Skoči na vsebino

Novosti na tehničnem o meritvah plinov


majaCRX

Priporočene objave

No danes so zaceli s dolgonapovedujocimi meritvami izpušnih plinov.

Pri dnevniku je bilo rečeno, da je bilo 1 dan zavrnjenih 40% vozil, ki ne ustrezajo novim predpisom Predvsem so pod to številko zajeta stara diesel vozila.

Vaš komentar?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

upam, da nisem pečen drugo leto marca :ph34r:

kje je napovedana praksa, ki je obljubila dovoljeno stopnjo pri nekataliziranih vozilih iz časa proizvodnje avta

Popravljeno . Popravil D.J.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to bo še zanimiva. Marsikdo bo doživel travmo, ko bo moral svoj voziček zapeljati na deponijo.

Kdor zdaj kupuje rabljeno vozilo, naj ga OBVEZNO najprej, še preden pokaže zelence.., odpelje avto na tehnični pregled, da ne bo poznejših presenečenj :kva1: :kva1: :fight2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No danes so zaceli s dolgonapovedujocimi meritvami izpušnih plinov.

Pri dnevniku je bilo rečeno, da je bilo 1 dan zavrnjenih 40% vozil, ki ne ustrezajo novim predpisom Predvsem so pod to številko zajeta stara diesel vozila.

Vaš komentar?

Noro, še dobro da sem prodal Cliota ki je imel cca 100.000 km in ziher fuč katalizator.

Ni kaj, fajn bodo eni zaslužili...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eno vprasanje:

veljajo novi zakoni za VSA vozila? tudi tista registrirana leta xy? ker ce je tako se lahko pripravijo na morje pritozb. v AUT in EU je (bilo) tako, da velja zakon oz. meja od takrat, ko je bilo vozilo prvic registrirano. uvedeno je bilo prehodno obdobje (5-7 let), v katerem se je vecina voznega parka posodobila. ce hocejo enako storiti v sloveniji na silo.... :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj je lepo, da je slovenska vlada ekološko osveščena. To, da pa so ekološko breme naprtili na ramena tistih, ki se vozijo v starih jajcih, ker za nove avtomobile pač nimajo, se mi ne zdi prav. Bogati s tem ne bodo imeli problemov, vsake 3 leta si bodo kupli nov avto pa bo. Tisti, ki pa se je dosedaj vozil lahko samo z jugico, pa bo odslej hodil peš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... po lepi nam zeleni pa bodo še vedno vozile 20 let stare RABE z vzhodnoeur. registracijami. me prav zanima koliko onesnaženja povzročijo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No danes so zaceli s dolgonapovedujocimi meritvami izpušnih plinov.

Pri dnevniku je bilo rečeno, da je bilo 1 dan zavrnjenih 40% vozil, ki ne ustrezajo novim predpisom Predvsem so pod to številko zajeta stara diesel vozila.

Vaš komentar?

Si ziher, da so govorili za 1. dan??

Kakor sem jaz razumel, bi blo po testnih meritvah do zdaj (se pravi do 1.decembra) zavrnjenih 40 % vozil.

No, ampak bolj tuhtam, bolj se mi zdi vse to enako :hmm: :xx:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je sam eno preseravanje države, da si napolni svojo državno blagajno, ker so že tko v minus, da glava boli. Najboljša rešitev po moje bi bila, da za določeno starost velja tudi določena količina emisij izpušnih plinov, tko, da potem nebi bilo toliko zavrnitev kot jih je bilo 1. dan.

:SS :SS :SS :SS :SS :SS :SS :SS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preberite si pravilnike.

V njih lepo piše, avti registrirani do datuma XX.XX.XXXX morajo prestati blage pogoje WWW

avti, prvič registrirani med XX.XX.XXXX in YY.YY.YYYY morajo dosegati malo strožje pogoje QQQ

avti, registrirani po YY.YY.YYYY dosegajo stroga merila ZZZ.

Tako, da je za starostne razrede poskrbljeno.

To je pa tudi vse, razen tega, da je bila vsa zadeva za leto dni premaknjena. Bi morali s tem pričeti že nekaj časa nazaj.

Tako, da o neobveščenosti in o ukrepu kar tako iz jasnega neba ni mogoče govoriti.

In denarnice bodo trpele, to je menda tudi jasno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še ena kruta.

Vsi avtomobili tam nekje od leta 1970 dalje so bili narejeni po nekakšnih kriterijih, ki so pač takrat veljali. In taiste kriterije naj bi dosegali, če so primerno vzdrževani, kar seveda od lastnika zahteva obdobno vlaganje denarja vanje.

In še ena kruta, avtomobilov že zdavno ne delajo več za večnost. Prej ali slej crknejo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

JA VČERAJŠNJI OSIP NA TEHNIČNIH PREGLEDIH JE BIL VISOK, SPLOH PA KER SO TISTI, KI NAJBOLJ CVIKAJO IN TISTI,KI JIM 5000 SIT NEKAJ POMENI AVTO ŽE PRED 1.12. PELJALI NA TEHNIČNEGA. TOREJ BO REALNA SLIKA (BO MNOGO HUJŠA) ZNANA ŠELE KONEC JANUARJA.

Torej odprite sp in začnite uvažat katalizatorje---tiste univerzalne in čimcenejše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In še ena kruta, avtomobilov že zdavno ne delajo več za večnost. Prej ali slej crknejo.

Brmči, ne strinjam se s tabo. Avti so postali hudo dolgoživi. S cest se morajo umikati zaradi ekoloških predpisov. Cena ozaveščanja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma saj ni taka panika. Neoriginalni katalizatorji stanejo nekje do 30 tisočakov. To je pa tolk kot oba izpušna lonca, ki jih moraš tudi na nekaj let menjat. Avto je strošek, to je dejstvo. Nič dosti manjši kot motor, čeprav večina trdi nasprotno. Bodimo veseli, da ne bodo merili izpuhov pri naših konjičkih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam. Moral bi napisati:

Prej ali slej postanejo neuporabni.

Ceco, ko sva že na liniji, so tebi danes ponoči pljunili Landcruiserja? Bilo na radiu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brmči, ne strinjam se s tabo. Avti so postali hudo dolgoživi. S cest se morajo umikati zaradi ekoloških predpisov. Cena ozaveščanja?

Ceco, to resno mislis? Dobil sem drugacen obcutek. Da namrec ne bo vec na cestah po 15 let starih avtomobilov, ker enostavno zdaj ze prej zacne vse odpovedovati? Elektronika ...

--

Malo nerodno sem se izrazil - takole sem mislil: avtomobili ki jih kupujemo v tem casu po 15 letih ze davno ne bodo vec na cestah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Avtomobilska industrija rabi kupce... :P

Zakaj bi dajala denar za reklamo... :?

če nas lahko v nakup kar prisili... :(

Najprej so probali s polletnimi tehničnimi, pa ni bilo prevelikega učinka, zdaj imajo nov načrt. Jim bo tokrat uspelo? Naslednji korak... zavarovanje za avtomobile stare več kot 8 let dvojno! :naughty: Ko bo spet zaškripalo bomo mejo prestavili na 6 let... :wacko: Argument pa ne bo ekologija, ampak slabša vernost starih avtomobilov. :OK: In vsi bomo za, ker bomo tako povečali varnost na naših cestah :yea2:

Kar naenkrat je moj stric, ki s starim jugom naredi okoli 5.000km letno, postal največji ekološki problem. :blink:

To, da že 60 let živi blizu cementarne, ki mu pred nosom vsak dan zažge tone in tone svinjarije, pa nikogar ne briga. :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Brmmmm:

Niso Brmči. So mi pa v zadnjih 4 mesecih že dvakrat vlomili v hišo, ker so se očitno hoteli dokopati do ključev. Sedaj me čuva država.

In jaz kupim tak avto rekoč, saj ne bo zanimiv za ukrast (ta stare niso niti ene maznili). Priznam pošteno, mučil me je X5, pa imam sedaj hudiča. X5 ne kradejo, na Cruiserice so pa čisto ganjeni. V Beograd se vozim s ta starim Safranom pa nehote razmišljam ali mi bodo avto pajsnili doma v SLO?!

Ampak, iz hiše nisem naredil zapora in avta ne dam. Le malce bolj samozaščitniško je treba živet, pa gre. Pa mejo bo treba. Ta pravo.

Popravljeno . Popravil ceco
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ceco, to resno mislis? Dobil sem drugacen obcutek. Da namrec ne bo vec na cestah po 15 let starih avtomobilov, ker enostavno zdaj ze prej zacne vse odpovedovati? Elektronika ...

--

Malo nerodno sem se izrazil - takole sem mislil: avtomobili ki jih kupujemo v tem casu po 15 letih ze davno ne bodo vec na cestah.

Današnji avtomobili sami po sebi zdržijo bistveno več. Pločevina ne rjavi, agregat se servisira le z zamenjavo olja in pretakanjem nove verzije softwareja. Periferija je pa več ali manj zmetana skupaj po načelu za xy € ali $ dobim kot tovarna del take in take kvalitete in s tako in tako življensko dobo. Če k temu dodamo vsajevanje umetnih (očem všečnih) potreb po zamenjavi avta in malo ekologije, davkov ter varnosti, so potrebe tu in neuporabnost starih avtov postane očitna.

Ali res?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi moja Astra (letnik 92 in 100kkm) ni bila poleti na 2 poskusnih merjenjih ustrezna. Drugo leto poleti me čaka iskanje čim cenejšega katalizatorja pa če bo pretirano drag bom tako delal kot je moj foter pred leti z gumami. (za na tehničnega je imel posebne gume :devil: :cry: )

Lahko pa kupim nekaj univerzalnih katalizatorjev, avtodvigalo in odprem firmo rentakatalizatord.o.o. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se je kdo ze vprasal, kaj je bolj ekolosko - umakniti 15 let star avto s ceste, zato ker ima umazan izpuh, ali pustiti temu avtomobilu, da se veselo vozi naprej?

En sam avto na odpadu je vsaj kar se materialov tice (od tezkih kovin, nerazgradljivih plastik in podobnega do vseh oljnatih zvarkov in ostalih tekocin, ki se nahajajo v motorju) ekolosko veliko bolj sporen kot njegovi izpusni plini.

Dejansko bi bilo okolju veliko bolj prijazno, ce bi vsak uporabljaj avto do izteka njegove realne zivljenjske dobe ali vsaj kakih 15 let kljub umazanemu izpuhu, kot pa vsake tri leta kupoval najnovejse dosezke avtomobilske industrije.

Lep pozdrav,

Andrej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo Hanzi imas prav vsi mi ki nimamo veliko$$,bomo menjali katalizator za na tehnični pregled (novega dol-starega gor) LP Curi :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma saj ni taka panika. Neoriginalni katalizatorji stanejo nekje do 30 tisočakov. To je pa tolk kot oba izpušna lonca, ki jih moraš tudi na nekaj let menjat.

Včeraj sem slišal na radiju. Če imaš vgrajen neoriginalen katalizator, te bodo na tehničnem zavrnili, tudi če bo ispuh OK. Vgrajen je lahko samo homologiran katalizator. Tako baje predpisuje uredba o vgradnji homologiranih nadomestnih delov. Kot kaže ne bo nič z katalizatorji za 30 jurjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da se zopet vrnemo k rdeči niti.

Avtomobili z bencinskimi motorji, prvič registrirani pred 1. avgustom 1976 in avtomobili z dieselskimi motorji, prvič registrirani pred 1. januarjem 1980 so oproščeni merjenja kakovosti izpuha na tehničnih pregledih.

To prebral v današnjem Delu, kjer tudi piše, da je na AMZ v Ljubljani včeraj dopoldne od 34 pregledanih vozil 11 vozil pogrnilo na izpitu, od tega 7 zaradi neustreznih izpustnih plinov (20 %).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj sem slišal na radiju. Če imaš vgrajen neoriginalen katalizator, te bodo na tehničnem zavrnili, tudi če bo ispuh OK. Vgrajen je lahko samo homologiran katalizator. Tako baje predpisuje uredba o vgradnji homologiranih nadomestnih delov. Kot kaže ne bo nič z katalizatorji za 30 jurjev.

Svašta!! :angry: Koji če jim k... originalen katalizator? Glavno, da je izpuh čist, banda! Kako pa to zgleda na katalizatorjih? Kje je zapisana homologacija in podobno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!