil na 21. mesto, Audi je zasedel 26., Opel je obtičal na 27. mestu, Smart pa na 29. Izjemi sta Porsche in BMW, ki sta se uvrstila na 8. oz. 11. mesto. Prvih sedem mest so zasedli Japonci! Pazite, to je mnenje nemških kupcev. Znamke, ki najbolj zadovoljijo kupce so Toyota, Subaru in Honda. Ponos nemške industrije pa so potolkli tudi Korejci. Vzroki za takšne rezultate tičijo v zanesljivosti avtomobilske elektronike. Kot je povedal ADACov predstavnik Maximilian Maurer: "Stranke razumejo, da do mehaničnih okvar pride zaradi obrabe, težje pa sprejemajo napake v elektronskih sistemih."

Kar se mene tiče sem brez komentarja! Toyota :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nja, nemci pr elektroniki nocejo men vzhodnjakov zraven - pac delajo svoje sisteme.

znano pa je, da je vse najboljse "made in taiwan"... :OK: tud vsi osebni racunalniki, recimo! .) zakaj?? poceni delovna sila - vecina elektronskih podjetij ima tam svoje obrate.

na aprilii mam recimo svedsko in italijansko vso elektroniko (S.E.M. Sweden in Ducati Energia) - v enem letu sem moral zamenjat ali popravit cisto vse komponente. :BUA: japonci teh tezav nimajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pač še ena izmed mnogih raziskav.....zaradi tega še ne bodo nemci začeli samo korejce kupavat.....čeprav se mi zdi da pri nas še vedno nemci veljajo za majstre v izdelovanju avtov....se pa to tudi spreminja očitno....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To da so švabi en k* vredni, vem že dolgo časa. Vem tudi to, da so en k* vredni tudi francozi.

Kadar nekomu to omenim, me gleda kot zaboden češ: "golf je pa ja dober avto, kaj govoriš neumnosti".

In dokler bo večinsko mnenje takšno, se bodo tovrstna jajca tudi prodajala, proizvajalcem pa dol visi za kvaliteto, ker je že dolgo časa znano, da prodaja se oblika in pa blagovna znamka.

In če še malo karikiram: Če bi v VW naredili golfa, ki bi imel 4 kolesa, volan in pogon na pedale, bi se gotovo našel idiot, ki bi odštel 15.000 EUR, za to skrpucalo samo zato, ker je od priznane firme.

P:S. Izpostavil sem golfa, čeprav bi to lahko bil katerikoli model koncerna PSI, renault ali pa (skoraj) katerikoli nemški zmazek.

LP Bojč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In dokler bo večinsko mnenje takšno, se bodo tovrstna jajca tudi prodajala, proizvajalcem pa dol visi za kvaliteto, ker je že dolgo časa znano, da prodaja se oblika in pa blagovna znamka.

Verjetno imaš za seboj že ogromno prevoženih kilometrov ter vsaj dvajset kupljenih avtov najrazličnejših znamk, da tako dobro poznaš kvaliteto avtov.

Kot vem, so rezultati raziskave govorili o tem, kolikokrat se kakšen avto pokvari (v prvih nekaj letih). Tudi to sem prebral, da so japonci pri tem najkvalitetnejši.

vendar fantje; pokažite mi, koliko japoncev in korejcev se vozi z 300kkm ali celo 400,500 tisoč prevoženih km. Imel sem japonce, korejce, amerikance in tudi stoenke, katre in diane. Sedaj že nekaj časa vozim nemške.

ne rečem, da so najboljši, saj večina proizvajalcev v gonji za novimi boljšimi modeli spregleda tudi napake.

Vendar, če se mi pokvari nemški avto, je rezervni del najkasneje naslednji dan pri serviserju.(prva 4 leta precej delov s kulanco) Ko se mi je okvaril Renault, sem čakal do enega tedna (po izteku garancije sem vse stroške moral 100% pokrivati sam, čeprav so se kvarili vitalni deli). Pri japoncih ali amerikancu pa sem na dele čakal , čakal..

Tudi varnostni testi povejo svoje. Spet v korist evrope

Se pravi, vsaki zakaj ima svoj zato, vsaka stvar ima nekaj dobrih in nekaj slabih lastnosti..

LPD

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To da so švabi en k* vredni, vem že dolgo časa. Vem tudi to, da so en k* vredni tudi francozi.

u fak, mi mamo pa forda pa renaulta... :lol1: :lol1: :lol1:

mel smo ze en kup renaultov (2x18, twingo, safrane), BMWja (318i '86), 2 forda (Fusion 1.4 TDCi, Fiesta 1.4 16V), fiata (Uno), Yugo, Fichek, itd itd itd... ...vse kar je kur*evga pr fordu je to, da se prevraca, da TDCi nima pod 1800 rpm totaaaalno nobenga navora (se manj k bencinar 1.4 16V!!), drugac pa lahk vse avte k smo jih mel prej, sam pohvalim (predvsem BMWja!!).

korejca se nismo mel, smo pa z vsemi evropejci (razen z Unotom pa Yugotom) bli full zadovolni! .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno imaš za seboj že ogromno prevoženih kilometrov ter vsaj dvajset kupljenih avtov najrazličnejših znamk, da tako dobro poznaš kvaliteto avtov.

Ne bom rekel, da sem prevozil veliko kilometrov, ma cca. 200.000 sm jih pa le. Zamenjal sem pa tudi kakšnih 15 avtov, od tega tudi 6 nemcev in nisem imel problemov z njimi.

Štos je v temu, da že 15 let popravljam avte vseh znamk in skozi leta vidim, kaj je dobro, kaj je sprejemljivo in kaj je slabo. Pa tudi ko se pogovarjam s kolegi mehaniki mi moje ugotovitve potrdijo. NIKOLI pa ne sklepam na podlagi enega, dveh ali pa petih avtov.

Kar se tiče rezervnih delov pa sledeče: to je bilo včasih, zdaj so se pa stvari bistveno spremenile(in prosim ne mi zdaj skakat za vrat z kakšnim osamljenim primerom).

Kar se tiče varnostnih testov: delajo jih pri 50km/h. Enkrat sem gledal eno oddajo, kjer so delali crash teste pri 50 in pa pri 64km/h. Rezultati so bili zelo zanimivi.

Pa še veliko več bi lahko napisal, ma se mi ne da tipkat, ker imam samo en prst, ki je za to usposobljen, se pa lahko dobiva na drink, pa bova mal izmenjala mnenja.

P.S. ZOK BTW ford je po poreklu amerikanec.

zdaj pa dovolj. LP Bojč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To da so švabi en k* vredni, vem že dolgo časa. Vem tudi to, da so en k* vredni tudi francozi.

Pa ti si genij. To znanje bi lahko zelo dobro prodal (glede na prodajno statistiko) ne pa da se trudiš s šraufanjem avtomobilov.

Kakšno posploševanje.

Ni zanesljivost edino merilo, pravzaprav niti ni najbolj pomembno merilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To da so švabi en k* vredni, vem že dolgo časa. Vem tudi to, da so en k* vredni tudi francozi.

Kadar nekomu to omenim, me gleda kot zaboden češ: "golf je pa ja dober avto, kaj govoriš neumnosti".

In dokler bo večinsko mnenje takšno, se bodo tovrstna jajca tudi prodajala, proizvajalcem pa dol visi za kvaliteto, ker je že dolgo časa znano, da prodaja se oblika in pa blagovna znamka.

In če še malo karikiram: Če bi v VW naredili golfa, ki bi imel 4 kolesa, volan in pogon na pedale, bi se gotovo našel idiot, ki bi odštel 15.000 EUR, za to skrpucalo samo zato, ker je od priznane firme.

P:S. Izpostavil sem golfa, čeprav bi to lahko bil katerikoli model koncerna PSI, renault ali pa (skoraj) katerikoli nemški zmazek.

LP Bojč

svaka ti čast,pa se je le en najdu,da je javno povedal,da so golf(ljudsko vozilo :hmm: ) in ostali iz njihovega koncerna za en kurac :OK: :OK: :OK:

japan for ever

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Štos je v temu, da že 15 let popravljam avte vseh znamk in skozi leta vidim, kaj je dobro, kaj je sprejemljivo in kaj je slabo. Pa tudi ko se pogovarjam s kolegi mehaniki mi moje ugotovitve potrdijo.

Kar se tiče rezervnih delov pa sledeče: to je bilo včasih, zdaj so se pa stvari bistveno spremenile(in prosim ne mi zdaj skakat za vrat z kakšnim osamljenim primerom).

Kar se tiče varnostnih testov: delajo jih pri 50km/h. Enkrat sem gledal  eno oddajo, kjer so delali crash teste pri 50 in pa pri 64km/h. Rezultati so bili zelo zanimivi.

Pa še veliko več bi lahko napisal, ma se mi ne da tipkat, ker imam samo en prst, ki je za to usposobljen, se pa lahko dobiva na drink, pa bova mal izmenjala mnenja.       

P.S. ZOK BTW ford je po poreklu amerikanec.

zdaj pa dovolj. LP Bojč

1.) Bojč, niti slučajno nisem obremenjen s kakršnim koli poreklom avtov. Moja izkušnja je samo ta, da sem imel v zadnjih desetih letih bistveno manj problemov z VW i Audijem, kot z japonci, predvsem pa renaultom. meni je pač všeč nemec, tebi japonec. Ampak to sva samo midva. Ne moreva posploševati.

2.) Če si z Nemci, ki jih naj bi imel , zadovoljen, mi ni jasno, zakaj "šimfaš"čez njih. (Dobra in sigurna koncepcija z sprejemljivo obliko in preverjenim podvozjem in motorjem)

3.) Brez zamere, ampak če že 15 let popravljaš avte VSEH znamk, potem nisi pooblaščeni servis, ampak malo šušmariš (dopuščam tudi, da se motim) in ne moreš imeti izkušenj, kako je z rezervnimi deli za posamezno znamko.

To, kar sem rekel glede rezervnih delov, niso osamljeni primeri, ampak so: tako moje izkušnje(s kar precej avtomobili) , pa tudi izkušnje mojih prijateljev. (skoraj vsaka zgodba ima za seboj odgovor "kvalitetnih" japonskih, (še bolj pa renaultovih) strokovnjakov za kakovost, ko obrazložijo, da se oni sicer zelo trudijo za kvaliteto, vendar moraš popravilo v celoti plačati sam, na del pa pač počakati 7-14 dni, saj oni lahko edino tako zagotovijo TAKO NIZKE CENE OB TAKO VRHUNSKI KVALITETI

4. Ne govori mi, da je bilo z rezervnimi deli tako samo včasih. Žena ima korejski, svak pa japonski avto ( SEDAJ), tako, da dokaj natančno vem, kako je z vzhodnjaško ekspeditivnostjo.

Poleg tega, če ne veš, kaj pomeni kulanca: Na Audiju mi je šla roka krmilnega mehanizmna(malo zračnosti, avto še zmeraj vozen in šel čez tehnični). Avto je bil star 3 leta in 11 mesecev, prevoženih 148.000 km, jaz sem plačal 40% materiala, delo je bilo zastonj. Kulanca je njihov strošek dela ter 60 % materiala, ki so ga krili oni ( Audi), saj trdijo, da mora njihova "roka" zdržati vsaj 150.000 km in 4 leta.

Pokaži mi podoben primer pri Japoncu. (Ajde, Hyundai daje 4 leta garancije, njega pustiva.( Da se ne boš počutil preveč zmagovalec, ti povem, da ta hyundai (COUPE) že od rojstva žre liter olja na 1500-2000 km)) Pri Hyundaiu pravijo, da njihovi standardi dopuščajo porabo olja 1 l na 1000 km, meni Audi na 15000 km ne požre niti 0,1 l)

5.) Kar se crash testov tiče, so merila enaka za vse avte, zato mi ne govori o razlikah v hitrostih. Normalno, da je avto pri 100 km/ h bolj razbit, kot pri 50 km/h

6.) Tudi jaz bi lahko napisal še veliko več, če ne bi imel zjutraj službe. Tudi jaz sem za pogovor ob drinku.

že vnaprej pa ti povem svoj moto: Nič ni tako črno, ali tako belo, kot si prikazal ti.

Stvari so, žal bolj kompleksne.

Z dvigomtehnologijeinelektronikesestvarivelikoboljzakomplicirajopresspaleppozdravpress

Popravljeno . Popravil Damian
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

[off da topic] Amapk Zok, kolk si pa ti ponosen, da imate pri dizlu rdeč 'i'. he he

Sicer pa se je okoli dizelskih oznak že razvila cela marketinška znanost.

[/off da topic]

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni zanesljivost edino merilo, pravzaprav niti ni najbolj pomembno merilo.

Kakor za koga. Če avtomobilu ne morem zaupati in mi v podzavest nenehno prihaja misel o okvari, se nimam niti veselja niti "poguma" odpravljat na daljše vožnje.

Kot primer: na Roverju 214 Si (l.96, bil sem 1. lastnik), sem v 4 letih in po 90000 km zamenjal ali moral popraviti kar nekaj vitalnih stvari (tesnilo glave motorja, bencinska črpalka, vodna črpalka, lonec izpuha, itd). Vsako leto sem sigurno 1x potreboval AMZS za intervencijo.

In potem sem prišel do spoznanja, da mi je vseeno, ali ima avto "lep" ali "grd" odbijač, bele ali ne vem kakšne smernike, v prvi vrsti mi je važno, da opravljajo svojo funkcijo in da vse deluje po pričakovanjih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ste vsi neumni, ko tukaj nabijate?

Test je delal ADAC za njihovo nemsko trzisce, ki je tudi stokrat vecje od slovenskega, zato je tam tudi odnos do strank drugacen.

Tukaj za Slovenijo (beri Balkan) je pa precej drugace. Ne mesat jabolka in hruske!

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ste vsi neumni, ko tukaj nabijate?

Da, Tadej, vsi smo neumni..... Edino ti nisi...

Sicer pa so bili rezultati testov objavljeni tudi v naših medijih (bolj kot novica),ne razumem pa, zakaj ne bi mogli komentirati kakovosti na osnovi nemških testov, predvsem pa tudi naših izkušenj in mnenj..??

LP Damjan Neumni

Popravljeno . Popravil Damian
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da, Tadej, vsi smo neumni..... Edino ti nisi...

Sicer pa so bili rezultati testov objavljeni tudi v naših medijih (bolj kot novica),ne razumem pa, zakaj ne bi mogli komentirati kakovosti na osnovi nemških testov, predvsem pa tudi naših izkušenj in mnenj..??

LP Damjan Neumni

Tisto z neumnimi sem malce karikiral.

Ampak dajte dojet, da nas Slovenijo obravnavajo drugace kot neko drzavo z veliko kupno mocjo, v kateri je huda konkureca in se zato tam bolj potrudijo.

Samo za primer: BMW serija tri je bila pred leti 316, 318, 320, 325. Ampak za balkan (ex YU) je BMW naredil se 315. Tko tak manj vreden BMW za rajo. 315 so potem prodajali le se v Turcijo.

Tudi v danasnjih casih lahko le v Sloveniji in bivsi Yugi kupis nekatere modele avtomobilov cisto oskubljene brez vsakrsne dodatne opreme.

V sobotnem delu je lep clanek, da se pri nas v SLO ne da kupiti avtomobila, ki bi si ze v tovarni nakombiniral kaksno opremo, barvo, tkanine sedezev, .... . Evo v Nemciji je pa to nekaj smoumnevnega.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

P.S. ZOK BTW ford je po poreklu amerikanec.

nasa dva sta bla narjena v nemciji. .) prav tako so CRXe delal tud v USA. en na avtomobilizem.com ma enga takega (made in USA), in baje je natancnost in kvaliteta izdelave, dosti nizja kot pri "made in japan".

[off da topic] Amapk Zok, kolk si pa ti ponosen, da imate pri dizlu rdeč 'i'. he he

Sicer pa se je okoli dizelskih oznak že razvila cela marketinška znanost.

[/off da topic]

ja sej ne-rdec pr fordu ne obstaja... :P sicer pa je vse skup le marketinska finta.

kvaliteta pri avtih gre le GOR. spremembe v primerjavi z avti vcasih pa so vecje obremenitve, vec elektronike, in veliko vecja kompleksnost posameznih sklopov. ce bos z avtom normalno delal, ti nebi smel crknt za brezveze. najdejo se tud izjeme, sam to je bol tak-tak: lahk mas korejca k ti ne bo crval ama nista (recimo nekateri tastari accenti zdrzijo telk da kr glava boli), se je pa ze tud zgodil da je kdo kupil BMWja 7, pa mel z njim same probleme (recimo dogajal se je ze tud, da se je pri 200+ km/h (elektricna) rocna zavora sprozila brez vzroka). mislim pa, da danes SLABIH novih avtov ni vec.

.)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V sobotnem delu je lep clanek, da se pri nas v SLO ne da kupiti avtomobila, ki bi si ze v tovarni nakombiniral kaksno opremo, barvo, tkanine sedezev, .... . Evo v Nemciji je pa to nekaj smoumnevnega.

Tadej

Ne vem, od kje jim ta podatek??

Jaz sem, ko sem kupoval Audija, izbiral barvo laka, barvo prevlek ter tudi dodatno opremo. Avto čakal okoli dva meseca, kar je podobno kot v nemčiji.

Drugo pa je, če kupiš avto iz zaloge. Ta pač je, kakršen je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaskrbljujoče je tudi dejstvo, da se danes narejeni avtomobili kvarijo dosti bolj kot tisti narejeni pred 15 ali 20 leti! Tudi rjavijo bolj!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danes narejeni avtomobili kvarijo dosti bolj kot tisti narejeni pred 15 ali 20 leti!

od kod ti to?? naj te spomnim na dejstvo, da je danes na cestah vsaj 3x vec avtov 8in to dobesedno), kot pred 20imi leti! in ce crkne kak mehanski del se gre, ce pa elektronika pa je cel hudic v bajti, in avto velja za nezanesljivega (ker folk pac ne zastopi delovanja elektronike, da bi vedli, da je tudi ta sklop relativno lahko pokvarljiv).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolega ima golfa 1.6D izdelanega za nemški trg in razlika med z za naš trg ali v TAS izdelanem avtu je abnormalna

tišje delovanje, boljši vlek, lepša, boljša izdelava

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvih sedem mest so zasedli Japonci! Pazite, to je mnenje nemških kupcev. Znamke, ki najbolj zadovoljijo kupce so Toyota, Subaru in Honda.

Bo držalo. Iz lastne izkušnje. 12 let sem se vozil s Hondami in zadnjih 8 mesecev s Toyoto. Ena (1) pregorela žarnica je rezultat.

2 leti sobivanja z Mačkinim Peugeotom? Pasja jajca v lepo zapakirani embalaži.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz ne bi primerjal tujine z nami ker mislim da se v tujini (Nemčiji) trgovci in SERVISERJI malo drugače obnašajo do lastnikov avtomobilov. To predvidevam ker nimam izkušenj z njimi. To pa zato ker pri nas nobena garancija ne velja* (že najdejo izgovor) na rednem servisu menjajo tisto kar imajo stare zaloge na policah (tudi če ni potrebno menjati na avtu), česar pa nimajo pač ne menjajo zaračunajo pa.

* Včeraj izvedel pri uzzyju kako pri Hyundayu že tretjič v treh letih menjajo električno anteno na stroške lastnika. Seveda je proizvodna cena take antene mogoče nekaj tisoč tolarjev oni jo seveda kot Original in preizskušeno robo prodajo za nekaj 10 tisoč tolarjev. Ja samo meni ne. :devil:

Želim vam veliko stroškov z novimi avtomobili predvsem tistih katere bi v tujini kril proizvajalec oziroma uvoznik. :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz ne bi primerjal tujine z nami ker mislim da se v tujini (Nemčiji) trgovci in SERVISERJI malo drugače obnašajo do lastnikov avtomobilov. To predvidevam ker nimam izkušenj z njimi.

Čisto enako se obnašajo. Le da tam nekaj velja zveza potrošnikov in plačan oglas kakšnega razkurjenega kupca. Pri nas smo pa še vedno ovce, ki mislijo, da so dosegle višek ponižnosti z nakupom avta in se temu primerno šejkamo.

Kot primer ti lahko navedem filozofijo "ščitenja" domače industrije. V Avto magazinu imaš v vsaki številki pismo obupanega lastnika Renaulta (Peugeot moram izpustiti, ker ni domač) o zaribanem TD, uničenih turbinah in nategancijami zaradi tega. In Revozu se ne zgodi nič in o njem mislimo prizanesljivo, ker imamo vsi še vedno v glavah, da je to "naša tovarna". Jest moj dr...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot primer ti lahko navedem filozofijo "ščitenja" domače industrije. V Avto magazinu imaš v vsaki številki pismo obupanega lastnika Renaulta ............

Jaz sem pred leti kupil novega ESPACE-a . Že med garancijo sami problemi, takoj po poteku garancije pa vsak mesec na servis. Vsak mesec 300-500 DEM (na moj račun seveda). Ko sem jim pisal, so me pa za norca imeli.

Je bila katra stokrat boljša od Espaca.

Kliote in petke še znajo nardit, kaj več pa, po mojih izkušnjah ne.

Nikoli več renaulta.

P.S.

Saj se mi je AUDI po treh letiih tudi nekaj pokvaril (roka), vendar so mi priznali kulanco (plačal sem samo 40% nove roke, dela pa nič), saj avto še ni imel 4 leta in več kot 150kkm. Pa še nadomestni avto.

Napaka se zgodi vsakemu, razlika pa je, kako kdo na to reagira.

LP

D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!