Skoči na vsebino

Reklama in antireklama


Fazer03

Priporočene objave

od kod ti to?? naj te spomnim na dejstvo, da je danes na cestah vsaj 3x vec avtov 8in to dobesedno), kot pred 20imi leti! in ce crkne kak mehanski del se gre, ce pa elektronika pa je cel hudic v bajti, in avto velja za nezanesljivega (ker folk pac ne zastopi delovanja elektronike, da bi vedli, da je tudi ta sklop relativno lahko pokvarljiv).

nekje prej je blo ze omenjeno da cedalje vec ljudi ceni pri avtomobilu to da obrnes kljuc in ves da bos lohk naredu v susu 50.000+km in da je barva in oblika odbijaca oz. whatever ze zlo postranska stvar...........

torej najdi mi avto danes ki naredi (seveda z rednimi servisi, izvzeta je menjava masine) 1 mio+ km, .............

...................kot je to recmo brez problema naredil AUDI l.79 2.0D CD oprema, itd.....

to je tista kvaliteta izpred 15-20 let..............

sej nc ne recm, pasivna varnost je sedaj boljsa itd...sam najvecji problem danes je ravno elektronka (nad katero nimas nikakrsnega nadzora oz. nikol ne ves kdaj bo crklna), o materialih pa raj ne bomo, danes imamo slabse materiale samo zato ker so izdelovalci avtomobilov preprosto povedano zacel sparat........zakaj?

avtomobilska industrija ne sluzi z prodajo novih avtomobilov, ampak z rezervnimi kosi, kar pomeni da ce bi bil avto forever bi uni hudo malo zasluzl, pri danasnji ceni avtomobilov.....

pa se par stvari je za k temu dodat, ko gledas na zanesljivost dolocene znamke izdelovalcev avtomobila glej vse modele in ne zgolj enega ali dva.

primer na mercedesu (k ga kar dobro poznam): razred E (tanov), jebe jih elektronka in to tolk da ze nevejo kaj bi lohk nardil, recmo za primerjavo z prejsnim E-jem je ko noc in dan. in v zanesljivost, varnosti........ampak to se ne pomeni da je pa zdej mercedes zanic......ti ostane se kr ene par razredov (S, G, A, C, itd.)

no mal sm si duso olajsu............

l.p.

Popravljeno . Popravil PSI_Hunter
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je kdo že kdaj slišal koga, ki bi kritiziral svojega mercedeza? Ne? Zakaj ne?

Ker noben lastnik mercesa ne bo priznal, da na vsakem servisu plača 1000 EUR in več, da mu ga vzdržujejo v voznem stanju.

Pritožujejo se samo lastniki Citroenov, Renaultov in ostalih majhnih in poceni jajčk, ki si težko privoščijo drage servise v primeru težav z avtomobilom.

Teh problemov vozniki mercesov nimajo. In tako se je ustvaril mit o kvaliteti mercesov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi tukaj opisala čisto mojo subjektivno izkušnjo z japoncem... Vozim Toyoto Corollo, ki je v družini od začetka, torej od daljnega leta 1991, ko so jo moji starši kupili. Mašina je 1.6 16V in dela odlično!

V teh letih smo zraven rednih servisov na avtu zamenjali dva amortizerja, ene 5x celotni izpuh (sprednji in zadnji del) in še mogoče kako drobnarijo. Avto ima prevoženih 250.000 km in na servisu so, ko so merili kompresijo, rekli, da bo ta avto šel še enkrat toliko.

Ker se zarečenega kruha največ poje, ne bom trdila da je Toyota "d best", je pa zagotovo prva na listi mojih bodočih družinskih avtomobilov (daleč v prihodnosti ;) ).

Aja, pa sem že povedala da gre moja "zero image" (glej temo povej kakšen avto voziš... ) corolla po opravljeni dolžnosti na častno mesto? Sem vedno govorila da jo bom dala na sredo dnevne sobe in jo bom mela namesto sedežne :D .

V glavnem, s takimi avtomobili si je Toyota zagotovila ogromno znamki zvestih voznikov... In samo upam lahko, da bodo tudi v naprej upravičili svoj sloves najmanj pokvarljivih avtomobilov. GO TOYOTA!!!!! :yea2:

Popravljeno . Popravil Teya
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

citroen ni ne _poceni_ in ne "jajcek". vsaj moj ne (xantia). v 4 letih in 97k km je bil samo 3x izvenredno na servisu:

1. zamenjava ene cevke v hidravliki (garancijsko, vpoklic proizvajalca)

2. zamenjava dotrajanih zavornih oblog spredaj.

3. vdarjena vrata (zavarovalniski postopek).

tudi XM je zacel srati sele pri 165k km (sklopka - fedri poceni, pocena cev hladilne tekocina nad masino), ko je bilo popravljeno do 198k km nisem imel vec problemov (potem sem zamenjal za xantio).

imamo se enega XM-a (trenutno 85k km) in enako brez problemov. oba avtomobila vedno redno na servisu in vedno vem tocno kaj delajo na njih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je kdo že kdaj slišal koga, ki bi kritiziral svojega mercedeza? Ne? Zakaj ne?

Ker noben lastnik mercesa ne bo priznal, da na vsakem servisu plača 1000 EUR in več, da mu ga vzdržujejo v voznem stanju.

Pritožujejo se samo lastniki Citroenov, Renaultov in ostalih majhnih in poceni jajčk, ki si težko privoščijo drage servise v primeru težav z avtomobilom.

Teh problemov vozniki mercesov nimajo. In tako se je ustvaril mit o kvaliteti mercesov.

Verjetno si imel že veliko Mercedesov, ko toliko veš o njih kvaliteti !!??

Jaz ga sicer še nisem imel (osebnega), npr. za Audija pa servis stane cca 25 ksit za mali (na 15000 km) in okoli 40 ksit za veliki (na 30kkm).

Vem pa, da tudi MB pri cenah servisov ne pretirava.

Najdražje servise (in dele) pa sem plačeval pri Renaultu.

Sicer pa, če boš kdaj imel boljši avto,boš mogoče uvidel, da višja cena avta še ne pomeni dragega vzdrževanja.

Popravljeno . Popravil Damian
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po anketi, ki jo izvedel ADAC, so nemški vozniki (z besedo: nemški vozniki) uvrstili Mercedes-Benz in VW med tri najslabše znamke, kar se tiče zadovoljstva kupcev.

Jest sem bil za vikend v Nemčiji-Nürnberg, in kar je blo tam vidit od avtomobilov so to bli: Mercedes, BMW, VW, pa ene par audijev, drugih znamk pa "skoraj" nič.

LP by gebre

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Napisal Damian:Napaka se zgodi vsakemu, razlika pa je, kako kdo na to reagira

Istega mišljenja sem jaz in upam da se razbere iz moje prejšnje objave.

Mercedes kot vem ima nek simbio paket al kaj je že??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sem bil za vikend v Nemčiji-Nürnberg, in kar je blo tam vidit od avtomobilov so to bli: Mercedes, BMW, VW, pa ene par audijev, drugih znamk pa "skoraj" nič.

Iz tega ne morem zaključit, ali so v njih sedeli zadovoljni ali nezadovoljni vozniki. Zdi se mi logično, da pri njih doma večina vozi "Made in D"; to je tradicija, navada (železna srajca), množica prodajalcev, serviserjev, ažurnost pri rezervnih delih, itd. - moje mnenje.

PS: Citat človeka iz avto scene v Lj.: "Ti še ne veš, ampak najdeš modele, ki ponoči vozijo Mecedeze na servis, ker jim je podnevi nerodno to počet".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PS: Citat človeka iz avto scene v Lj.: "Ti še ne veš, ampak najdeš modele, ki ponoči vozijo Mecedeze na servis, ker jim je podnevi nerodno to počet".

Je to res reke človek iz avtoscene, ali je spet kakšen "poznavalec", ki pozna avte glede na izjave prijateljev, ki te avte imajo?

Če je bil kakšen prodajalec, je zagotovo od konkurenčne firme....

Sicer pa ponoči servisi nikjer ne delajo. Tudi MB-jevi ne.

Sploh pa ne vem, zakaj bi bila komu sramota peljati avto na servis. Jaz ga peljam vsakih 15kkm. Na rednega. In to zadnjega Audija že četrto leto in pol (imam 200.000 km).

Prejšnji Audi, ki sem ga prodal še dobro služi sedanjemu lastniku (cca 450.000 brez generalne)

Pa lep pozdrav

Popravljeno . Popravil Damian
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno si imel že veliko Mercedesov, ko toliko veš o njih kvaliteti !!??

Nisem imel še nobenega mercesa, ker ni v mojem dometu in ne v mojem interesu. Imam pa kolega, ki jih šravfa.

Nisem pa omenil rednih servisov, ker ti res niso pretirano dragi, problem se pojavi pri izrednih servisih. Ko se merces začne kvariti-bog pomagaj denarnici.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

citroen ni ne _poceni_ in ne "jajcek". vsaj moj ne (xantia). v 4 letih in 97k km je bil samo 3x izvenredno na servisu:

1. zamenjava ene cevke v hidravliki (garancijsko, vpoklic proizvajalca)

2. zamenjava dotrajanih zavornih oblog spredaj.

3. vdarjena vrata (zavarovalniski postopek).

Vsaj moj citroen je jajček. Zaradi njega bom kmalu poznal vse serviserje naokrog.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem imel še nobenega mercesa, ker ni v mojem dometu in ne v mojem interesu. Imam pa kolega, ki jih šravfa.

Nisem pa omenil rednih servisov, ker ti res niso pretirano dragi, problem se pojavi pri izrednih servisih. Ko se merces začne kvariti-bog pomagaj denarnici.

Bono, brez zamere, ampak prav to sem hotel povedati. Vsi Vi "poznavalci "avtomobilov (in motorjev), katerih nikoli niste niti imeli, niti vozili, imate vsi neke "prijatelje", kateri vse to imajo in poznajo do potankosti.

Oprosti izrazu, ampak NE SERI mi s takimi.

V primerjavo mojim dejanskim izkušnjam postavljaš izkušnje tvojih "prijateljev", ki naj bi o teh stvareh "kobajagi" VSE vedeli!?!?!?!?!?!

Veste vse o politiki, o Iceovem Citroenu,(jajčku) :P o mojem avtu,o mercedesih, o poschejih, a hkrati ob tem, večina od vas nima niti vozniškega dovoljenja, kaj šele, da bi kdaj vozili te avte.

Ne serite, mi fantje, o stvareh, katerih še ne poznate!!!

Sorry na izrazu, ampak dost mam tega!!!

LP vsem, ki imate vozniški izpit in pišete v to temo !!!

Damian

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno imaš za seboj že ogromno prevoženih kilometrov ter vsaj dvajset kupljenih avtov najrazličnejših znamk, da tako dobro poznaš kvaliteto avtov.

Kot vem, so rezultati raziskave govorili o tem, kolikokrat se kakšen avto pokvari (v prvih nekaj letih). Tudi to sem prebral, da so japonci pri tem najkvalitetnejši.

vendar fantje; pokažite mi, koliko japoncev in korejcev se vozi z 300kkm ali celo 400,500 tisoč prevoženih km. Imel sem japonce, korejce, amerikance in tudi stoenke, katre in diane. Sedaj že nekaj časa vozim nemške.

ne rečem, da so najboljši, saj večina proizvajalcev v gonji za novimi boljšimi modeli spregleda tudi napake.

Vendar, če se mi pokvari nemški avto, je rezervni del najkasneje naslednji dan pri serviserju.(prva 4 leta precej delov s kulanco) Ko se mi je okvaril Renault, sem čakal do enega tedna (po izteku garancije sem vse stroške moral 100% pokrivati sam, čeprav so se kvarili vitalni deli). Pri japoncih ali amerikancu pa sem na dele čakal , čakal..

Tudi varnostni testi povejo svoje. Spet v korist evrope

Se pravi, vsaki zakaj ima svoj zato, vsaka stvar ima nekaj dobrih in nekaj slabih lastnosti..

LPD

Kolega ma Accorda, ga je razbil od zadaj in dobil zadnji blatnik v 3-eh dneh (s senzorji vred). Menda vse dele delajo v Belgiji. Včasih je bilo to res drugače, danes pa imajo za skoraj vse japonske avtomobile hitro dobavo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

svaka ti čast,pa se je le en najdu,da je javno povedal,da so golf(ljudsko vozilo :hmm: ) in ostali iz njihovega koncerna za en kurac :OK: :OK: :OK:

japan for ever

Točno (yawol)!! :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1.) Bojč, niti slučajno nisem obremenjen s kakršnim koli poreklom avtov. Moja izkušnja je samo ta, da sem imel v zadnjih desetih letih bistveno manj problemov z VW i Audijem, kot z japonci, predvsem pa renaultom. meni je pač všeč nemec, tebi japonec. Ampak to sva samo midva. Ne moreva posploševati.

2.) Če si z Nemci, ki jih naj bi imel , zadovoljen, mi ni jasno, zakaj "šimfaš"čez njih. (Dobra in sigurna koncepcija z sprejemljivo obliko in preverjenim podvozjem in motorjem)

3.) Brez zamere, ampak če že 15 let popravljaš avte VSEH znamk, potem nisi pooblaščeni servis, ampak malo šušmariš (dopuščam tudi, da se motim) in ne moreš imeti izkušenj, kako je z rezervnimi deli za posamezno znamko.

To, kar sem rekel glede rezervnih delov, niso osamljeni primeri, ampak so: tako moje izkušnje(s kar precej avtomobili) , pa tudi izkušnje mojih prijateljev. (skoraj vsaka zgodba ima za seboj odgovor "kvalitetnih" japonskih, (še bolj pa renaultovih) strokovnjakov za kakovost, ko obrazložijo, da se oni sicer zelo trudijo za kvaliteto, vendar moraš popravilo v celoti plačati sam, na del pa pač počakati 7-14 dni, saj oni lahko edino tako zagotovijo TAKO NIZKE CENE OB TAKO VRHUNSKI KVALITETI

4. Ne govori mi, da je bilo z rezervnimi deli tako samo včasih. Žena ima korejski, svak pa japonski avto ( SEDAJ), tako, da dokaj natančno vem, kako je z vzhodnjaško ekspeditivnostjo.

Poleg tega, če ne veš, kaj pomeni kulanca: Na Audiju mi je šla roka krmilnega mehanizmna(malo zračnosti, avto še zmeraj vozen in šel čez tehnični). Avto je bil star 3 leta in 11 mesecev, prevoženih 148.000 km, jaz sem plačal 40% materiala, delo je bilo zastonj. Kulanca je njihov strošek dela ter 60 % materiala, ki so ga krili oni ( Audi), saj trdijo, da mora njihova "roka" zdržati vsaj 150.000 km in 4 leta.

Pokaži mi podoben primer pri Japoncu. (Ajde, Hyundai daje 4 leta garancije, njega pustiva.( Da se ne boš počutil preveč zmagovalec, ti povem, da ta hyundai (COUPE) že od rojstva žre liter olja na 1500-2000 km)) Pri Hyundaiu pravijo, da njihovi standardi dopuščajo porabo olja 1 l na 1000 km, meni Audi na 15000 km ne požre niti 0,1 l)

5.) Kar se crash testov tiče, so merila enaka za vse avte, zato mi ne govori o razlikah v hitrostih. Normalno, da je avto pri 100 km/ h bolj razbit, kot pri 50 km/h

6.) Tudi jaz bi lahko napisal še veliko več, če ne bi imel zjutraj službe. Tudi jaz sem za pogovor ob drinku.

že vnaprej pa ti povem svoj moto: Nič ni tako črno, ali tako belo, kot si prikazal ti.

Stvari so, žal bolj kompleksne.

Z dvigomtehnologijeinelektronikesestvarivelikoboljzakomplicirajopresspaleppozdravpress

No, to da Hyundai Coupe žere liter olja na 1000 ozrioma 2000km je bosa noga. Kolega ma Coupeja, mati od enega frenda ma glihtak Coupea in nobedn nima težav z porabo olja.

Tisto, da pa Audijem odpovedujejo roke krmilnih mehanizmov ni pa nič novega. Težava je, da to avto za (recimo A6) 7.000.000sit+ nebi smel imet. Do 150.000km ti še krijejo, kaj pa pol? To ni poceni stvar. Drugače pa imajo skoraj vsi japonci 3+ leta garancije. Tudi korejci so že na tej ravni. Dejstvo cenejših avtomobilov je pa v tem, da je delovna sila cenejša, poleg tega pa živijo za službo. Naši gastarbaiterji v Nemčiji iz bivše Juge pa komaj čakajo, da grejo domov pa dobijo fajn plačano. Sej ne pravim, da so nemški avti slabi, daleč od tega, hočem povedat samo, da so precenjeni. In to zelo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaskrbljujoče je tudi dejstvo, da se danes narejeni avtomobili kvarijo dosti bolj kot tisti narejeni pred 15 ali 20 leti! Tudi rjavijo bolj!

Seveda, krivi so pa kilometri žic v avtu!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je kdo že kdaj slišal koga, ki bi kritiziral svojega mercedeza? Ne? Zakaj ne?

Ker noben lastnik mercesa ne bo priznal, da na vsakem servisu plača 1000 EUR in več, da mu ga vzdržujejo v voznem stanju.

Pritožujejo se samo lastniki Citroenov, Renaultov in ostalih majhnih in poceni jajčk, ki si težko privoščijo drage servise v primeru težav z avtomobilom.

Teh problemov vozniki mercesov nimajo. In tako se je ustvaril mit o kvaliteti mercesov.

Bingo! To sem tudi sam na mobisuxu napisal, kjer teče podobna debata.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fiat

:BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fiat

:BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA:

to pa je konstruktiven pogovor....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, to da Hyundai Coupe žere liter olja na 1000 ozrioma 2000km je bosa noga. Kolega ma Coupeja, mati od enega frenda ma glihtak Coupea in nobedn nima težav z porabo olja.

Ne vem, če je čisto bosa.

Hyundai Coupeja ima namreč žena, olje ji moram dolivat pa jaz, tako, da bom verjetno vedel. (pa nisem rekel, da žre 1l/1000 km) na 2000 pa.

Tudi jaz sem bil presenečen, ko so mi na servisu rekli, da njihovi standardi dopuščajo 1l/1000 km (Servis Eminent, N.mesto)

Sicer pa moram reči, da je to edina "napaka" na tem avtu. Drugače v šestih letih brez vsake napake (no, edino pri novem smo dobili rjavo strešno okno, ki so ga pod garancijo zamenjali)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, torej je le obuta. Seveda pa serviserji zelo radi postavljajo lastne standarde pri vseh firmah, da jim le nebi bilo treba pod garancijo menjavat (v primeru, da je avto še zmeraj v garanciji). No glede Coupeja je pa tak, da ima en zadnji model, tista mati pa predzadnjega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poleg tega, če ne veš, kaj pomeni kulanca: Na Audiju mi je šla roka krmilnega mehanizmna(malo zračnosti, avto še zmeraj vozen in šel čez tehnični). Avto je bil star 3 leta in 11 mesecev, prevoženih 148.000 km, jaz sem plačal 40% materiala, delo je bilo zastonj. Kulanca je njihov strošek dela ter 60 % materiala, ki so ga krili oni ( Audi), saj trdijo, da mora njihova "roka" zdržati vsaj 150.000 km in 4 leta.

Pokaži mi podoben primer pri Japoncu. (Ajde, Hyundai daje 4 leta garancije, njega pustiva.( Da se ne boš počutil preveč zmagovalec, ti povem, da ta hyundai (COUPE) že od rojstva žre liter olja na 1500-2000 km)) Pri Hyundaiu pravijo, da njihovi standardi dopuščajo porabo olja 1 l na 1000 km, meni Audi na 15000 km ne požre niti 0,1 l)

Gospod Damian zadaj boš izvedel za en tak primer. Da ne boš v dvomih ti povem da je to moj oseben primer.

Torej na enem izmed rednih servisov je serviser opazil drobno razpoko na kolektorju. Ker se to očitno tako zgodaj ne bi smelo zgoditi sem dobil nov kolektor brezplačno brezplačna pa je bila tudi zamenjava. Ker je takoj za kolektorjem nameščen katalizator sem skupaj s kolektorjem dobil tudi nov katalizator pa čeprav je bil avto star že več kot 6 let in imel prevoženih več kot 160.000 km. In sedaj tisto kar ne boš mogel verjet. Ja bil je japonec. Pa prijetne sanje v svojem zaprtem svetu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, če je čisto bosa.

Hyundai Coupeja ima namreč žena, olje ji moram dolivat pa jaz, tako, da bom verjetno vedel. (pa nisem rekel, da žre 1l/1000 km) na 2000 pa.

Tudi jaz sem bil presenečen, ko so mi na servisu rekli, da njihovi standardi dopuščajo 1l/1000 km (Servis Eminent, N.mesto)

Sicer pa moram reči, da je to edina "napaka" na tem avtu. Drugače v šestih letih brez vsake napake (no, edino pri novem smo dobili rjavo strešno okno, ki so ga pod garancijo zamenjali)

Sam imam Mazdo in trenutno skoraj 170.000 kilometrov. Do sedaj sem imel dve 'hujši' okvari, namreč počil je 'auspuh' in pokvaril se je mehanizem za brisalce. :D

Kateri od nemških avtov praviš, da je tako nepokvarjliv?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bono, brez zamere, ampak prav to sem hotel povedati. Vsi Vi "poznavalci "avtomobilov (in motorjev), katerih nikoli niste niti imeli, niti vozili, imate vsi neke "prijatelje", kateri vse to imajo in poznajo do potankosti.

Damian, napisal si, da voziš Audi.

Moj prijatelj, ki mu ti očitno ne verjameš, včasih pošravfa tudi kakšnega Audija. Ni dolgo tega, ko je imel v delavnici A8 4.2 z 160000 km (videl na lastne oči), ki mu je zaribal ležaj na eni od štirih odmičnih gredi, odmična gred se je zlomila, srečala sta se zemlja in nebo; več ne bi opisoval. Lastniku je skoraj počilo srce, ko je izvedel koliko ga bo stalo. Take stvari pa se dogajajo tudi lastnikom MB in o tem sem jaz pisal.

Pa še ena zanimiva izjava mojega prijatelja: Od teh avtov, ki jih sedaj delajo, ne bo noben dočakal, da bo postal old timer.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!